Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.
Hei Kumar, Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette. Hilsen Thomas i Hudya
Upåklagelig. Rask service selvom man bruker mail, og ikke chat. Trekk for at de ikke har app med tilgang til "min side" eller lignende. Det står på bytt.no at EU/EØS er inkludert, og det er feil. Dette er ikke inkludert.
Hei Richard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner har vi ikke en app med Min Side for øyeblikket, men dette jobber vi med! Foreløpig så får du full oversikt over abonnementet ditt på Min Side Telipol.no. Du har inkludert bruk av mobilabonnementet ditt når du er i EU/EØS, det som ikke er inkludert er å ringe fra Norge til utlandet. Der løper vanlige utlandspriser. Her kan du se våre øvrige priser, hvor du også finner priser fra Norge til utlandet https://hudya.no/mobilabonnement/ovrige-priser-alle-abonnement. Hilsen Jonna i Hudya
Veldig bra Kundeservice, imøtekommende og fikk raskt svar på mine spørsmål. Løsningsorientert på kundens behov
Hei Åse! Vi på kundeservice setter veldig pris på din tilbakemelding. Kommentarer som dine er hva som driver oss til å yte enda bedre service! Tusen takk 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Har hatt mobilabonnement fra Telipol i flere år. Har aldri hatt noen problemer. De ble overtatt av Hudya for en tid tilbake. Har ikke merket noen forandring. Jeg er like fornøyd.😃
Hei Solla! Så hyggelig å høre at du er like fornøyd med Hudya som du var med Telipol. Vi ønsket å gjøre overgangen fra Telipol til Hudya så sømløs som mulig, så din tilbakemelding varmer 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Veldig god service hos kundesenteret da jeg ringte for å få hjelp til å bytte mobilabonnement til barna.
Hei Ann. Hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Håper både du og barna blir fornøyde med det trygge mobilabonnementet med datakontroll.😊 Hilsen Jonna i Hudya.
Svært hyggelig kundeservice som svarer raskt og er behjelpelige. Gode priser, Telenor dekning og upåklagelige tjenester. Alt i alt en svært god operatør i 2020
Hei Andreas! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Så bra at du er fornøyd med kundeservicen, prisene og tjenestene vi tilbyr, dette setter vi stor pris på å høre.😊 Hilsen Johanna i Hudya.
Har bare hatt abonnement hos Hudya ett par uker, men er veldig fornøyd med prosessen med bytte av leverandør og mobildekningen etterpå. Snakket i dag med kundeservice vedrørende bytte av leverandør for mine foreldre, og opplevde da kort ventetid og veldig god hjelp/service over telefonen. Alt i alt anbefaler jeg de som vurderer å bytte leverandør, til å teste Hudya.
Takk for omtalen og anbefalingen Audun. Vi streber etter å levere den beste kundeservicen og vi er glade for å høre at du er fornøyd så langt! Hilsen Thomas i Hudya