Scoopr Mobil har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette abonnementet fungerer utmerket for meg. Har bare positive erfaringer. 👍
Hei Ottar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss så langt, og takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Thomas fra Hudya
Veldig bra kundeservice. Ordnet fort opp i hva jeg lurte på.
Hei! Takk for en fin omtale. Hyggelig å høre at du er fornøyd med den raske svartiden vår, hvis det er noe mer du lurer på kan du alltid kontakte oss på telefon: 21415600 eller på mail: [email protected]. Hilsen Jonna i Hudya
Jeg hadde en litt komplisert prosess med å få ordnet etter par abonnementer grunnet flytting og utenlandsk partner. Hudyas kundebehandlere utviste kjempekvalitet på service, og hadde hele tiden en løsningsorientert holdning som fikk meg til å føle at mine interesser ble tatt godt vare på. Kundebehandlerne strakk seg langt utover mine forventninger for å forsikre seg at jeg fikk abonnementene mine oppe og gå, og beholdt en tålmodig og behjelpelig tone over flere samtaler. Jeg fikk i tillegg én måned gratis på hvert av abonnementene som plaster på såret, samt kreditering for alle SIM-kort som ikke kom frem under flytteprosessen. Hudya anbefales!
Hei Magnus. Vi ønsker alltid å finne den beste løsningen til kundene, og blir glade for å høre av vi strakk oss over dine forventninger. Takk for din anbefaling! Hilsen Jonna i Hudya
Veldig fornøyd kunde. Opplevde god og rask service.
Hei Linda. Takk for din hyggelige tilbakemelding 😊 Hilsen Jonna i Hudya
Det er den verste erfaring som jeg hadde bare om en uke. ringte kundeservice for infomasjon, og det vært så dårlig at de er bare sitter å lure folk. Styr unna.
Hei Kumar, Det var synd å høre om din (korte) erfaring hos oss. Vi forsøker å være å behjelpelige som mulig på kundeservice, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er ikke bra at du føler deg lurt, og dette er veldig beklagelig. Jeg har ikke klart å finne din sak i våre systemer, så ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi finne en løsning på dette. Hilsen Thomas i Hudya
Upåklagelig. Rask service selvom man bruker mail, og ikke chat. Trekk for at de ikke har app med tilgang til "min side" eller lignende. Det står på bytt.no at EU/EØS er inkludert, og det er feil. Dette er ikke inkludert.
Hei Richard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner har vi ikke en app med Min Side for øyeblikket, men dette jobber vi med! Foreløpig så får du full oversikt over abonnementet ditt på Min Side Telipol.no. Du har inkludert bruk av mobilabonnementet ditt når du er i EU/EØS, det som ikke er inkludert er å ringe fra Norge til utlandet. Der løper vanlige utlandspriser. Her kan du se våre øvrige priser, hvor du også finner priser fra Norge til utlandet https://hudya.no/mobilabonnement/ovrige-priser-alle-abonnement. Hilsen Jonna i Hudya
Veldig bra Kundeservice, imøtekommende og fikk raskt svar på mine spørsmål. Løsningsorientert på kundens behov
Hei Åse! Vi på kundeservice setter veldig pris på din tilbakemelding. Kommentarer som dine er hva som driver oss til å yte enda bedre service! Tusen takk 😊 Hilsen Jonna i Hudya