Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig abonnement. Men de har ingen App til telefonen men får i løpet av året så kundebehandler.
Hei Idar! Det stemmer det du skriver så vi får smi oss med tålmodighet. I mellomtiden har du en mobiltilpasset minside som du også kan lagre som bokmerke på din mobil og ha med når du er på farten. Håper du holder ut:)
Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!
Jeg er veldig fornøyd. Kundeservicen har vært bra om jeg har trengt hjelp. God pris på abonnementene. Enkelt og greit. Fungerer supert for oss i vår familie.
Hei Trine, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som mobiloperatør og kundeservice. Vi i Hudya jobber kontinuerlig med kundeservice og våre produkter for å kunne dekke de fleste behov, hyggelig å høre at det passer for deg og din familie. Hilsen Lene i Hudya
Skulle bestille et abonnement til litt over hundre kroner måneden, og fikk ikke etter en angivelig kredittsjekk. Har aldri hatt noen betalingsanmerkninger, og har god økonomi, god rating på alle mine kredittvurderinger. Og så skulle de selge meg forbrukslån? Dette er useriøs markedføring. Ser frem til gjenpartsbrevet for kredittvurderingen dere er lovpålagt å sende meg.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding, og beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du hadde med bestilling via våre nettsider. Det er ulike årsaker på hvorfor du kan ha blitt avslått å bestille mobilabonnement via våre nettsider. Dette er en automatisk kredittsjekk som ikke alltid kan garantere 100% korrekte tilbakemeldinger. For eksempel så vil du ikke kunne bestille abonnement hos oss hvis du har sperret for kredittsjekk på ditt personnummer. Det er også mulig at det var en feil på nettsiden når du forsøkte å bestille, og dette er meldt til våre utviklere som vil se nærmere på dette. Angående tilbud om refinansiering ved avslag på kredittsjekk så er dette ofte en god og lønnsom tjeneste for mange som har gjeld og betalingsanmerkninger. Vi tilbyr ikke forbrukslån som er et helt annet produkt, men det er forståelig at du reagerte på dette. Jeg håper du velger å prøve vårt mobilabonnement i fremtiden, da jeg er sikker på at du blir fornøyd med oss når du får testet oss ordentlig. Kontakt oss gjerne på telefon 21 41 56 00 så kan vi ta en manuell kredittsjekk som helt sikkert kommer til å gå i orden. Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Det er nå snart to mnd siden vi skiftet våre to abb. fra Telenor mobil til Hudya Mobil. Tok en telefon til kundeservice hvor jeg traff en veldig hyggelig konsulent som bistod med å skifte fra Telenor (skrekk&gru) til Hudya. I Hudyas rike utvalg fant vi to abb som passet oss perfekt. Dobbelt med data til en langt lavere pris i forhold til tidligere operatør! Og upåklagelig dekning. Det kan ikke bli bedre! Her blir du besvart kjemperaskt av kundeservice som har hyggelige personer som har kompetanse , og slipper å få svar fra en datamaskin som svarer i hytt og pine. Angrer ikke ett sekund på skifte til Hudya, og anbefaler Alle å benytte dem. Tusen takk for God Service! Mvh Bjørn
Hei Bjørn, Veldig hyggelig å få tilbakemelding fra deg, og det gleder å høre du er så fornøyd med kundeservice og våre produkter! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på, Med vennlig hilsen Thomas fra Hudya
Jeg satt feil adresse så sim-kort ikke kom frem. Ringte kundeservice og de ordnet opp med en gang og utsatte porteringsdato og sendte nytt sim-kort så jeg ikke sto uten telefon. Ventetiden hos kundeservice var under 20 sekunder. Tommel opp!!