Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.
Hei Stig, Som du nevner så jobber vi med en App, og gleder oss veldig til denne er på plass. Ellers, takk for omtalen og bare å kontakte oss hvis det er mer du lurer på :) Hilsen Thomas i Hudya
Bra service og rask respons. Rimelig abonnement med Telenor som fungerer fint.
Hei Odd, Fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!
Hei, Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten! Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften. Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid. Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet. All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil. Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden. Hilsen Thomas fra Hudya
Raskt svar og god hjelp fra kundeservice. Bytter abonnement siden jeg ikke trenger så mye data
Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.
Hei Audun, Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!
Telefonen lever sitt eget liv. Skifter side hele tiden og så kan den bare låse seg. Elendig!
Hei Roger, Det var synd å høre. Vi får som oftest gode tilbakemelding på dekningen vår, men det er ikke alltid at dekningen er like god på alle plasser. Det kan være mange potensielle årsaker til det du beskriver, som også kan ligge i selve mobiltelefonen. Du kan gjerne kontakte oss så kan vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Vi kan da feilmelde eventuelle dekningsfeil til Telenor. Håper det løser seg! Hilsen Thomas fra Hudya
Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.
Hei! Takk for omtalen- som du nevner så har vi gode løsninger for mobilnumre med lite forbruk (0,- betal for det du bruker) og Basis (39,- for 50min/SMS/MMS).