Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Meget bra, håper det holder seg videre."

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Stig F for 04.12.2019 00:34

Scoopr Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra, håper det holder seg videre."
6 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra operatør, god kundeservice som er serviceinnstilt. Meget bra dekning og super klar tale. Håper det kommer en App for nedlasting snart, er vel det eneste som er negativt med Hudya. Men forstår det slik at en App er under utvikling.

Svar fra Scoopr Mobil
11.12.2019 13:24
Hei Stig, Som du nevner så jobber vi med en App, og gleder oss veldig til denne er på plass. Ellers, takk for omtalen og bare å kontakte oss hvis det er mer du lurer på :) Hilsen Thomas i Hudya
Bytt.no
"Meget bra, håper det holder seg videre." skrev Stig F om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Stig F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra service og rask respons. Rimelig abonnement med Telenor som fungerer fint.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:43
Hei Odd, Fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 10:36
Hei, Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten! Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften. Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid. Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet. All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil. Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden. Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar og god hjelp fra kundeservice. Bytter abonnement siden jeg ikke trenger så mye data

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ekstremt rask og imøtekommende kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:43
Hei Audun, Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!
Scoopr Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR