Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.
Hei Geir, takk for din omtale. Jeg beklager at prisendringen har kommet brått på etter at du ble ny kunde hos oss. Vi i Hudya har ikke hatt noen prisøkning på våre abonnement på 1,5 år, tvert imot, satt ned prisene. Årsaken til prisendringene er at vi har sett et sterkt endret bruksmønster. Folk ringer mye mer og de har lengre samtaler. De sender også SMS oftere enn før. De fleste av våre abonnement har alt dette inkludert, og det betyr at vi får sterkt økende kostnader uten at inntektene øker. Vi forstår at denne prisøkningen ikke faller i smak hos alle kunder, men vi ønsker fortsatt å opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Vi har en app som er under utvikling, denne vil være klar i løpet av 2020. Vi jobber også med utvikling av hjemmesiden vår som vil være ferdig i løpet av 2020. Hilsen Jonna i Hudya
STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!
Hei Petrus, takk for din omtale. Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp. Hilsen Jonna i Hudya
Jeg ble fri for strøm på telefonen min og husket selvfølgelig ikke PIN koden..... Sendte en mail til " HUDYA " og spurte om de kunne sende meg PIN koden på mail. Oppga selvfølgelig navnet mitt og slikt. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk tilsendt PIN koden! Utmerket service! Jeg var tidligere kunde hos " SPONZ MOBIL " og de var jeg også kjempefornøyd med. Nå har jeg oppdaget at jeg har fått enda billigere abonnement! Bare positivt å si om " HUDYA " for min del ihvertfall. Kent
Hei Kent. Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi jobber alltid med å forbedre vår kundeservice og rask svartid er noe vi prioriterer, sammen med gode løsninger. Veldig fint å høre at du er like fornøyd hos oss som du var hos Sponz, og at overgangen var en positiv opplevelse! Hilsen Jonna i hudya
Får hjelp hvis du trenger det. Får svar veldig snart. Holder det De lover
Bestilte er mobilabonnement hos Hudya. Fikk et sim-kort levert i posten. Dette virket ikke, så etter mange telefoner fram og tilbake sendte de meg et nytt sim-kort. Dette kom aldri fram til meg... Etter nok en samtale med dem sendte de meg et nytt sim-kort. Når dette omsider kom, funket ikke dette heller! Går nå inn i 3 uke uten mulighet for å ringe eller sende sms. Kundeservicen har vært bra, de har hatt forståelse for min frustrasjon.
Hei Thomas, takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du enda ikke har en fungerende telefon. Dessverre så hender det at noen SIM-kort er defekte, noe vi ikke kan forutse. Når Sim-kortet heller ikke kommer frem i tillegg, så har du rett og slett hatt mye uflaks :( Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så finner vi en løsning på dette! Hilsen Jonna i Hudya
Var tidligere registrert mot at nummeret mitt var mulig å finne i telefonkatalogene på nett, men etter at Hudya overtok abonnementet mitt har dette tydeligvis forsvunnet, og jeg har blitt nedringt av alle mulige slags utenlandske nummer som bare skal tilby meg det ene etter det andre, gjerne i dårlig engelsk med indisk aksent.
Hei, Det er standard hos oss at alle nye kunder ikke er synlig hos nummeropplysningen, vi videresender derfor ingen informasjon for nye kunder slik at det skal være mulig å søke opp telefonnummer. Det kan skje fra tid til annen at man blir oppringt fra ulike aktører på markedet, dette kan skje om man er synlig eller ikke på nummeropplysningen. Jeg kan anbefale å reservere deg i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg. Det koster ingenting hos oss å være reservert fra nummeropplysningen, om du tar kontakt med kundeservice på telefon eller epost så hjelper vi deg gjerne med dette. Hilsen Lene i Hudya