Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det har vært flere anledninger hvor jeg har måttet kontakte Hudya kundeservice. Jeg har alltid fått god og rask service. Jeg har møtt løsningorienterte og serviceinnstilte konsulenter. Det eneste problemet jeg har hatt, er at telefonen ikke har fungert i utlandet og det har skapt problemer. Men, Hudya har prøvd å løse det på en god måte.
Hei Simmi! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Bare å si ifra hvis du lurer på noe! Hilsen Thomas fra Hudya
God dekning der hvor jeg ferdes, bl.a ute i skjærgården. God kundebehandling.
Hei Marian Godt å høre at du er fornøyd, det liker vi! Du vet hvor vi er om det skulle være noe mer:)
Telenordekning og rimelig. Flinke på supporttelefon.
Hei Tom Setter pris på din tilbakemelding og det høres meget bra ut at du fått god hjelp på telefon hos oss. Sånn det skal være å være kunde hos oss i Hudya:)
Ene registrerte telefon nummeret hadde ikke dekning i utlandet. kontaktet Hudya på mail og innen 10 minutter så var det ordnet. Og er nå 2 gangen de svarer og orden opp på veldig rask tid. Absolutt til å anbefale.
Herlig Jan:) Godt å høre du er fornøyd, det blir vi glade av å høre! Du bet hvor vi finns om det er noe mere..
De er veldig høflige operatører, som alltid lytter og er klare til å hjelpe.
Godt å høre at du er fornøyd! Setter veldig pris på din tilbakemelding og ikke nøl med å ta kontakt om du trenger hjelp med noe mer:)
Rimelig abonnement. Men de har ingen App til telefonen men får i løpet av året så kundebehandler.
Hei Idar! Det stemmer det du skriver så vi får smi oss med tålmodighet. I mellomtiden har du en mobiltilpasset minside som du også kan lagre som bokmerke på din mobil og ha med når du er på farten. Håper du holder ut:)
Vet ikke sikker om dette er Norges rimeligste mobilabonnement, men da jeg sa opp hos Telenor etter 25 år som abonnent, så ble prisen hos Sponz bare 1/3 og med større datapakke. Svært bra!