Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Dyrt mobilabonnement"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Carina for 06.10.2020 23:00

Scoopr Mobil har totalt 279 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt mobilabonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13:56
Hei Carina, og takk for din omtale! Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder. Hilsen Kundeservice Scoopr
Bytt.no
"Dyrt mobilabonnement" skrev Carina om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Carina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit."

Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13:54
Hei, og takk for din omtale! Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på. Hilsen Kundeservice Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisendring og kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.

Svar fra Scoopr Mobil
07.10.2020 16:23
Hei Audun, og takk for din omtale. Informasjon om prisendring utsendt av Hudya ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble utsendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du sitter igjen med en slik opplevelse av vår kundeservice, det har ikke vært vår intensjon og vi tar dette med oss videre for å kunne bli bedre i møte med våre kunder. Din henvendelse ble løst på en god måte med kundeservice, med en løsning som passet for alle parter. Det er igjen beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykket av vår kundeservice. Hilsen kundeservice
Benjamin J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Øker priser - sleezy markedsføring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.10.2020 16:10
Hei Benjamin, og takk for din omtale! Informasjon om prisendring ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble sendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du opplever møte med vår kundeservice slik du gjør, da dette ikke er vår intensjon. Vi tar med oss dette videre for å kunne bli enda bedre i møte med våre kunder. Hilsen kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ekstra data er veldig dyrt."

Har snart brukt opp data og fikk melding med de Dersom man bruker opp data koster en ekstra Gb 199 kr. Denne pakken kan kun brukes ut måneden. Altså ingen rollover. Dersom man ikke kjøper ekstra datapakke koster det 2.49 pr mb opp til makspris på 399 kr. (1 Gb med denne mb-prisen ville kostet 2500kr!) Har tidligere hatt ICE som hadde struping av data så man ikke risikerte ekstra kostnader. De hadde også rollover på ekstra datapakker. Det er rart at en ekstra datapakke er dyrere enn abonnementet som har samme mengde data og også inkluderer fri tale og sms. Scoopr er et abonnement som fort blir veldig dyrt dersom man bruker opp dataen og glemmer å skru av mobildata.

Svar fra Scoopr Mobil
06.10.2020 11:21
Hei Vegard, og takk for din omtale! Du får Roll Over av ekstra datapakke opptil det som er inkludert i ditt abonnement, her gjelder samme vilkår som Roll Over av mobildata som er inkludert i ditt abonnement. Med datakontroll aktivert på ditt abonnemnet, vil hastigheten strupes når du har brukt opp inkludert mobildata, du vil da ikke bli fakturert for overforbruk av mobildata og du kan kjøpe en ekstra datapakke om du har behov for dette. Om du ikke har datakontroll aktivert og bruker mobildata utover det som er inkludert, vil du bli fakturert for overforbruk med en makspris på 399,00 kr. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi aktivere datakontroll for deg om dette ikke er aktivert. Hilsen Lene
Scoopr Mobil har totalt 279 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR