Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er avhengig av Telenor-dekning, konkurransedyktig pris og en kundeservice jeg er fornøyd med. Hudya innfrir disse kravene.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Hudya setter kunde fokus og service høyt. Dette er hyggelige ord Hilsen Lene i Hudya
Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bytte til Hudya. Har byttet for både egen familie, og nå også for mine foreldre. God dekning, og veldig god hjelp å få på kundeservice! Eneste som jeg kunne ønsket meg i tillegg er en egen app for å ha god oversikt over eget kundeforhold/forbruk.
Hei Kiristi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har anbefalt oss videre til dine foreldre. Vi i Hudya har stort fokus på våre kunder og kundeservice, så slik omtale varmer. Vi jobber med å få opp en app, slik at dere som kunder kan administrere å følge med på deres forbruk. Hilsen Lene i Hudya
Ja det er helt greit for meg og betale halv pris og få svar når du ringer til din operatør. Godt Nytt År!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding - vi har et stort fokus på å være tilgjengelig på telefonen, noe som har blitt mindre vanlig hos mange. Godt nytt år til deg også! Hilsen Thomas i Hudya
Kona og jeg byttet til Hudya hovedsakelig på grunn av de billige roaming prisene i Thailand. Vi har ikke noen håndsett binding og ABO pris i Norge for 10 til 12 GB er en av de beste. Men på utenlandspriser er Hudya helt konge 🤩👍
Hei Michael, Takk for omtalen din - vi vil alltid forsøke å være blant de billigste i markedet, i tillegg til å fokusere på god kundeservice. Hyggelig å høre at du er fornøyd :)
+ God Telenor dekning. - Tungvint innlogging på min side. Må få passord hver gang på mobil. - Dårlig oversikt på min side.
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen - Det er sant at MinSide ikke er altfor mye å rope høyt om foreløpig, men vi jobber med å forbedre denne og det kommer mange positive endringer i tiden fremover. Fint å høre at er fornøyd med dekningen!
Funker bra, men savner bedre oversikt over forbruk på nett og en bedre måte å justere abonnement. Mistenker at dette skyldes overgangen mellom telipol og hudya i forbindelse med overtagelse. Bra og rask hjelp fra kundeservice.
Hei Stian. Vi jobber med å forbedre oversikten på nett, slik at det blir enklere for våre kunder å justere abonnementet og få en god oversikt over sitt forbruk. Som du nevner så benytter vi oss fortsatt av Min Side hos Telipol, da My Hudya ikke er klar for bruk. Vi forventer at denne er oppe å går i løpet av 2020. I mellomtiden må man fortsatt inn på Min Side Telipol for å justere på abonnementet og se en oversikt over forbruk. Hilsen Jonna i Hudya.
God oppfølging på brukerservice. Litt begrenset åpningstid, men svarer raskt innenfor åpningstiden og gir god service videre.
Hei Øyvind! Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber med å utvide åpningstidene på kundeservice i løpet av 2020. Hilsen Johanna i Hudya.