Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke billig hvis du går over datamengden

Omtale av  Ann

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21:05

Hei Ann, takk for din omtale. Data rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementer, abonnement som ikke inkluderer dataroll over er Barn 1 GB. For å følge med på ditt forbruk kan du logge deg inn på My Hudya, her vil du få oversikt over forbruk av mobildata. Hilsen Lene

Nyttig (1)

Endrer pris uten å gi beskjed

Omtale av  Knut

Hudya høynet prisen på abonnementet uten å gi beskjed i forkant. Det er brudd på avtalevilkårene så det vil jeg ikke godta selv om det bare er snakk om 39kr.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 20:52

Hei Knut, takk for din omtale. Det ble utsendt en epost til alle våre kunder i slutten av mai. Denne eposten ble sendt til samme e-post som du er registrert med hos oss, Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Hilsen Lene i Hudya

Nyttig (5)

Føler meg lurt

Omtale av  Karola H

Ringte og spurte om man hadde tenkt å sette opp prisen da jeg ble kunde og fikk et klart "Nei". Etter bare en måned kom en økning. Ikke mye, men det er en prinsippsak. Da var jeg lenge nok kunde hos dem.

Nyttig (12)

Veldig bra

Omtale av  Ronja J

Fornøyd med pris og ikke minst veldig fornøyd med god hjelp fra Mail og raskt svar!

Nyttig (2)

Ansvarsfraskrivelse big time

Omtale av  Einar H

Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!

Svar fra Scoopr Mobil
01.07.2020 13:40

Hei Einar, takk for din omtale. Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var ute på reise og med vår kundeservice. Kundeservice prøver alltid sitt beste med å løse problemene som skulle oppstå, men av og til skjer det en menneskelig feil. Fakturaen du referer til er for datatrafikk på skip eller ferjer, dette er ikke inkludert i abonnementet siden man ikke er tilkoblet nettverket på fastlandet men satellitt, som gjør at det blir dyrere. Vi prøver ikke komme med unnskyldninger, men vi ønsker å forklare situasjonen som den er. Det er beklagelig at du opplever dette som ansvarsfraskrivelse, det er noe vi virkelig ikke prøver å gjøre. Ta gjerne kontakt med kundeservice igjen, slik at vi kan finne en løsning på dette. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service og priser.

Omtale av  Nina

Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)

Nyttig (4)

Leverer ikke og stjeler penger

Omtale av  Miriam A

Bestilte disse da de var best i test og rimelig. Fikk ikke mobildekning som jeg skulle og har hatt en forferdelig mnd med ekle situasjoner hvor Google maps ikke virker, jeg ikke får sms før 1 dag etter de er kommer mm. Selskapet nekter å ta på seg ansvar for at de ikke leverer det jeg betaler for. I tillegg er det tatt 20 kr fra nettbank uten mitt samtykke, og jeg har spesifikt bestilt uten noe form for tilleggstjenester eller mulighet for dette. Nest Sist men ikke minst setter de opp prisen med nesten 50 prosent etter under 2 uker med dem. Fra 113 til 149 kr mnd, hele vitsen borte. Sist men ikke minst, jeg byttet tilbake til Ice 1.6 med overtakelse 10.6. Her pleier selskapene å snakke med hverandre og jeg trenger ikke gjøre noe. Hudya krever betaling for denne mnd også, selv om jeg a ikke har hatt dem, og b de har aldri levert det jeg betaler for. Hadde vært bedre å ikke ha noe mobilabonnement disse mnd, så hadde jeg i hvertfall vært forberedt på å ikke ha data.enn at det aldri virker i viktige situasjoner. Kundeservice er heller ikke god, en gjeng med fjols som ingen vil ta ansvar for noe, og skryter seg selv opp i skyene på tross at det er et elendig selskap. Skal aldri nærme meg dette selskapet igjen og råder ingen andre til å ha dem heller

Svar fra Scoopr Mobil
15.06.2020 11:47

Hei Miriam, takk for din omtale. Det at man ikke har mobildekning, ikke får brukt enkelte tjenester eller mottar f.eks SMS senere enn de er sendt, tyder på dekningsproblemer. Ofte når man bytter mobiloperatør må man endre nettverksinnstillinger direkte på mobiltelefonen, noe som kan løse hele problemet. Som kunde hos oss i Hudya har du Telenordekning, og vi kan dessverre ikke forutse om du vil ha dekning hos Telenor eller ikke. Her anbefaler vi deg at du benytter deg av en operatør som har tilstrekkelig dekning i ditt område. Vi har vært i dialog med deg om dette tidligere og forsøkt å løse problemet på best mulig måte. Vi i Hudya har ikke mulighet for å gå inn å trekke beløp fra ditt bankkort, da man ikke kan registrere noe bankkort på våre tjenester. Vi har informert deg om dette per epost og kommet med løsninger for å finne ut hvor dette beløpet på 20,00 kr er betalt. Prisøkningen kommer av stor endring i bruksmønster hos våre kunder, som gjorde at vi så oss nødt til å øke prisene på enkelte av våre abonnementer. Det var uheldig at du byttet over rett før prisøkningen, men denne trer ikke i kraft før 01/07/2020. Du har ingen bindingstid hos oss, men du har en oppsigelsestid ut inneværende måned, som samtlige operatører har. Du står dermed fritt til å bytte når du vil, men fakturaen gjelder ut måneden du bytter operatør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på mail [email protected] eller på telefon 21 41 56 00. Hilsen Jonna i Hudya.

Nyttig (6)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR