ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av en sykt uforskammet selger som ikke tok nei for et nei. Han ga seg ikke og hver gang jeg sa nei, sa han bare at han ikke skjønte hvorfor jeg ikke bare byttet. Han sa bare han kunne gjøre alt uten å gi meg noe informasjon som jeg ba om at skulle bli sendt på mail. Det skjedde ikke og jeg fikk kun enda en samtale der han nektet å ta et nei for et nei. Han godtok heller ikke at jeg sa jeg var på jobb og kunne ikke snakke. Dette endte med at jeg sa nei og at jeg ikke kom til å bytte, etter ti andre forsøk, og fikk "da skjønner jeg ikke hvorfor du snakker med meg i det hele tatt, hadet!" tilbake. Her hadde jeg vært tålmodig og sagt flere ganger at jeg ikke var interessert uten at han ga seg.
Hei, Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Våre selgere skal naturligvis ikke oppføre seg på denne måten. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av situasjonen du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til ICE. stor feiltagelse. Når vi fikk sim kort - to av de(jeg og min samboer) så fungerte ingen av de. Tidligere leverandør var kansellert og vi stod uten telefon. De sier vi må selv gå å kjøpe nye sim kort. Det måtte vi dagen etter. De er så "snille" de tilbakebetaler hva vi betalte for nye sim, men skulle likevel fakturere oss for dagen vi ikke hadde fungerende telefon. I tillegg informerer de meg om at jeg ikke kan få til-sendt logg av chat på e-post. Det er jo bare tull, for dagen etter kunne jeg nemlig få det. Jeg skal igjen bytte selskap. Angrer sårt på byttet. De nekter også å gi en kompensasjon fordi de mener det ikke er grunnlag for det.
Hei Trh, Dette hørtes ikke helt ut som en optimal start på kundeforholdet deres, nei! :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Stadig brudd og uten dekning. Har brukt Telenor kontantkort og det har ikke ice kompensert meg for.
Ice er skuffende, dårlig dekning og dårlig service. Anbefaler alle andre mobilabonnement leverandører enn ice.
Hei Gunde T, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Er så dårlig dekning at vi må gå ut av huset for å bruke nett og kunne ringe uten brudd i samtaler.
Jeg har bare god ord å gi ICE abonnement. Har hatt både bredbånd og mobilabonnement. Strålende fornøyd og hyggelig kundeservice. Kjempe bra dekning og jeg kan alltid stole på at jeg har dekning. Har ikke bredbånd nå, grunnet internett inkl. i husleien min. Har ice mobil og kommer til å ha det så lenge ICE eksisterer.
Hei Gerd, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte! Jeg håper vi greier å beholde deg som kunde i en lang tid fremover. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Må først si at jeg bare har møtt hyggelige mennesker på kundeservice, men har brukt uendelig mye tid på å feilrette problemer med mms, datanett, ingen tjeneste osv. Har opplevd frustrerende situasjoner med forsinkede fly og ingen tjeneste som gjorde at jeg ikke kom meg hjem uten å ta taxi fra Gardermoen, samt uten datanettverk i utlandet hvor man er helt avhengig av kart for å finne frem. Lei av å bruke tiden min f.eks. i bursdager på å få telefonen til å virke. 4G virker veldig få steder og jeg bor veldig urbant. Bytter abonnement idag. Dette blir for dyrt og tidkrevende.
Hei Ks, Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men likevel leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God pris, god dekning, bra app, og grei kundeservice. Men opplever dessverre stadig problemer med dekning og mms i utlandet. Det synes som om de ikke har en velfungerende metode for automatisk oppsett av mms-innstillinger. I utlandet må telefonen ofte restartes, og/eller innstillinger legges inn manuelt. Dette er ikke godt nok i 2019.
Hei Hc, Jeg er helt enig i at det ikke er helt optimalt å måtte legge inn disse innstillingene manuelt, men heldigvis kan det ofte løses på en rask og smidig måte. Dersom du fortsatt har problemer med dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene, så skal jeg få tatt en titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hadde Ice, gikk til Fjordkraft (rygg unna dem), så tilbake til Ice, MEN blir nok ikke kunde lenge. Ofte når jeg ringer skjer: "ANROPET AVSLUTTET" uten den jeg ringer får noe oppringing. "Reklame fra f.eks. Hageland koster penger, men de tar IKKE betalt. Har ringt Ice, som forklarer at reklame koster, pengene til de som sender ut. OG anropet avsluttet kommer av en Telia-sender nord i byen er "litt nede" for tiden er jeg blitt forklart, men er i orden om ca 1 uke. Det er 2 uker siden jeg ringte, og i DAG kom ANROPET AVSLUTTET igjen. ABONNEMENTET til Ice er snart AVSLUTTET. Telenor, dyrt men BRA!
Dekning er bra, servicen OK, ingenting og klage på men vil gjerne ha ett billigere tilbud.
Der jeg bor er det nesten ingen dekning. Siden Ice ikke har Wifi tale kan jeg ikke ringe eller motta samtaler når jeg er hjemme. Andre i familien som har andre operatører kan bruke mobilen normalt når de er tilkoblet husets Wifi.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Var på ferietur i Tunisia. Var klar over at det var dyrt å bruke ICE der, så tanken var å ikke bruke telefonen. Bagasjen dukket ikke opp på flyplassen, så da måtte jeg dessverre ta noen telefonsamtaler. Prisen var 75kr/min!!! Til sammenligning tar Talkmore 5,99/min, OneCall 12,50/min, Telia 24,99/min og Telenor 14,99/min. Kan bare si at jeg ikke lenger er kunde hos ice :(
Hei, Monir Vi jobber hver dag med å kunne tilby gunstige priser for våre kunder. Det er avtalene våre som har en innvirkning på akkurat dette. Våre priser står ellers opplyst på våre hjemmesider (https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/). Dere skal også ha fått melding om prisene i Tunisia ved ankomst. Jeg håper vi vil kunne tilby bedre priser i nærmeste framtid! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Ice er mye billigere enn de fleste. Aldri hatt problemer med dem.
Synes datafrihet funker bra, dere som klager kan gjøre som meg, slå på flymodus og av igjen, så får du Ice+ igjen med full hastighet.
Hei Popps, Så godt å høre at Data Frihet fungerer bra for deg! :D Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Har hatt Ice i halvannet år og det har blitt gradvis tregere. Har nå 3 MB/s ned og 2 opp, og sliter med å streame. Ble lovet snarlig bedring av dekningen da abonnementet ble tegnet. Det motsatte har skjedd. Må stadig oftere bruke mobilen (Telia) når det stopper opp hos Ice.
Hei Steinar, Så leit å høre at du opplever problemer med hastigheten. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg synes ice er bra. Dekningen er veldig bra, men kunne ønske 4G var billigere. Har nå 2GB og bruker egentlig mye mer.
Hei Malin C, Så godt å høre at du er fornøyd med ice, og dekningen! :-) Prisplanen over 2GB, altså 3GB, koster 50,- mer i måneden (249,-/måneden). Dersom du ønsker at jeg skal se nærmere for dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no