ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter med en nedlasting på 0,2 til 1 mb når det fungerer. Ble lovet ca 20 mb.
Bor sentralt på Lillehammer, men har fryktelig tregt nett og dårlig dekning. Dette gjør at jeg vurderer å bytte mobilabonnement.
Hei Maria, Trist å høre at du opplever problemer med dekning i Lillehammer. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har som regel hatt Telenor hele mitt liv, ble overtalt av en usedvanlig hyggelig selger til å teste ut ICE siden de hadde en kampanje så det ble 200kr billigere i måneden i 6 måneder, for så å være 100 kr billigere. Uansett, så merket jeg umiddelbart at dekningen ikke var toptop som telenor, men den er jo ikke dårlig. Så det spørs hva man er ute etter. Jeg streamer en del videoer på telefonen og derfor kunne jeg merke forskjellen. Kundeservicen har jeg vært borti en gang allerede og de var også veldig hyggelige. Også positivt innstilt på hvor lett det var å bytte selskap. Det eneste å være oppmerksom på er at når man bytter selskap så får man nytt sim kort, og må passe på at alle kontakter ikke er lagret på sim kort, som er en mulighet på android telefoner ihvertfall.
Hei Axel, For en hyggelig tilbakemelding! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter å ha lest omtalene her, så må jeg jo si at jeg var en smule skeptisk. Men etter at sønnen har hatt ice i noen måneder så kunne jeg jo alltids prøve jeg også, når jeg likevel måtte bytte telefon. Handlet telefon på Elkjøp, alt ble ordnet i butikken. Etter to dager skulle det nye simkortet inn, og alt fungerte slik et operatørbytte skal funke. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og de har attpåtil vært til hjelp. Gruer meg jo til jeg skal til utlandet, basert på uttalelsene her, men skal prøve å gjøre noen undersøkelser før jeg drar. Hvis jeg opplever at det bare blir kluss da, så vil nok jeg også vurdere å bytte tilbake.
Hei Kolbjørn, Det varmer mitt hjerte med slike tilbakemeldinger - tusen takk! Jeg krysser alle fingre og tær for at det vil fungere problemfritt for deg i utlandet. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer når jeg har reist utenlands. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg liker godt abonnementet men når jeg prøvde å aktivere ice+ hjalp det ikke i det hele tatt. Veldig misfornøyd med måten de sier at 89% har ice+ når jeg ikke får det inn noen steder i hele Bergen by. Hvordan er det mulig å dekke for 9/10 personer hvis ingen i Bergen har det engang?
Hei Jørgen, Vi skal ha meget god ice+ dekning i storbyene, så det skal jeg få undersøkt nærmere for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
dårlig, kundeservice elendig. Faktura stort sett høyere enn forventet. Dårlig dekning
Dårlig dekning og skikkelig dårlig kundeservice når man bruker punch meldinger ifht til jobb, å man ikke mottar disse, får jeg ikke jobbet. Helt Helt elendig!!! Styr unna, har hatt Telia i 10 år å det har aldri vært noe problem så går tilbake til Telia med engang!
Hei Linda, Dette må vi få sjekket opp i. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vi er ice-kunder som ble "tvangsflytte" fra Komplett. På reise i USA i sommer, og Japan i høst var det så godt som umulig å få mobildekning. Etter kontakt med ice fikk vi en liste med forslag til hva vi kunne gjøre, bla. endre innstillinger på telefonen, ta ut SIM-kort mm. Det toppet seg da vi ble bedt om å lage en oversikt over når og hvor vi var, om vi fikk dekning eller ikke, og notere hvilket nett vi var koplet til når vi event. hadde dekning. Disse opplysningene ble vi bedt om å sende til teknisk avdeling hos ice. Dette gjorde vi selvfølgelig ikke. Vi reiser ikke på ferie for å teste ut ice sin dekning. Kanskje en ide at de heller tar seg en tur selv. Det ble nesten komisk da vi, under oppholdet i Japan, fikk en e-post der vi ble bedt om oppgi et kontakt-telefonnr. Vi har reist mye, og hatt ulike mobilabonnement, men aldri opplevd noe lignende. Vi har alltid blitt koplet til et lokalt nett, uten å måtte endre innstillinger på telefonene. Å tilby abonnement med så dårlig kvalitet er fullstendig useriøst. Vårt råd er å SKYGGE UNNA ice !!
Hei Odd, Det er veldig leit å høre at dere opplevde problemer med abonnementene deres i USA og Japan. :-( Slik skal det naturligvis ikke være. Bakgrunnen for at teknisk avdeling ba dere om å notere ned adresse der problemene oppsto, og hvilket nett dere var tilkoblet, var for å gjøre det lettere å identifisere problemet. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er helt optimalt når man er på en reise, og skal kose seg, så dette beklager jeg på det sterkeste. :-( Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester i utlandet, og jeg krysser fingrene for at dette ikke vil gjenta seg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever ofte at jeg ikke har dekning, og jeg bor sentralt i Bergen.. Gps ser ut til å fungere dårligere også.
Hei Morten, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Tok kontakt med ice men de kunne ikke gjøre noe. Man betaler for noe en ikke har bruk for.
Mens jeg var på 2 uker ferie i Tyskland på besøk av familien min manglet jeg plutselig mobilbredbånd akkurat når jeg gikk over grensen fra Norge. Kunne heller ikke mer ringe eller sende sms ut fra mobilen. Jeg ringte hver dag i en uke for å få problemet fikset. Det var 5 forskjellige kundebehandlere som ikke fikk det til med mobilbredbånd. Dette har ødelagt en stor del av ferien min :( Jeg sier nå opp og finner meg en annen leverandør!
Hei Carmen, Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever tregt nett i Oslo, dårlig dekning på Vestlandet. Mange steder på Vestlandet de bør få eget nett. Hjelper svært lite med «fri data» pakke når det mangler eget ice nett flere steder. Dette har jeg opplevd med iPhone XS MAX og iPhone 8.
Hei Odd, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ferdes på områder med ekstremt god dekning. Har alltid dette «ice pluss», men alikevel så oppleves «LTE» som Edge hos andre leverandører. Jeg Har iphone XS, og klarer ikke laste ned apper på mobildata engang. Var aldri problem med andre leverandører. Her skuffer Ice, styr unna!
Jeg var kunde i et annet selskap, men plutselig hadde ice fått det for seg at det var ok å bare overføre meg til dem, og sende meg faktura. Dette var uten at jeg hadde bestilt noe som helst (har aldri hatt et kundeforhold med ice tidligere), eller samtykket til å bli kunde.
Hei Simon, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hadde Ice for noen år siden, men sa opp pga dårlig dekning og et evig styr i utlandet. Gikk over til Komplett og var kjempefornøyd. Helt til Ice tar over Komplett! Tenkte gi det en sjanse da jeg tok det som en selvfølge at dette problemet nå var løst. Der tok jeg feil! Fortsatt elendig dekning. Håpløst i utlandet. Må bl.a aktivere mms flere ganger om dagen. Nå er det slutt, aldri mer Ice! Byttet til ny operatør, men ettersom det gikk 3 dager ut i ny måned måtte jeg fortsatt betale for hele denne måneden. Synes dette er urimelig ettersom jeg ble UFRIVILLIG kunde etter Komplett. Fra andre leverandører har jeg fått faktura på kun de dagene abonnementet var aktivt. Det skal sies at jeg fikk første måned gratis etter overdragelsen fra Komplett, men ble ikke mye gratis når jeg må betale for full måned etter oppsigelse. Dette blir for useriøst og ustabilt, jeg anbefaler derfor IKKE Ice.
Hei Anne M, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Dette er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du har opplevd, så vil jeg veldig gjerne se på dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dritdårlig service når en selger fra ICE ringer og får meg til å bytte abonnement, og sier at de skal ordne alt som har med byttet fra gamle operatøren å gjøre, så får jeg gebyr på 3700,- fra gamle operatøren, og ICE er bare arrogante og sier at de skal IKKE betale dette, og at de ikke har NOE med dette å gjøre.. hva f... spurte om å få «samtalen som ble teipet» tilsendt, men det ville ikke ICE nei...
Hei Morten, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no