Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misfornøyd

Omtale av  Misfornøyd

Lang ventetid for kundehandling. Fikk info fra kundebehandler og fra dekningskartet om meget god dekning for mobilt bredband, men det var NULL dekning. Måtte betale returkostnader. Dårlig! Sjekk dekningen med naboer som har ICE før du bestiller!

Svar fra ice
02.09.2019 09:49

Hei, På dekningskartet vårt (ice.no/dekning), kan du undersøke dekningen for mobiltelefoni og Mobilt Bredbånd. Dekningen er forskjellig på de to ulike segmentene, og derfor er det viktig å passe på at du velger korrekt segment. Enkelte kan trykke feil her, og heller se på mobildekningen, som da blir feil om du skal undersøke dekningen for Mobilt Bredbånd. Når dette er sagt, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Vi har derfor 30 dager åpent kjøp. Fungerer det ikke, kan man returnere utstyret tilbake, og få abonnementet kansellert på angrefrist. I henhold til angrefristloven, er det kunden som må dekke returkostnader for abonnementet. Jeg håper dette var til hjelp. Dersom det er noe mer du lurer på, så kan du ta kontakt med meg på [email protected]. Husk å inkludere ditt fulle navn og kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig service

Omtale av  Shabnam A

Hei, Idag har jeg snakket med en av deres ansatte noe som gjorde dagen min til hel#%te. Det var umulig å ha samtale med han dersom det var klart spm angående databruk og faktura. Derimot han var så bestemt for å ikke forstå situasjonen jeg var i. Jeg kommer til å bytte abonnement.

Svar fra ice
02.09.2019 09:49

Hei, Shabnam A Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Jannike

Opplever ofte at det er dårlig dekning, ser ikke ut til at jeg får 4G.

Fullstendig lurt av Ice

Omtale av  Johannes T

Her er jeg blitt fullstendig lurt. Jeg bruker rett og smett mer tid på å gå få nett enn hva jeg bruker på noe produktiv. Nå har de låst meg til 3 år som bedriftskunde. Lukter rettsak om jeg ikke får gå ut av denne avtalen kostnadsfritt. Lureri! Bor i Bergen Norges 2 største by, og jeg får ikke dekning mange steder midt i byen, så da spiser mobilen min opp de 6 GB jeg har blitt solgt jeg kan bruke i utlandet. Elendig!

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Johannes T Så leit å høre at du føler deg lurt av oss. :-( Vi har verken noen intensjon, eller om å ønske om å lure våre kunder, så det er veldig beklagelig at du føler det slik. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Kjøpte mobil data ruter med abonnement på 300gb. Det fungerte bra 1 uke. Så ble 4g utrolig dårlig

Omtale av  Espen

Mobil ruter med abonnement fungerte første uken. Etter det har dataen blitt utrolig treg. Kan ikke streame Netflix en gang

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Espen Dette må vi selvfølgelig få sjekket opp. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig og treg dekning

Omtale av  Arne

Ble overført til Ice fra Komplett og da sank hastigheten betraktelig. Har fått hjelp fra Ice til å endre innstillinger, men det hjalp ikke. Jeg kommer derfor til å skifte abonnement.

Svar fra ice
30.08.2019 07:33

Hei, Arne Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde

Omtale av  Nils M. H

Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde... Sett om den trådløse på 499kr hadde hvert noe for meg... Usikker om skal bli kunde eller ikke.

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Nils M. H. Nå er jeg ikke helt sikker på om du snakker om mobiltelefoni, eller Mobilt Bredbånd. Vi har uansett 14 dagers angrefrist når du bestiller mobilabonnement hos oss, og 30 dagers åpent kjøp, dersom det gjelder Mobilt Bredbånd. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, og en kort beskrivelse av hva slags abonnement du kunne tenkt deg, så skal jeg se på hvilke muligheter vi har for deg! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

For dårlig dekning

Omtale av  Ken R. E

Kundeservice og priser er bra, men problemet er dekningen. Samtaler blir brutt og mobildata faller ut altfor ofte.

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Ken R. E Så leit at du opplever problemer med dekningen. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Elendig, virkelig ikke bra nokk

Omtale av  Scott

Nettet fungerer ikke selv om jeg sitter ved siden av ruteren, og de gidder ikke gjøre noe med det. Før hadde familien min Telenor, det funket bra, men så bestemte de seg for å slutte å levere nett til huset vårt fordi vi bruker gamle telefon master eller noe.

Svar fra ice
02.09.2019 09:47

Hei, Scott Det er beklagelig å høre at du opplever problemer med Mobilt Bredbånd fra oss. Uten kjennskap til saken, så er det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

For dyr

Omtale av  Kjell U

For dyr. Ellers alt bra god dekning og god kundeservice.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elsker Data Frihet

Omtale av  Daniel

Når jeg fikk muligheten til å bytte fra 15 til 6 og legge til Data Frihet så gjorde jeg det med en gang. Utrolig fornøyd, kan se YouTube i 1080p 60 uten problemer og lese vg går helt smooth. Anbefaler alle å bytte til Ice og velge 6gb abonnement og Data Frihet. Dekningen er også helt super.

Svar fra ice
26.08.2019 15:38

Hei, Daniel Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte at du er fornøyd med Data Frihet, og får godt utbytte av de 1006GB. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Ha en flott dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no

De gjør ikke som de får beskjed om

Omtale av  Theo W

De gjør ikke som de får beskjed om. Hadde bet dom om å sperre får nett handel med mobil nr.

Brukt opp datamengde etter oppdatering

Omtale av  Kjell A. H

Jeg kontaktet Ice på facebook for jeg var usikker. "Hva gjør jeg når jeg får beskjed om programoppdatering på min android når det er stor oppdateringen, For jeg hadde bare opp til 2 gb i mnd abonnement? Svaret jeg fikk var dette: Dette skal jeg forklare for deg! Oppdateringen du får beskjed om, er for selve telefonen din. Du har fremdeles 2 GB hos oss. Når oppdateringen var ferdig så fikk jeg melding fra Ice at min datamengde var oppbrukt, hvis jeg vil ha mer data så måtte jeg kjøpe. Hatt Ice i veldig kort tid og vurderer sterkt å bytte selskap selv om jeg må betale for ice ut bindingstiden. Føler meg lurt trill rundt. mvh kah

Svar fra ice
02.09.2019 09:46

Hei, Kjell A. H Så leit å høre at du føler deg lurt. Vi har virkelig ingen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Når bakgrunnsoppdateringer utføres på din telefon, så kan det slukes fra datakvoten din. Det virker kanskje som at det har vært en liten misforståelse mellom deg og kundebehandleren her. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, så skal jeg få sett nærmere på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ice er rimelig, men ikke verdt å plages med

Omtale av  Stine

Etter jeg fikk Ice har jeg hatt mye trøbbel med abbonnementet. Må skrive inn flere bokstaver og ord på innstillinger før man i det hele tatt kan bruke SMS og mms. Ustabil datatrafikk!! Flere ganger i uken kommer jeg ikke inn på nett, og må i såfall slå av og på telefonen for at det skal virke. Dårlig dekning selv om jeg er i et område hvor det skal være god dekning. Og utrolig dårlig lydkvalitet i telefonsamtaler. Har snakket med kundeservice flere ganger og prøvd alt de har bedt meg om å gjøre. Fortsatt ikke blitt noe bedre. Så nå bytter jeg leverandør.

Svar fra ice
26.08.2019 15:38

Hei, Stine Dette hørtes ikke helt bra ut. Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. :-( Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg selvfølgelig få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  May

Markant overgang fra forrige operatør til Ice. Nær sagt alt er påvirket og fungerer dårligere. Dårlig dekning overalt, forsinkede sms og mms. Når folk ringer meg så hører jeg dem ikke. Når jeg ringer folk hører de ikke meg. Utrolig irriterende når den eneste telefonen man har tilgjengelig ikke virker. Så jeg må bytte tilbake til gammel operatør.

Svar fra ice
23.08.2019 13:32

Hei, May Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unngå Ice

Omtale av  Tedtse

Jeg angrer på at jeg har abonnement hos Ice. Den verste leverandør jeg har hatt.

Svar fra ice
23.08.2019 13:46

Hei, Tedtse Så leit å høre at du angrer på at du valgte oss. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg håper å høre fra deg! Ha en fin dag videre, og god helg når den tid kommer. :-) Mvh. Julia ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR