ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ofte feilmeldinger. Får ikke komme inn på nettsider.
Appen fungerer fint, å det er lett med bruk av data, rollover og overføring av data. Ser også saldo, hvis den er høyere finner jeg fort og enkelt ut hvorfor. Dekning er bra i Østfold, Sverige og Danmark.
Hei Ronny M, Så godt å høre at du er en fornøyd kunde hos oss! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de beste produktene og tjenestene til våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia
Dårlig dekning fra Romsdalen til Oslo!!! Det stoppet hele tiden, barna ble så sutrete!
Jeg har prøvd Ice i 2mnd nå og sms kommer tidligst 10 minutter etter at avsender har gitt melding om noe. Barnet ditt må opprette mailkonto og eller ha hypermoderne tlf. der du kan laste ned en APP. Gratis eller ikke det må være mulig å forvente at smser blir levert raskere. Styr unna folkens. Det er bra med gratis og det at div. er låst for at barnet ditt kan kjøpe div via nett på mobil. Men som overnevnt pluss at 4G dekningen ikke er treg og ustabil. Styr unna Folkens!
Hei Tea, Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du/dere opplever, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter min erfaring har Ice vært helt greie, men er ikke på toppen. Dekningen var god, men la fort merke til trøbbel ved bruk av mobildata. Sjekket opp mot 2 andre simkort over telenor og telia sitt nettverk, og der var det ingen problemer. Responsetid over mobildata varierte alt fra ~50ms til over 10000ms på visse punkter. Responstiden ble veldig høy veldig fort, og skjedde på interval på rundt 15 sek. Den dårlige tilkoblingen kunne gjøre det vanskelig å sjekke nettbank eller kjøpe bussbillett. Ble voldsomt irritert til tider. Foruten om dette kan jeg kun klage på at de satt et 500kr abonnement på meg uten at jeg viste det etter mitt "bli kjent" velkomstabonnement, i samme perioden jeg hadde fått nytt simkort fra en annen leverandør pga. misnøye med Ice. Med andre ord... 500kr for et abonnement som aldri har blitt rørt. Snakket med kundeservice, og det er i deres policy at det skal betales. Synes det er veldig teit og dumt. Prisene er også litt av høyere kaliber enn hos noen andre leverandører. Ellers har Ice vært høflig og grei. Er usikker på om jeg vil anbefale Ice over noen andre, men de er værtfall ikke de verste.
Hei Joakim E, Så leit å høre at du har byttet mobiloperatør. :-( Det er slik at ved en oppsigelse, så faktureres kunden ut inneværende måned, i henhold til våre vilkår. Jeg forstår at det må være kjedelig, dersom du ble overført ut fra oss tidligere i måneden. Uten kjennskap til saken, blir det dog vanskelig å kommentere den. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia bytt.no
Vi har hatt bredbånd hos Ice og investerte i antenneforsterker med beskjed om at dette skulle fungere. Vi trodde først at vi ikke hadde funnet posisjonen ettersom det gikk så treigt. Nettet har ikke vært brukandes til noe. Ettersom det var et års binding kunne vi lite gjøre. Nå etter at bindingstiden er over viser det seg at problemet ligger hos Ice. De har ikke hatt noen å sende ut for å hjelpe når vi har bedt om dette for vi har slitt med å finne ut av dette. Vi har betalt flere tusen og har fått en måneds fritak som igjen utgjør oppsigelsestiden. Kompensasjonen er lik null. Veldig skuffet over behandlingen som kunde, da hjelper det lite at de er hyggelige
Hei Bernt, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi tilbyr dessverre ikke hjemmehjelp for våre produkter. :-( Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer, samt en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alt er bra unntatt at jeg ikke får tilsendt automatiske innstillinger på mms og Internett. Og SIM kortet har kun plass til 10 tlfnr. Priser, kundeservice og opplevd kvalitet og dekning er meget bra.
Hei Arne, Så bra å høre at du er fornøyd med oss! Opplever du fortsatt problemer med MMS- og mobildata-innstillingene? :-) Dersom svaret på dette er ja, så vil jeg veldig gjerne at du sender oss en e-post til [email protected], med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt ubrukelig! Anbefaler alle å holde seg unna ice! Umulig å få noe fornuftig svar, sier det skal være slik. Håpløst og komme igjennom på tlf. Anbefaler folk å dele denne linken hit så flere blir advart! Holdere bort fra ICE!
Hei John K. S, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det er billig, men fungerer ikke. Får ikke dekning til 4G med engang jeg er ute av byen.
Hei Sofie, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble tvunget over til Ice etter Komplett (som jeg var veldig fornøyd med), men Ice skuffet veldig. Dårlig dekning uansett hvor jeg er, og umulig å snakke i telefon fordi de på andre siden ikke hører meg. De få gangene jeg har full dekning så er fremdeles hastigheten på mobildata elendig. Anbefales ikke.
Hei Aleksander, Så leit å høre at du har hatt problemer med dekningen. Jeg vil gjerne undersøke denne saken nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer. Jeg håper å høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har aldri før hatt så mye problemer med å kunne laste inn og ned ting til telefonen! Får svært ofte bare 3G, som rett og slett er det samme som å ikke ha Internett! Ubrukelig, spør du meg!
Hei Klara, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Elendig abonoment. Svindel, ikke fungerende mobilnettverk, sier løsninger som ikke fungerer, må gjøre mye manuelt som man ikke blir informert om tidligere og lang ventetid på kundeservice. Ikke velg ice!
Hei, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har verken noen ønske, eller intensjon, om å lure noen, så det er beklagelig at du føler det slik. Send oss en e-post til bytt.no med fullt navn og telefonnummer, samt en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Utrolig tregt mobilnett. Har stadig målinger på hastighet og det er som oftest under 10 Mbps. Har hatt flere ned mot 0. Har vært i kontakt med teknisk. Har hatt noen få målinger rundt 20 Mbps som teknisk mente var normalt. Jeg opplever under surfing en utrolig treghet som jeg aldri har opplevd med hverken Telia eller Telenor. Opplevde der Ice ikke har dekning at Telenor overtar. Da har jeg superbra net. Sitter også med helt ny tlf. Jeg er overhode ikke fornøyd med Ice og skal vekk så fort det lar seg gjøre.
Hei Ulf, Så leit å høre at du opplever tregt mobilnett hos oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det er generelt dårlig dekning på 4G. Var på ferie forskjellige steder i America i 3 uker og hadde ikke dekning på telefonen etter at jeg forlot Norge. Kundeservice var så godt som ubrukelig og hadde ikke mulighet til å hjelpe. Så i bunn og grunn betalte jeg for en måned med mobil abonoment uten å få brukt det.
Hei Julie, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen, og da du var i utlandet. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, samt en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Problemfri bruk, bedre dekning enn Telenor (som min partner har på jobben) ICE får trekk for at de fjerner sitt 500MB mobilabonnement. og derfor tvinger meg til å betale 20% mer over natten. Fra 99 til 119 uten at jeg får noe igjen for det. I Sverige får man 4-6 GB for 99 SEK måneden, så her er det ingen grunn til å øke prisen! For meg som normalt har tilgang til WiFi der jeg er (unntatt når jeg kjører, men da kan man jo ikke surfe uansett) så er 500MB mer enn nok. Skrur på datasparing på mobilen, og har aldri gått over 500MB. Dessuten er det fremdeles mulig å bruke data etter at 500MB er brukt opp. Da får man svært redusert båndbredde, men bør være nok til apper som krever litt datatilgang slik som Ruter/Vy (x-NSB), enkel epost etc.
Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår, men imidlertid leit å høre at du er misfornøyd med avgjørelsen vår om å avvikle 500MB. Denne beslutningen er blitt tatt på bakgrunn av at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Når man sammenligner priser, så bør man samtidig også sammenligne lønnsnivå, slik at man tar hensyn til kjøpekraften. Det er store forskjeller på kostnadsbilde for å investere i egen infrastruktur i Norge, Sverige og Danmark. Danmark og Sverige har over flere år presset prisene så langt ned at de fleste aktørene sliter med inntjeningen og evnen til å investere i markedet. Disse faktorene fører altså til at det er prisforskjeller på tvers av landegrensene, når det kommer til mobiltelefoni. Jeg håper likevel du forblir kunde hos oss, så skal vi vise deg hva vi virkelig er gode for! :-) Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Bestilte 2 abonnement til 99kr pluss 1 abo til 499kr. Ønsket å balansere data behovet til disse 3 vha data rollover. Med et pennestrøk var disse abonnementene fjernet og erstattet med et påslag på 60kr/mnd. Mao: En skriftlig avtale mellom to parter er kun gyldig for den ene parten. Fy skam.
Hei Jan K, Så leit å høre at du føler deg lurt. Vi i ice har verken noen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og fullt navn, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no