Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
951
341
215
301
1042
Sorter omtaler etter
Viser av 2850 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Takk for meg"

Ingen mms, noe plagsomt som popper opp på skjermrn hele tiden.. Ingen svar fra kundeservice.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare kluss"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skikkelig styr hver gang man er utenlands med telefonen. Må selv inn å sette opp tlf både for nettverk og mms hver bidig gang, slisomt i lengden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett ubrukelig"

Ingen tjenester, 40 min på telefonsvarer intet svar. Dette er et useriøst selskap. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

Synes det fungerer like bra som andre. Dekningen kan bli litt borte i kjellern, men det har det gjort på alle andre også så kan ikke klage. Har snakket med kundeservice to ganger og begge gangene har det vært høflige og effektive mennesker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerte godt frem til den såkalte "oppgradering" i begynnelsen av august. Etter det bare tull, mister dekning, må skru tlf av og på for å ringe ut og motta SMS. Folk får ikke kontakt med meg. 4g funker ikke, ei heller kan jeg sende og motta SMS. Kommer ikke frem på tlf og det eneste kundeservice på messenger klarer å gjøre er å si at jeg må endre noen innstillinger på tlf som jeg allerede har endret. Kundeservice mente til og med at jeg burde teste sim kortet i en annen telefon... Akkurat som jeg har flust av telefoner liggende rundt. Anbefaler ikke ice.net.

Verdi for pengene
Dekning
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sitter i gjennomsnitt 15 min å venter for å komme gjennom på kundeservice. Ba dem sende regninger til min postboks og ikke til mitt hus nr, det ble spesifikt beskrevet 3 ganger. Endte opp med inkasso grunnet at jeg ikke har mottatt sendinger fra dem. Prisene dem opererer med er gode, men når alt annet er helt elendig hjelper det ikke. Jeg går tilbake til Chess.

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det lille ekstra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Savnet en vennlig påminnelse for ubetalt faktura på sms, fordi man er deres kunde, før inkasso i posten. I tillegg ble jeg oppringt av selgere fra ICE, selv om jeg allerede var kunde. Litt dårlig kundeservice rett og slett..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Uforståelig - aldri vært borti noe så dårlig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet til Ice.net i Juni på 2 abonnement, fungerte greit til vi reiste på ferie 2 uker senere. Var en dagstur i Danmark, etter det fungerte ikke SMS eller MMS. Utrolig dårlig kundeservice (så å si ikke mulig å få fatt i). Meget dårlig kompetanse i kundeservice når en etter flere uker og hjelp ifra butikk fikk kontakt, rot med faktura og abonnement, problem med sms og mms ble ikke løst før etter 6 uker og de skiftet over til nytt data-system med tilhørende nye sim-kort (har byttet sim-kort uten at det har hjulpet mange ganger...). Men nå er de stort sett uten dekning, kommer sjelden på nett, ikke fått noen oppfølging på teknisk problem, heller ikke endelig løsning vedr. rot med faktura. Orker ikke begynne påan igjen, så vi bytter nå. Kort fortalt, helt uforståelig dårlig. Hold dere unna Ice.net!

Gabriele O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og mobildekning"

Etter bytte av sim-kortet er det bare elendighet med dekningen. Dekningen faller ut hele tiden, meldingene blir ikke sendt og folk får ikke tak i meg. Mobilen søker hele tiden etter nettforbindelse og bruker opp batterikapasiteten i løpet av kort tid. Kundeservice ser det ikke ut at det finnes, det svares ikke på e-postmeldinger. ALDRI mer ICE for min del.

Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Støy på linja, ingen datamobiltrafikk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Ice.net og så fikk jeg beskjed om at jeg fikk nytt simkort, fordi jeg skulle få 4G. Satte inn det nye simkortet, og dermed får jeg ikke koblet meg til internett via mobil (det er vel en av hensiktene med 4G???) I tillegg fungerer vanlig mobiltelefon dårlig, skurr og ekko på linjen hele tiden. Får ikke kontakt med kundeservice, og har i dag skiftet til OneCall. Jeg vil fraråde alle å skifte til Ice.net.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig. Leverer det du trenger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bor i distriktsnorge. Noe lavere innendørsdekning, men veldig bra utendørsdekning. Hadde introtilbud - 2GB til 149. Svært prisgustig sammenlignet med de andre operatørene. Hos ice får du god dekning til en billig penge. Ingen har topp dekning over alt, så klager du på en operatør, prøv en annen - så enkelt er det. Kundeservice oppleves som løsningsorienert. Telenor er gode, men om du ikke trenger de tjenestene som følger med deres abonnement, er dette operatøren for deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Lite fungerer optimalt. Dårlig dekning og mye crash.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit frem til Juli 2016"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt problemer før Juli 2016, da begynte dekning å forsvinne, dårlig nett og ikke minst uendelige ventetider på telefon (som faktisk er bortkastet), med tanke på att de faktisk ikke klarer og rette opp noe som helst. Pre-Juli 2016 5 stjerner post- Juli 2016 1 stjerne Totalt 2,5 stjerner.

Petter K
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nettet faller inn og ut kontinuerlig noe som selvfølgelig tapper telefonen for strøm veldig fort. Får heller ikke raskere nett enn H+ etter SIM-kort bytte. Dette er et problem flere opplever men likevel ønsker kundeservice å "feilsøke" ting som jeg alt har sjekket flere ganger. Problemet ligger hos ICE og bør fikses snarest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det suger"

Det er mer verdt å lage ditt eget Internett. Det er billig men det burde bli mye billigere. :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice.net er noe av det verste jeg har hatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice.net er noe av det verste jeg har hatt. Det er svindel. Rett og slett. Jeg dro tel Danmark i slutten av juni og når jeg kom hjem kunne jeg ikke sende meldinger. Det har gått 5 uker og de fikk det først til 19.August og nå får jeg ikke mobildata eller får MMS. Jeg har ringt tel de flere ganger, og de har ikke gjort en dritt annet enn å sende nytt sim-kort. Jeg er på det 5. sim-kortet nå. Hvis dere ikke vil bli svindlet, bestill HVA SOM HELST annet enn Ice.net.

Mathilde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløst etter bytting av simkort"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en super opplevelse med Ice da jeg var splitter ny kunde. Kundeservicen var fantastisk, de svarte kjapt, var hyggelige, tilgjengelige og hjelpsomme. Så fikk jeg nytt simkort. Meldingene jeg sender kommer ofte fram 3-4 dager senere, hvis de kommer fram i det hele tatt. Jeg mister dekningen hele tiden, selv når jeg er i telefonen, og det tar ofte lang tid før det stabiliserer seg så jeg får ringt opp igjen. Jeg har vært i kontakt med kundeservice, og de var til null hjelp. Byttet nettopp tilbake til OneCall, selv om det skal sies at det har vært utrolig deilig å ha så lav mobilregning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Måtte vente en halv måned"
4 syns denne omtalen er nyttig

For det første måtte jeg vente i en halv måned for å få det, og når det endelig kom så fungerte det ikke.

Odd-Harald
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Detter ut hele tida"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice.net er forferdelig for dem som bestiller derfra. Før funket det iblant, og nå må jeg vente til kl. 6-7 på kvelden før det funker. Spiller heller på 4G fra telenor enn å risikere Ice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke svar på mail. Vanskelig å komme gjennom på tlf. Lange ventelister. Får ikke internett i Sverige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Flott frem til du må ta kontakt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Strålende abbonement frem til man faktisk må ta kontakt. Kontakt med kundeservice er et helvete og de bruker mer tid å skylde på hverandre enn å hjelpe. De lyger, så alt MÅ skje skriftlig ellers har du et problem når inkassoene hagler inn. For de sender den inn om det er tvistesak eller ei. Innrømme feil skjer heller ikke.. Om de endelig innrømmer å ha dritte på leggen, så ordner de ikke opp. Ventetid tlf: 30min - 2timer ++ Facebook: 2 døgn and still going.

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Uffda!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Totalt sammenbrudd hos ICE om dagen. Varslede overganger til nye SIM-kort skjer ikke. Nytt SIM-kort fra butikk ikke aktivert som de lovte. 5 dagers ventetid på mail henvendelser.

Christer
Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
"God dekning, bra og rask kundeservice!"

Anbefales. God dekning, kundeservice, og veldig billig!

Dekning
Verdi for pengene
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Chess til ice.net og trodde nettet skulle være like bra. Men der tok jeg feil gitt. Nettet faller ut hele tiden mellom Oslo og Drammen. Sitter litt på H+ Så 3G også litt 4G og deretter har jeg null dekning også er det tilbake i noen minutter igjen. Det er billig, men ikke verdt det alikevel med så dårlig dekning. Styr unna!

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Skulle ikke vært lov"
6 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, ringt fra utlandet: ventetid på over 1 time, uten svar! Sendte mail for 9 dager siden, fortsatt ikke hørt et pip... Vært en uke i Sverige, uten dekning! Reiser til Hellas om noen dager, regner også med at det blir uten dekning på telefonen. At det går an!!! Gjør deg selv en tjeneste, aldri bestill noe fra Ice.net! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bestille nytt abonnement hos en annen leverandør, dessverre må jeg vente i en uke før det aktiviseres. Aldri mer!! Dritt selskap!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR