Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 38 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
932
337
210
290
1007
Sorter omtaler etter
Viser av 2776 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke la prisen lure deg. Du vil angre!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra, så ut som, er i prisen, men man får det man betaler for!! Hastigheten er så treg at det er bortkastet tid å bruke utenom wifi. Det gjelder OM man får kontakt med nettet i det hele tatt og kommer man inn så mister man raskt forbindelse igjen. Må også legge inn data for internett og MMS manuelt! MMS funker ikke heller, så det er enda en ting man betaler for som ikke virker. Det står de har kundeservice, men de svarer hverken på telefon eller mail. Jeg hadde Talkmore og var kjempefornøyd, alt funket, men lot meg lure av prisene til Ice.net. Blir raskt byttet til annen operatør nå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig og følgelig dårlig kvalitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Abb. er jo rimelig men holder ikke det som tilbys, spesielt nå juli 2016 etter simkortbytte. Mobilnettet kobler til og fra i et sett, mai så ustabilt at umulig å ringe/sms. Like umulig å få kontakt med kundesenter-5 siffer nr. som Ice,net tjener grovt på ved tydeligvis å ha underbemannet sitt senter. Når kontakt, dilettantisk og udugelige kundebehandlere. Ikke brukbare råd!! Går nå tilbake til Onecall etter 3 mnd. med Ice mobil. Er fornøyd med Ice bredbånd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Den mest elendige kundeservice jeg har vært ute for"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ingenting positivt å si. Ice.net må skjerpe seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv i Oslo så er det så dårlig dekning at man får samtalebrudd hele tiden! Utrolig frustrerende. Mobildata... Får tilnærmet aldri 4G kvalitet og noen ganger 3G. Kundesenteret er helt klart underbemannet i forhold til hvor mange klager de får, det er nesten umulig å få tak i dem. Dette må være det dyreste abonnementet i Norge dersom du tar pris i forhold til kvalitet med i beregningen. Anbefaler INGEN å benytte ICE før de blir VESENTLIG bedre på ALT.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rævva"
7 syns denne omtalen er nyttig

Verste operatøren jeg har prøvd, blir kvalm bare av navnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra. Opplegget virker umodent"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp tatt i bruk et mobilabonnement. Det avstedkom problemer. Det skulle ikke være nødvendig å måtte legge inn manuelle innstillinger på et mobilabonnement i 2016, men det måtte til for å få data og MMS til å fungere. Det er ikke mulig å få 4G til å fungere (virket fint før med OneCall, som også bruker Telia sitt nett) selv om telefonen er korrekt oppsatt for det. Opplever stadig at det står "ingen dekning" i displayet selv om telefonen befinner seg i ro på et sted hvor dekningen egentlig er god. Heldigvis fungerer data på 3G, og det går an å sende SMS og føre en samtale mellom alle bruddene. Det som er verst er at det ikke er mulig å komme gjennom til kundeservice, så en føler seg overlatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få noe som helst kundeservice, du er heldig vis noen i det heletatt svarer og da er det feil avdeling som svarer. De setter deg over til neste der du må sitte i kø i enda en time.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

De aner ikke hva de driver med. Og du kan glemme å få svar på det du lurer på. Evig venting mellom alle de 3-5 forskjellige kundebehandlerne man blir satt over til. Når det er tomt for folk du kan bli satt over til sier de at de skal ringe deg opp igjen... Det gjør de selvfølgelig ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer etter bytte av SIM-kort"
11 syns denne omtalen er nyttig

Fikk beskjed om bytte av SIM-kort torsdag. Siden da har jeg ingen tlf-linje inn, er heller ikke tilgjengelig på SMS. Det er jo kort sagt det jeg bruker mobil til. ICE skulle fikse dette og ringe tilbake på en venn sitt nummer. Har enda ikke hørt noe. Har mailet og sendt SMS på "kundeservice", men null svar. Har også hatt andre problem med abonnement og belastning av ekstra kostnader som ikke er bestilt, men unnlater omtale av dette her idet de har kreditert meg i ettertid. Min side-historikk er også svært ustabil, og det er dyrt å ringe feilmelding.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kun prisen er bra! Elendig hastighet, har aldri fått høyere hastighet enn på 1,2mbs. Reinfjell senderen på Møre.

Blueeyes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nedlastngshastigheten er elendig. Servicen er elendig. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundesercie"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte jeg skulle forsøke ICE som leverandør, fikk et godt tilbud på abonnement. Men kundeservicen er meget dårlig da de ikke kan svare på noe, skal undersøke og lover å ringe tilbake, noe de ikke gjør. Tiden går og abonnementet fungerer fortsatt ikke. Skal de beholde kunder bør de behandles på en seriøs måte. Går tilbake til Onecall som har meget god kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning er ustabil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er bra. Dekningen er elendig, kommer og går hele tiden. Bor i Oslo og har problemer med å surfe på nett eller føre samtaler. Kundeservice har over 30 min ventetid på telefonlinje!

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundeservice. 5 sifret nr. og så må man vente i en evighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til mobilt bredbånd, det funker bedre hos meg enn de andre to leverandørene jeg har prøvd. Skiftet også mob.tlf over til Ice, etter mye om og men ble MMS fikset. Men at kundservice har ikke svart på innsendt spørsmål etter tre dager er alt for sløvt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice fikk ikke til noen ting ved bytte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte 2x abbonemang og stusset over hvor lang tid det tok før jeg mottok simkort og porteringstidspunkt. Etter portering var dekning svært ustabil og mobildata var fraværende. Kundeservice var kun tilgjengelig via facebook og de unnskylde seg med at de har gått over til nytt system som sikkert hadde noen barnesykdommer. I kombinasjon med arbeid og sykdom i familien så passet dette svært dårlig. Returnerte til gammel leverandør, Chess, neste virkedag og de fikk portert nummeret mitt og reaktivert gammelt simkort iløpet av etpar timer. Ice har langt igjen før de kan kalle seg en mobil leverandør. Teknisk løsning som ikke virker og kundeservice som er tilnærmet ikke eksisterende. Skuffende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice vet ikke hva service betyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Måtte bytte SIM-kort, fungerte ikke. Kundeservice er ikke-eksisterende. Skifter operatør så fort som mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hold dere langt borte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs kundebehandling - du blir bare satt over til andre som ikke kan gjøre noe. Ingen vet noe og sett av god tid i telefonen hvis det er noe som skal fikses. Det nytter ikke å være billig når alt annet er elendig!

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning utenfor sentrum, tragisk fakturasystem uten autogiro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen hastighet, rotete kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning men zero hastighet. Returnerte utstyret og sa opp abonnementet etter 1 uke. Rotete og treg kundeservice. Har bestilt også 2 mobil abonnement som jeg ikke har fått enda. Gruer meg...Hvis mobil er tull også, bytter straks leverandør.

Kjetil S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra mobilselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig mnd. pris. God kundeservice og hurtig svar på Facebook. Kjempefin avtale for 2 tlf. I et år en tlf. på 1 GB og 1 tlf på 2 GB. Kunne svart litt kjappere på kundeservice på Ice.net.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selvom det er dekning så er det ingen hastetighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ofte tregt"

Spesielt med streaming henger seg ofte opp. Rot med fakturering osv.

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Rotete og treg service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bruker lang tid på å besvare epost, lite service innstilt og rotete med fakturering. Byttet leverandør.

Øyvind O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, fantastisk service og gode fremtidsutsikter"

Mobiltelefon fungerer utmerket i inn/og utland. Mobilt bredbånd i Danmark og Sverige er inkludert i bredbånds abonnementet. Det som kan bli bedre er utbygging av basestasjoner. Data hastighet (4G) er ypperlig i de områdene jeg vanligvis bruker data. Har dårlig erfaring med datadekning i nordlige områder Jylland (Danmark).

Bjørn M
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Icenett har dårlig dekning her"
4 syns denne omtalen er nyttig

Icenett bredbånd virker av og til men 428 kroner i måneden er for mye når det ikke kan brukes til mobiltelefoni jeg måtte betale 700kr for å få avslutte abonementet etter gjentatte forsøk på å si det opp.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR