Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Funker nesten aldri!

Omtale av  Robert

Funker nesten aldri, de skylder alltid på allslags når vi klager osv... kjempe misfornøyd!

Elendig kundeservice

Omtale av  Oppgitt K

Nekter å være behjelpelig med å skifte eigar på abonnement, der nåværende eigar er død. Å bruker av abonnementet får inkassovarsel på kvar faktura. Utrulig dårlig kundeservice for at dei sjølv skal få rett i systema sine og at bruker ikkje ska få inkassovarsel.

Svar fra ice
27.07.2019 23:11

Hei, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Jeg ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret henvendelsen gjelder, så skal jeg undersøke dette. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no

Veldig varierende dekning

Omtale av  Frode

Utenfor bebodd strøk er dekningen veldig varierende(på samme sted). Har alltid problemer med å sende mail, gjelder både mobildata og mobilt bredbånd. Nettet virker generelt ustabilt.

Svar fra ice
27.07.2019 23:11

Hei Frode, Så leit å høre at du opplever ustabilt nett. Send oss en e-post til [email protected] med telefon-/kundenummer, og fullt navn, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no

Forferdelig

Omtale av  Roar

Billig men elendig. Totalt fraværende på kundeservice. Deres rot blir kundens problem uten så mye som et lite unnskyld.

Svar fra ice
30.07.2019 13:54

Hei Roar, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen din, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Audio streaming?

Omtale av  Maja S

Har mange ganger nå merket at jeg betaler 169 for audio streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata.

Svar fra ice
26.07.2019 10:20

Hei Maja, Slike tjenester bestilles vanligvis via SMS eller mobilapplikasjoner, og belastes telefonregningen din. Innholdstjenester kan være nummersøk, betaling for annonser, kjøp av musikk, kjøp i brus- og godteriautomater, parkering og betaling for bomringpasseringer. Andre eksempler på innholdstjenester er avstemming på radio og tv, banktjenester, donasjon til frivillige organisasjoner, billettkjøp, ringetoner, spill eller apper kjøpt via Google Play. Ønsker du mer informasjon om belastet innholdstjeneste, må du først registrere bruker på Strex, og så logge inn. Følg gjerne denne linken: https://strex.no/. Strex kan også kontaktes på telefonnummer 90822500. Åpningstidene er mandag til fredag mellom 09.00 og 12.00. Til informasjon så er det mulig å sperre for innholdstjenester på Min Side på https://minside.ice.no. Her kan du også velge å aktivere en beløpsgrense. Ønsker du at vi skal legge inn en sperring for dette, så kan du ta kontakt med vår kundeservice. Jeg håper dette var til hjelp. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke stabilt

Omtale av  Arne

Dekningen kommer og går! Er væravhengig! Dårligst i regnvær og sterk vind.

Slutter å selge 500mb

Omtale av  Trond J

Finner da ett bedre tilbud hos andre leverandører.

Selektive hastigheter

Omtale av  Alex

Hadde komplett mobil og har aldri vært mer fornøyd med et mobilabonnement. Dessverre ble det kjøpt opp av ice som ikke er klare for markedet sånn jeg har opplevd det. Den mest merkbare problemstillingen jeg har kommet over er hvordan hastigheten dropper drastisk når jeg åpner visse apper. Droppet er slik at jeg for alle praktiske formål må sitte på wi-fi for å åpne disse. Eksempler er: 9gag og Tinder som ofte er on-the-go apper. Merk! Dekningen har jeg ikke opplevd problemer med.

Svar fra ice
26.07.2019 10:20

Hei Alex, Så leit å høre at du har opplevd problemer med hastigheten. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du fortsatt skal kunne bruke 9gag og Tinder, når du er på farten, så send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig

Omtale av  Oda

Dårlig dekning med en gang man er utenfor sentrum, mobildata funker ikke, får ikke sendt sms etter omstart av mobilen (dette skjer konsekvent, hver eneste gang jeg har vært nødt til å skru av og på mobilen, så får jeg ikke til å sende meldinger på flere timer).

Svar fra ice
26.07.2019 10:19

Hei Oda, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi ta en nærmere titt på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning, uforståelig informasjon om utland

Omtale av  Kålå

Dårlig dekning, men funker med roaming. Billig. Får nesten aldri MMS. Umulig å finne pris på MMS til EU på siden med info om priser til utland. Slikt får meg til å bli veldig sur. Ligner på forsøk på å lure oss. Fikk veldig høy regning etter tur til Tanzania, uten å ha brukt mobildata eller MMS. Skjønner ikke hvorfor...

Svar fra ice
26.07.2019 10:19

Hei Kålå, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen, og MMS. Når det kommer til MMS til EU, så har vi desverre ingen avtale på MMS til utlandske mobilnummer. Dette er derfor ikke tilgjengelig. Jeg beklager. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt dødt i Scotland

Omtale av  Marta K

I Aberdeen område fungerer hverken telefon eller mobildata/roaming! Akter å endre mobiloperatør ved hjemkomsten!

Svar fra ice
27.07.2019 23:10

Hei Marta K, Så leit å høre at du opplever manglende tjeneste, i utlandet. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, eller ta kontakt med vår kundeservice for øyeblikkelig hjelp. Du kan ringe oss på 21 00 00 00, eller ta kontakt med oss på Facebook (https://www.facebook.com/icenorge/). Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Uærlig

Omtale av  Marcela

Jeg er i utlandet, og er veldig takknemlig for at jeg byttet fra ice til Netcom. Jeg forlot ICE den 11.07 eller omkring den datoen, og de krever at jeg betaler for hele måneden, uten at jeg får brukt resten av pakken jeg har igjen hos dem. Det eneste de sier er at jeg må betale det. Jeg føler meg veldig dårlig behandlet etter over 1 år hos dem. Jeg kommer aldri tilbake til ICE, og vil heller ikke anbefale dem til noen! Tvert imot, jeg vil advare folk mot dette selskapet.

Svar fra ice
27.07.2019 23:10

Hei Marcela, Så leit å høre at du har forlatt oss. Det stemmer at, i henhold til våre vilkår, så blir kunden fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Det er likevel leit å høre at du har blitt dårlig behandlet av oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, fullt navn og en beskrivelse av hva som har skjedd. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no

Billig, men elendig

Omtale av  Anniken

Jeg valgte abonnementet pga det virket som det billigste alternativet. Det hjelper lite når man ikke klarer å sende SMS mesteparten av tiden. Jeg har meldt ifra om dette problemet flere ganger, men de har enda ikke klart å løse problemet. Anbefaler ingen å bytte til ice.

Svar fra ice
27.07.2019 23:10

Hei Anniken, Så leit å høre at du opplever problemer med SMS. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Skuffa

Omtale av  Thomas L

Dårlig mobildekning og mobilnett. Har vært kunde nærmere 1 år og fra dårlig til verre. Har vært på flere reiser i u-land hvor de har mange ganger bedre mobil og nett hastighet. Det er både skuffende og irriterende, bytter til et annet selskap i nær fremtid. Kundeservicen og appen er helt okay, men varen som selges holder ikke mål. Takk.

Svar fra ice
26.07.2019 10:40

Hei Thomas, Så leit å høre at du opplever problemer i utlandet, og med vårt mobilnett. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Helt greit.

Omtale av  Johnny

Relativ god dekning hvor jeg enn befinner meg. Fra fjell til fjord.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra utmerket

Omtale av  Vidar

Bra veldig fornøyd kommer til og beholde dette til min døyan dag.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR