ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke beskjed nå dataen er oppbrukt slikt som set er lovet. Vanskelig å forstå fakturaen. Spesielt etter at det er et inkassobyrå som som tar seg av regningene.
Hei, Jan F, Så rart at du ikke fikk noen varsel, i form av SMS, da du hadde brukt opp data. :O Heldigvis er det ingen overfakturering hos oss. Det eneste som skjer når din datakvote blir brukt opp, er at hastigheten din settes ned til 64 kBit/s. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med fakturaforklaring. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Billig abonnement, men sliter med å sende bilder. Både via iMessage og SMS/MMS. Får stadig feilmelding og får ikke sendt. Spesielt om det gjelder mer enn et bilde.
Hei, Anne L, Dette må vi få undersøkt for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble ikke opplyst om 2 års bindingstid og over 3000 kr i gebyr ved avtalebrudd. Abonnent prisen ble omtalt uten moms av telefonselger. Så jeg ble sittende igjen med ett abonemang litt dyrere enn jeg hadde før og oppsigelsesgebyr i 2 år på over 3000.- kr.
Hei, Knut Å. Ø. Så leit å høre at du føler deg lurt. :-( Vi har ingen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Da jeg ikke har satt meg inn i denne saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. så skal jeg få undersøkt det nærmere. Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg er fornøyd med dere, min kamera går til dere, dere er beste.
Ble tvunget over til ice da komplett ble kjøpt opp. Har ikke dekning i det hele tatt lengre. Må ut for å ha samtale når jeg er hjemme! Styr unna
Hei, Thomas Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Dette må vi komme til bunns i! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jevnt over dårlig dekning. Hadde tidligere Komplett Mobil med Telenor dekning, men ble flyttet over til Ice da de kjøpte kundene til Komplett. Aldri opplevd dårligere dekning eller tregere datahastighet. Bytter mobilabonnement fra Ice til annen leverandør som både er billigere og bruker Telenor nettet.
Hei, Så leit å høre at du opplevde dårlig dekning, hos oss. :-( Dersom du ønsker at vi feilsøke problemet med deg, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Elendig dekning og kundebehandling. Er anbefalt å kjøpe tillegskomponent for å få normal dekning. Feil i oppsett av sim fra ICE frå start. Gjelder to telefoner.
Hei, Malvin G, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen, og kundebehandlingen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnumre det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble tvunget over til ice da Komplett solgte kundebasen sin. Dårlig dekning i Hedmark, har forsøkt en uke, men nå er det nok. Snakkes(hvis jeg har nogenlunde ok forhold.)
Hei, Tom Så leit å høre at du opplevde ustabil dekning, med oss. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Som utfordreren i markedet er det viktig for oss å øke dekningsgraden, og alltid være i forkant av teknologiutviklingen. Derfor har vi allerede klargjort 1000 basestasjoner for 5G. Jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning på ditt område, i nærmeste fremtid, Tom. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde cilli mobil med fri data. Det virket veldig bra. Fikk ett bedre tilbud hos ice med data frihet. Problemet er at telefonen velger Telia sitt nett konstant og der har man bare 6gb. Har brukt ice sitt abonnement i 4 mnd nå. Angrer på at jeg gikk over til ice. Går tilbake til Chilli snart. Bor i Oslo fyi. Ellers god kundeservice.
Hei, Aleksander Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Dersom du befinner deg innenfor våre dekningsområder (med ice+), og dataen fortsatt konsumeres fra ditt hovedabonnement), ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected]. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legge ved fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Elendig kundeservice, ingen dekning. Mangler alt jeg ønsker i en mobiloperatør.
Som mange andre ble jeg overført til ICE fra komplett, og i løpet av de to ukene jeg har brukt ICE har jeg knapt vært i stand til å gjennomføre en tlfsamtale.
Hei, Øyvind L, Dette hørtes ikke helt bra ut. Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ok. De er flinke med service. Bra nettside og forholdsvis enkel å forstå da.
Hei, Dag H. R Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :D Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Veldig blandede føler her. Ice har super kundeservice. Men når jeg kjører og det byttes mellom ice pluss og telia blir jeg brutt i samtale, og dette skjer stadig. Det er så irriterende at ice får en dårlig score av meg.
Hei, Aage Det er bra å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men leit å høre at du opplever ustabilitet, når du er i en samtale. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Feil hos Ice gjorde at jeg ikke mottok samtaler, fikk sendt utgående SMS, iMessage eller brukt FaceTime i 5 dager. Ingen informasjon ble sendt meg i perioden, det var heller ingen driftsmelding på web siden deres. Unnvikende svar fra kundeservice som feilaktig la skylden på mine «telefon innstillinger som hopper ut» gjorde at jeg nå er i markedet for ny mobiloperatør!
Hei, Mbj Så leit å høre at du opplevde problemer med disse tjenestene. :-( Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Buttet til ice, da deres pris for 6 mnd var 399,- for 300 GB, mot 899,- for 200 GB fra Telenor. Men tilbudet var rett og slett for godt til å være sant. Etter to dager byttet jeg tilbake til Telenor. Selv om ruteren viste god dekning, var hastigheten sjokkerende dårlig. Det var ikke mulig å streame film eller tv med "akseptabel" kvalitet. En nettside på telefonen tok 8-10 sekunder å laste inn. Ice var som å gå 20 år tilbake i tid. Aldri, aldri mer.
Hei, Even Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og kundenummeret det gjelder det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Sliter med dekning, samtaler hakker, blir borte og alt skjedde etter vi byttet til Ice/Telia Nett. Savner Telenor og kommer til å oppfordre bedriften til å bytte til Dipper, som har telenordekning, og som familien bruker på de andre telefonene. Hyggelig kundeservice, men det hjelper lite..
Hei, Ks Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til bytt,[email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no