ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til ice for noen måneder siden, da jeg fikk tilbud om billigere mobil med 12 måneders bindingstid. Det skulle jeg aldri ha gjort! Dårligste jeg noen gang har hatt! Dårlig dekning, dårlig 4G, skurrer når jeg prater med andre. Kontaktet ice flere ganger, de finner ingen feil i følge dem, mens jeg prater i telefonen med dem, så skurrer det så mye eller dekningen er så dårlig at jeg ikke hører noe, dette har skjedd begge gangene jeg har pratet med dem over mobil, de mener det er pga tåke, men er ikke tåke 24 timer i døgnet fra februar til nå. Spurte om jeg kunne få avslutte abonnementet da jeg ikke vil betale for noe som ikke fungerer, men da må jeg betale for å avslutte bindingstiden. Skjønner at det er vanlig og betale for det! Men gjør ikke det når det ikke fungerer. I tillegg så prater de til meg som om jeg er dum, ikke kan teknologi, og er nedlatende! Det er blir gått videre med! Eneste som er bra er appen!
Hei, Jennie Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Var opprinnelig ikke spesielt positivt til å bli overført fra Komplett til ice, hovedsakelig fordi ingen spurte. Det kom info-mail etter info-mail og flere der det sto ordrebekreftelse og nytt sim-kort på vei. Fremdeles ikke fått dette forøvrig, første mail kom for sikker 2 mnd siden. Etter enda en 'ordrebekreftelse' i dag og fremdeles ingen som har spurt om jeg har lyst til å bli kunde av Ice, eller om jeg godtar prisøkningen jeg blir påtvunget, så bestilte jeg i dag nytt kort fra annen leverandør. Bestemoren min har forøvrig brukt Ice lenge, og det har bare vært problemer. De tok faktura gebyr selv om hun ikke fikk fakturaer i posten, vi la inn min e-post så jeg kunne følge med på dette, fremdeles ingen fakturaer hverken i post eller på mail, hun blir trukket med autotrekk fra konto. Hun vil ikke bytte fordi hun bil ikke lage 'noe styr'. Jeg har kontaktet de sikkert 15 ganger uten at noe blir bedre. De mener de sender meg mail... Og det gjør de.. spam.. men ikke noen fakturaer. Konklusjon, JEG skal ikke være kunde hos ice. Hadde jeg kunnet skulle jeg byttet abbonnementet til bestemor også. Helt håpløse greier.
Hei, Anatt Så leit å høre at du ikke var fornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. :-( Det stemmer at etter vi kjøpte opp kundemassen til Komplett Mobil, så ble det automatisk satt i gang en overføring til ice. Kundene står naturligvis fritt til å velge hvilken operatør de selv ønsker å være hos, dersom de ikke ønsker å bli overført til oss. Da er det slik at de kan kontakte operatøren de ønsker å være hos, å bestille en overføring til den gjeldende operatøren. Når det gjelder problemet knyttet til din bestemors faktura, så ønsker jeg å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få tatt en nærmere titt her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hyggelig kundeservice, men der stopper også det positive. Dekningen er bortimot inteteksisterende og jeg synes synd på alle andre som også ble kastet over etter oppkjøp. Kanskje bruke penger på utbygging istedenfor å kjøpe opp andre selskaper? Jeg går hvertfall rett tilbake til Telenornett.
Hei Håkon, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er dog veldig leit å høre at du er misfornøyd med dekningen vår. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning, i ditt område, i nærmeste fremtid. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Får ofte tilsendt varsel om at jeg ikke kan motta mms, til tross for riktig innstillinger. Hipp som happ om det går an å ringe eller sende sms til meg og om jeg kan ringe eller sende sms til andre. Ofte har folk forsøkt å ringe uten å komme igjennom. Plutselig kan jeg få beskjed om ubesvart anrop- men vedkommende har ikke engang forsøkt å ringe. Ustabiliteten ved Ice gjør at jeg er veldig misfornøyd og kommer til å bytte.
Hei, Anne Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Ikke fornøyd med mobildekningen. Varierer fra 1 til «stolper» og faller ofte ut.
Det har fungert bedre på steder med lite bebyggelse. Men i byen er det variabelt. Dekningen generelt må bli bedre.
Hei, Vidar M Tusen takk for din tilbakemelding. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper at vi kan tilby optimal dekning på alle områdene du måtte befinne deg på, i nærmeste fremtid. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Gikk ifra Komplett sitt abonnement, med Telenor dekning! Nå har jeg meget ustabilt og nesten ikke signaler hjemme og på jobb hvor jeg faktisk befinner meg 80% av tiden :(
Hei, Ole J. F Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en titt på det. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Har hatt store problemer med ice i utlandet, sist gang i Hellas. I over et døgn var jeg uten kontakt med omverden, mens mitt reisefølge hadde annen operatør og kom på nett med en gang uten problemer. I tillegg slo mobiltelefonen seg ofte automatisk over på et tyrkisk nettverk, der prisene jo er mye dyrere enn i EU/EØS. En oppringning til kundeservice hjalp ikke stort, der kundebehandler hadde store problemer med å skjønne hva som var galt og måtte gjøres. Fikk heller ingen refusjon på neste faktura, selv om det helt klart var ice sin feil og ansvar. Ice fungerer sikkert godt nok i Norge, men i utlandet stoler jeg ikke lenger på dem, kommer derfor til å bytte
Hei, Bård Så leit å høre at du opplevde manglende tjeneste, i Hellas. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde ice i båten og opplevde elendig hastighet 90% av tiden. Har byttet til Telenor og det er en helt annen opplevelse
Hei, Ole Så leit at du opplevde dårlig hastighet med oss. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hvis du skal ha ICE må du ikke bevege deg ut på landet. Jeg bor tydeligvis i utkanten av ICE sitt eget nett og dette er fullstendig ubrukelig. Folk som ringer meg får beskjed om at telefonen er utenfor dekning, og når jeg selv skal ringe skjer det samme. Har aldri opplevd maken til ubrukelig nett. Hadde alltid god 4G dekning før. Med ICE viser dekningen e (edge), og noe jeg aldri har sett før, en g (hva i all verden?). En jeg snakket med sa det hørtes ut som jeg ringte fra månen... Nei, 4 uker med ICE var ingen suksess.
Hei, Frode N Så leit å høre at du opplevde problemer med vårt dekningsnett. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Da du allerede har overført ut fra oss, blir det noe vanskelig å få feilsøkt dette. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde komplett, helt perfekt. Ice overtar og det er ikke dekning 4g ute. Ikke plass til flere bilder. Koster mer. Blir ikke ice kunde lenge.
Hei Tutta, Så leit å høre at du hadde problemer med 4G-dekningen ute. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble flyttet over fra Komplett mobil til Ice, siden Komplett ble kjøpt opp. Allerede første dagen bestemte jeg meg for å bytte. Hos Ice betaler jeg 10 kr mer i måneden, men har ikke dekning hjemme. Hadde null problemer med Komplett og Telenor sitt nettverk, hadde dekning og det var supert med wifi-tale. Hos Ice ser jeg ingen fordeler. Ikke er de blant de rimligste heller.
Hei Embla, Så leit å høre at du ikke ønsket å være hos ice. :-( Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist hva vi er gode for. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ice har brukervennlig kundestøtte, men har ikke klart å løse stadig tilbakevendende problemer med SMS og MMS.
Hei Jostein Så bra at du er fornøyd med vår kundestøtte. Når det gjelder problemene rundt SMS og MMS, ønsker jeg at vi skal se nærmere på dette. Send oss en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! :-) Mvh Julia Ngo ice.no
For de som bur litt utenfor de mest bebygde strøk så funker dette dårlig. Den lille datapakken du kjøper å tenker du ikke skal bruke noe av allikevel pga du har jo fri bruk. Den forsvinner fort... ice+ er like ofte å treffe som en ærlig politiker utenfor 5 km fra nærmeste by. Ble oppringt av en snill selger som anbefalt dette på det varmeste men nevnte aldri at jeg måtte ha ice+ for å får bruke av den 1000gb pakken.
Hei, Isak R Så leit å høre at vårt dekningsnettet vårt ikke fungerer optimalt, hos deg. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Byttet til Ice for å prøve det de averterte med. Snakket med en kunderådgiver. Samtalen fins på tape. Han lovet at 90% av Norge var dekket med ice 4g+ nett på telefon og nett. Det var også like bra som Telenor eller bedre sa han. Dette er helt feil. Ice har ikke avtale med Apple. Så for oss som har iPhone må de fortsatt bruke Telias nett på telefon! Utrolig. Jeg spurte spesifikt om det da min erfaring med Telia er meget dårlig. Vel nå har jeg prøvd en periode og dommen er klar. Løgn og fanteri. Nettet er rett og slett elendig og Telia er håpløs. Jeg har byttet tilbake til Fjordkraft med Telenor. Billigere også.
Hei, Jens Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Appen er kul, det er det eneste som er bra med ice. Hvis du som meg i nær fremtid kommer til å ende opp hos ice pga. Komplett Mobil, finn deg en ny operatør umiddelbart. Jeg har lest omtalene til ice og trodde ikke på det, leste meg også opp på ice sine nettsider ang deres ice+ dekning rundt om i landet og der hvor jeg bor skal det visstnok være best, men det er elendig. Jeg har ikke dekning, eller jeg har i følge ice sine kundebehandlere - som faktisk svarte relativt raskt. Jeg håpet at ice beholdt hva Komplett Mobil hadde bygget opp, dæven tok jeg feil. Styr unna, hilsen kunde som bytter på dagen!
Hei, Tom Så leit at du har denne oppfatningen av ice. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Det er leit å høre at du har byttet operatør, men jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no