Ice.net omtaler og erfaringer

735 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
215
100
47
72
301
Sorter omtaler etter
Viser av 735 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med flere fra ice idag, og ingen kunne hjelpe meg med å få 1 GB til min telefon nr.
Han siste jeg snakket med sa at hvis jeg var frekk så ville han ikke hjelpe meg, alt ja ba om var at han sendte en e-post til meg som bekrefter at en leder vil ta kontakt med meg. Tragiske ansatte!

Svar fra Ice.net
02.10.2017 14.46
Hei, Hanna

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke saken din.

Legg ved følgende informasjon:
Navn
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig i utlandet"

Hadde invitert venner å familie til ukes feiring av min 70 årsdag i Polen.
Alle mobiltelefonene virket, bortsett fra min og min kones, vi var de eneste som har ICE, de andres telefonene fungerte knirkefritt.
Dette ødela store deler av festligheten da det er mye som skal koordineres. Så jeg måtte ringe til ICE på et fastnummer (sikkert til blodpris) og de ”hjalp” oss, og etter mye plunder kunne vi ringe, men ikke snakke????
Som sagt så ødela ICE mye av feste for oss all , og jeg er flyg forb……
P.s.
Nett siden er tragisk, greier bl.a. ikke å logge meg inn på min side, og har tatt dette opp med de.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 14.45
Hei, Frode

Må bare beklage på det sterkeste at dette opplevde problemer når dere var i Polen. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke hva som har skjedd her.

Legg ved følgende informasjon:
Navn
Telefonnummer

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig flott kundeservice! Lettvint å stille spørsmål på messenger... Vi er godt fornøyd som kunde fra ice.net og har ikke angret at vi byttet til dere!
Tusen takk!

Bytt.no
Vurderer du også et mobilabonnement fra Ice.net?
De tre mest bestilte mobilabonnementene til Ice.net er Mobil 1 GB, Mobil 500 MB og Mobil 3 GB.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri å avtale byttetidspunktet, uten å gi beskjed at det ikke er klargjort"

Det er dårlig å avtale byttetidspunkt, for så å la kunden ringe fem-sifret nummer, som koster dyrt, når de likevel ikke har klargjort for bytte.
I tillegg later de som at de ikke vet at bytteavtale ikke kommer til å fungere på flere dager, men setter telefonen på vent og later som om de leter etter feilen. Etter mye venting og mange tellerskritt, opplyser de at det sannsynligvis kommer til å ta noen dager før det blir overføring. Det kaller jeg bånn i bøtta.
Planlegger snarlig bytte hvis de ikke får opp servicen.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 14.57
Hei, Eva G

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din, men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Legg ved følgende informasjon:

Navn:
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Dette er den største tabben vi har gjørt i firmaet når vi valgte Ice.net.
Kan nesten ikke føre en mobilsamtale uten vi mister kontakt med nett.
Styr unna, og velg et annet selskap.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 14.57
Hei, Jan M

Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir den vanskelig å kommentere.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"

Jeg visste ikke at det var mulig å ha så dårlig dekning i Norge. Jeg kan ikke engang være i en telefonsamtale fra jobben og hjem uten å dette ut.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 09.55
Hei, Ayy L

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Legg ved følgende informasjon:

Navn:
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Manglende nettilgang"

Får ikke til å motta eller sende mms. Ringte kundeservice som skulle fikse dette. Jeg skulle trykke på en link de sendte meg. Hjalp ikke. Får beskjed på mobilen at ikke nettilgang.

Svar fra Ice.net
27.09.2017 17.49
Hei, Hilde

Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer og atter problemer med tale, data utland osv"

Problemer med data i Danmark.
Problemer med å sende meldinger.
Problemer med å ringe ut.
Problemer med å motta samtale.

Svar fra Ice.net
27.09.2017 15.44
Hei, Johannes

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Legg ved følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det er ikke noe godt system på ulike arenaer"

Ikke la flere forskjellige kundebehandlere ha ansvar for en kunde, uten å rapportere og logge ordentlig.

Det er også mye kluss med fakturaer.

Svar fra Ice.net
26.09.2017 14.20
Hei, Robin

Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Missfornøyd kunde som kommer fra Hello"

Ble overført til Ice i starten av september, og tenkte ikke jeg kom til å merke mye til det.
For det første var det en installasjonsfil jeg skulle laste ned når det nye som jeg fikk når sim-kortet ble aktivert.

Altså.

Instillinger til at mobildata skal fungere. Laste ned fra en nettside
Fikk ikke linken før sim-kortet ble aktivert.

Jeg var ikke i nærheten noe wifi jeg kunne bruke til å laste det ned, så gikk uten mobildata på tlf til jeg kom hjem sent på kveld.

Informasjon om at jeg må aktivere Bank-ID for tlf på nytt kom to dager etter aktivering.

Nesten hver gang jeg skal aktivere mobildata på tlf så mister jeg dekning i 1-2 min, helt ubrukelig.

Og når jeg først for brukt "4G" kan hastigheten gå ned mot 2 mb/s. I Bergen sentrum. Den ligger en sjelden gang på rundt 70mb/s der den skal være, blant annet når jeg sjekket nå.

Ikke mulighet til å dele internett. Skjønner ikke hvorfor, jeg trenger det da jeg jobber på bussen hjem fra jobb og studier. Ble passe frustrert når jeg så det ikke var mulig.

Til slutt ligger dekningen som regel på 3-4 prikker (på iPhone), men mest 4 prikker heldigvis.

Har ikke opplevd noe lignende før heldigvis.

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.33
Hei, Thomas

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ann K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sleit med simkortet"

Fikk god hjelp via facebook. Syntes dere har bra kundeservice 😃 uansett hva det måtte gjelde ☺ og veldig bra dekning uansett hvor man er. Deres reklame på TV stemmer godt overens enn visse andre mobilabonnementer.

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.32
Hei, Ann K. L

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Bytte til Ice.net?
Det gjør du raskt og enkelt på nettsidene til Ice.net. PS: Hvis du bytter til Ice.net beholder nummeret du har i dag, eller du får tildelt et nytt nummer dersom du ikke har fra før.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra service"

Eg meiner abonnementpris er bra og min erfaring med kundeservice er kjempebra! Rask og hyggelig svar på facebook der. Kjempefornøgd!

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.32
Hei, Therese

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med servicen du har fått!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Karina K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Veldig rask og god kundeservice på messenger! Kjekt at man kan send en melding å få svar når man har tid til å lese, deretter fortsette samtalen selv om det går gått litt tid.

Svar fra Ice.net
25.09.2017 14.22
Hei, Karina K

Tusen takk for en hyggelig omtale, Karina! det er godt å høre at du er fornøyd.

Ønsker deg en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Dekning og kundebehandling"

Er veldig fornøyd. Var litt skeptisk i starten m.h.t. dekning. Men alle de stedene jeg har hatt bruk for telefonen, har den fungert.
Og kundebehandlingen har vært veldig bra. Har noen ganger lurt på noe, og da har jeg brukt Messenger. Det har fungert utmerket. Raske og nyttige svar.

Svar fra Ice.net
21.09.2017 11.57
Hei, Anders H

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Anders! Det er godt å høre at du er fornøyd.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Renate F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med abonnement og kundeservice!"

Jeg er veldig fornøyd! Både med abonnement og kundeservice! Kundeservice er super!!
Har bare positiv erfaring med Ice.

Svar fra Ice.net
20.09.2017 10.40
Hei, Renate F

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :)

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Vigdis A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Topp service og rask responstid"

Er dekningen her også tilfredsstillende når jeg tilknyttes abonnementet, så vil jeg være en helt og holdent meget tilfreds kunde 😀.

Svar fra Ice.net
20.09.2017 09.39
Hei, Vigdis A

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Litt dyrt, men eller fint"

Synes det er litt dyrt med data (å kjøpe ekstra datapakker), men er ellers veldig fornøyd. Kundeservice er lett tilgjengelig, bl. a. via chat på facebook. Har brukt denne funksjonen flere ganger, og får alltid kjapp hjelp, og treffer på hyggelige folk :)

Svar fra Ice.net
19.09.2017 11.44
Hei, Miriam

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :)

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra og rask respons #PERFEKT"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det var veldig bra og rask respons på facebook med hyggelige folk :) Men jeg vurder å bytte ab. pg jeg synes det er litt dyrt med 3g osv og fått mye faktura osv..

Svar fra Ice.net
19.09.2017 11.02
Hei, Bruce N

Tusen takk for en hyggelig omtale, Bruce! Vi får dessverre ikke gjort noe med prisen på vårt 3GB abonnement. Men det skjer mye spennende fremover så det er bare å følge med.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Christian B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke hør på selgerene - lav pris er ikke verdt det!"

Bestemte meg for å prøve ICE.net etter å ha fått et godt tilbud fra selger, og ettersom jeg opplevde Telenor som veldig dyrt. Fikk nye SIM-kort i Posten, med aktivering 11. sept kl 8. Allerede etter noen timer begynte jeg å angre.

For det første krevde overgangen total oppdatering av nesten alle innstillinger, noe som måtte gjøres manuelt. Dette fikk jeg ingen beskjed om i forveien, noe som gjorde at jeg den første dagen hadde elendig dekning, ingen mobildata og store problemer.

For det andre fikk jeg store problemer med å ringe ut, samt ta i mot samtaler, hvor over halvparten av kontaktene mine plutselig ikke lengre fikk tak i meg, og jeg heller ikke kunne ringe ut.

For det tredje var dekningen svært dårlig og ujevn. Selgeren var VELDIG på at dekningen var så fantastisk der jeg bodde, men den gang ei - der jeg før fikk 4 av 5 streker 4G med Telenor opplevde jeg maks 2 streker LTE hos ICE.net, men som regel kun 3G. På hytta, hvor jeg før klarte 3G fra Telenor med 2-3 streker på de verste stedene fikk ikke ICE.net dekning i det hele tatt.

For å oppsummere: ikke la deg lure av selgerne, styr unna ICE.net. Lav pris er fint det, men du får det du betaler for.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 11.02
Hei, Christian B

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beskrivelse"

Alt virker å være ok med ice.net. De gangene jeg har vært i kontakt med selskapet har jeg fått den hjelpen jeg trenger.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Bjørn

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en fin dag!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og hjelpsom!"

God behandling og ganske rask besvarelse! Det hjelper også at de er hyggelige og prøver å være så hjelpsomme som mulig!

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Sassan

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Francisca
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tatt over fra hello"

Da Hello skulle gå over til Ice.net viste jeg at jeg ikke kom til å ha dekning. Selv om Komplettmobil har sagt opp min avtale med Hello i god tid ble jeg ført over til Ice.net noe som de ikke vedkjenner seg med. Nå har jeg ikke dekning og ingen mobildata, har ringt minst 8 ganger og må forklare situasjonen på nytt hver gang, at de ikke skriver logg på det...
Hver gang har de en annen grunn som forklaring på problemet, først skulle de sende SMS 2X men de kommer ikke frem. Må kjøre ut for å for litt dekning men de eneste SMS som tikker inn fra dem er de hvor de spør om hvor fornøyd jeg er med tjenesten, LOL.
Har nå kjøpt nytt SIM-kort fordi det skulle være sikker løsning på problemet...... Det er det ikke, fikk ikke send SMS engang i dag.
Gleder meg til 20 september, da går jeg over til ny operatør (hvis de slipper meg denne gangen)
Hold deg langt unna Ice.net!!

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Francisca

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sim kort kjøpt hos Narvesen"

Jeg kjøpte sim kort hos Narvesen, i brevet som fulgte med sto det at 49 kr skulle bli trukket fra første faktura. Dette skjedde ikke, så jeg tok kontakt via messenger og fikk til svar at jeg ikke hadde sendt inn kvittering. I brevet står det imidlertid ikke noe om at kvittering må sendes inn. Jeg fikk flott service fra kundesenteret, men hvis kvittering må sendes inn så bør det stå en setning om det i brevet.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 08.52
Hei, Tor P

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Takk for at du sier ifra, jeg skal ta det videre internt. :)

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men usikker"

Dere leverer fantastisk dekning og er kjempe fornøyd med abonnementet deres. Dessverre så har jeg hatt en uheldig opplevelse med en av deres selgere, hvor jeg ble lovet tilbud på et abonnement hos dere i et halvt år. Jeg er veldig lite glad i at folk lyver på pris for å verve kunder og kan dessverre ikke gi dere mer enn 3. Det værste er egentlig at dere kverulerer når jeg sier jeg ble lovet 6 mnd og i tillegg har papirer på det. OG det skal også stå på kontrakten selgeren tok med seg tilbake til dere. Fantastisk abonnement, dessverre kan jeg ikke si det samme om kundeservicen.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 08.52
Hei Daniel,

Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal jeg undersøke saken for deg. Legg ved følgende informasjon.

Navn:
Telefonnummer:

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere nett skal man lete lenge etter"

Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd, til og med sammenlignet Thailand, Fillipinene og Kambodsja som ikke er kjent for veldig god mobil kommunikasjon.

Lyden i samtaler blir OFTE vrengt og helt uforståelig.
Nettet faller ut titt og ofte og kan ta lang tid før det kommer tilbake.
BANK-ID fungerer i en av ti tilfeller, sikkert på grunn av dårlig nett
Telefon i bedriften som reiste til utlandet måtte legge inn roaming og apn instiliinger på nytt.

Vi skiftet til Ice.net i bedriften for 2 uker siden og det hele kan kun beskrives som en veldig dårlig opplevelse. Vi har vært i kontakt med kundeservice nesten daglig, de skal sende det videre til teknisk hver gang og så virker det som problemene er løst... I noen timer før det er på'n igen. Jeg savner Dipper hvor det aldri var problemer, nettet fungerte og vi måtte ikke legge inn alt på nytt ved utenlandsreiser.

Vi har også noe Telia i bedriften uten at det er noe videre problemer med Telia. Ice.net sier å ha full Telia dekning men her tror jeg Ice.net må ha blitt lurt av Telia.

For Ice.net er noe av det dårligste jeg har vært borti... Og jeg har ikke vært borti noe dårligere og mere problemer siden 90 tallet....

Skikkelig bånn i bøtta, blir nok å skifte leverandør snart om det fortsetter slik.

Det er veldig synd fordi vi er veldig fornøyd med 4G routerene fra Ice.net. Men deres mobiltelefontilbud kan ikke sies å stå i samsvar med Ice mobilt bredbånd.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 08.52
Hei, Stian

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no