Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
914
328
199
277
948
Sorter omtaler etter
Viser av 2666 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Svar fra ice
16.12.2020 08:24
Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eleneig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Svar fra ice
15.12.2020 15:54
Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kvifor gidda.... Telenor e dyrare.. men 100 gangar bedre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Svar fra ice
15.12.2020 12:24
Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40
Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kjell R. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10
Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare dritt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07
Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på bytt.no@ice.no. Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.

Svar fra ice
15.12.2020 09:04
Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Anne M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare rot med Ice! De gir ikke den dekningen de lovet."
5 syns denne omtalen er nyttig

En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!

Svar fra ice
15.12.2020 08:54
Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Wifi Tale for Samsung Galaxy S7 Edge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha etterlyst WIFI Tale for Samsung Galaxy S7 Edge i løpet av et 1 år nå uten at det skjer noe, så gidder jeg ikke denne arrogansen til ICE mere! Dere har null interesse av å hjelpe meg som kunde! Chili Mobil, Telia og Telenor tilbyr WIFI Tale for denne mobilen som min samboer og min datter har! Når ICE velger å ikke ta det på alvor så kommer jeg til å bytte mobilselskap snart, for meg, min samboer, min datter og opprette et mobilabonnement for min datter som ikke har mobil ennå og kjøpe en mobil til hun i det nye mobilselskapet jeg bytter til! Velg et annet mobilselskap enn ICE, som bryr seg om kundene sine!

Svar fra ice
15.12.2020 08:39
Hei, Stig Jeg beklager så mye for sent svar. Jeg har forståelse for at du ønsker WiFi-tale til Samsung Galaxy S7 Edge. WiFi-tale er en relativt ny tjeneste hos oss. Vi får støtte for flere og flere telefonmodeller fortløpende. Dessverre har jeg ingen annen informasjon her og nå, enn at jeg anbefaler deg å følge med på ice.no/produkt/WiFi-tale. Om du ønsker det, kan jeg ta en nærmere titt på dette for deg. Send gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Ta med navnet ditt, et av telefonnumrene det gjelder, og en kort beskrivelse av problemet du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av telefonselger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir oppringt av en selger som garanterer meg og samboer billigere fakturaer om vi byttet fra Talkmore til Ice. Vi skulle få 10GB på hvert nr til 449kr i mnd for begge nr. altå 224,5kr per nr. Noe som da var 50kr billigere per mnd. De tre første månedene skulle vi betale 99kr per nummer og dette presiserte selgeren at vi skulle få «for at han skulle vinne våres tillit». Det som hender er at bare et nr.blir byttet over til Ice og kun et sim kort kommer i posten. Når vi da ringer Ice kan de fortelle oss at det tilbudet vi har fått ikke er mulig å gi. Vi spør om de kan se på saken og høre på opptaket fra samtalen vi hadde med telefonselgeren, men dette kunne de ikke gjøre.

Svar fra ice
15.12.2020 08:28
Hei, Serina Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du har fått et tilbud vi ikke kan gi. For å oppklare det nærmere, er begge tilbudene du har fått 2 ulike velkomsttilbud. Det ene heter Prøv Oss, og koster 99,- kroner per måned i 2 hele kalendermåneder. Det andre tilbudet ser ut til å være 25% rabatt på 10 GB i 6 måneder. Siden begge er velkomsttilbud, kan vi kun gi en av dem. Dette skulle selvfølgelig du fått beskjed om. Opptak fra selgere lagres i maksimalt 3 måneder, før de blir slettet. Det kan derfor være at opptaket dessverre var slettet, da du kontaktet oss. Jeg beklager uansett for den opplevelsen. Siden du har byttet operatør, må jeg bare få ønske deg masse lykke til hos dem. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. :) Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lover verdens beste dekning. Selger etter selger ringer og skryter av at de nå har gått ut med egen dekning og nå er landets beste, og det finns ingen med bedre avtale en dem. Men neida! For det første har jeg ikke sett 3G-tegnet på flere år, og ble kjempeskuffet da dette er det eneste som ice greier å oppdrive. Og når det gjelder dekning ellers, så får man beskjed om å bruke «roaming» innenlands for at telefon skal velge mellom den beste av de 2 ice bruker. Men hjelper dette? Nei! Uten dekning på plasser jeg aldri har tro det var problemer. Og der jeg var plaget før, der ble områdene bare 8 dobbelt. Takk for ingenting Ice. 2 forsøk, 2 fails. Aldri mer

Svar fra ice
14.12.2020 16:24
Hei, Halvor Så leit å lese at du ikke fikk 4G dekning hos oss. Jeg beklager også for sent svar. Jeg vet dessverre ikke hva det var som ble forsøkt, da du kontaktet oss for dette. For meg høres det ut som at innstillingene for mobildata manglet, eller at telefonen, av en eller annen grunn, ble låst til 4G. At du må skru på Dataroaming stemmer. Det er så telefonen lettere kan koble seg til Telia sitt nettverk, om du skulle havne utenfor et område vi enda ikke har bygget ut vår egen 4G dekning. Om du fortsatt er kunde hos oss, og du ønsker vi skal ta en ny titt på dette med deg, anbefaler jeg deg å sende en e-post til bytt.no@ice.no. Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt og en kort oppsummering på problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Isabelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rare dekningsproblemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Der dekningen er god er den fantastisk. Likevel opplever jeg at kapasiteten de har på mobildekning er interessant. Tidvis har jeg (selv i de store byene) ikke dekning, enda det for 5 minutter siden var god dekning. Det er såpass at telefonsamtaler blir påvirket. Dessverre har ikke kundeservice vært til stor hjelp på dette området, men det er heller ikke stort de kan gjøre.

Svar fra ice
10.12.2020 15:10
Hei Isabelle, Dette var veldig leit å høre, og litt merkelig at du opplever null dekning i de store byene. :-/ Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jan C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra med trådløst, god dekning, god Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er god dekning overalt. Jeg har også ice-net. Hjemme til tv og internet. Man får mye data for en billig penge.

Svar fra ice
10.12.2020 15:06
Hei Jan, Tusen takk for mange fine ord om vår tjeneste! Det gjør meg veldig glad å høre dette. :-) Tusen takk for at akkurat du er kunde hos oss! Ha en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Toralf K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny test av Ice dekning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå testet Ice i Agder på nytt. (Har testet tidligere også). Jeg må si jeg er meget fornøyd med Ice nå. Ice har bygget ut mye nå med Ice+ dekning i den siste tiden. De har flere områder de kan forbedre, noe jeg regner med de gjør nå i nær tid. Jeg vil gi Ice tommel opp for nå skjer det noe. Kundeservice er også helt topp, terningkast 6.

Svar fra ice
22.11.2020 09:32
Hei, Toralf Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss nå, både dekning og vår kundeservice. :-) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Mvh Tina ice.no
Oddvar M. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hastighet på ICE+ en brøkdel av lovet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte 1000 GB ved behov med 10 mbps hørtes flott ut. Men skulle lest om andre folks anbefalinger her inne først. Får under 3 mbps, selv etter å ha endret på innstillingene ice anbefaler, i haugesund hvor kartet til ice sier det er god dekning. Dette er ganske langt unna det ice sier om at en kan streame i HD. Blir byttet bort fra snarest og kommer aldri til å anbefale det til noen.

Svar fra ice
22.11.2020 09:30
Hei, Oddvar Det er veldig leit å høre at du opplever lav hastighet med Data Frihet. Data Frihet kan du få opptil 10 Mbit/s hastighet. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder i Norge kan få gleden av Data Frihet i vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. Du får derfor friheten til å prøve tilleggstjenesten i 30 dager. Får du ikke datafriheten du ønsker innen 30 dager får du pengene tilbake. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice viderefakturerer svindel til sine kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får plutselig en skyhøy regning. De viderefakturerer fra svindel selskaper. Jeg har sendt skriftlig email angående dette, men de svarer ikke. Nå får jeg inkassofaktura, jeg har betalt det jeg skal, og trukket fra svindelen. Dårlig kundeservice. Jeg har ringt flere ledd bakover for å komme til bunns i svindelen, men det er ingen som tar på seg ansvar.

Svar fra ice
22.11.2020 09:27
Hei, Olaug Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette med fakturaen, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Arnfinn H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt trukket for mye på nedbetaling av telefonkjøp. Men ice svarer ikke. Advarer alle ikke bruk dette selskapet

Svar fra ice
20.11.2020 15:13
Hei, Arnfinn Det er selvfølgelig beklagelig at du har blitt trukket for mye for nedbetaling av et telefonkjøp. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.

Svar fra ice
20.11.2020 15:12
Hei, Kirsten Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Christophe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilen min foretrekker å koble seg til Telia i stedet for Ice pluss"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt problemer for en lang periode, men i de siste månedene, jeg har merket at mobilen min kobler seg automatisk til Telia etter jeg mister dekning (under en bro, på fjelltur) og kommer ikke automatisk tilbake til Ice pluss. Dette kan føre til en rask forbruk av disse 2 GB utenfor Ice, når jeg sitter hjem og streamer. Deretter blir det veldig vanskelig å få dekning til Ice pluss i det hele tatt, uten å ta på og av den fly modusen. Jeg ønsker gjerne en måte å begrense bruk av data utenfor Ice pluss og automatisk kobling til Ice pluss nettverket.

Svar fra ice
20.11.2020 15:08
Hei, Christophe Det er selvfølgelig forståelig at det er kjedelig at telefonen ikke kobler seg tilbake til ice+ nettet, uten at du må skru av og på flymodus på telefonen din. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke det de lover"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjekt med mye data til billig penge, men hjelper lite når de plassene jeg bruker mobil, ikke har signal. Spurte om det var samme signaler som Telenor, ja sa de, men det stemmer ikke. Byttet selskap etter en uke.

Svar fra ice
20.11.2020 15:07
Hei, Simen Så leit å høre at du vurderer å bytte operatør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning på mobiltelefoni, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Johan S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt av Ice-selgeren, hold dere unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selger ringte meg og ga meg en veldig god pris før han slo på lydopptak, men unngikk å nevne prisen i lydopptaket av samtalen. Grunnen var at han bevisst var igang med å svindle meg. Før lydopptaket sa han prisen til meg, som var kr. 199 inkl.mva. Mens samtalen pågikk, og da lydopptaket ble slått på, skulle jeg svare JA i en SMS, uten at jeg hadde mulighet til å lese avtalen. Siden dette er en bedriftsavtale, hadde jeg heller ikke angrerett. Når selger ringte meg hadde jeg en avtale med Phonero der prisen var kr. 199 + mva. Hvorfor skulle jeg da gå tilbake til Ice til en pris på kr. 224,50 + mva? Rene skjære svindel.

Svar fra ice
20.11.2020 15:05
Hei, Johan Det er selvfølgelig ergerlig å lese om saken din. :-( Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ok, men uklar avtale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et "prøv oss" tilbud på 99kr per måned etter den perioden var over justerte de automatisk opp til den største datapakken 449kr. Jeg byttet til Skymobil men må fortsatt betale for 4 uker selv om jeg bytter før første uke er over. Kundeservice var ikke til hjelp og bytte av abonnement skjer kun etter at neste måned er over. Ellers så virket det som den bytt mellom Telia og Ice nettet ofte noe som gjorde at VOIP samtaler droppet ofte. Synes det er lureri å tilby 99kr/måned og at jeg kunne selv velge abonnement etter velkomstilbudet er over for så å sette meg til deres dyreste pakke. Det er også fint at jeg måtte betale ekstra for hver dag før første fakturaperiode mens de tar seg betalt for 3uker uten bruk.

Svar fra ice
20.11.2020 15:04
Hei, Nils Prøv oss inkluderer 30 GB i 2 fulle måneder. Etter prøveperioden kan du velge mobilabonnementet du selv vil ha - eller fortsette med abonnementet vi anbefaler, basert på ditt bruk. Når man bytter fra en operatør til en annen, blir man fakturert for inneværende måned og gjelder for de aller fleste operatører. Dette står også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å velge nummer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært tidligere abonnent hos ICE for mobiltelefon. I forbindelse med et langvarig opphold utenlands, måtte jeg bytte til et annet nummer. Jeg sa derfor opp mitt mobilabonnement med ICE. Tanken var at jeg kunne finne en kontantkortløsning for mitt norske nummer, for å beholde dette etter eierskap av nummeret 16 år. Da jeg tok kontakt samme dag som jeg ba om å avslutte mitt abonnement, var det allerede for sent. ICE påsto at det var ingen mulighet for å overføre nummeret, selv om andre operatører var villig til å overta nummeret. Kundeservice er hyggelige, men kan dessverre ikke gi grundige svar. I forrige samtale var de fremdeles ikke sikre på om de hadde eierskap til nummeret nå, og gjorde ingen tiltak for å sjekke opp i dette. Da telefonnummeret fremdeles ikke var i bruk av noen andre, og jeg svært gjerne ville beholdt mitt gamle, norske nummer i Norge, var dette umulig. Rett og slett fordi de ikke har anledningen til å velge nummer. Jeg synes det er svært trist at ICE ikke kan tilby denne tjenesten (om så mot mer betaling), da andre operatører får det til. Jeg skulle gjerne sett en argumentasjon for hvorfor det er umulig å velge telefonnummer som de er i besittelse av, når man kjøper et abonnement/tjeneste hos dem.

Svar fra ice
20.11.2020 15:03
Hei, Monica Det er selvfølgelig leit å lese om telefonnummeret du har hatt i 16 år. :-( Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Stian H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har trådløst bredbånd 300gb fra ice. Til tider ekstremt tregt, selv med god dekning. På speedtest er det fra 8-15 nedlasting hastighet, under 5 på opplastning. Ser telia nå tilbyr fri nett 250gb, med redusert hastighet etter oppbrukt gb selv da mer en ice sin fart. 10 etter oppbrukt GB. Kommer til og bytte med en gang bindingen er opphevet. Beklageligvis. Svært god kundeservice hos ice. Hilsen Stian k

Svar fra ice
20.11.2020 15:01
Hei, Stian Så leit å høre at du vurderer å bytte leverandør av Mobilt Bredbånd. :-( Det er dog veldig hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. :-) Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vurder andre leverandører."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!

Svar fra ice
20.11.2020 15:00
Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR