Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 23 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
682
236
93
120
449
Sorter omtaler etter
Viser av 1580 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Magnus J. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og vennlig respons på problematikk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice.net tilbad en rask og vennlig respons på min problematikk. Og kunne tilby to alternativer til problemet. Jeg er veldig fornøyd med både resultat og prosess.

Svar fra ice
29.06.2017 14.25
Hei, Magnus J. G

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å lese at du fikk problemet rask fikset.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Natalia I. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er ny kunde, bare 2 dager brukte mobil tel. med deres abonnement"

Min opphevelse av kontakt med kundeservice vart veldig god. Rask bobehandling og jeg fikk hjelp som jeg trenger.
Veldig gode kundeservice deres!
Vart veldig lett å komme i kontakt.

Svar fra ice
29.06.2017 12.14
Hei, Natalia I. N

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd Kundeservicen vår.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det er lett å få tak i noen som kan svare på spørsmål. Liker veldig godt at man kan kontakte noen på Facebook og synes de er veldig effektive med å svare og fikse eventuelle problemer eller feil :)

Svar fra ice
29.06.2017 12.14
Hei, Silje

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du fikk den hjelpen du trengte.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Posetivt:
Kundeservicen er tilstede på mange plattformer. Svarer altid raskt (max en time på facebook), og de er serviceinnstilt. Eventuelle problemer blir løst kjapt.

Forbedringspotensiale:
Jeg synes appen har et høyt brukergrensesnitt og det tok litt tid før jeg skjønte hvordan den skal brukes. Den har til tider vært treig, men det virker som det er fikset nå.

Svar fra ice
29.06.2017 12.14
Hei, Olve

Tusen takk for en fyldig og hyggelig tilbakemelding om oss, Olve!

Vi jobbe hele tiden med å forbedre tjenestene våre. Din tilbakemelding er viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Elendig kundebehandling.
Bytter også abonnementet ditt til et dyrere uten ditt samtykke.
Har også vært ustabilt med tanke på dekning.

Svar fra ice
29.06.2017 12.14
Hei, Jon

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice.net virker dårlig, men jeg kan prøve det litt til hvis dere lar være å sende slike fakturaer"

Det virker ikke på 4380 og dere sender faktura som er altfor dyre når det virker så dårlig og er så dyrt. Jeg må nok stoppe abonnementet så jeg for ringe i morgen. mvh Bjørn.

Svar fra ice
29.06.2017 12.13
Hei, Bjørn

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Markus A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt litt å gjøre med kundeservice via facebook, stort sett veldig rask tilbakemelding og veldig behjelpelig. Synd å kun kunne gi 5 stjerner, for jeg hadde lyst til å gi 10 ^^,

Ha en god sommer!

Svar fra ice
29.06.2017 12.13
Hei Markus A. R

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre slik tilbakemelding fra deg. :)

Riktig god sommer til deg og dine!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste kundeservicen som finnes"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vær eneste gang det har vært noe, har det blitt fikset med engang! Ble lovet å beholde 99kr mnd 1GB, uten om EU, dette ble itte holdt, men byttet tilbake etter en kjapp samtale på facebook! :D
Kjempe fornøyd! Billig, bra, og kjempe bra kundeservice!

Svar fra ice
29.06.2017 12.13
Hei, Wenche

Tusen takk for en hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask oppfølging, dårlig dekning, mye rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning og samtalekvalitet i forbausende stort omfang. Mye rart med oppsett av MMS, internett, roaming og hotspot.

Etablerte løsninger som BankID fungerer hos andre men slurver her.

Svar fra ice
29.06.2017 12.17
Hei, Ole

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Erlend L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig billig og bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er først pg fremst billig, noe som er et stort pluss. Jeg liker ikke at prisen steg fra 99 til 129.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Erlend L. G

Tusen takk for din tilbakemelding. Grunnen er det nye EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som skjedde 15. Juni 2017. Vi så oss derfor nødt til å øke prisene våre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og Bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan nesten bare si brae ting om Ice.net
+EU
+DATARollover
+Ingen overfakturering
+Bra dekning
+Bra kundeservice

-Noen problem med simkort som mistet dekning i starten, men det var bare i de første månedene.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Jonas H

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med tjenestene våre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine er riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice, god dekning også i EU, må bare huske å aktiverer roaming. Hadde litt problemer en gang i Danmark og ble litt skuffet, men andre med Telenor, Chess og One Call oa, hadde samme problem, antakelig var det ei "boble" i det området vi befant oss. Ikke ICE NET sin feil.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Vidar K

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med Kundeservicen og dekningen vår.

Anbefal oss gjerne videre til venner og familie!

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"

Icenet er det verste jeg har opplevd innen mobil bransje, ekstrem dyre, holder ikkje avtale, får alltid mye høyere faktura enn det som er avtalt.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Ha

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det var så bra med å kunne skrive på facebook og få svaret der. Kunne vært bedre å få svar med en gang på facebook eller mindre ventetid. Mindre enn 5 minutter. Ellers jeg var helt fornøyd.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Jawid M

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid fått hjelp fra kundeservicen hos Ice, uansett stort eller smått. De er vennlige og terskelen for å ta kontakt er lav. Jeg har alltid fått et svar jeg er tilfreds med. Jeg har heller ikke fått noen uforutsette regninger, noe jeg setter stor pris på!
Jeg har vært kunde i et par år og blir å fortsette med det! :)

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Marit

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Vi setter veldig stor pris på at du er kunde hos oss!

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig ålreit selskap med greie priser og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker prisene, og de forskjellige pakkene man kunne velge imellom og at de hadde en pakke som passet for meg som kunde. Erfaringene mine med ice.net sin kundeservice har vært veldig gode.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Sondre

Tusen takk for kjempe god omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, men dårlig tilbud"

Den er bra sånn sett men ble dyrere med dårlig tilbud enn det var før liksom. Men bortsett fra det var jeg ganske fornøyd med dekningen, 4G'en osv.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Jeg

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å finne de beste løsningene for våre kunder, dessverre så klarer vi ikke å tilrettelegge oss alle sitt behov men vi prøver så godt vi kan.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hyggelige, MEN....!"

Dere har ikke mulighet for ekstra sim-kort. Hva f¤#%? Hadde det ikke vært bindingstid hadde jeg stukket på dagen. Kundeservice er hyggelige, det skal dere ha. Men det tar litt lang tid å svare på konkrete spørsmål om tjenestene deres.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Kim

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder.
Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ordner opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette med hjelp på Facebook er flott. Klaget på ruter som ikke virket. Dette fikset dem øyeblikkelig. Dagen etter på får jeg meld at ny ruter er på vei i posten. Meget flott servises.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Atle

Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ciaran O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Great responce and dealt with the issue quickly 'eierskifte'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Speedy responce and very helpful. They told me what i needed to do to change the "eier" of my account quickly and everything ran very smooth.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Ciaran O

Thank you very much for superficial mention. Feel free to contact us later if you need further assistance :)


With best regards
Carl-Fredrik
ice.net
Hege K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, de er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Jeg syns at det er veldig bra at en person kan også ta kontakt på Facebook i stedenfor å ringe 😊

Jeg er kjempefornøyd med Ice.net 😀😀.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Hege K. S

Tusen takk for super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"

Jeg ønsker meg mulighet for å gjøre opp regninger direkte på nettsiden via betalingstjeneste slik at man slipper å sende kvitteringer osv. Vet at regninger bør betales i tide men det er ikke alltid saldoen er enig og da blir det krøll..

Er fornøyd med å kunne bruke messenger da. Fint med litt raskere tilbakemelding på første henvendelse bare.

Ønsker bedre dekning på tlf og bedre signalstyrke på mobilt breibånd på tlf. abonnementet mitt.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Mona

Tusen takk for din tilbakemelding. Mye bra forslag du kommer med her som jeg tar med videre intern.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får G.
Det godt forklart og får hjelp, selv til litt rare forespørsler.

Eneste jeg syns er dumt er dårlig dekning her på Sunnmøre.

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Embla

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber stadig med å forbedre deknigen vår og jeg kan love deg at den bare vil bli bedre og bedre.

Om du ønsker at vi undersøker området du opplever dårlig dekning så send oss en mail til "some@ice.net" så skal vi ta en gjennomgang av saken din.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mona B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

God og kjapp service. Billig. Enkel og grei.Dere kan sende sms til folk om forandringer i abonnementet... ikke alle som bruker mail like ofte

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Mona B. H

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Servicen du har fått.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med å komme på nett i utlandet, en henvendelse så ble feilen rettet. Fikk svar meget raskt og en enkel guide fulgte med 😊.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Las M

Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no