Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 23 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
617
220
89
114
438
Sorter omtaler etter
Viser av 1478 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Anders D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ros og ris"

Litt varierende innstillinger på mottak MMS etc ved oppdateringer og problemer innstilling ved reise til USA. Innstillinger på Mobil (Iphone)
Ingen fri roaming USA (kun AT&T) slik jeg har opplevd er roaming dyrt i USA og fri burde innebære flere leverandører utover AT&T.
Kommer ikke til å skifte hvis de matcher Komplett fullstendig her, abonnement har vært konkurransedyktig og bra, men fikk et skudd ved Komplett lansering av andre ferieland utenom EU

Svar fra ice
26.06.2018 14.19
Hei Anders D,

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og tar med dine tilbakemeldinger videre internt.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Angrer"

Dårlig lydkvalitet, Dårlig dekning, Dårlig 4G, Tar lang tid og ringe før den kobler opp. Jeg bor sentralt i en by i Østfold. Har hatt Telenor tidligere og gleder meg til og komme tilbake, må bare overbevise bedriften. Det skal ikke bli så vansklig siden dem jeg har spurt sitter med samme erfaring.

Svar fra ice
26.06.2018 14.18
Hei Morten,

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel satt i system"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgerene ljuger og finner på avtalavilkår på stedet. Er du dum nok til å skrive under, sitter du fint i det.

Svar fra ice
26.06.2018 14.17
Hei Ding D,

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Anna C. C. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vedlig velvillig og kjapp service"

Veldig hyggelig, grei og velvillig servicechat på facebooksiden, uansett dag eller tid på døgnet, gode råd :-) Skulle ønske datarollover tok med seg alt man hadde spart opp / ikke brukt av data slik at man hadde mer enn forrige måned og inneværende måned inne på "datakontoen". For slik som det er nå, så mister man den dataen man ikke brukte for tre eller fire eller flere måneder siden... Så ordene dere bruker er litt villedende..."Du får med deg data fra forrige måned som du ikke har brukt"... for på "forrige måned"... så står jo også de dataene man ikke brukte måneden før der igjen, men de følger ikke med... de faller av lasset... Det er syns jeg er dumt, for man betale jo for dem... Flott om dere kunne gjøre slik at alt som var spart opp på datakontoen og ikke brukt opp, ville følge med i alle måneder fremover :-) Dette kan bli bedre :-) Prisene og servicen er veldig god :-)

Svar fra ice
26.06.2018 13.11
Hei Anna C. C. B

Tusen takk for en super omtale, Anna! Vi takker for din tilbakemelding og tar med oss dette videre internt.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Ole P. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt, helt konge!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som bedriftskunde hos Ice, kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Men et enkelt konfigurerbart sentralbord til bedriften, i tillegg til helt fantastisk gode priser, her jeg her med Ice akkurat det jeg trenger. Kundesupporten er også 100%, svarer alltid raskt, også på Facebook som jeg liker å benytte som kommunikasjonsmetode.

Svar fra ice
26.06.2018 13.05
Hei Ole P. H

Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Kjapt svar på chat, dag og kveld. Prisen er grei, og dekningen stort sett bra den også. Har hatt ice lenge👍

Svar fra ice
26.06.2018 13.04
Hei Okka B,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! 👍

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Rolf C. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Fikk hjelp av en hyggelig kar idag.
Han ordnet opp i alt jeg lurte på, og hadde også masse råd og tips utenom.
Min erfaring med Ice er at de har veldig godt forhold til sine kunder, og gode priser på sine abonnemang.

Svar fra ice
26.06.2018 11.45
Hei Rolf C. S

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alltid mer enn grunnpris"

Jeg forundrer meg over at jeg alltid blir krevet for mer enn det som er fastprisen. Jeg bruker sjelden telefonen og har aldri brukt mer enn 2gb (på 8gb abonnement)

Svar fra ice
26.06.2018 11.44
Hei Wenche,

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Frekk selgerstil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har et enmannsforetak og ble derfor kontaktet med spørsmål om jeg ville bytte til Ice Bedrift. Jeg takket ja på en sms, og forstod at jeg da skulle få tilsendt mer info å lese om avtalen, men de mener jeg har inngått avtalen der og da med ja på sms. Siden de sier det er en bedriftsavtale nekter de å gi meg angrerett. Jeg mener jeg er en forbruker med angrerett, siden nr eies av meg og de forekommende endringene (overføre telefonnr til bedrift) ikke har trådt i kraft. ICE net/Ice bedrift vil at jeg skal betale 3000 kr i bruddgebyr. Dette var det ikke oplyst om på sms'en de sendte meg.

Svar fra ice
26.06.2018 11.42
Hei Marit L,

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice er veldig bra, mye mobildata for billig penger, og bra hjelp hvis det oppstår problemer"

Jeg syns ice er bra fordi jeg får god hjelp hvis det er noe jeg lurer på. Er veldig fornøyd med at jeg skal skrive til Ice på facebook messenger istedenfor å ringe eller sende mail... Får veldig raskt svar på meldingene og masse god hjelp!!

Svar fra ice
26.06.2018 11.38
Hei Guro,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Guro! Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite dekning og tjeneste for pengene"

Har hatt ice i over ett år nå, og har vært fornøyd med det i en god stund, men plutselig skjedde det noe, det virker som dere har fjærnet en eller flere master rundt om, og selv om det står at jeg har full dekning og lte, har jeg brukt flere minutter her og der på å loade helt enkle sider, som før kom opp på få sekunder (og dette på steder som arendal og drammen). Min far har Telia dekning, han har ikke samme problemene som meg...
Er nå på ferie i usa, har prøvd å kjøpe en datapakke, men det er ingen andre enn utlandspakke 300 og 600, som ikke sier noe om at det inkluderer mobildata, imens min far, med telia får det...

Svar fra ice
26.06.2018 10.14
Hei Julian,

Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Per dags dato så har vi ingen datapakker i USA. Vi beklager problemene dette medfører.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice mobilabonnement er ganske rimelig og som har det meste"

Ice er et mobilabonnement som er ganske rimelig og som har det meste man kunne ønske seg når det kommer til mobilabonnement. Alt er bra, bortsett fra at det i veldig sjeldne tilfeller kan være litt dårlig dekning

Svar fra ice
26.06.2018 10.05
Hei Artin,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :)

Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Jan O. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rå kundeservice"

Kundebehandlere hos ICE er profesjonelle folk som tar deg og ditt problem på alvor, uansett hvor stort eller lite det er.
De er flink til å forklare fordeler og ulemper ved abonnement, og de lytter til deg og dine behov. Har aldri opplevd frekkhet, makt misbruk eller kjøpepress i mine samtaler med kundeservice.
Tipp topp - tommel opp👍

Svar fra ice
20.06.2018 11.03
Hei Jan O. L

Tusen takk for en super hyggelig omtale, Jan! Det varmer å lese din tilbakemelding.

Ha en super dag videre! 👍

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ting fungerte ikke i appen, eller på Minside. Tok kontakt med ICE via Messenger. Etter å ha forklart problemet, så klarte de å fikse det. Nå er alt smooth. Klarer å endre abonnement, og se alle mobil nr. mine i appen. Takk 👍

Svar fra ice
20.06.2018 11.02
Hei Vallis,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Vallis! Det er godt å høre at problemet ble fikset.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare fornøyd vi"

Klager ikke vi... Ice e vi bare fornøyd med. Får hyggelig svar når vi ringer/kontakter ICE.. Så lenge vi/æ e fornøyd forblir vi her vi.

Svar fra ice
20.06.2018 11.01
Hei Heidi,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Heidi! Det er godt å høre at dere er fornøyd.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rå kundeservice!"

Utrolig bra kundeservice! Hyggelige og tydelig interesserte ansatte som svarer enten det er på telefon eller på Facebook.

Svar fra ice
20.06.2018 11.00
Hei Jørgen,

Tusen takk for en super hyggelig omtale, Jørgen! Det varmer å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig service"

Tidligere har jeg fått elendig kundeservice fra ice noe som har gjort at jeg vurderte å bytte, men etter siste møte med meget hyggelig samtale via Facebook Chat er jeg mye mer positiv til Ice. Takk for hyggelig samtale og raske svar :)

Svar fra ice
20.06.2018 11.00
Hei Camilla,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er mer fornøyd nå. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super førstekontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vurderte abonnement fra Ice. Tok kontakt på messenger og fikk raskt svar av en hyggelig og serviceinnstilt medarbeider. bestiller nå abonnement og håper det er like bra som førsteinntrykket. ⚅

Svar fra ice
20.06.2018 10.58
Hei Maiken,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Maiken! Vi håper også du blir like fornøyd. Ikke vær redd å ta kontakt igjen om du lurer på noe.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Gode forslag og svar på mine henvendelser til kundeservice, sliter med dårlig dekning og tregt nett på hytta på Nøtterøy i Vestfold. Er i prosess med å finne ut av problemet og håper jeg får til forbedringer neste gang jeg bruker nettet - er altfor dårlig idag og vil om nødvendig sjekke med andre operatører som f.eks. Telenor selvom jeg sliter med mobiltlf dekning fra dette selskapet på samme sted.

Svar fra ice
20.06.2018 10.54
Hei Toril S

Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Når det gjelder dekningen så kan være mange faktorer som spiller inn. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom problemet vedvarer.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Ingela B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Först :( sedan :)"

Blev först overasket av reiningen, det var ikke sånn jeg oppfattade avtalen, fikk deretter ett bra samtale med dere på FB og bestillte tillegg till eu, håper det blir bra fremdeles, skyller missforståelsen på försäljaren

Svar fra ice
20.06.2018 10.53
Hei Ingela B,

Takk for din tilbakemelding, Ingela! 🤩 Den første fakturaen er litt høyere en vanlig da du mest sannsynlig betaler for 2 perioder. Ta kontakt med oss dersom du skulle trenge noe mer hjelp.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

+ 6GB for 299,- både i Norge og EU.
+ Bra og rask kundeservice når man trenger det innenfor åpningstiden
+ Enkel "min side" og enkel app

- Kan ikke bruke inkludert datakvote innenfor blant annet USA. Der burde ICE ha laget en datapakke i tillegg til telefon/sms-pakken de har tilgjengelig.

Svar fra ice
19.06.2018 15.15
Hei Martin,

Tusen takk for en meget hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ha en strålende dag videre! 🤩

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Synnøve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd🤩"

Har god dekning og datapakke som passer meg 😊 å ikke minst billig. 😁 Å kundeservice er kjempebra 🤗 ingenting negativt fra meg 😉

Svar fra ice
19.06.2018 15.14
Hei Synnøve,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å lese at du er fornøyd!🤩

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedriftsløsningen er totalt ubrukelig!"

Det som er bra med Ice mobilt bedriftsnett er Data Rollover og VIP nummer når man er "utilgjengelig" og prisene.

Vi gikk fra svindyre Telenor til grisebillige Ice, men hadde ikke noe annet valg enn å returnere til Telenor etter en drøy mnd. Da var vi lei av en fryktelig dårlig bedriftsløsning. Dårlig dekning (Ice bedrift bruker Telia sitt nett) ustabil app og generelt mye frustrasjon og missnøye.

Bedriftsløsningen er så langt unna god man kan komme dessverre. Ikke la dere lure av all anonnseringen. Det fungerer ikke godt nok enda!

Svar fra ice
15.06.2018 21.09
Hei Erik A

Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rå på tilbakemelding og service"

Er møtt meget profesjonelt av kundeservice /chat ved forespørsler og innmelding. Ikke noe unødvendig press, men god informasjon. På nye henvendelser med spørsmål etter at jeg ble kunde, fortsetter den meget gode kundebehandling, og jeg føler det slik at de tar seg tid til å gjøre en best mulig jobb. Man føler seg ivaretatt som kunde. Det er viktig! Nå gjenstår å prøve produktet. Håper jeg blir like fornøyd.

Svar fra ice
15.06.2018 21.06
Hei John K,

Tusen takk for en hyggelig omtale, John! Det varmer å høre at du er fornøyd med vår kundeservice.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Ikkefornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Manglende internett ved samtale"

Dersom en snakker i telefonen og ikke er koblet til WiFi kan man ikke bruke internett på telefonen. Man kan altså ikke sjekke feks avis, mail eller sosiale medier dersom man er i en samtale. ICE kundeservice sier at dette er noe "de ikke tilbyr nå, men det er på vei og kommer innen et halvt år". Dette synes jeg er for dårlig når de reklamerer med at de skal være like bra som andre mobilleverandører, bare billigere. De er ikke like bra som andre leverandører.

Svar fra ice
15.06.2018 21.05
Hei Ikkefornøyd,

Dette hørtes ikke bra ut. Det slik at dersom du har 4G og ringer så vil telefon automatisk bytte over til 3G. Dersom det ikke er 3G i området så kan dette skape problemer for deg dessverre.. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no