Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
932
337
210
288
1007
Sorter omtaler etter
Viser av 2774 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ringte i dag og skulle si opp mitt frydte abb. I Sverige."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte i dag og skulle si opp mitt fryste abb. 1/8-21. Fikk beskjed om at de måtte sette igang abb. Før jeg kan avslutte. Dvs at jeg må betale for to måneder. Mener å huske at dere på et tidligere tidspunkt har sagt at dere skulle avslutte arbeid i Sverige. I natt fikk jeg en regning fra dere. Inget av dette henger på greip og jeg ønsker ikke å betale noe mer til dere. Sonja

Svar fra ice
07.06.2021 20:05
Hei, Sonja Veldig kjedelig situasjon dette. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte en 30GB abonnement fra dem. Prisen virket ok ut så jeg tenkte hvorfor ikke. Men så viste det seg at selv om man prøver så vill man ikke engang klare å bruke mere en 3GB i løp av en månde siden nettverksfarten demmes er så utrulig treig. Dekkning var også helt vanvitig dårlig. Når jeg var på jobb så kunne jeg ikke engang snakke med venner over tlf. Også etter jeg byttet til noe annet så forsetter de å ringe meg hele tiden og spør om jeg er intresert i dem. NEII jeg er ikke det. De ringer altids fra nye nummer og jeg får ikke dem til å slutte å plage meg med deres helt forferdelige mobil abonnement. Anbefalt på det sterkeste å ungå dem.

Svar fra ice
08.06.2021 10:48
Hei, Emil Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen din hos ice. Det kan være at du bor i ett område hvor vi ikke har så god dekning, og i de situasjonene får vi dessverre ikke gjort noe med problemet. Men vi utvider oss stadig og bygger hele tiden ut nettet vårt i områdene hvor vi ikke har dette enda. Ang. selgere som ringer deg med nye tilbud, så er dette noe du kan reservere deg for i Brønnøysundregistrene. Bare gå inn på brreg.no og velg "Reservasjon mot telefonsalg og adressert reklame". Håper dette var til hjelp. Mvh. Kristine ice.no
Michael A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data Kvote"
1 syns denne omtalen er nyttig

Går utrolig fort tomt... 10gb varer ikke i 3 timer en gang... helt fu****gs håpløst as.!💯

Svar fra ice
31.05.2021 20:46
Hei, Michael Dette hørtes ut som en utfordring. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data Frihet fungerer dårlig"

Sliter med telefonen mister kontakten med ice+ veldig ofte selv om dekningskartet sier gode forhold. Er veldig lei av dette og føler jeg betaler for et produkt jeg ikke får benyttet slik dere skryter av. Har også gjort manuelt søk, men det hjelper ikke. På kundesenteret deres er det lite hjelp å få. De sier det ikke skal skje, men det skjer hele tiden.

Svar fra ice
25.05.2021 08:44
Hei, Pål Det er leit å høre at mobildataen din/data frihet ikke fungerer optimalt. Dette skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Christine ice.no
Jan E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice løser ikke oppgavene !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å vært (Firma) Ice Beredbånd kunde i rundt 10 år ga vi opp på fredag .... Vi fikk chattet med en mengde høfflige og ikke fult så høflige mensker som alle hadde en ting til felles at de ikke løste oppgaven, som var å få oss på nett igjen etter at ICE hadde sperret abonomentet da de trodde vi ikke ville ha det lenger . De ga aldri beskjed om dette hverken skriftlig eller muntlig. Å ringe eller sende oss en mail gadd de ikke, eller kanskje bare ikke ville? Ringer du, sikrer ICE seg mot å hjelpe, med at du først skal ha ditt fulle person nummer, så Firmanavn og MVA nummer. Når de fått det, vil de også ha kundenummer. Er du så uheldig at ICE skifter kundebehandler midt i Chatten må alt skrives inn på nytt. Påpeker du dette får du beskjed om at det må du desværre gjøre. Ber du dem å få noen til å ringe tilbake når problemet er løst får du beskjed om at det kan de ikke selv om de har inrømmet at de har gjort en feil og at du du ikke har bredbånd ... Vi var fornøyde med ICE tidligere og hadde gode opplevelser med både dekning og kunde service. De siste årene opplever vi det som kvalteten på tjenesten har forsvunnet, og at det er lite å tjene på å fortsette med ICE pga av dekning. Da de hadde problemer med batteri lading på ruteren fikk vi tilsendt en klumpete lader med et adapter som aldri passet helt til utstyret,( så nå blir det en tur til afalsplassen hvor ICE routeren havner.) Konklusjonen vi drakk er å holde seg unna

Svar fra ice
25.05.2021 08:31
Hei, Jan Etter så mange år som kunde er det leit å høre at du skulle ende opp med å få en slik kundeopplevelse. Å kunne gi den beste kundeservicen mulig er mer enn viktig for oss. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, og jeg har tatt alt dette videre. Hilsen Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tørr ikke."
1 syns denne omtalen er nyttig

Her var jeg klar til å trykke bestill, men hører på tilbakemeldingene til det norske folk å styrer unna. Tilbakemeldingene fra ice her inne er også usedvanlig dårlige og gir meg 0 tro på selskapet videre.

Svar fra ice
20.05.2021 13:07
Hei, Daniel Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice om det skulle være ønskelig å prøve oss ut, enten nå eller i framtiden. Vi har mange fornøyde kunder, og det er høyt mulig at du blir en av dem hvis du velger å gi oss en sjanse! Send oss gjerne en e-post til [email protected] om du er usikker på noe, eller om du har spørsmål vedrørende abonnementene våres. :) Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Byttet Ice smartruter, fortsatt ikke nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt ice noen år og dette har fungert frem til i høst. Fikk nytt modem, oghar siden hatt problemer. Fikk nytt modem igjen rett over påske, og etter utallige telefoner til kundeservice har jeg fortsatt ikke nett. Det har ikke vært trafikk på mitt abb på sikkert 6 måneder, men faktura kommer. Er så møkkalei Ice. Får opplyst det ikke er driftsproblemer. Kommer til å si opp mitt abonement. Min datter er på hytta nå, og har ikke problemer med hennes bredbånd.

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Rune Det er leit å høre at det har vært så mye problemer med ditt mobile bredbånd. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning mobil, data elendig."

Mobildekning er kjempebra, men data trafikk er hit and miss. Du vet aldri når du har dekning på 4G. Noen dager er det bra på data. Andre dager er det null dekning I samme område. Ustabil data.

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Willy Det er leit å høre at mobildataen din kun delvis fungerer som den skal, mobildataen din skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Jonas ice.no
Janerik R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice mobilt bredbånd, ok til du må kontakte kunde support ! Bortsett fra at batteriløsningen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice har en mengde mennesker i Kunde support som du får kontakt med alle sammen når du er så uheldig å få et problem. Etter å måtte oppgi fødselsnummer, firmanavn , kundenummer og mva nummer kan de se på saken din De lover å løse problemet å ring deg tilbake det gidder de ikke ! Felles for dem er at de er tilsynelatende hyggelige men ute avstand til å hjelpe deg, når det blir vanskelig da sender de saken over til teknisk avdeling som ikke gir lyd fra seg .De skryter av sin kundeservice, men det er langt mellom liv og lære . Jeg sa opp etter mange år som kunde

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Jan Erik Det er veldig leit å høre at du har hatt en slik kundeopplevelse hos oss, spesielt etter å ha vært kunde i så mange år. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Gjertrud
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri dekning på ICE+"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har gratis abb for barn, fungerer ok til å ringe med (til tre predefinerte nr), men får aldri brukt opp data da det ikke er dekning noe sted.

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Gjerterud. Det er leit å høre at mobildataen til barna ikke fungerer. Det høres ut som at det kan være noe galt med mobildataen her. Vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Du kan gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på problemet. Mvh Jonas ice.no
Jørgen L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, dårlig dekning."

Har byttet til ICE pga. et godt rabatert telefon med 12mnd binding. Jeg hadde ikke byttet til ICE hvis det ikke hadde vært for at jeg sparte 2.000 kroner på en ny telefon. Dekningen er som kjent ikke i nærheten av det Telenor eller Telia tilbyr. Men ICE sitt mobilnett er vel ganske nytt så det kan være forståelig, man har Telia-dekning der hvor ICE selv ikke kan tilby dekning, men telefonen har en tendens til å ville benytte ICE dekning selv om det er utrolig svak dekning. Dette er et nedtrekk, og sannsynligvis bruker det litt ekstra strøm. Vil nok anbefale folk å holde seg til Telenor eller Telia-baserte abonnementer inntil ICE får et bedre nett. Prisene er derimot gode.

Svar fra ice
14.05.2021 14:56
Hei, Jørgen Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen din til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er i ditt område. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer greit"

Grei dekning der jeg ferdes og kundeservice har fungert godt for meg. Fri data har hatt litt problemer med å holde seg til ICE+. Bruker plutselig av den vanlige kvoten.

Svar fra ice
14.05.2021 14:56
Hei, Kåre Det er fint å høre at det fungerer godt for deg i det store og hele. I utgangspunktet skal våre SIM-kort prioritere signal fra våre sendere, det vil si ice+, men i områder der vårt nett av ulike årsaker ikke er tilgjengelig i korte perioder, vil telefonen koble seg over til Telia for å sikre at signal er tilgjengelig til en hver tid. Vi håper det ikke vil skape store utfordringer for deg. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke til å stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Feilsendte nytt sim uten å informere meg om at et nytt sim var bestilt. Nektet i ettertid for at det var skjedd. Forsøkte å sende regninger i lange tider etter at vi hadde forlatt Ice.

Svar fra ice
10.05.2021 13:30
Hei, Bergum Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Hallgeir W
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel med salg av mobilt bredbånd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blei oppringt av ein seljar frå Ice på jobben 8. mars 2021. Han spurte om eg ville prøve ice sitt mobile breiband gratis i 3 månader. Så kunne eg velje om eg ville behalde det og starte å abonnere eller eg kunne returnere det kostnadsfritt. Han sendte ei melding som han sa at det stod det same som han hadde sagt i telefonen som eg måtte svare ja på for å få tilsendt modemet. Godtruande og på grunn av at eg var opptatt på jobben svara eg ja på meldinga utan å lese den. Eg fekk modemet og prøvde den både i heimen og på kontoret, men dekninga var dårleg, men eg trudde det ikkje hasta med å returnere den. I påska hadde eg god tid og las over meldinga eg hadde fått frå Ice der det stod at eg hadde bunde meg til eit abonnement for 18 mnd. Det var likevel 30 dagers returrett. Eg kontakta Ice kundesenter 3. april og forklarte situasjonen til ei grei dame som lovte å ordne opp. Ho ville stoppe abonnementet straks, og sa at det var berre å returnere modemet så ville alt vere i orden. Ho ville også sjekke korleis seljarane oppførte seg sa ho. Eg returnerte modemet rett over helga (det kosta meg 100 kr i returfrakt) og trudde at alt var ok. Eg har også mobilabonnement hos Ice. Der var det på 1. rekninga pålagt ca. 100 kr. i frakt. Eg vart litt irritert ettersom seljaren hadde sagt at alt skulle vere kostnadsfritt for meg, men eg tenkte ikkje å bry meg meir med det. Så får eg ei ny rekning idag med bruddgebyr på 3354,16! Håper dei trekker den og kjem med ei unnskyldning. Den blir uansett ikkje betalt.

Svar fra ice
10.05.2021 13:25
Hei, Hallgeir Dette var leit å høre. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato samt kundenummer, så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde vært veldig bra hvis de slår av Telia roaming! Data frihet fungerer nesten aldri pga. Telia!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nøyaktig like god dekning på ice pluss nettet og Ice Telia nettet men mobilen kobler seg støtt og stadig på Telia sitt nett og bruker opp mine 8 GB Telia data selv om jeg har kjøpt 1000 GB datafrihet og har full dekning på ice pluss nettet. Kundeservice sier koble til ice pluss nettverket manuelt. Jeg har gjort det tusenvis av ganger men det forhindrer allikevel ikke at mobilen kobler seg til Telia sitt nett etter en stund. Jeg har tatt opp dette med kundeservice et utall ganger men får til svar at ingen andre har samme problemet. Jeg leser her og andre steder om andre som er like frustrerte over dette som jeg her. Jeg fikk også høre av en som jobber i NRK at dette var hovedgrunnen til at NRK aldri vurderte ICE som mobilleverandør så ICE taper nok hundre tusener av kunder på grunn av dette roaming tullet på Telia sitt nett. Jeg er så lei at jeg holder på å spy og bytter over til Telia sitt nett med Telia X og jeg blir da sikret stabilt nett og slipper et tonn med frustrasjon. ICE kan få meg og en haug med andre kunder tilbake hvis de slutter samarbeidet med Telia fordi da forsvinner hovedgrunnen til at mange ikke kan ha ICE fordi Telia ødelegger mye mer for ICE enn ICE vinner på den tullete ødeleggende oppkoblingen på Telia sitt nett. Kundeservice ikke si jeg skal kontakte dere, jeg har gjort det snart hundre ganger og får ALDRI løst dette problemet fordi dere ikke har verktøy siden de på teknisk avdeling ikke gir kundeservice verktøy til å la kundene som ønsker å reservere seg mot den påtvungne Telia roamingen som vi ikke verken trenger eller ønsker!

Svar fra ice
07.05.2021 09:03
Hei! Så leit å høre at du føler det sånn. Dersom du vil at vi skal ta en nærmere titt på dette, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Mvh Christine, Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, kranglete kundeservice"

Svært tungvint å komme ut av edderkoppnettet deres. Det er opp til 2 måneders bindingstid uansett hva de påstår i reklamene deres. Les godt gjennom Ice sitt abonnement vilkår før å foreta noe valg.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Adrian Vi opererer ikke med 2 måneders binding på noen av våre abonnement, så det jeg lurer på er om du mente 12 måneders binding? Det er isåfall rett dersom du kombinerer telefonkjøp med abonnement hos oss. Ettersom man får en god rabatt på telefonen så blir man bundet opp med ett år. Aldri lenger enn det. Om det er oppsigelsetiden du mener i dette tilfellet, er den ut inneværende måned. Hvis det er noe uklart med bindingstid og vilkår må du gjerne sende meg en e-post til [email protected] så skal jeg forklare deg så godt jeg kan :) Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelfakturering ved bytte av navn mobilabonnement"

Jeg skulle bytte navn på mobilabonnementet med samme mobilnummer. Ringte ice net i midten av oktober og ba de overføre abonnementet til nytt navn fra november. Får til svar ingen problem. Så mottar jeg faktura på dobbel betaling i november. Både på det gamle navnet og på det nye, selv om jeg har avsluttet forholdet i oktober og betalt ut oktober.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Linda Her må det ha skjedd en feil! Har du vært i kontakt med oss tidligere angående dette eller har du oppdaget det først nå? Kan du sende meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Om du i tillegg har fakturanumrene også så hadde det vært glimrende. Vi skal se om ikke vi kan få løst dette sammen :) Ha en fin helg! Mvh. Tina ice
Jorunn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg oppriktig talt rundlurt av Ice. Hvordan i alle dager skulle jeg vite at jeg selv må sperre for en tjeneste jeg ALDRI har bedt om= Strex🤬 Møkkaselskap!!!!

Svar fra ice
26.04.2021 15:54
Hei, Jorunn Så leit å høre at du føler deg lurt. Dersom du vil at jeg skal ta en nærmere titt på abonnementet ditt eller noe annet, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, god pris = fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med dekning hjemme tidligere (telenor), ingen problemer med ice. Alt jeg ønsker av et mobilabonenent inkludert for en god pris. Vært kunde i snart 2 år og er meget fornøyd.

Svar fra ice
26.04.2021 15:52
Hei, Anja Dette var veldig hyggelig lesning :) Det gleder meg å høre at du er fornøyd! Ha en fin helg. Mvh. Tina ice
Prudence
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"So far I am happy with Ice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Changed to Ice for a while now and I am happy with the very good price, customer services and also the app that shows me how much Gb I have used and can also tranfer to next month. No any problems yet with Ice.

Svar fra ice
26.04.2021 15:45
Hi, Prudence I'm so happy to hear that you are satisfied with your subscription and I hope that the good experience will continue :D Have a nice day! Best regards Tina ice
Ingeborg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice i forfall"
2 syns denne omtalen er nyttig

Uendelig bindingstid og sure folk i telefonen som er lei jobben sin. Har hatt mye med Ice å gjøre opp igjennom, fordi dekningen forsvinner.Ringte for å stille et enkelt spørsmål. Hva er det som går på mobilnett? Svaret var såkalt gule meldinger. Hun visste ikke. Hun ble surere og surere jo mindre hun kunne svare. Ha litt humør, liksom.

Svar fra ice
21.04.2021 14:38
Hei, Ingeborg Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk fra Chili til ICE og til tross for at jeg bor på samme adresse og bruker samme mobiltelefon, mistet jeg WIFI-tale og VoLTE. Dette er skuffende da jeg trodde jeg skulle få bedre dekning med ICE siden de bruker to nett, men jeg gikk altså over til dårligere dekning. Kundeservice var behjelpelige på chat, og sa at min mobil, en Motorola Moto G6 Plus, ikke var støttet hos ICE til tross for at den var det hos Chili. Jeg får ICE dekning (ikke ICE+) og 4G+ for rask nedlasting, men ikke VoLTE. Dette burde de få på plass.

Svar fra ice
19.04.2021 15:12
Hei, Jørgen For øyeblikket har vi ikke VoLTE og Wifi-Tale på plass for alle telefontyper, dessverre. Dette jobbes det kontinuerlig med, men når det vil være på plass for de ulike telefontypene, har vi dessverre ingen informasjon om. Fullt oppdatert liste over de ulike telefonene som støtter tjenesten, finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/abonnement/4g-tale-pa-android/ Denne oppdateres fortløpende, så sjekk gjerne denne jevnlig. :) Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"billig"

etter mitt bruk så er det billig og vil anbefale det til andre

Svar fra ice
19.04.2021 15:12
Hei, Linda Så koselig å høre. :D Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å bruke ice- Utlandspakke! Dårlig kundeservice!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ba om fornyelse av utlandspakken for min far når han fikk sms om at han kun har 80% av pakken min. Hun min far snakket med på chat ice.no sine sider bekreftet at hun la til ny pakke. Senere får han faktura så på 2800,- for at jeg ikke har fornyet pakken og har ringt utlandet direkte. Dette er helt håpløst. Ice vil bare tjene penger. De har heller ikke logg for at vi har bedt dem om å fornye pakken. Anbefaler folk å ikke bruke ice sin utlandspakke. De er kun etter penger. Ser ikke saken i sin helhet. Når en person har fornyet utlandspakken hele veien og plutselig så blir den kansellert fra ice når kunden har bedt om fornyelse. Da er det noe som mangler hos ice sin kundeservice.

Svar fra ice
19.04.2021 15:12
Hei, Bia Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post med telefonnummer samt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"bra nok"

Helt greit. Litt masete at di stadig minner om.høy databruk der de selv ikke har nett.

Svar fra ice
19.04.2021 13:16
Hei, Jarle Det er fint å høre at du er jevnt over fornøyd med oss. Denne typen driftsmeldinger vil du fortsatt få, men send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi gå gjennom abonnementet ditt og forsikre oss om at du har beste løsning hos oss. :) Mvh Anne ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR