Meny

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
792
268
112
141
514
Sorter omtaler etter
Viser av 1827 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kristian V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er nede nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Halv dag uten dekning og ingen bryr seg om det! Kunne ikke ringe kunder på jobben eller barna mine etter jobb. Mareritt!

Svar fra ice
06.12.2018 20.05
Hei Kristian V,

Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Birgerbi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"

Har opplevd at nettet er ustabilt til tider. Og nå igjen i dag 23 oktober da kan jeg ikke ringe ut og ingen utenfra kan da ringe meg. 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært ustabil dekning."
1 syns denne omtalen er nyttig

Samtaler blir plutselig brutt, har vært i kontakt med Ice uten at de kan forklare hvorfor. Har vært kunde i 8 mnd, nå orker jeg ikke mer.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dekkninga forsvinner plutselig og de er veldig kronglete å prate med om det er noe.."
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå har ikke jeg dekning te å ringe selv om jeg har full dekkning. Det har skjedd flere ganger. Hvorfor ska jeg betale for et abonnent når jeg ikke kan bruke det? Meldinger går gjennom på 2 forsøk... sjelden nr 1. Greit jeg har bytta operatør men det er IKKE før 31/10

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mest dårlig selskap i bransjen! Dårlig dekning, dårlig 4g ...mobilen vises registrert i nettverk men man kan ikke ringe

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virker ICE? NEI"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei alle sammen! Vi er 6 ansatte i en bedrift i Oslo, som ila de siste 6 mnd har lært oss å hate alt ICE er og står for. Etter 4 separate tilfeller av at nettet forsvinner, nekter de stadig å løse oss fra kontrakten. Hvis du vil ha et bra abonomment, så gå for hva som helst annet. Takk for meg.

Yalcin E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning, venter i telefonsvarer i 48 min."
2 syns denne omtalen er nyttig

For en forferdelig operatør! Styr unna!! Jeg har ingen dekning, får ikke kontakte kundeservicen heller! Fy f%#n!!!

Trolljenta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske svar og hurtig løsning"

Kundeservice på Facebook er den raskeste og beste måten å få svar på. Tommel opp for god kundebehandling.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på FB"

Greit abbonement, ingen overraskelser på faktura, bra oppfølging på spørsmål. Har slitt litt med MMS, men det bunner nok i egen kompetanse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prøve ICE"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE tidligere og det var masse rot da nå skulle det være mye bedre. Fra første stund med levering av sim kort og andre ting er det bare rot igjen. Dårlig dekning og telefonsamtaler blir stadig brutt.

Sportsfiskedopa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Jeg er en ivrig sportsfisker å det er veldig dårlig dekning der jeg ferdes, det er både i Troms og Finnmark. Store deler av Finnmark er helt uten dekning. Det er for dårligt, har brukt Telenor i over 20 år, Bytta til ICE i 2017 fordi det var billigere. Måtte låne telefonen av venninna mi for hun hadde god dekning med Telenor, så jeg bytter nokk tilbake, har opplevd dette før med ett annet selskap. Billigst er ikke alltid best.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri fra ende til annen."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestillte for en tid tilbake ICE mobilabbonement til guttungen. Tilbudet sa "Norges billigste" og lokket med 1 GB til 99,- Så får jeg mail om anbefaling å oppgradere abbonementet fra 500 MB til 1 GB og kun betale 129,- Med andre ord... istedet for å opplyse meg om at det er en prisøkning, eller gi meg tilbud om å oppgradere abonnementet til eks. 2 GB mot et lite tillegg (slik som andre operatører gjør) så har de halvert abbonementet som vi gjorde avtale om. Kundeservice var lite behjelpelig, og kunne ikke forstå at jeg følte meg lurt. Det viser seg at jeg har betalt full pris for halv vare i over ett år, jeg har ikke sjekket fakturabeskrivelsen da jeg betalte regningen med autogiro. ICE endret abonnementet mitt uten samtykke, og uten å varsle meg, dette er kontraktsbrudd. Da jeg ytret min misnøye på facebooksiden deres, endte det med at de blokkerte meg, og slettet alle negative innlegg. Veldig useriøst. Siste gang jeg blir kunde hos ICE hvertfall. Anbefales IKKE! #tommelned #styrunna #lureri

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, god dekning og fakturerer ikke overforbruk på data"

Har prøvd mange abonnement, men de elsker å fakturere overforbruk. Da blir regningen fort det dobbelte. Betyr mye med fem abonnement i familien.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ole I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott, hyggelig kundeservice"

Behjelpelig og hyggelig. Dumt at mobildata og mms innstillinger detter bort når man reiser til utlandet. Kanskje en ide med familie rabatt? Gode priser, dekning og enkle abonnement å forstå. Anbefaler ice på det varmeste !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger har klart å lure meg med å si at det ikke koster noen ting å ringe innom Norden og EU - fikk plutselig sjokk når jeg fikk faktura. Aldri stole på selgere, de ønsker bare å selge selv om det betyr å lyve direkte til ansiktet. Egentlig, bli veldig skeptisk - de skal få penger for å koble deg til EU sier de, at det står i kontrakt... i kontrakt som ble feil representert til meg av en selger som representerer ICE net...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget fornøyd med selskapet"

Jeg byttet til ICE etter den elendige opplevelsen med Talkmore. Der har alt vært helt greit, og jeg har ingen ting å klage over.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God service!"

Fikk god hjelp og var veldig fornøyd med servcen. Litt treigt svar pga. uheldige omstenigheter, men det var ikke noe problem overhode. Takk for hjelpen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons fra kundeservice"

Rask og hyggelig respons fra kundeservice da jeg var på ferie i utlandet og det ble kluss med det lokale nettet.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Uansett hva det måtte være av spørsmål får jeg som regel raskt svar tilbake og det er veldig bra! Supert team bak kundeservicen. Er fornøyd med abonnementet jeg har og at jeg byttet til dere. Stå på :)

Øystein L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god"

Rimelige abonement. Lett å kjapt å overføre rollover data mellom abbonement.
Fornøyd etter mange år med flere ice abo👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble bedt om å "slappe av" på telefon når jeg tok kontakt for å få oppklart hvorfor jeg hadde fått høyere regning enn forventet. Maken til frekkhet! Da mistet dere 3 kunder/telefonnumre og aldri igjen ice.net.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste og biligste bedrift med god kvalitet og service"

Biligste og beste tilbud i Norge. Det var litt feil fra Ice bedrift mot meg, men de fant en løsning etter hvert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ansvarsfraskrivelse i helpdesk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice som abonnement er ok men help desk er forferdelig, de trenerer sakene på bagateller, er ikke istand til å løse problemer. Selv om de er hyggelige nok er de inkompetente og mangler evnen/verktøy til å håndtere annet enn trivielle feil.

Som f.eks 'vi kan ikke gjøre noe før kabel feil i ditt nærområde er fikset imorgen' enda problemet jeg opplever er konsistent i alle områder, dagen etter ber de om sim kort nummeret, så går det 6 timer og noen purringer før de kommer tilbake med 'det er ikke vårt sim kort nummer', jeg sender bilde av sim kortet, nye timer..

Dette er for dårlig ICE, jeg skifter vekk over helgen om ikke problemet er løst (om tre dager)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Bytte fra Telia til ice gikk knirkefritt! Veldig gode priser på mobilabonnement. Har alltid fått rask, hyggelig og hjelpsom respons fra kundeservice! Anbefales!

Svar fra ice
20.12.2018 12.43
Hei Thomas,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med å ha deg som kunde!!

Ha en fin dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask, høflig, korrekt, kunnskapsrik"

Fikk rask svar med god beskrivelse til hvordan jeg kan løse det selv i fremtida samt. Info til nåværende situasjon

Svar fra ice
20.12.2018 11.36
Hei Marina,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR