Meny

ice omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 28 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
807
278
117
159
549
Sorter omtaler etter
Viser av 1910 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Reidar R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tror du kan utnytte datarollover mest effektivt med ICE. Men det er langt frem til du får den datamengden du betaler for. Det bør snart skje, en skam for hele bransjen, ice ligger trolig lengst fremme her. Er vel eneste bransjen hvor du kjøper ting du aldri får. SVINDEL kaller vi sånt !!!

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Reidar R,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Et rimelig alternativ - men ikke god nok dekning"

Ice tilbyr ett av markedets beste priser og de har en brukbar både app og kundeservice. Det får de tommel opp for. Nå bor jeg slik til at Telia dekning ikke er det beste for min del, så jeg må vurdere å bytte over til et abonnement som støttes av Telenor, men jeg ser jeg ikke kommer i nærheten av den prisen jeg får hos Ice. Her er det behovet for data eller behovet for dekning som må vurderes før et evt bytte.

Svar fra ice
03.04.2019 09.02
Hei Frkfryd,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår. Så forhåpentligvis blir dekningen bare bedre og bedre.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Marielle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffet på alle måter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en telefonselger for Ice. Han solgte inn med billigere pris. Jeg spurte han om internett dekningen, noe han kunne bekrefta var like god som den jeg hadde da., samt at jeg fortalte han at jeg skulle "Swappe" mobilen min innen de neste dagene, altså før årsskiftet, og lurte da på om dette ville påvirke det? Han betrygget meg om at dette ikke ville påvirke avtalen med Swap, og at jeg ville få like bra abonnement, bare billigere. Selvsagt gikk jeg med på det. Kortet kom i posten, og jeg fikk problemer med dekningen, det var tregere enn noen gang før, ved flere tilfeller hadde jeg null dekning. Ringte da inn til kundeservice for å benytte meg av min "2 ukers angrerett", hun sa at det ikke var mulig, ettersom jeg da må kontakte den nye leverandøren jeg ønkser å bytte til, for at de skal håndtere byttet. Dro da til butikken for å swappe telefonen min, men støtte på store unødvendige problemer, ettersom man må være telenorkunde for å benytte seg av SWAP-avtalen. Grunnet disse komplikasjonene og ventetid, endte jeg opp meg å ikke få igjennom swappen før etter nyåret, noe som førte til at jeg kastet bort mye unødvendig tid og det kostet meg mer! Konklusjonen er at de bruker løgn for å få nye kunder og for å holde oss der. Ikke bytt til ICE om du bruker mye mobilnett og har en SWAP-avtale.

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Marielle,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice er super"

Raskt nett. Grei avtale for meg som ikke trenger mye data. Rimelig månedspris så lenge jeg ikke bruker mobil i utlandet.

Svar fra ice
24.01.2019 11.11
Hei Wenche,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"SMS problemer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er mye problemer med ICE. Jeg var også av den oppfatning at det spiller ingen rolle hvilken abonnnement man har, men jeg tok feil. ICE hadde det billigste abonnementet når jeg byttet. Men når ting ikke fungerer, da har pris en liten betydning. Noen dager går det ikke an å sende SMS. Noen dager går det ikke an å ringe. Jeg har lagt til MMS instillingene minst 30 ganger. Kundeservice er veldig bra og gir god hjelp, men det hjelper lite når kvaliteten på produktet er dårlig.

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Relika

Det er beklagelig å lese om dine problemer. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på problemet. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt å ringe til Sverige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruk telefonen som før, sa reklamen. På ca 1 uke er jeg flådd for 250.- for å ringe til Sverige?? Bytter til Talkmore så fort jeg finner en Narvesen kiosk. Hatt ice før også, da med elendig dekning på internett. Nå er begeret fullt. ALDRI mer Ice.

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Robert,

Dette hørtes ikke bra ut. Dersom man ønsker å ringe til EU-land fra Norge så koster det 99,- ekstra. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig service og dekning. Absolutt ikke anbefales."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg overførte abonnement egentlig fra 01.01, men et annet selskap kunne ikke gjøre det før den 07.01. Det var snakket om 7 dager, men jeg måtte betale for HELE MÅNED som jeg ikke har brukt. For andre selskap må du kun betale de dagene som du har brukt før du flytter over til et annet selskap. Dette synes jeg er VELDIG DÅRLIG. Itillegg har ICE veldig dårlig dekning og veldig tregt nett.

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Kim,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bjørnar G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri problemer"

Har aldri hatt problemer med ICE NET, hverken med bruk, tilgjengelighet eller faktura. Enkelt å følge forbruksutviklingen og enkelt å kjøpe ekstra data hvis mann skulle ha behov for det en periode hvor forbruket er ekstra høyt.

Svar fra ice
21.03.2019 12.47
Hei Bjørner,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørnar! Det varmer å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stor problem med MMS/SMS heile tida"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kunne ikkje sende MMS og SMS og eg la inn mms instillinger manuelt som beskrevet på ice net sine sider, men virker fortsatt ikke. Dette burde virke automatisk, så dette er altfor dårlig. Det skjedde nokre gonger i løpet of 6 månader. Skal bytte abonnement til ein annen leverandor.

Svar fra ice
21.03.2019 12.46
Hei Jonah,

Dette hørtes ikke bra ut. Dersom du fortsatt har problemer med MMS/SMS anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Sverige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at en masse personer har skrevet at de ikke fikk brukt bredbåndet i Sverige, og jeg anser det som svindel at det fortsatt står "inkluderer bruk i Skandinavia" på deres nettside. Jeg benyttet meg av 6-måneders tilbudet. Planen var å bruke bredbåndet i Sverige. Betaler nå månedlig 599 kr på noe som ikke kan brukes da det ikke virker i Sverige. Hvis du ikke må ha flere tilkoplinger, vil jeg anbefale noen ander som kanskje kan levere et de påstår.

Svar fra ice
21.03.2019 12.46
Hei Tommy,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Lars I. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst? Og ok."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er litt glemsk av og til og istedet for å få 80 kroner purregebyr som telia (som jeg ble tvangsflyttet fra chess RIP til) så sendte de meg en sms om at det var manglende betaling. Telenors politikk er enda værre på dette området så vidt jeg har hørt og sender rett til inkasso etter andre gangs forseintbetaling. Dette er en liten ting, men noe som gjør at sjansen for at jeg blir en loyal kunde slik jeg har vært hos chess gjennom flere år er svært sannsynlig. Ikke like glatt oppsett av mms som Telia. Fikk ikke til å sette opp mms på en gammel Nokia telefon tilhørende en venn av meg. Dette er et svært lite issue for meg dog og summen av komfort og pris gjør at jeg gir 5 stjerner.

Svar fra ice
21.03.2019 12.45
Hei Lars I. H

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil roaming og sms-er kommer ikke fram"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nylig byttet til Ice. Aldri hatt trøbbel med roaming før. Men nå med ice opplever jeg ofte at tlf ikke kommer seg på nettet, klarer å switche mellom wifi og roaming. Tar opptil 30 min. Og kan heller ikke stole på at sms/MMS kommer frem lenger (selv om alt virker Ok fra min tlf). Har ringt ice kundeservice. Hyggelige folk, men de mente problemet var min telefon, litt rart ingen av disse problemene dukket opp før jeg skiftet abonnement til ice.,,

Svar fra ice
21.03.2019 12.45
Hei Jørgen,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"

Hadde Telenor og brukte mobildata og lot det være med et uhell for over 5 timer. Den tok 4 kb. Men etter jeg fikk så tok den 500 mb, bare på 30 minutter! Vær så snill fiks dette Ice.

Svar fra ice
23.01.2019 12.49
Hei Pj,

Veldig rart! Vi belaster kun per MB som blir benyttet. Dersom du har nettopp kjøpt deg ny telefon så kan det være årsaken. Da nye telefoner bruker mer mobildata. Ta kontakt med vårt kundesenter dersom du lurer på noe. :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Underdog med kodebitt"

ICE har jeg opplevd som løsningsorienterte. De har ikke systematisk økt avgifter under abonnementstiden, og svart ærlig på dekningsspørsmål. De har kort saksbehandlingstid, og tatt eierskap, og fulgt opp på mail og telefon inntil saken er avsluttet. Dessuten så setter de ned hastigheten på data uten ekstra kostnad ut måneden når jeg går tom. Kan låse teletorg og samtaler til/fra utlandet for barna. MINUS: Appen har blitt bedre, men mangler fremdeles noe selvadministrasjons funksjoner, spesielt for barn.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Gary,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Ice er OK"

Jeg måtte sette på en modus der ALLE typer apper er tillatt. Og skru av appene når jeg surfer, for mange apper koster bare de er lastet ned, jeg forstår ikke hvorfor. Dette er min første smartphone, og jeg savner en bruksanvisning på papir, da kan jeg lese den, samtidig som jeg jobber med iPhonen.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Kurt S,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er varmer å høre at du er fornøyd! Dersom du trenger bruksanvisning til telefon din så anbefaler jeg at du tar kontakt med produsenten av telefonen. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, fikk sin innen rimelig tid. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (telia), nok data og en roll over som funker. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Morten,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Torbjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å ringe til Sverige"

Hvis du ringer til Sverige fra Norge koster dette 2,50 / minutt! Gratis omvendt, dårlig deal, det finnes abonnement som er gratis. Anners koster det likt mot andre

Svar fra ice
23.01.2019 12.46
Hei Torbjørn A,

Tusen takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å ringe til Sverige så kan du bestille EU-pakken for 99,- da har du 3000 ringe minutter til EU.

Du kan bestille EU-pakken på min-side eller i appen.

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra enkelt å billig"

Enkel kundeservice oversiktlig mobilbruk Eneste jeg har å sette fingeren på så må det være dekning..

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Geir P,

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nettverksfeil på hjemmeadressen."
1 syns denne omtalen er nyttig

Får stadig brudd på samtaler. Forbindelsen vises i venstre hjørne på telefonen som nettverksfeil. Samtalen kommer tilbake etter noen sekunder. Har tatt opp problemet med Ice, men de kan ikke tilby noe annet enn en tilleggsboks for kr. 99.- pr. mnd. Da kan jeg like gjerne bytte til et annet selskap.

Svar fra ice
23.01.2019 12.46
Hei Arnfinn,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder!

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning overalt på Sørlandet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor i Kristiansand og har en time til hytta. Da mister jeg forbindelsen 7 ganger over ganske lange strekk. Dekningen er fryktelig dårlig. I indre bygder som for eks Byremo, er dekningskartet hvitt. Nesten ingen dekning noe sted. På vei fra Oslo til Kristiansand var det for en tid siden en del omkjøringer. Jeg mistet dekning i dem alle. Skifter abonnement så fort som mulig.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Kai

Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med kundeservice slik at vi kan undersøke problemet nærmere. Vi beklager ulempen det har medført!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talemelding"
3 syns denne omtalen er nyttig

I dag fikk jeg en melding på telefonen min som sa: "Du har en ny melding på 147 sek. Fra. +47 xxxx. Ring +47 xxxxx for å lytte. Da var det bare å ringe dette nummeret for å lytte til meldingen trodde jeg, men hvor lenge var Adam i paradis? På dette nummeret var det en damestemme som aldri ble ferdig med å fortelle om alle de fantastiske mulighetene jeg hadde og hvilket nummer jeg måtte trykke på for å gå videre til disse mulighetene. Men tenk, uansett hva jeg valgte så vær hun der igjen med nye fantastiske muligheter hvis jeg bare trykket på det rette nummeret. Resultatet i en hektisk hverdag ble at jeg kverket denne damestemmen og fikk derfor aldri hørt på meldingen. Mitt forslag er at når man ringer det oppgitte nummeret så får man kun to alternativer. Det ene er å gå direkte til meldingen og det andre alternativet kan være å få et foredrag om alle de fantastiske mulighetene som finnes. Server gjerne også en kopp kaffe til. Jeg har vanligvis ikke tid til en masse snikksnakk bare fordi jeg får inn en talemelding. Dette likte jeg meget dårlig og det ble et negativt samtaleemne resten av dagen.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Rolf E,

Takk for din tilbakemelding. Vi tar med tilbakemeldingen din videre internt. Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er ingenting å skryte av, og ting går veldig sakte. Hvis jeg hadde visst dette hadde jeg ikke byttet.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Anja,

Det er beklagelig å lese om dine dekning problemer. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet videre. Vi beklager ulempen det har medført.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tyveri, dem legger purregebyr på gamle fakturaer og sender det på de nye selv om de har vært betalt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Tyveri, dem legger purregebyr på gamle fakturaer og sender det på de nye selv om de har vært betalt i riktig tid og kundeservice nekter å slette purregebyr 😱 Man kan ikke bruke Internett og snakke i smart tlf samtidig pga nettverket

Svar fra ice
22.01.2019 19.51
Hei,

Dette hørtes ikke så bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontakter kundeservice ang manglende fakturaer, de blir ikke levert til min mailadresse. Så all faktura fra dem har kommet som purringere via Digipost. Trodde det var ordnet men så kommer ny purring, jeg kontakter da igjen kundeservice og får bare tilbake at de ikke har fått retur mail på at jeg ikke mottar fra deres maskiner og sender meg fakturaen med purregebyret på. Det var bare toppen for meg! Jeg har alt informert dem, da skal ikke jeg igjen betale purregebyret. Når nettet deres er så ustabilt i tillegg så blir det bare for mye negativt. Bytter leverandør! Unngå!

Svar fra ice
22.01.2019 15.18
Hei Inger,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Gard B. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God operatør"

Litt knotete å sette opp MMS/Internetttilgang, ellers er det ingenting å klage på. God dekning, og ikke noe tull. Kanskje det billigste, men fremdeles seriøse selskapet der ute. Mobilt bredbånd kan til tider være litt ustabilt, antar dette er pga. belastning på basestasjoner etc.

Svar fra ice
22.01.2019 15.14
Hei Gard B. Ø

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR