Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 36 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
901
324
193
264
893
Sorter omtaler etter
Viser av 2575 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar aldri telefonen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke rask nok 4G linje til å koble til Smart TV! UTROLIG VARIABEL hastighet gjør at telefon og nettbrett blir koblet ut hvert kvarter eller oftere. Har kjøpt det feteste Mest nettet fra Jensen med867 Mbps uten at det hjalp. Virker som ren svindel!

Svar fra ice
16.07.2020 16.21
Hei Fritz,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du opplever dårlig hastighet. Jeg kan garantere deg at vi ikke driver med svindel. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"

Tekstmeldinger og bilder som sendes meg kommer ikke igjennom. Folk som ringer meg hører meg veldig dårlig og gir nesten opp.

Svar fra ice
16.07.2020 16.21
Hei Wenche,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever tekniske problemer med ditt abonnement. Slik skal det så klart ikke være og jeg ønsker å løse problemet. :-)

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Anmagritt H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet påstår jeg ikke har kjøpt telefonen min med verken mobilbytte eller forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte s10+ i juli. Telefonen får knust skjerm i april. Jeg ringer med en gang til ice som finner min mobilbytte avtale tilslutt etter litt leting. Men han sier jeg selv måtte ringe ett annet nr han ga meg for å melde skaden der neste dag da de var stengt dit jeg skulle melde skaden. Jeg ringer etterhvert nret jeg fikk men var en feil i nummeret så måtte ringe kundeservice igjen. Men personen jeg nå snakker med finner ikke verken mobilbytte avtale eller forsikring på tlf min. Stemmer ikke sier jeg for jeg spesifiserte at det skulle være med mobilbytte avtale. Og hvem betaler flere hundre kroner bare for en mobil på nedbetaling pluss abonnement utenom på 399kr å så er det ikke forsikring til mobilkjøpet automatisk? Å når jeg kjøper mobilen over en telefonsamtale å jeg sier jeg må ha inkl mobilbytte så jeg får bytta tlf etter en viss tid. Dette påstår nå selskapet her at det ikke er verken bytte eller forsikringsavtale her og dermed kan vi ikke gjøre noe med dette. Ærlig talt flere i min familie og venner er hos dere men disse vil mistes om dere ikke ordner opp her.. Og dere tar kjøp over telefon og nekter for at kunden har bedt om bytteavtale osv. siden dere i alle fall ikke har klart ordnet dette og ikke tar ansvar for denne STORE FEILEN. HILSEN MEGET SKUFFET OG DÅRLIG BEHANDLET KUNDE

Svar fra ice
16.07.2020 16.21
Hei Anmagritt,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du føler deg dårlig behandlet. :-( Våre MobilBytte-avtaler har skjerm- og skadeforsikring inkludert. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig 4g"
4 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig treig og dårlig 4g sel om mann befinner seg midt i Oslo. Hadde aldri problemer med å åpne annonser på finn. Nå må man vente, vente lenge på at bilder åpnes. Streaming av film skjer ikke pga plagsom buffering.

Svar fra ice
13.07.2020 09.14
Hei Aleks,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at 4G går tregt hos deg. :-( Du skal kunne forvente en hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri opplevd makan"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd så dårlig dekning og internett tilgang! Kan ikke annbefales på noen måte. Greit kundeservicen var bra den ene gangen med det hjelper ikke når problemet aldri blir løst!

Svar fra ice
13.07.2020 09.13
Hei Iselin,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at mobildata ikke fungerer som det skal. :-( Slik skal det selvsagt ikke være.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Timirlan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna Ice. Net!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig nett - lav og ustabil hastighet hele tiden. Utrolig dårlig kundeservice som rett og slett besvarer ikke skriflig henvendelser.

Svar fra ice
13.07.2020 09.12
Hei Timirlan,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. :-( Vi har e-post og chat som vi besvarer til enhver tid.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste mobilselskap jeg har vært borti"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning (Drøbak), kvaliteten på lyd i telefon samtaler er verre enn på en 15 år gammel Nokia. Trening nett, hvis den bestemmer deg for å funke i det hele tatt. 4Gen funker bare 30-40% av gangene jeg trenger den.

Svar fra ice
13.07.2020 09.12
Hei Szymon,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt abonnementet ikke fungerte som det skulle. :-( Hvis du ønsker, kan jeg gjerne ta en nærmere titt på saken din (dekning, tale, hastighet).

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Første opplevelse med Ice og har ikke tatt lang tid til å være en skuffelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi her hjemme har byttet fra Telenor til Ice nylig. Vi har hatt ruter fra Ice i rundt 2-3 dager så langt og vi vurderer allerede å bytte. Hastigheten på nettverket er forferdelig til det vi betaler for i hastighet, vi har ringt opp Customer Support for Ice om dette også og den som svarte prøver å dytte på oss et antenneopplegg for 1500kr siden nettet vårt er tregt. Javel, synes dette er ganske rart når hastigheten er ikke som det skal være på selve nettverket og når vi betaler for dette. Til andre som vurderer Ice, spesielt til bruk av Nettverk/Wifi hjemme. Styr helst unna!

Svar fra ice
13.07.2020 09.12
Hei Lena,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal. :-( Med 4G, kan man forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendig låst i egne retningslinjer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig for Ice å se at flytting av abonnement fra bedrift til privat eller omvendt fremdeles gjør at man er kunde i Ice. Nedbetaling av telefon el. er ikke med. De er hyggelige så lenge de ikke trenger å gjøre egne vurderinger, da ser man et firkantet og låst system uten mulighet for å komme kunder i møte!

Svar fra ice
13.07.2020 09.11
Hei Roger,

Tusen takk for din henvendelse! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. :-)

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bjørnar V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer som det skal, brukbar dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hele familien har nå gått over til ICE abonnement. Fungerer som det skal til en bra pris. Det er brukbar Ice+ dekning der jeg bor, og det er oppnås opp mot 10 Mbit/s som lovet. Det som irriterer litt er at telefonen går fra Ice+ til Ice hvis man tar imot en telefonsamtale samtidig med at man bruker telefonen som internett for pc. Det går som regel en god stund før telefon automatisk går over til Ice+ igjen - må ofte gå inn manuelt og velge Ice+ i innstillinger.

Svar fra ice
13.07.2020 09.10
Hei Bjørnar,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er fornøyd. :-D Telefonen vil alltid koble seg til det nettet som er best i området. Jeg anbefaler deg å aktivere VoLTE på telefonen din. :-) Takk for at dere er kunder hos oss!

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig lureri"

Lurer til seg kunder ved å love fordeler som ikke stemmer. Forsinket levering av som kort og forsinkelser ved portering.

Svar fra ice
13.07.2020 09.10
Hei Stacy,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Det er absolutt ikke slik at vi lurer kunder med å love fordeler.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det koster å være lojal kunde"
9 syns denne omtalen er nyttig

Det koster å være lojal kunde. Jeg er egentlig fornøyd med ice men jeg kjenner at de er veldig irriterende når dere tilbød en tjeneste som het strex. Og ingen har hørt om dette selskapet / ikke vet hva det går utpå engang. Aldri hørt om strex. Jeg har ikke inngått noe avtale med strex. Strex sender faktura fra øst og vest via ice. Det er viktig å sikre en tydelig og klar avtaleinngåelsesprosess slik at forbrukerne er klar over at de inngår en avtale om en betalingstjeneste og kjenner innholdet i denne. Nå må jeg betale strex 500 kr. og jeg har ikke anelse hva jeg har kjøpt. Har kontaktet både ice og strex men ingen vet hvor/hva pengene går til. Jeg syns dette er så urettferdig og så brutalt.

Svar fra ice
13.07.2020 09.09
Hei Per,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dette. :-( Vi henviser alltid kundene våre til Strex, for informasjon om- og innsigelser på tjenester som er brukt på mobilnummeret. Vi får ikke sett hva tjenesten innebærer, grunnet personvern. Derfor skal det være meget enkelt å logge inn på Strex for å se hva tjenesten gjelder.

Til informasjon er det mulig å legge inn en sperre for dette, på Min Side. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Daniel E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gode selgere, dårlig produkt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppring av en kar, han ville selge ett abo. Virket nokså greit men fikk fort erfare at dårlig dekning var ett minus med det hele. Ble lovet 1000gb ekstra i mnd men lite sa dette mennesket om at dette var med så dårlig hastighet at tiden man bruker på å laste inn en nettside er omtrent like lang som å bygge ett hus! Overhodet ikke fornøyd, nå er det prøvd og jeg går tilbake til det jeg hadde før. Bli bedre på å fortelle kunden hva de virkelig går med på. Bra at sms og ringing går bra, nettet kunne vært adskillig bedre.

Svar fra ice
05.07.2020 21.07
Hei Daniel E,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplevde dårlig dekning hos oss. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pinlig tregt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd fra ICE, opplever regelmessig at hastigheten ligger på under 2 MBs i samme område som jeg måler 60+ på mobilen min som bruker chilimobil. Jeg bor i Oslo så det burde være raskere her. Abonnomentet er riktignok billig, men det er ikke verdt pengene når man sammenligner med hastigheten man får.

Svar fra ice
29.06.2020 10.39
Hei Henrik,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever en slik hastighet. :-( Man kan forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Dette for Bredbånd.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Beste bang for your buck, men endrer abonnementene så du må følge med for å få det billigste."
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, billige abonnementer og mobiltelefoner. IKKE VELG ICE+ ABONNEMENT, dekningen suger og hjemme hos meg fikk jeg max 100kB/s (når jeg sto på verandrarekkverket og holdt telefonen opp).

Svar fra ice
29.06.2020 10.39
Hei Stian,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er godt å høre at du så fornøyd med servicen vi gir og abonnementene.

Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet.

Du må gjerne sende meg en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker jeg skal ta en titt på ice+ dekningen din.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Misvisende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt og tilbudt en god pris for et abonnement med lite data, for så å legge til datafrihet. Jeg trodde dette ville gi meg tilnærmet ubegrenset data overalt, men det har vist seg at nettverket ikke fungerer på steder jeg har vært hvor det ville vært naturlig at det skulle fungert. Jeg føler meg derfor lurt, og anbefaler ingen som tenker å f.eks streame mens de reiser å bruke ice.

Svar fra ice
28.06.2020 20.55
Hei Gard,

Tusen takk for din henvendelse! Vi tar i mot både ris og ros med åpne armer.

Det er veldig leit å høre at du hadde denne opplevelsen hos oss. Det skal komme tydelig frem at Data Frihet er en tjeneste som er forbeholdt vårt eget ice+ nettverk. At dette ikke kom tydelig frem er veldig beklagelig.

Jeg håper at du utover denne tjenesten har hatt en positiv opplevelse hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt!

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tregt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...

Svar fra ice
28.06.2020 20.55
Hei Rune N,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slett kundebehandling hos ice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.

Svar fra ice
23.06.2020 10.24
Hei Viggo,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din!

Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Etter flere år som kunde er jeg fornøyd."
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ført en diskusjon med selskapet og fikk følelsen av å bli hørt. Som pensjonist med en årlig avkortning på utbetalinger, blir det lite penger til mobilbruk. Da jeg er mye hjemme med ruter fra sameiet, trenger jeg kun 0 5 GB og det har vært et problem å komme under 1GB? Bruker WhatsApp med kryptering og da blir 100MB for snaut.

Svar fra ice
23.06.2020 10.24
Hei Ruppen,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det skulle bare mangle at du blir hørt av oss. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg forstår at 100 MB abonnementet blir litt for snaut, hvis du bruker WhatsApp. Vårt neste abonnement da, er 1 GB.

Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig nett, kundeservice og dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilnett som detter ut hele tiden, svindel og lureri med data frihet, dårlig mobildekning og utrolig dårlig kundeservice

Svar fra ice
18.06.2020 09.56
Hei Alfred,

Tusen takk for din henvendelse! Dette var leit å høre. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Leozanta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men blitt for dyrt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra app, gode familiemuligheter til datautveksling, rollover og eu-greier. Fornøyd med forbindelsen, skjelden det er fritt for nett eller for dårlig signal. Prisstigningen den siste tiden har vært grunnen til bytte FRA ice til noe billigere. De har det samme stort sett alle sammen, forskjellen er noe i dekning og hastighet, samt pris.

Svar fra ice
23.06.2020 10.22
Hei Leozanta,

Tusen takk for din henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med appen vår. :-) For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Husk at du alltid er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ha en fin dag videre. :-)

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Møtte en totalt inkompetent og løgnaktig kundebehandler som ikke var villig til å se på løsninger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning for mobildata i «mitt» område. Jeg ønsker å fri meg fra avtalen med Ice, siden de ikke leverer det avtalen forutsatte. Saksbehandlere som snakker usant er heller ikke akseptabelt for meg. Jeg vil fri meg fra Ice så fort som mulig, og vil advare alle om å holde seg borte fra denne leverandøren.

Svar fra ice
18.06.2020 09.56
Hei Thore H,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Dette ønsker jeg å hjelpe med!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundeservicen P. I. E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Inkompetente folk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice. Faktisk den verste kundeservicen noensinne! Ringer 6 ganger og få seks ulike svar om en og samme bestilling. Endte opp med å kansellere bestillingen.

Svar fra ice
18.06.2020 09.56
Hei,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse med kundesenteret vårt. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Christoffer M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE + DÅRLIGERE EN ICE. burde heller kalle det ICE -x10"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mer en 10 ganger så dårlig hastighet på ice + nettverket en vanlig ice dekning med 1 stripe dekning... funket bra i starten men når dem antageligvis så hvor mye av det som ble brukt setter de j#%lene ned hastigheten! STYR LANGT UNNA!!! Kunde servicen har 0 erfaring.. Virker som yngre ''ungdom'' om man kan kalle dem det

Svar fra ice
18.06.2020 09.56
Hei Christoffer M,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke er optimal hos deg. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Dette ønsker jeg å ta en titt på!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hvis ingen andre kan levere kan det fungere til nød"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sørvis vennlige er dem men nettet fungerer ikke her jeg bor i Eidsberg. Betaler kr 700 for noe som nesten ikke virker, kan glemme å se på film. Nettet til Ice er overbefolket og dem bare selger mere, dem bryr seg lite om at du alltid, sliter 1,5 opp og 3 ned. Hvis en er så heldig å klare å bruke opp 100 GB da strupes det til nesten 0 til fordel for andre kunder. Gråten tar meg. Endelig kommer Get med Telias system og vi får 50-50 linje og 2 terra, gleder meg. Men har brukt 4G fra Telenor ved siden av for å overlevde.

Svar fra ice
18.06.2020 09.56
Hei Odd E,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke har vært optimal for deg. :( Dette ønsker jeg å ta en titt på!

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR