Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
777
264
105
135
503
Sorter omtaler etter
Viser av 1784 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Utenlandspakke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utenlandspakken til Ice inneholder IKKE data! Jeg fortalte selgeren at jeg oppholder meg mye i Tyrkia,- og han utelot da helt bevisst å si at det ikke var data med i utenlandspakken! Så nå sitter jeg her i Tyrkia,- helt til desember, - med spinndyr data! Jeg er så skuffet! Mitt opphold hos Ice avsluttes når jeg kommer hjem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilsvarer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig mobilsvarer etter min mening. Kan ikke ringe tilbake direkte til den som legger igjen beskjed på svareren. Her må en notere nummer for så ringe tilbake. Lite praktisk når en ringer fra bilen via voice. Kundebehandlerens svar at han kunne deaktivere mobilsvareren for meg!

Philippe B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kanskje om noen år"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlige kundebehandlere, var uten essensielle tjenester i mange dager for en kort tid siden. Fikk ikke en melding om hva som foregikk. Skulle få kompensasjon skrev de på facebook, noe som kundeservice ett par dager etter stiller seg utenforstående til. Har potensiale, men med dagens kundeservice og holdninger styr unna om du ikke må ha ice.

Vurderer du Ice?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle andre på markedet
Vigdis W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig dekning i feriehus på Fjellværsøya. Telenor enda dårligere. Telia bygger mast nå."

Fornøyd med Ice og beholder mitt kundeforhold om jeg drar nytte av Telia sin mast som er under bygging i området. Trenger bedre dekning der ute. Ellers godt fornøyd.

Didrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert for pensjonister som normalt bruker lite data."

Jeg bruker begrenset med data og har derfor et utmerket abonnement til kun kr. 99,- pr mnd.

Anbefales på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt uten dekning både telefoni og data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra Talkmore til Ice etter anbefaling. Byttet ut den gamle s6 med ny s9+ for trodde at mobilen var dårlig grunnet alder og mye brukt. Fikk beskjed fra Ice at simkortene de bruker er utdaterte, så jeg måtte hente meg nytt på Narvesen. De krediterte det. Hahaha. Etter 3 simkort forsøk så har jeg fortsatt svært dårlig dekning på telefoni, datanett til tross for 10gb abonnement og trøsteløst dårlig trådløst nett. Beveger jeg meg litt utforbi tettbygd strøk kan mobilen ikke brukes og jeg er ikke tilgjengelig. Så abonnementet blir byttet til annen leverandør! Anbefales ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt på alle områder"

Hadde problemer for litt siden med MMS. Fikk melding fra ICE om dette. Kontaktet kundeservice, og videoer på youtube. Problemet løste seg umiddelbart. Nå har jeg vært abonnent siden starten, og det har aldri kostet noe å kontakte dem. (Sammenlignet med Telenor hvor jeg var kunde tidligere.) Alltid god service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Diskusjon om telefon"

Da jeg sendte en melding fikk jeg ganske raskt melding tilbake, og jeg fikk svar på alt jeg lurte på så tipp topp tommel opp.

Svar fra ice
07.11.2018 16.59
Hei Svein A,

Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Margrete
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice er etter min erfaring det billigste abonnementsalternativet i Norge, med veldig god kundeservice! Det eneste som trekker ned er høye priser utenfor EU og at det ikke er mulig å fryse abonnementet under utenlandsopphold. Kundeservice er imidlertid veldig behjelpelige når det gjelder å finne alternativer til dette 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Passe fornøyd med ice"

Det er litt dårlig dekning av og til. Har opplevd at andre med annen mobiloperatør har bedre dekning enn meg noen ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever stadig brudd på mobildekning. Har også ofte problem med å sende SMS, selv om jeg har dekning.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tjeneste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Ice på fredag, og alt var dårligere enn hva jeg hadde hos Talkmore (som på ingen måte er top of the game). Hadde byttet ice bort lørdag ettermiddag om det ikke var for at vi skulle til Latvia på søndagen.

Da vi ankom Latvia virket ikke mobildata. Kundeservice hos ice ledet meg steg for steg gjennom massevis av innstillinger for mobildata og vi fikk det til å virke.

Ved hjemkomst til Norge fikk vi ikke dekning i det hele tatt, og måtte kontakte ice på messenger. De sa jeg måtte resette innstillingene fra Latvia. Alt dette skjedde automatisk med Talkmore. Vi kan ikke bruke 10 minutter på å skifte innstillinger hver gang vi er i utlandet.

Jeg ba dem droppe å sende regning da de bare hadde gitt problemer og ekstraarbeid for oss. Da viste kundeservice til at vilkårene gir dem 20(!!) dager på å fikse problemer før avgift kan bortfalle eller avtalen heves. De la med screenshot. Hos Talkmore har jeg aldri opplevd lignende.

Takk for alt, Ice. Det har vært 5 veldig fine dager, eneste problemet var dere.

Svar fra ice
07.11.2018 16.32
Hei Steinar,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsomme!"

Kjempe flinke med å hjelpe. Du får alltid svar på det du lurer på og alt blir gjennomført som det skal.

Bra jobba Ice! :)

Svar fra ice
07.11.2018 16.29
Hei Adnan,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget godt fornøyd med Ice"

Abonnementet er rimelig, det har god dekning. Vi kjører en del i Nord Norge, og i Sverige og Finland. Det er god dekning stort sett over alt. Datapakkene burde vært rimeligere når man trenger ekstra data.

Svar fra ice
07.11.2018 16.25
Hei Bjørn,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tjeneste, tregt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen tjeneste kommer stadig opp.
Jeg har vært bedriftskunde og er ikke fornøyd med dekningen. Verken mobildekning eller Internett.
Mistet flere timer arbeidstid på grunn av dårlig nett.
Anbefales ikke!

Svar fra ice
07.11.2018 15.01
Hei Ranveig,

Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super dekning"

Super kundeservice og dekning. Har akkurart kjørt bil fra Østlandet til Vestlandet og over Hardangervidda. 100% dekning hele turen og vi streamet fra mobil til ipaden slik at sønnen vår kunne se film innimellom. Over Hardangervidda var det også null problem og det var mobildekning i alle tuneller. Anbefaler ice!

Svar fra ice
07.11.2018 12.17
Hei Siri,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg tok kontakt via messenger lørdag ettermiddag og forventet ikke å få svar før søndag. Det sto at det var stor pågang, men jeg fikk raskt svar og problemet løste seg med en gang. Jeg er veldig fornøyd med Ice sålangt og kan trygt anbefale dem som nettleverandør 👍

Svar fra ice
17.10.2018 15.27
Hei Rita,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!👍

Ha en super flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Var stor fan av Ice, men aldri igjen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tidligere år har jeg vært superfornøyd, men de har stramt opp linjene. Det var en faktura som jeg ikke fikk, og den ble da heller ikke betalt. Jeg ringte inn og spurte om de kunne sende på nytt, noe som ikke var problem. En mnd senere fikk jeg ny faktura med KUN et purregebyr på 70kr. Jeg ringte inn og spurte om jeg kunne se bort fra den, det kunne jeg ikke. Jeg har nå skiftet abonnement. Betaler lett litt mer for god kundeservice.

Tl;dr: ICE var tidligere veldig god på kundeservice, men dette gjelder ikke lenger. Helt fair at de skal ha inn hver minste krone, men jeg foretrekker et selskap som kan se bort fra en uheldig forsinket betaling.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Always out of network and Internet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

When abroad, do not rely on ICE Network.
Within Norway, its always out of Internet and network coverage. I am both a mobil phone and mobil internet subscriber. I really want a way out of the mobil internet subscription, I just dont have a choice now because of the contract. But I tell you, think twice.

Svar fra ice
07.11.2018 12.17
Hi Ann m,

This did not sound good. Without knowing your case, it will be hard to comment on it. Send us an e-mail to "bytt.no@ice.no" and we will investigate this further. Remember to add name and phone number in the mail.

Hear from you!

BR
Carl-Fredrik
ice.no
Camilla G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Heeeelt elendig, og lureri!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd dårligere kundebehandling og dekning. Hold deg laaaangt unna. Har du ført signert avtale, kommer du deg ikke ut uten saftige gebyrer - selvom du ikke har internett som fungerer.

Svar fra ice
17.10.2018 10.39
Hei Camilla G,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"

God kundeservice, enkel app, meget gode priser og hyggelige ansatte som responderer raskt på Messenger 😎👌

Svar fra ice
09.10.2018 14.18
Hei Marie,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Marie! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :)

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mouna E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er veldig fornøyd."

Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, Jeg ble behandlet på en veldig fin måte, og fikk det hjelpet eg trengte og på en kort tid.

Svar fra ice
09.10.2018 14.15
Hei Mouna E. H

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd!"

Jeg og mine to barn har mobilabonnement fra ice. Barna mine har det billigste abonnementet og det holder som regel i hverdagen. I ferier går det ofte mer data og da er det utrolig kjekt å kunne gi bort rolloverdata. Dette har jeg benyttet meg av flere ganger. Det er også utrolig enkelt å komme i kontakt med kundeservice. Jeg valgte å kontakte dem via Messenger, fikk beskjed om at det var stor pågang og at det ville ta litt lenger tid enn normalt å få svar. Jeg fikk svar innen en halvtime noe jeg synes var veldig kjapt. Tommel opp for kundeservice. Det eneste jeg savner er en graf over hvor mye data man bruker hver dag. Jeg har gitt beskjed om det til utviklerene av appen, så kanskje det kommer etterhvert.

Svar fra ice
09.10.2018 09.49
Hei Ingvild,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at dere er fornøyde! :)

Ha en flott dag videre.

Mhv
Carl-Fredrik
ice.no
Chaudhry
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke beste dekningen"

Ganske grei selskap meg greie priser. Ryddig app og alt fungerer. Men dekningen er ikke mye til å skryte av. Stort problem i fjell områdene.

Svar fra ice
08.10.2018 11.17
Hei Chaudhry,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
John O. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og lei"

Ringte til ice 26/9-18.
Fortalte jeg hadde fått billigere tilbud fra annen operatør, så kundebehandler på privat abonnement var helt topp og gikk igjennom priser å abonnement med meg, hun foreslo å sette meg over på bedrift for å høre der om det ble billigere å tegne bedriftsabonnement på mine telefoner.
Han jeg ble satt over til på bedrift bør dere kurse kraftig opp i kundebehandling, håper dere har samtalen på opptak.

Svar fra ice
08.10.2018 11.17
Hei John O. R

Takk for din tilbakemelding. VI takker for din tilbakemelding og tar med oss dette videre.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no