Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
921
333
201
280
968
Sorter omtaler etter
Viser av 2703 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected] Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mobiltelefon ikke sendt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Milan K, Det er veldig leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. Dette ønsker jeg å beklage for. Jeg ønsker å ta nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, ren svindel!!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Ali J, Så leit å høre at du har oppfattet oss slik. :-( Jeg syns det er veldig synd at det tok nokså lang tid, med telefonen du bestilte hos oss. Vår vanlige leveringstid er på 3-5 virkedager. Dessverre kan det oppstå forsinkelser, er jeg redd. Jeg ønsker å beklage dersom du føler deg urettferdig behandlet. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Mvh. Cecilie ice.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Redusert hastighet ved binding"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet

Svar fra ice
16.12.2020 09:31
Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lovet, like bra som Talkmore/Telenordekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(

Svar fra ice
16.12.2020 09:29
Hei, Jan Det er veldig leit å lese om problemene du opplever. Det stemmer ikke at vi leier nett fra Telenor. Vi leier nett fra Telia, i tillegg til å tilby egen 4G-dekning. Jeg forstår at du har store problemer med tale-kvaliteten din. Jeg ønsker at du skal ta kontakt med oss på [email protected] Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt, og et kort beskrivelse av problemet du opplever. Du kan også henvise til dette innlegget, om det er lettere. Jeg håper jeg hører fra deg. Mvh. Michelle ice.no
Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Svar fra ice
16.12.2020 08:24
Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected] Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eleneig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Svar fra ice
15.12.2020 15:54
Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kvifor gidda.... Telenor e dyrare.. men 100 gangar bedre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Svar fra ice
15.12.2020 12:24
Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40
Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kjell R. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10
Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare dritt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07
Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på [email protected] Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.

Svar fra ice
15.12.2020 09:04
Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Anne M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare rot med Ice! De gir ikke den dekningen de lovet."
5 syns denne omtalen er nyttig

En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!

Svar fra ice
15.12.2020 08:54
Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Wifi Tale for Samsung Galaxy S7 Edge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha etterlyst WIFI Tale for Samsung Galaxy S7 Edge i løpet av et 1 år nå uten at det skjer noe, så gidder jeg ikke denne arrogansen til ICE mere! Dere har null interesse av å hjelpe meg som kunde! Chili Mobil, Telia og Telenor tilbyr WIFI Tale for denne mobilen som min samboer og min datter har! Når ICE velger å ikke ta det på alvor så kommer jeg til å bytte mobilselskap snart, for meg, min samboer, min datter og opprette et mobilabonnement for min datter som ikke har mobil ennå og kjøpe en mobil til hun i det nye mobilselskapet jeg bytter til! Velg et annet mobilselskap enn ICE, som bryr seg om kundene sine!

Svar fra ice
15.12.2020 08:39
Hei, Stig Jeg beklager så mye for sent svar. Jeg har forståelse for at du ønsker WiFi-tale til Samsung Galaxy S7 Edge. WiFi-tale er en relativt ny tjeneste hos oss. Vi får støtte for flere og flere telefonmodeller fortløpende. Dessverre har jeg ingen annen informasjon her og nå, enn at jeg anbefaler deg å følge med på ice.no/produkt/WiFi-tale. Om du ønsker det, kan jeg ta en nærmere titt på dette for deg. Send gjerne en e-post til [email protected] Ta med navnet ditt, et av telefonnumrene det gjelder, og en kort beskrivelse av problemet du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av telefonselger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir oppringt av en selger som garanterer meg og samboer billigere fakturaer om vi byttet fra Talkmore til Ice. Vi skulle få 10GB på hvert nr til 449kr i mnd for begge nr. altå 224,5kr per nr. Noe som da var 50kr billigere per mnd. De tre første månedene skulle vi betale 99kr per nummer og dette presiserte selgeren at vi skulle få «for at han skulle vinne våres tillit». Det som hender er at bare et nr.blir byttet over til Ice og kun et sim kort kommer i posten. Når vi da ringer Ice kan de fortelle oss at det tilbudet vi har fått ikke er mulig å gi. Vi spør om de kan se på saken og høre på opptaket fra samtalen vi hadde med telefonselgeren, men dette kunne de ikke gjøre.

Svar fra ice
15.12.2020 08:28
Hei, Serina Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du har fått et tilbud vi ikke kan gi. For å oppklare det nærmere, er begge tilbudene du har fått 2 ulike velkomsttilbud. Det ene heter Prøv Oss, og koster 99,- kroner per måned i 2 hele kalendermåneder. Det andre tilbudet ser ut til å være 25% rabatt på 10 GB i 6 måneder. Siden begge er velkomsttilbud, kan vi kun gi en av dem. Dette skulle selvfølgelig du fått beskjed om. Opptak fra selgere lagres i maksimalt 3 måneder, før de blir slettet. Det kan derfor være at opptaket dessverre var slettet, da du kontaktet oss. Jeg beklager uansett for den opplevelsen. Siden du har byttet operatør, må jeg bare få ønske deg masse lykke til hos dem. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. :) Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lover verdens beste dekning. Selger etter selger ringer og skryter av at de nå har gått ut med egen dekning og nå er landets beste, og det finns ingen med bedre avtale en dem. Men neida! For det første har jeg ikke sett 3G-tegnet på flere år, og ble kjempeskuffet da dette er det eneste som ice greier å oppdrive. Og når det gjelder dekning ellers, så får man beskjed om å bruke «roaming» innenlands for at telefon skal velge mellom den beste av de 2 ice bruker. Men hjelper dette? Nei! Uten dekning på plasser jeg aldri har tro det var problemer. Og der jeg var plaget før, der ble områdene bare 8 dobbelt. Takk for ingenting Ice. 2 forsøk, 2 fails. Aldri mer

Svar fra ice
14.12.2020 16:24
Hei, Halvor Så leit å lese at du ikke fikk 4G dekning hos oss. Jeg beklager også for sent svar. Jeg vet dessverre ikke hva det var som ble forsøkt, da du kontaktet oss for dette. For meg høres det ut som at innstillingene for mobildata manglet, eller at telefonen, av en eller annen grunn, ble låst til 4G. At du må skru på Dataroaming stemmer. Det er så telefonen lettere kan koble seg til Telia sitt nettverk, om du skulle havne utenfor et område vi enda ikke har bygget ut vår egen 4G dekning. Om du fortsatt er kunde hos oss, og du ønsker vi skal ta en ny titt på dette med deg, anbefaler jeg deg å sende en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt og en kort oppsummering på problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Isabelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rare dekningsproblemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Der dekningen er god er den fantastisk. Likevel opplever jeg at kapasiteten de har på mobildekning er interessant. Tidvis har jeg (selv i de store byene) ikke dekning, enda det for 5 minutter siden var god dekning. Det er såpass at telefonsamtaler blir påvirket. Dessverre har ikke kundeservice vært til stor hjelp på dette området, men det er heller ikke stort de kan gjøre.

Svar fra ice
10.12.2020 15:10
Hei Isabelle, Dette var veldig leit å høre, og litt merkelig at du opplever null dekning i de store byene. :-/ Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jan C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra med trådløst, god dekning, god Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er god dekning overalt. Jeg har også ice-net. Hjemme til tv og internet. Man får mye data for en billig penge.

Svar fra ice
10.12.2020 15:06
Hei Jan, Tusen takk for mange fine ord om vår tjeneste! Det gjør meg veldig glad å høre dette. :-) Tusen takk for at akkurat du er kunde hos oss! Ha en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Toralf K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny test av Ice dekning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå testet Ice i Agder på nytt. (Har testet tidligere også). Jeg må si jeg er meget fornøyd med Ice nå. Ice har bygget ut mye nå med Ice+ dekning i den siste tiden. De har flere områder de kan forbedre, noe jeg regner med de gjør nå i nær tid. Jeg vil gi Ice tommel opp for nå skjer det noe. Kundeservice er også helt topp, terningkast 6.

Svar fra ice
22.11.2020 09:32
Hei, Toralf Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss nå, både dekning og vår kundeservice. :-) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Mvh Tina ice.no
Oddvar M. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hastighet på ICE+ en brøkdel av lovet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte 1000 GB ved behov med 10 mbps hørtes flott ut. Men skulle lest om andre folks anbefalinger her inne først. Får under 3 mbps, selv etter å ha endret på innstillingene ice anbefaler, i haugesund hvor kartet til ice sier det er god dekning. Dette er ganske langt unna det ice sier om at en kan streame i HD. Blir byttet bort fra snarest og kommer aldri til å anbefale det til noen.

Svar fra ice
22.11.2020 09:30
Hei, Oddvar Det er veldig leit å høre at du opplever lav hastighet med Data Frihet. Data Frihet kan du få opptil 10 Mbit/s hastighet. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder i Norge kan få gleden av Data Frihet i vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. Du får derfor friheten til å prøve tilleggstjenesten i 30 dager. Får du ikke datafriheten du ønsker innen 30 dager får du pengene tilbake. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice viderefakturerer svindel til sine kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får plutselig en skyhøy regning. De viderefakturerer fra svindel selskaper. Jeg har sendt skriftlig email angående dette, men de svarer ikke. Nå får jeg inkassofaktura, jeg har betalt det jeg skal, og trukket fra svindelen. Dårlig kundeservice. Jeg har ringt flere ledd bakover for å komme til bunns i svindelen, men det er ingen som tar på seg ansvar.

Svar fra ice
22.11.2020 09:27
Hei, Olaug Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette med fakturaen, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Arnfinn H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt trukket for mye på nedbetaling av telefonkjøp. Men ice svarer ikke. Advarer alle ikke bruk dette selskapet

Svar fra ice
20.11.2020 15:13
Hei, Arnfinn Det er selvfølgelig beklagelig at du har blitt trukket for mye for nedbetaling av et telefonkjøp. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.

Svar fra ice
20.11.2020 15:12
Hei, Kirsten Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Christophe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilen min foretrekker å koble seg til Telia i stedet for Ice pluss"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt problemer for en lang periode, men i de siste månedene, jeg har merket at mobilen min kobler seg automatisk til Telia etter jeg mister dekning (under en bro, på fjelltur) og kommer ikke automatisk tilbake til Ice pluss. Dette kan føre til en rask forbruk av disse 2 GB utenfor Ice, når jeg sitter hjem og streamer. Deretter blir det veldig vanskelig å få dekning til Ice pluss i det hele tatt, uten å ta på og av den fly modusen. Jeg ønsker gjerne en måte å begrense bruk av data utenfor Ice pluss og automatisk kobling til Ice pluss nettverket.

Svar fra ice
20.11.2020 15:08
Hei, Christophe Det er selvfølgelig forståelig at det er kjedelig at telefonen ikke kobler seg tilbake til ice+ nettet, uten at du må skru av og på flymodus på telefonen din. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke det de lover"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjekt med mye data til billig penge, men hjelper lite når de plassene jeg bruker mobil, ikke har signal. Spurte om det var samme signaler som Telenor, ja sa de, men det stemmer ikke. Byttet selskap etter en uke.

Svar fra ice
20.11.2020 15:07
Hei, Simen Så leit å høre at du vurderer å bytte operatør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning på mobiltelefoni, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR