Meny

ice omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
818
285
134
180
610
Sorter omtaler etter
Viser av 2027 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Krever betaling etter oppsigelse"

Byttet leverandør den 03. i måneden, men ICE krever full betaling ut måneden. Ikke har de dekning heller, folk som prøver og ringe meg kommer ofte rett til mobilsvar.

Svar fra ice
07.06.2019 11.31
Hei, Jarl

I henhold til våre vilkår, så er det slik at kunden faktureres ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Det er svært beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med oss. :-(

Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, Jarl.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold dere unne ICE"

Jeg ble for et år siden oppringt av en hyggelig selger hos ICE som kunne selge meg et rimelig mobil abonnementet og et rimelig mobilt breiband abonnementet med ganske mange GB data. For å få dette rimelige abonnementet måtte jeg binde meg i 12mnd. og godtroende som jeg var, byttet jeg min, kona og guttungen sin mobil fra Telenor til Ice. Jeg sa også opp det mobile breibandet jeg har med Telia for å heller bruke ICE sitt breiband. Etter vel en mnd måtte jeg kontakte ICE for å bryte abonnementet pga svært dårlig dekning. Alle steder jeg var så måtte jeg enten ut for å ringe eller der var ikke dekning. Når jeg var på ferie og kjørte fra Sunnmøre til Kr.sand hadde jeg med breibandet. Dette virket bare 2 av plassene vi stoppet på. Ikke en gang utenfor Kr.sand fikk vi signal til å bruke breibandet. For å komme oss vekk fra ICE og tilbake til Telenor endte det med at jeg måtte betale 2000,- pr telefon nummer for å bryte bindingstiden og så forlangte de at jeg betalte 2000,- for å bryte breibands abonnementet. Så totalt 8000,- kroner kostet denne fadesen meg. Mitt beste råd til alle er å ikke inngå noen avtale med dette selskapet. Tilbudet og datamengden ser fantastisk bra ut, men når alt kommer til stykket, så har de er elendig produkt som det prøver å selge. Bare det at kundene må låses for å holde på de sier egentlig at noe et fundamentalt galt med selskapet og produktet. Jeg var mer en naiv når jeg gikk for dette. Men jeg gjør aldrig samme feilen 2 ganger. Så heretter holder jeg meg til den seriøse aktøren som har et godt produkt som jeg vet fungerer. Der har jeg heller ingen bindingstid.

Svar fra ice
07.06.2019 11.31
Hei, Tore V,

Dette hørtes ikke bra ut! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Jeg ser frem til å høre fra deg!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice har kjøpt Komplett, regner med at de viderefører betingelsene"

Ice har kjøpt Komplett, regner med at de viderefører betingelsene. Har tenkt på å knytte meg opp medlem leverandør som byr på både mobil og strøm. Enklere med en leverandør, har NorgesEnergi og Ice/Komplett idag. Blir litt billigere mobil med f.eks Fjordkraft eller Gudbrandsdal energi, strømmepris blir det samme. Må sjekke om det noe forskjell på extra chip til Ipad’n, men tenker det går mot et bytte.

Svar fra ice
07.06.2019 11.30
Hei, Jan E. H

Vi ønsker å gjøre din overføring fra Komplett Mobil til ice så god som mulig, så vi gir derfor alle Komplett-kunder en velkomstgave, når de overføres til oss. :-)

Dette får du:
• Fri månedsavgift den første hele måneden du er kunde hos ice. Det betyr at hvis du overføres til ice i mai, spanderer vi månedsavgiften for juni. Du vil motta en faktura fra Komplett for mai-månedsavgiften.

• Du får også dobbel data som gjelder fra den dagen du har blitt overført. Det du ikke bruker opp, rulles selvsagt videre til neste måned med Data Rollover.

• Ut juni får du i tillegg 50% på alt mobiltilbehør fra iiglo på komplett.no

ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Du kan derfor være sikker på at du vil få en god kundeopplevelse hos oss!

Jeg håper du gir oss en sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for, Jan! :-D

Ha en fin dag videre.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og bra datapakke"

Jeg hadde Telenor i et par år, men det var utrolig dårlig dekning, så jeg måtte helst sitte å prate i tlf i trappa. Så byttet jeg til Ice og nå kan jeg sitte i sofaen og snakke i tlf 😀 Jeg er også godt fornøyd med data. Har bare 1 GB, men sjeldent jeg bruker over.

Svar fra ice
07.06.2019 11.30
Hei Merete,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så dette er noe vi setter stor pris på. :D

Måtte du forbli fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Toffifee
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde det vært mulig å gitt dem 0 stjerner hadde de fått det."

Generelt dårlig Internett, dårlig kundeservice, tar ikke på seg ansvar for egne feil og mangler, kunden har aldri rett.

Svar fra ice
07.06.2019 11.30
Hei, Toffifee

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verste mobilselskapet jeg vet om"

Har ikke hatt noe dekning/4G på mine siste turer i utlandet, ringt og klagd og deretter fått høre «det var dumt da» uten å fått ordnet opp i problemet. Har ikke dekning visse steder, noen ganger ringer andre meg uten at jeg får det opp på min telefon, gått utover både jobb og kontakter. Ikke tilgang til MMS, kjempe dårlig 4G og dekning selv om det står det er ‘full dekning’. Måtte være i Spania alene på skoletur en hel uke uten nett eller dekning, og har heller ikke dekning i Sverige...

Svar fra ice
07.06.2019 11.28
Hei, Ellen

Så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste, på dine siste utenlandsturer. :-(

Dette løses ofte ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen din. Om du opplever dette problemet igjen, ønsker jeg at du skal gå gjennom følgende veiledning:
https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/

Om du også har problemer med MMS, kan du se på denne veiledningen:
https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/

Om problemet vedvarer, ønsker jeg at du skal ta kontakt med vår kundeservice, slik at vi får hjulpet deg videre her.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning på ice+"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er knapt mulig å få dekning med ice+ på flere sentrale steder i Trondheim og Oslo. For 100 kr/mnd lar de deg bruke ubegrenset data fra dette 4G-nettet, men tilbudet er ikke verdt det når det ikke er noen dekning.

Svar fra ice
07.06.2019 11.27
Hei, Ole N

Så leit at du opplever ustabil dekning. Med Data Frihet, tilbyr vi altså opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du befinner deg innen våre dekningsområder, og fortsatt ikke får brukt data fra Data Frihet, så ønsker vi å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Frekk selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk nettopp en telefon av ICE der det var en fyr som ønsket meg å selge meg et abonnement. Han var på min alder så han ønsket ikke å oppføre seg som en selger, hva nå det betydde?? Han hadde en VELDIG frekk og irriterende holding når jeg sa jeg ikke ønsket deres abonnement. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket å bytte over, og fortsatte å pushe på, helt til han slang på røret. Idiot, tapte nettopp en potensiell fremtidig kunde.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Even

Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen, med en av våre selgere. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", med ditt fulle navn og fødselsdato, så skal vi få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning her!"

Styr unna ice om du trenger dekning i utkantstrøk/fjellet hvor kun Telenor har dekning. Blitt flyttet over til ice ufrivillig to ganger på to år, morro med "kun nødanrop" melding på tlf....

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei,

så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i meldingen.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg har dekning på Hytta nå med Telia, der Telenor ikke har antydning til slike signaler"

Det er godt at det finnes Teleoperatører som tar ansvar for kundene, og ikke bare stenger nettet slik Telenor gjør når det ikke lengere er lønnsomt. Nettet jeg skriver om var på Nordstul i Notodden kommune. Takket være Telia har jeg igjen fått mobilsignaler på Hytta. Signalene kunne nok vært sterkere. Men dette er veldig mye bedre enn Telenors løsning.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Kjell

Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så denne tilbakemeldingen er noe vi setter svært stor pris på å få. :-)

Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, og håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Faktura høyere enn forventet + komm. problemer"

Fikk en faktura som var høyere enn forventet, lurt av markedsføringen. Har også hatt problemer med å sende sms i ett område med full 2, 3 og 4G dekning. Prøvde SIM kortet i en annen telefon, fikk samme problemet. Spurte om "kundeservice" kunne fikse dette, men det har ikke skjedd.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Arne

Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post, til "bytt.no@ice.no", slik at vi får tatt en nærmere titt på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ICE er best på alt"

Billigste 1 GB abonnement på markedet, ingen extra kost ved overforbruk data, men hastigheten synker. Data rollover til hvem som helst. Enkelt å kjøpe mere data. Går det å forlange mer??

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Jøran

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D Vi håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning"

God kundeservice. Bedre dekning enn Telenor's nett i utkantstrøk, der vi bor og har hytte ikke så langt unna boplasser. Vi bytter fra Telenor, og har nå mulighet til å ha en samtale hvor enn vi er, tidligere måtte vi være på en bestemt plass, hvor det var dekning.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Svein

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper dere forblir fornøyde kunder hos oss, i en lang tid fremover. :-)

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Variabel dekning, dårlige vilkår og villedende påstander"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE tidligere, og byttet da jeg ikke var fornøyd med dekningen. Jeg er nå en av kundene som er offer for oppkjøpet av komplett mobil. I overføringsprosessen opplever jeg at komplett-kundene ikke blir hørt. I tillegg opplever jeg regelrett feilinformasjon i infoskrivene som sendes ut til nye kunder. Jeg finner det også høyst suspekt at de bytter navn på tjenestene sine, for å få det til å virke som at vilkårene er like gode som det komplett har hatt. For eksempel skriver de at "ice tilbyr også EU+, men kun til EU land." Hele poenget med komplett sitt EU+ var at det gav fri roaming i EU PLUSS en rekke andre land. For meg er det helt uakseptabelt at en operatør holder på slik.

Svar fra ice
06.06.2019 19.37
Hei, Markus

Så leit å høre at du er misfornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. Det er også svært beklagelig om du har fått feilinformasjon.

Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad. Du kan med andre ord ringe, sende SMS og MMS og bruke mobildata i EU og EØS, uten å bekymre deg for regningen. Du kan også ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad.

Ringer du fra Norge til EU/EØS, eller fra EU/EØS til resten av verden gjelder egne priser. Vi lytter til kundene og vurderer fortløpende hvilke tilbud som skal lanseres. Les mer om EU-inkludert her:
https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/eu/

Til informasjon, tilbyr vi Utlandspakker med enten 300 eller 600 inkluderte ringeminutter og SMS. Pakkene gjelder til og fra 57 land. Vi tilbyr også Ring til EU med 3000 ringeminutter og SMS. :-)

For mer informasjon om våre utlandspakker, kan du også se her:
https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspakker/

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd på helligdager"
4 syns denne omtalen er nyttig

Synes ice fungerer greit alle dager utenom helligdagene som jul og påske da alle andre streamer og bruker mye data. Ice har ikke god nok håndtering av trafikken og det går ut over oss forbrukerne. I påska 2019 har jeg ikke fått til å bruke det mobile bredbåndet i det heletatt på kveldene. Klarer ikke laste inn vg.no engang. Svarer fra kundeservice angående denne utfordringen er at man må regne med at det går tregt når flere bruker data. Å betale fast hele året for å ikke ha internett de dagene som faktisk teller er helt idiotisk. Skal bytte med en gang.

Svar fra ice
06.06.2019 13.58
Hei, Ole

Så leit å høre at du opplevde problemer med Mobilt Bredbånd, i påsken.
Det stemmer at hastigheten avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen.

Dersom problemet fortsatt vedvarer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning men svært tregt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er veldig god, men det hjelper lite når hastigheten er svært dårlig. Har kjørt flere nedlastingstester og 4G på iPhonen jeg har er 4 ganger raskere!

Svar fra ice
06.06.2019 12.52
Hei, Erlend

Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet. Hastigheten vil kunne variere etter kapasitet og andre forhold.

Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og hastighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd så dårlig dekning, treg telefon og batteriet blir utladet hele tiden. Har hatt Telenor i mange år og opplever enorm forskjell. Er fornøyd med kundeservice og abonnementene, datarollover og deling av data fungerer fint. Men det hjelper ikke når dekning og hastighet er dårlig. Kommer til å skifte leverandør

Svar fra ice
06.06.2019 12.52
Hei, Grethe

Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. VI jobber hver dag for å yte den beste service for våre kunder, så her må jeg bare beklage.

Jeg ønsker at du gjerne skal sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt saken din nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig "påskehastighet""
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Sitter på høyfjellet med Ice Data Frihet og lurer på hvorfor i all verden vi lot oss lure til å ta dette abonnementet. Utsagnet "Fullstendig ubrukelig" er ikke engang i nærheten av å beskrive frustrasjonen. Dersom dette ikke bedrer seg kommer jeg til å forlange pengene igjen og bytte selskap.

Svar fra ice
06.06.2019 12.52
Hei, Per

Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerte optimalt for deg, i påsken. :-(

Hastigheten vil kunne variere etter dekningsforhold, kapasitet og andre forhold. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du sender oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig hastighet i helger og høytider"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg valgte ICE benyttet de Telia sitt nett og bredbåndshastigheten var god, etter at de bygde ut eget nett i området er nedlastingshastigheten svært lav, ofte under 1Mbps. Opplasting ligger på 10-12 Mbps Kundeservice er OK, men det hjelper lite når tjenesten jeg betaler for ikke holder mål

Svar fra ice
06.06.2019 12.52
Hei, Tor

Så leit å høre at du opplever treg hastighet, på Mobilt Bredbånd. :-(

Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi få tatt en nærmere titt. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Meget useriøs aktør. Stenger telefon og så kommer man til vakttelefon og de sier man kan ikke åpne den. Det er helt forkastelig service.

Svar fra ice
06.06.2019 12.52
Hei, Ali

Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være!

Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fridata"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Dårlig kundeservice og høy faktura. Jeg var kunde hos ice en måned og det var hel%#te. Du har ikke alltid dekning på mobil.

Svar fra ice
06.06.2019 12.51
Hei, Guleed

Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lover mere enn de holder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som vanlig blir jeg lurt av ICE. Snakker med kundesupport og får flere forskjellige forklaringer jo flere du snakker med. Merkelig selskap som ikke har felles linje når ting skjer eller du skal kjøpe noen produkter. Sjefene i ICE må være guder. Umulig å få i tale. Skjerp dere. Ikke anbefalt til andre. Å de passer så godt på seg selv. At de ALDRI gjør noen feil.

Svar fra ice
06.06.2019 12.51
Hei, Knut

Så leit å høre at du føler at du har blitt lurt av ice. Vi har ingen intensjon om å lure våre kunder, så dette er svært beklagelig.

Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Jeg ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Abonnementet er OK, og til best pris i markedet"
4 syns denne omtalen er nyttig

God dekning i lokalområdet og på sjøen. Ingen problemer i utlandet (Grand Canaria, Tyskland, Tsjekkia og Polen som er besøkt. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (Telenor). Nok data og en roll over som funker. Alltid korrekt beløp på månedlig faktura. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere. Har vært kunde hos ICE i ca 3 år uten noen problemer.

Svar fra ice
06.06.2019 12.51
Hei, Sid

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så dette er noe vi setter svært stor pris på.

Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-)

Mvh.
Julia Ngo
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mister deler av samtalene mange ganger i løpet av samme samtale. Endringen kom etter at de bare bruker sitt eget nett. Service etc ellers ok.

Svar fra ice
06.06.2019 12.51
Hei, Vig

Så leit å høre at du opplever problemer med tale. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, lå på når jeg skulle til oppgradere net"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ringte opp igjen og 10 min venting på, toppen av frekk kundeservice, (så bestemte jeg meg for og bytte leverandør cirka min 6). Nei 🚫 takk til Ice

Svar fra ice
06.06.2019 12.50
Hei, Knut

Så leit at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Dette er naturligvis ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal ha av oss. :-(

Dersom du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken, så send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hvis ikke, håper jeg du ønsker å gi oss en ny sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR