Mobiltelefoni

Ice.net omtaler og erfaringer

831 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
245
112
55
77
342
Sorter omtaler etter
Viser av 831 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kristian17
Kundetilfredshet
"Bytte fra Hello til Ice: nytt SIM-kort med feil?"

Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....

Svar fra Ice.net
16.10.2017 08.11
Hei, Kristian17

Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.52
Hei, Eci

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funger ikke i utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor i huleste får jeg opp ingen tjeneste når jeg er i utlandet. Dekning og tlf tjeneste fungerer bare sporadisk i utlandet. Abonnementet suger.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.52
Hei, Torstein

Takk for din tilbakemelding. Dersom du har problemer i utlandet så kan du prøve å følge denne guide.

Link: https://www.ice.no/utland/

Dersom det fortsatt ikke fungerer så kan sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi feilsøke problemet du opplever.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Få ett SIM-kort som virker, fra dere, er som å finne vinnerloddet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dere kjøpte opp Hello, vi ble Ice-kunde. Familie på 4, var det ett sim kort som virket... 2 av oss var på fjellet, høstferie. Ett par telefonsamtaler, med dere, uten noe hjelp. Ringte rundt (måtte til hyttenabo å låne telefon) for å høre hvem som hadde sim kort. Mange utsolgt. 1 døgn uten forbindelse med ungdommen hjemme. Måtte kjøre 1 time for å få tak i nye sim kort. 3. Familiemedlem fikk nytt på Narvesen, det virket heller ikke.... Utrolig uproff overgang! Dårlig start!!!

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.52
Hei, Liv S

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superkoslige"

Spurte om hjelp med mitt SIM-kort og fikk ei superkoslig på tlf. 😊 Hun får terningkast 6 for hyggelig tlfsamtale og ringer jeg igjen, sett meg over til henne. 😉😃

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.52
Hei, Lene F

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk!😊

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en super dag videre!😃

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kan ikke motta samtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selv om det viser full eller nær full dekning så opplever jeg at folk ikke kan få tak i meg. Dette gjelder uansett om jeg prøver 4g/3g eller 2g. Har allerede bestilt flytting til annen leverandør.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.51
Hei, Vidar

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å løse problemet ditt men da trenger jeg litt informasjon fra deg.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer så skal vi løse problemet du opplever.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Steinar T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag kl. 10.55 skulle jeg bytte simkort fra Hello til Ice net. Har blitt minnet på dette tidspunktet fra Ice.net gjennom flere sms. Dessverre så viser det seg at de har sendt meg et defekt simkort. Resultatet er at jeg må gå på Narvesen/Seven eleven for å hente nytt simkort for så å ringe kundeservice og aktivere. Hvilken flott velkomst fra Ice.net :-(

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.51
Hei, Steinar T

Utrolig leit at du måtte opplevde det slik ved ankomst til oss. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke saken videre.

Vi skal gjøre alt for å få deg fornøyd igjen.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig og ubrukelig dekning"

Ble tvangsflyttet til Ice.net fra Hello, da de ikke eksisterer lenger. Dette føles som to verdener, Hello hadde Telenordekning og vi var veldig fornøyd. Ice.net sin dekning er det værst ubrukelig vi har opplevd. Bare detter ut og kan ikke bruke mobildata. Vi valgte å avslutte Ice.net og gikk over til Telenordekning igjen. Dette er veldig mye bedre. Anbefaler å styre unna Ice.net.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.51
Hei, Tm

Det er beklagelig å lese at du opplevde oss slik. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net"

Legg ved følgende informasjon.

Navn
Telefonnummer

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Andreas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God hjelp men litt treig"

Fikk hjelp med det jeg trengte uten noe surr, men det tok 5 arbeidstimer før de svarte meg etter jeg prøvde å ta kontakt over facebook-chat.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 14.01
Hei, Andreas B

Tusen takk for din tilbakemelding.

Godt å høre at du fikk hjelpen du trengte. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre svarttiden vår på Facebook. Dessverre så ser det ut som det var veldig stor pågang i tidsrommet du tok kontakt med oss..

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Dekning
"Jeg skjønner ingenting"

Det står overalt på nettet at mobilnettet skal være så raskt, men det funker ikke på min iPhone 5s, det er så tregt at det ikke går ann å gjøre noen ting! Kan noen hjelpe meg?

Svar fra Ice.net
09.10.2017 14.01
Hei, Eva

Takk for din henvendelse. Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Internett forsvinner til stadighet"

Opplever å være uten internett på reise i og utenfor Norge.
Vanskelig å forstå hvordan dekningen kan forsvinne så ofte.
Har etterhvert lært meg å "finne" om mobildata er avslått eller på.
En i familien er fornøyd med prisen på abonnementet.

Svar fra Ice.net
04.10.2017 21.14
Hei, Anne L

Takk for din tilbakemelding. Om du skulle oppleve problemer neste gang du er i utlandet så kan du bruke følgende link for hjelp.

Link: https://www.ice.no/utland/#no-service

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte av mobilabonnement gikk storveis!"

Jeg byttet nylig til et av ice.net sine mobilabonnementer, men var ikke helt fornøyd med størrelsen. En kjapp henvendelse senere så satt jeg fornøyd igjen med et abonnement som passet meg bedre, og alt ble ordnet raskt og enkelt! #nøgd.

Svar fra Ice.net
04.10.2017 21.14
Hei, Arne

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du du fikk den hjelpen du trengte.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"

Hver gang jeg skal skru på mobilnett så mister jeg dekning. Har aldri hatt en så elendig mobilabonnement. Styr unna Ice. Net.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 15.57
Hei, Khai

Dette hørtes rart ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Legg ved følgende informasjon.
Navn
Telefonnummer
Hva du kaller deg på bytt.no

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig nett og ingen dekning"

Mobilen bruker plutselig flere minutter på å komme seg på mobilnettet. Mobilnett og dekningen forsvinner plutselig og ofte. Veldig misfornøyd, bytter med en gang.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 15.57
Hei, Ida

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd igjen.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og dårlig mobilnett"

Etter at kona ble overført fra hello til ice har det bare vært problemer for hu. Vi kjørte nylig opp hele E6 fra Hamar til Mo i rana. Kona hadde ikke mobilnett noen steder oppover E6. Ikke engang i Trondheim. Måtte dele nett fra min mobil. Dekningen var ikke spesielt bra heller. Må over til ice imorgen selv. Men vi blir helt klart å skifte til noen andre når vi kommer hjem igjen.

Jeg hadde fikset hello til hele familien min her i Mo i rana, men de har også bare hatt problemer. Så jeg fikk som oppgave å finne en ny leverandør til dem også.

Det eneste som appellerte til meg var ingen overfakturering, men det hjelper jo lite når vi ikke får brukt mobildata i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"EU abonnement"

Har EU abonnement men jeg kan fortsatt ikke ringe eller bruke mobildata i utlandet, står bare ingen tjeneste.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 15.56
Hei, Victor

Dette hørtes ikke bra ut. Det virker som du ikke har riktige innstillinger på din telefon. Har lagt ved en link som kan hjelpe deg til å løse problemet du opplever.

Link: https://www.ice.no/roaming-guide/

Om du fortsatt opplever problemer etter at du har fulgt de instruksene som må til, så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Freddrik
ice.net
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri opplevd verre"

Bra: kundeservice svarer forunderlig fort på mail. Resten er bare sorgen. Kundeveilederne kan åpenbart ikke jobben sin. Snakket med en i telefonen. Hun var skråsikker på at hun hadde ordnet det sånn at alt var i orden. Jeg følte meg sikker på det motsatte. Og det stemte.
Ved kontakt per mail blir det vist samme skråsikkerhet. Og resultatet er det samme. De er åpenbart ikke i stand til å gi meg mobilsvar. Noe jeg aldri har hatt problemer med i andre selskap. Pga ice.net gikk jeg glipp av en viktig avtale.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 14.46
Hei, Elisabeth

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å undersøke saken din nærmere men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med flere fra ice idag, og ingen kunne hjelpe meg med å få 1 GB til min telefon nr.
Han siste jeg snakket med sa at hvis jeg var frekk så ville han ikke hjelpe meg, alt ja ba om var at han sendte en e-post til meg som bekrefter at en leder vil ta kontakt med meg. Tragiske ansatte!

Svar fra Ice.net
02.10.2017 14.46
Hei, Hanna

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke saken din.

Legg ved følgende informasjon:
Navn
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig i utlandet"

Hadde invitert venner å familie til ukes feiring av min 70 årsdag i Polen.
Alle mobiltelefonene virket, bortsett fra min og min kones, vi var de eneste som har ICE, de andres telefonene fungerte knirkefritt.
Dette ødela store deler av festligheten da det er mye som skal koordineres. Så jeg måtte ringe til ICE på et fastnummer (sikkert til blodpris) og de ”hjalp” oss, og etter mye plunder kunne vi ringe, men ikke snakke????
Som sagt så ødela ICE mye av feste for oss all , og jeg er flyg forb……
P.s.
Nett siden er tragisk, greier bl.a. ikke å logge meg inn på min side, og har tatt dette opp med de.

Svar fra Ice.net
02.10.2017 14.45
Hei, Frode

Må bare beklage på det sterkeste at dette opplevde problemer når dere var i Polen. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke hva som har skjedd her.

Legg ved følgende informasjon:
Navn
Telefonnummer

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig flott kundeservice! Lettvint å stille spørsmål på messenger... Vi er godt fornøyd som kunde fra ice.net og har ikke angret at vi byttet til dere!
Tusen takk!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri å avtale byttetidspunktet, uten å gi beskjed at det ikke er klargjort"

Det er dårlig å avtale byttetidspunkt, for så å la kunden ringe fem-sifret nummer, som koster dyrt, når de likevel ikke har klargjort for bytte.
I tillegg later de som at de ikke vet at bytteavtale ikke kommer til å fungere på flere dager, men setter telefonen på vent og later som om de leter etter feilen. Etter mye venting og mange tellerskritt, opplyser de at det sannsynligvis kommer til å ta noen dager før det blir overføring. Det kaller jeg bånn i bøtta.
Planlegger snarlig bytte hvis de ikke får opp servicen.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 14.57
Hei, Eva G

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din, men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Legg ved følgende informasjon:

Navn:
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Dette er den største tabben vi har gjørt i firmaet når vi valgte Ice.net.
Kan nesten ikke føre en mobilsamtale uten vi mister kontakt med nett.
Styr unna, og velg et annet selskap.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 14.57
Hei, Jan M

Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir den vanskelig å kommentere.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"

Jeg visste ikke at det var mulig å ha så dårlig dekning i Norge. Jeg kan ikke engang være i en telefonsamtale fra jobben og hjem uten å dette ut.

Svar fra Ice.net
28.09.2017 09.55
Hei, Ayy L

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Legg ved følgende informasjon:

Navn:
Telefonnummer:

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Manglende nettilgang"

Får ikke til å motta eller sende mms. Ringte kundeservice som skulle fikse dette. Jeg skulle trykke på en link de sendte meg. Hjalp ikke. Får beskjed på mobilen at ikke nettilgang.

Svar fra Ice.net
27.09.2017 17.49
Hei, Hilde

Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer og atter problemer med tale, data utland osv"

Problemer med data i Danmark.
Problemer med å sende meldinger.
Problemer med å ringe ut.
Problemer med å motta samtale.

Svar fra Ice.net
27.09.2017 15.44
Hei, Johannes

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Legg ved følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no