Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 24 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
715
248
97
126
465
Sorter omtaler etter
Viser av 1651 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Synes at kundebehandling via messenger er rask , enkel og effektiv. Mye bedre enn å slå på tråden og venter lenge i køen . Veldig fornøyd med dette. So far so good 😊

Svar fra ice
28.08.2018 13.41
Hei Saber,

Tusen takk for en fin omtale. Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen på messanger. :)

Ha en flott dag videre! 😊

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Øivind U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd med to abonnementer"

God og grei kundeservice. Enkle fakturaer. Dekningen er god for oss både hjemme og på hytta og ellers der vi befinner oss.

Svar fra ice
28.08.2018 13.38
Hei Øivind U

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt supert så langt!"

Bare positiv erfaring med Ice så langt. Dere ringte kort tid (kanskje litt for kort tid ;D) etter at jeg hadde fått routeren for å høre om jeg var fornøyd. Rask respons på spørsmål via facebook :)

Svar fra ice
28.08.2018 13.37
Hei Nina,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og fine tilbud på mobiler"

Hyggelig kundeservice hjalp meg ila kort tid en søndag kveld. Prisen på tlf og abb er konkurransedyktig. Savner roam like home i USA.

Svar fra ice
28.08.2018 12.56
Hei Marte,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med service.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Necati Y
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kunne vært bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

- Alt for dyrt i utlandet/Det svir rett og slett
- dekningen er ikke så bra som det ble framstilt
- dekningen faller ut i enkelte steder.
- ofte trøbbel med innloging på minside (feil e-mail/ passord)

Svar fra ice
28.08.2018 12.52
Hei Necati Y,

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og din tilbakemelding er viktig for oss. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemene du opplever.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"

Jeg har kjøpt meg campingvogn og her på Nes ved Moss er det dårlig dekning med Ice. Selve selskapet og service er det ingenting å utsette på.

Svar fra ice
28.08.2018 12.50
Hei Reidun,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dersom du har problemer med dekningen så kan du ta kontakt med oss på telefon 21000000 så skal vi undersøke dette videre.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god service"

Raskt svar og hyggelig personale som er hjelpsomt. Var uten data i noen dager pga. nettverksfeil hos Telia. Fikk da 1 gb som kompensasjon til hele familien:)

Svar fra ice
28.08.2018 12.48
Hei Kristine,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Ragnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice fungerte bra i Norge men ikke i Sverige"

For å ta det positive først så er det månedsprisen og dekningen i Norge. Når ferieturen til Sverige startet da "døde" telefonen.
Ikke kunne jeg ringe og ingen kunne nå meg med å ringe, mail eller mms.
På en campingplass fikk jeg Wi-Fi og kunne sende en e-post til Ice. Da fikk jeg en menyliste over hvordan jeg kunne "bygge" om telefonen i Innstillinger. Denne menylista jeg fikk var ikke tilpasset min telefon og jeg måtte avbryte.
Jeg var på nett i 8 dager hos Ice og fikk en regning på kr.181,59.
Dette er ikke billig.
Anbefaler ingen som skal utenlands å bruke Ice nett.
Mvh. Ragnar

Svar fra ice
28.08.2018 12.33
Hei Ragnar H,

Uten kjennskap av saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"

God dekning stort sett, bra datahastighet og god kundeservice. absolutt ett pluss med oversiktlig app over forbruk og fakturaer.

Svar fra ice
28.08.2018 12.32
Hei Ann,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kim O. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig ja, men en skilpadde har høyere hastighet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice er nok den rimeligste og «bli kjent» er ett bra påfunn, men hastigheten går så tregt at siden tiltider ikke vil vises/lastes opp.

Er du ute etter å spare penger og verken går på facebook, nettaviser eller nettbank, så er Ice noe for deg.

Jeg har iphone 8 pluss, så mobilen er det ikke.

Men Talkmore har fått 4 nye kunder nå.

2 stjerner for pris og muligheten for å overføre gb til andre familiemedlemmer.

Takk for meg.

Svar fra ice
28.08.2018 12.31
Hei Kim O. P

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å lese at det dessverre ikke fungerte for deg. Vi jobber daglig med å forbedre oss, så forhåpentligvis vil det bli bedre og bedre. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"

Etter endt 30 dagers prøveperiode, fikk jeg store problemer med nettverket. Ofte ikke mer enn 0,31 MB PR sek. Kan ikke se en film på nettet uten at det stopper opp konstant. Prøvde å ta kontakt med dem, men avtalen jeg bandt meg til er umulig å komme seg ut av før det er gått 12 mnd. Kan ikke anbefale dette til noen! Skulle tro de ikke brydde seg om tilfredse kunder, kun pengene vi betaler. Elendig!

Svar fra ice
28.08.2018 12.30
Hei Hege,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"

Har bare møtt hyggelige og løsningsorienterte mennesker de gangene jeg har kontaktet kundeservice. Da det også i sommer oppsto et problem i hytteområdet vårt, og det ble problemer med både ringe, sende mld osv, fikk vi kjapt kompensasjon av den jeg snakket med, uten noe om og men. Så alt i alt, fornøyd med både tlf og mobilt bredbånd abonnementet hos ice.net

Svar fra ice
28.08.2018 11.37
Hei Monica,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen grunn til bekymring :)"

Har hatt Ice i 1 mnd nå. Var litt skeptisk til Ice før jeg byttet men det viste seg å være helt ubegrunnet.

Hva jeg liker med Ice:
- Har ikke opplevd noen dekningsproblemer.
- Oversiktelig og enkel side på nett med oversikt over bruk
- Å kunne overføre data til andre Ice brukere
- Rimelig pris
- Uavhengig mobilleverandør fra monopolskelskapene Telenor og Telia
- Telefonen fra en hyggelig dame fra Ice som lurte på om hun kunne hjelpe og om at alt fungerte som det skulle (holdt på å dette av stolen, ingen av de "store" bryr seg om deg etter du har blitt kunde, kun når du skal bytte leverandør, DA ringer de deg)

Hva kan bli bedre:
Kan ikke komme på noe

Svar fra ice
28.08.2018 11.33
Hei Terje S,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd.

Ha en super duper dag videre!👍🏻

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sim kort"

Jeg lurer på om jeg som er under 18 kan kjøpe nytt sim kort (gamle ble borte) og isåfall hvor kan jeg kjøpe dette? alt annet med Ice er bra, bortsett fra info om akkurat dette. Ellers storfornøyd

Svar fra ice
28.08.2018 11.28
Hei Karoline,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dersom du ønsker å kjøpe nytt SIM-kort så kan du kjøpe dette hos Narvesen/7-eleven/Power/Elkjøp. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp på kundeservice"

God dekning som passer for meg både hjemme og på hytten. Jeg skulle bytte til mer mobildata via app, men fikk ikke det til. Kontaktet ice kundeservice på Messenger og fekk hjelp til å endre på det. Veldig greit å få ordnet det slik.

Svar fra ice
28.08.2018 11.11
Hei Inger,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservice vår.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Dette er en mobiloperatør som alltid svarer på messenger innen rimelig tid. Videre finner de alltid løsninger på problemer slik at kundene blir fornøyd. Ice er rause og glad i kundene sine.

Svar fra ice
28.08.2018 11.10
Hei Ingrid,

Tusen takk for en flott omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! 👍🏻

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Arnstein H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service med hyggelig og informative kundetjeneste"

Jeg ferdes mye i utmark og utilgjengelige områder, derfor velger jeg Ice på min mobil. Det viser seg at Ice har best dekning i forhold til mitt behov. I tillegg til mange fordeler så er abonnementet rimelig. Stå på Ice og fortsatt riktig god sommer.

Svar fra ice
28.08.2018 10.47
Hei Arnstein H,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig rask og effektiv kundeservice"

Jeg skulle bytte abonnement for min mor. Vi hadde ordnet med SIM-kort selv fordi hun skulle på utenlandsferie og fordi vi ikke visste hvor lang tid det tok å få SIM-kort i posten. Vi tok derfor kontakt med kundeservice via chat, og de registrerte det nye SIM-kortet og aktiverte abonnementet for oss på noen få minutter.

Vi opplever at de som jobber på ICE sin kundeservice er veldig hyggelige og imøtekommende, og gir veldig god hjelp. Tommel opp! 👍🏻

Svar fra ice
28.08.2018 10.36
Hei Roger,

Tusen takk for en flott omtale, Roger! Det varmer å høre at dere er fornøyd. 👍🏻

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Får alltid veldig rask og god hjelp. Bra 4G dekning her jeg bor utpå landet! Relativt billig abonnement.

Svar fra ice
28.08.2018 10.35
Hei Johan S,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Veldig hyggelig personer som jeg snakket. Alltid når jeg trenger hjelp de hjelpe meg og jeg er veldig fornøyd.

Svar fra ice
28.08.2018 10.04
Hei Deyan,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Dayan! Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover."

Får tilbud om bra rabatter over telefon. Ice lover at avtalen varer utover 3mnd dersom begge parter er "fornøyde", altså hvis vi betaler regningen, noe vi gjør. Blir likevel belastet fullpris etter 3mnd. Snakker med kundeservice som sier at ingen rabatter varer lengere enn 3mnd. Det hadde jo kanskje vært for godt til å være sant. Vi hadde valgt å fortsette med vårt gamle abenomentet med bedre pris og dekning dersom vi hadde visst at dette var løgn.

Svar fra ice
14.08.2018 12.41
Hei Heidi,

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemer med simkort"

Får konkrete svar på det jeg lurer på. Kunne ha svart fortere på Messenger. Hadde problemer med simkort, brukte over 2 dager på å løse det via Messenger. Alt gikk veldig fint da jeg heller ringte inn.

Svar fra ice
14.08.2018 12.39
Hei Uy N,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så takk for din tilbakemelding! Så bra det ordnet seg når du ringte inn.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil nettside og kundeservice er ikke mulig å nå i helgen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettsidene er ustabile. Dette har ført til at det ikke var mulig å fylle på data i en krisesituasjon. Kundeservice skulle holde åpent på messenger alle dager 0700-2200. Jeg tok kontakt angående PUK for min sønn kl 1852 lørdag, men har enda ikke fått svar kl 1118 søndag...

Svar fra ice
14.08.2018 12.09
Hei Frank,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"

Støy og piping/hyling på innkommende samtaler. Går ikke an å føre en normal samtale, siden man må holde telefonen/handsfree en meter unna på grunn av ulydene i nettet.
Dette gjelder kun ved samtaler med mor som også har Ice. Det er også rart at d er kun i min mobil lyden høres, spesielt siden piping/ulinga er høyt volum. Ikke noe lyd høres hos den andre, det blir helt stille som om samtalen blir stoppa/brått satt på vent.!?

Svar fra ice
14.08.2018 12.07
Hei Moniica,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"

Litt dumt at regning sendes på mail men de er raske til å hjelpe på kundeservice både på tlf og sosiale medier.

Svar fra ice
14.08.2018 12.05
Hei Linda H,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Dersom du mottar fakturaen per e-post så kan du legge den inn i nettbanken din som avtalegiro eller e-faktura. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no