Ice.net omtaler og erfaringer

735 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
215
100
47
72
301
Sorter omtaler etter
Viser av 735 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, men"

Veldig fornøyd med det meste, men svært irriterende og uforståelig at de fortsatt ikke har fått orden på MMS innstillingene. De må legges inn manuelt og på nytt hver gang man er utenlands.

Svar fra Ice.net
23.08.2017 14.00
Hei, Rhu

Tusen takk for en hyggelig omtale. Når det gjelder MMS innstillingene som faller ut ved utenlandsreise så må jeg bare beklage det. Men Akkurat nå er det kun de landene vi har avtale med som kundene våre slipper å legge det inn manuelt igjen. Men vi jobber hele tiden med å skaffe nye avtaler men dette er en krevende prosesss og det tar tid.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig kundeforhold!"

Fikk kampanjepris fra telefonselger og han sa jeg kan beholde abonnement så lenge jeg ville, men nå ser jeg at ice.net har endret mitt abonnement pris fra 149kr til 199kr uten å si fra til meg. Jeg ser etter noen andre selskap som er mye bedre en ice.net.
En ting til at det har veldig dårlig dekning.
Ofte jeg går tilbake i 2002 meg gprs :).
Data rollover spisser over 1GB bare i en natt før neste måned starter.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 14.01
Hei, Asif

Det hørtes ikke bra ut. Jeg vet at det blir sendt ut en tekstmelding før bestillingen blir godkjent, der står det at tilbudet kun gjelder i 12 måneder.

Send oss gjerne en e-post til "some@ice.net" så skal vi undersøke hvorfor du får dårlig dekning.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik Øwre
ice.net
Jamil A. Q
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service"

Bra og billig. Forsett kan gjøre enda bedre og billig, ta med mere land i abonnementet -minst eu, usa, canada.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 09.01
Hei, Jamil A. Q

Tusen takk for en hyggelig omtale, Jamil! Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar vi ditt ønske med videre internt.

Ønsker deg en din dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Bytte til Ice.net?
Det gjør du raskt og enkelt på nettsidene til Ice.net. PS: Hvis du bytter til Ice.net beholder nummeret du har i dag, eller du får tildelt et nytt nummer dersom du ikke har fra før.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og dekning i utlandet"

Var kunde i 3 uker. Tredje uken var jeg i Spania, der var det null dekning. Sa fra at jeg ikke fikk varen jeg betalte for. Sa opp abbonemanget så fort jeg kom hjem til Norge. Måtte betale for privat nett i Spania, noe som kostet mere enn mitt abonnement hos ice.net. Trodde virkelig ikke ice.net ville sende meg regning på 234 kr, da de ikke har levert varen som jeg bestilte. Det at ikke dekning virket i utlandet, og at jeg fikk extra kostnader, burde gjøre at de slettet fakturaen. Fikk beskjed om at vist jeg skulle slippe å betale, måtte jeg ha sagt opp innenfor 14 dagers fristen. Ikke lett fra Spania, uten dekning. Elendig service.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 14.01
Hei, Anita L

Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verdens beste kundeservice!!"

Fungerer akkurat like bra som dyrere abonnement jeg har hatt hos andre aktørere. Har vært en del i kontakt med kundeservice på facebook pga mistet tlf og nytt simkort ++ de har svært med en gang, og ordnet opp i problemene mine på et par minutter! Kjempefornøyd!

Svar fra Ice.net
17.08.2017 08.59
Hei, Agathe

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200

Ønsker deg en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Vidar O. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har dekning men nettet et meget tregt"

Prøvde Ice mobilbredbånd i sommer og ble skuffet over hvor tregt dette nettet var. ICE ruter har kontakt med sendere med nesten hele tiden, men mobiltelefoner hadde ennå bedre signalstyrke hver gang vi sammenlignet systemene. At datahastigheten ikke kan garanteres er greit, men at det ikke fungerer å ta opp VG.no når mobiltelefon tar siden superraskt er underlig. Enkelte steder fungerte nettet, men det var nærme sendere. Så neste gang vurdere jeg heller å kjøpe en ruter fra Emcom og heller bruke ekstra SIM-kort på vårt vanlige mobil abonnement og få fullhastighet og heller tape 450 MHz dekningen fra ICE. Tydelig at det er andre aktører som også har ekstra antenner og utstyr som er bedre.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 13.12
Hei, Vidar O. E.

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"GPS problemer i hele Kristiansand"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hett Ice.net en stund uten mange problemer, men i hele Kristiansand området har jeg store GPS problemer. Vurderer sterkt å bytte over til et annet abonnement.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Trym

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved reiser i utlandet har ikke ice fungert for meg. Mistet mobilforbindelse over flere dager da jeg var i sør-Europa og måtte via Mail få instruksjoner om hvordan jeg skulle endre innstillingene for å få forbindelsen tilbake. Også mms har blitt borte hver gang jeg har vært en tur i Sverige. Fryktelig irriterende!
Er fornøyd med data rollover. Men kommer nå til å bytte til annen leverandør.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Vera

Det er beklagelig å lese at du opplevde problemer når du var på reisefot, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "some@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Legg ved følgende informasjon.

- Fult navn
- Telefonnummer
- Hva problemet er

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Blir for fort brukt opp, dritt dårlig"

Ganske raskt, men blir brukt opp for fort, har levd med det i noen år nå, var bra på starten, men nå ere grusomt. Har lyst på ubegrensa nett.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Lava

Mobildata blir kun belastet etter bruk. Det kan være at du har på automatisk oppdatering eller andre ting som tar mobildata uten at du vet det.

Anbefaler deg å sjekke om du kanskje har noen innstillinger på som tapper deg for data.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice.net mms = ubrukelig"

Katastrofe, så dritt lei! Forsøkt å få dette å virke i månader. Minimum tre kontakter med kundeservice. Dette uten hell. Bruker iPhone 7. En rask tur utomlands å innstillingene (Ice.net) er tilbake til steinalderen. Ikke et problem med Telenor eller telia/Netcom... Er tragisk. Ikke mitt valg neste gang

Heller ikke imponert over dekningen.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Peter R

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grusom fart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tregt, dårlig dekning, mangler 4G. Byttet til Ice etter at jeg fikk en god avtale på ny mobil på Elkjøp. Ble fortalt det var Telia dekning, noe det ikke er. Bor sentralt i Oslo, og har kun 3G. Føler meg lurt.

Svar fra Ice.net
09.08.2017 13.10
Hei, Fbf

Dette hørtes ikke bra ut. Ser at du skriver at du kun får 3G dekning, har du prøvd å låse telefonen din til 4G/LTE?

Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "some@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Legg ved følgende informasjon.

- Fult navn
- Telefonnummer
- Hva problemet er

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste abonnementet eg har hatt"

Nettdata er veldig bra. Det er mange gode tilbud som kjem som for eksempel fri data ut månen eller noe liknande.

Svar fra Ice.net
09.08.2017 13.05
Hei, Grunde

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Grunde!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke som forventet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gikk over til Ice.net fra Telia. Jeg fikk også min mor til å bytte fra Telenor til Ice.net basert på en hyggelig samtale med deres kundeservice. Da vi ble overført til Ice.net ble ingenting av det som ble lovet innfridd. Dette resulterte i at jeg har brukt MYE tid frem og tilbake med deres kundeservice. Dette er skuffende og ikke som vi forventet.

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.07
Hei, Annette

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og treg nett"

Ice var billigst når jeg skulle kjøpe ny telefon og tenkte jeg kunne prøve de. Har alltid dårligere dekning enn alle de jeg er sammen med og bor langs kysten i Sørnorge. Trodde det var kysten som skulle ha best dekning ved Ice.

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.07
Hei, Martin

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Muhammad
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verste"

Verste internetthastighet i Norge. Den er så dårlig at jeg har nesten ødelagt jobb pcen min på grunn at jeg kunne ikke åpne en viktig nettside på kort tid, det tar meg alltid rundt ett minutt for å komme på hvilken som helst nettside.

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Muhammad

Det er beklagelig at du opplever det slikt. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din men for at vi skal kunne finne deg må du sende oss en e-post til "some@ice.net" med følgende informasjon.

- Fult navn
- Telefonnummer
- Området du opplever dårlig hastighet.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye ulyder når jeg snakker med noen"

Jeg har nettopp bytta fra Telenor til Ice.net. Nå har jeg mye ulyder som piping å skraping når jeg står i telefon å snakker med noen. Når jeg ringer dnb kontofon er det skurr å skraping som om lyden er skrud for høyt opp. Dette skjedde ikke før med Telenor. Jeg har samme problem både på vestlandet som på østlandet!

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Dag

Jeg finner deg dessverre ikke i systemet med den informasjonen jeg har nå. Send oss en e-post til "some@ice.net" med følgende informasjon slik at vi får undersøkt om det er noe problemer i området ditt.

- Fult navn
- Telefonnummer

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Øyvind B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fraråder ICE-net på det sterkeste for båtfolk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fraråder ICE-nett på det sterkeste. Rent lureri. Snakket med de om mitt behov for nett på båten, både om dekning og begrenset abonnement for seilhalvåret. Ved bestilling på nett ble det et helt års binding. (selvfølgelig alltid kundens feil) Men værst er at jeg testet nettforbindelsen i samtlige havner jeg var i på min fem ukers tur i sørskandinaviske havner, og uthavner, og noen spredte forsøk fra kystnær seiling. Ikke internettoppkobling mulig i noen tilfeller. Testet hjemme på land, så utstyret virker. Satte ruter med antenner så høyt det er mulig i båten. Men akk. Kun i Grenå fikk jeg en kort kontakt med nettet. Ellers totalt ubrukelig. Selv om det viser noe signalkontakt med nett i ruteren er den for dårlig til å kunne etablere internettkontakt, både med PC og mobil. Og signaler kom og gikk like fort som du klarer å blunke. Så herved advart. Samme er formidlet til ICE-net både ved en undersøkelse og ved kundekontakten.

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Øyvind B

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Radoje V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og dårligere kundeservice"

Dårlig, dårligere, dårligst, aldri kjøpe mer!!! Skam!!! Etter halv avtaleperiode ice.net har redusert hastighet og net fungerer ikke!??

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Radoje V

Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"

Byttet fra pepcall og gjett om jeg har lagt en forskjell. Jeg har abonnenter 1 GB 129 EU og data rollover. Ice.net har ikke over fakturert meg noen gang. Fortsett det gode arbeidet ice.net 👍🏻

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Bulle

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Vurderer du også et mobilabonnement fra Ice.net?
De tre mest bestilte mobilabonnementene til Ice.net er Mobil 1 GB, Mobil 500 MB og Mobil 3 GB.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lite imøtekommende"

Elendig dekning, som oftest helt fraværende. Skylder på mye trafikk i området, men får likevel ikke sagt opp bindingstiden på 1 år uten bruddgebyr, til tross for det jeg mener er avtalebrudd. Må også betale fullt ut for 50 GB datapakke (den opprinnelige var på 20 eller 30). At vi må betale for noe vi ikke får kan kun kalles ren svindel! Ice.net er også elendig på kundeservice generellt. Styr unna, bruk heller noen ekstra kroner på et abonnement som holder hva de lover. Lite imøtekommende og totalt fastlåste i sitt eget regelverk.
Min erfaring er derfor at det aller meste kan bli bedre, for stort verre er det vel nesten ikke mulig å få det...

Svar fra Ice.net
08.08.2017 10.06
Hei, Lill

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning. Bor midt i Oslo sentrum!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt OneCall i alle år. Byttet til icenet da jeg måtte hastekjøpe ny telefon. Butikken sa det var samme vilkår og dekning som abonnementet jeg hadde i OneCall. Stemmer virkelig ikke. I min egen leilighet midt i Oslo sliter jeg nå med dekning. Siden jeg jobber som flyvertinne er jeg ofte på reise og sliter med det som alle skriver om at jeg må forandre på innstillingene hele tiden. Skal til Kina nå og tiden vil vise om jeg kommer til og ha dekning det i det hele. I tillegg lurer de kundene med at LTE er det samme som 4G noe som ikke stemmer! Eneste grunnen til at jeg gir de to stjerner i stede for 1 er at de fikset raskt opp da jeg ringte og spurte hvorfor jeg hadde blitt belastet 500kr i roaming for verden når jeg kun hadde vært i Kroatia. Så det er lurt å følge med på regningen. Blir dessverre til at jeg kommer til og bytte tilbake til OneCall når den tiden blir mulig.

Svar fra Ice.net
07.08.2017 12.42
Hei, Caroline

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Siri H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Veldig god service
raske tilbakemeldinger og god hjelp som er lettvint når man kan bruke messenger.
Så jeg kommer til å bruke ice.net sine tjenester fremover.

Svar fra Ice.net
07.08.2017 11.58
Hei, Siri H. B

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med servicen.

Dersom du skulle trenge ytterlige assistanse så er det bare å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Store dekningsproblemer og lave hastigheter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Chess (Stavanger by), merkbart langsommere nedlastinger/opplastinger i forhold til Chess. Ookla Speedtest bekrefter også dette tydelig når jeg sitter sammen med Telenor/Chess brukere. 23 juli mistet jeg alle signaler (ingen tjeneste) 2 ganger på Oslo S. Skulle tro dette var et av landets mest trafikkerte steder (?)

Min samboer har iphone 6 og her er tjenestene enda mer ustabile med Ice. Net

I utlandet fungerer ingen tjenester før en manuelt har foretatt en rekke korrigeringer i oppsettet på telefonen selv. Og til og med da er tjenestene til tider ustabil hvor MMS/SMS ikke virker som det skal. Tidligere har jeg ikke behøvet tenke på dette, alle omkonfigureringer skjedde automatisk ved annkomst i nytt land.

I 2017 bør det heller ikke være behov for å foreta endringer i telefonens oppsett flere steder om en passerer en landegrense (og stille alt tilbake ved hjemkomst).

Svar fra Ice.net
07.08.2017 11.58
Hei, Christian

Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kjersti B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt Telenor abonnement og dette har fungert godt både hjemme og på hytta. Ble fristet til å skifte til ICE nett pga. pris. Angret bittert! Dårlig dekning både hjemme (Oslo) og på hytta. Har stort sett blitt henvist ut i hagen for å kunne snakke med andre på telefon. Har løpt rundt i hagen for at mottaker av samtalen har kunnet høre hva jeg sier. Det har vært en kald vinter! Da jeg etter mye frem og tilbake på tlf. og mail, fikk jeg beskjed om at jeg dessverre lå i en blindsone (teknisk avdeling), og dette er i storbyen Oslo!! Også på hytta hadde jeg store problemer. Prøvde da å få til en avtale der jeg kun betalte telefonen og ikke abonnementet jeg hadde bundet meg til i år, men det var ikke mulig. Måtte pent betale hele summen, selv om jeg måtte ut av huset for å få kontakt på tlf. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg må få kontakt med legevakt raskt, og da har jeg ikke mulighet til å løpe rundt ute for å få kontakt! Har nå byttet til Telenor igjen. Kommer aldri til å velge ICE.net igjen.

Svar fra Ice.net
07.08.2017 11.58
Hei, Kjersti B

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rimelige men ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er gode, men mobildata-tjenesten er svært ustabil og som regel treg. Ofte er hastigheten så lav at det tar et halvt minutt å gjøre et enkelt google-søk.

Jeg kommer dessverre til å bytte leverandør så snart bindingstiden er over.

Svar fra Ice.net
07.08.2017 11.58
Hei, Øystein

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no