Meny

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
801
274
114
148
524
Sorter omtaler etter
Viser av 1861 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virker ICE? NEI"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei alle sammen! Vi er 6 ansatte i en bedrift i Oslo, som ila de siste 6 mnd har lært oss å hate alt ICE er og står for. Etter 4 separate tilfeller av at nettet forsvinner, nekter de stadig å løse oss fra kontrakten. Hvis du vil ha et bra abonomment, så gå for hva som helst annet. Takk for meg.

Svar fra ice
22.01.2019 15.10
Hei Lasse,

Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra dere!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Yalcin E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning, venter i telefonsvarer i 48 min."
2 syns denne omtalen er nyttig

For en forferdelig operatør! Styr unna!! Jeg har ingen dekning, får ikke kontakte kundeservicen heller! Fy f%#n!!!

Svar fra ice
22.01.2019 15.10
Hei Yalcin E,

Dette hørtes ikke bra ut, Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det nærmere.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Trolljenta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske svar og hurtig løsning"

Kundeservice på Facebook er den raskeste og beste måten å få svar på. Tommel opp for god kundebehandling.

Svar fra ice
22.01.2019 15.09
Hei Trolljenta,

Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging på FB"

Greit abbonement, ingen overraskelser på faktura, bra oppfølging på spørsmål. Har slitt litt med MMS, men det bunner nok i egen kompetanse.

Svar fra ice
22.01.2019 15.09
Hei Tor M,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prøve ICE"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE tidligere og det var masse rot da nå skulle det være mye bedre. Fra første stund med levering av sim kort og andre ting er det bare rot igjen. Dårlig dekning og telefonsamtaler blir stadig brutt.

Svar fra ice
22.01.2019 15.09
Hei Heidi S,

Det er beklagelig å lese om din misnøye. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sportsfiskedopa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Jeg er en ivrig sportsfisker å det er veldig dårlig dekning der jeg ferdes, det er både i Troms og Finnmark. Store deler av Finnmark er helt uten dekning. Det er for dårligt, har brukt Telenor i over 20 år, Bytta til ICE i 2017 fordi det var billigere. Måtte låne telefonen av venninna mi for hun hadde god dekning med Telenor, så jeg bytter nokk tilbake, har opplevd dette før med ett annet selskap. Billigst er ikke alltid best.

Svar fra ice
22.01.2019 15.08
Hei,

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utbygge dekningen vår, dessverre så kan dekningen vår være litt dårligere noen steder. Forhåpentligvis blir bare dekningen bedre og bedre der du ferdes.

Ha en flott dag videre og håper på å se deg som kunde i fremtiden. :)

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri fra ende til annen."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestillte for en tid tilbake ICE mobilabbonement til guttungen. Tilbudet sa "Norges billigste" og lokket med 1 GB til 99,- Så får jeg mail om anbefaling å oppgradere abbonementet fra 500 MB til 1 GB og kun betale 129,- Med andre ord... istedet for å opplyse meg om at det er en prisøkning, eller gi meg tilbud om å oppgradere abonnementet til eks. 2 GB mot et lite tillegg (slik som andre operatører gjør) så har de halvert abbonementet som vi gjorde avtale om. Kundeservice var lite behjelpelig, og kunne ikke forstå at jeg følte meg lurt. Det viser seg at jeg har betalt full pris for halv vare i over ett år, jeg har ikke sjekket fakturabeskrivelsen da jeg betalte regningen med autogiro. ICE endret abonnementet mitt uten samtykke, og uten å varsle meg, dette er kontraktsbrudd. Da jeg ytret min misnøye på facebooksiden deres, endte det med at de blokkerte meg, og slettet alle negative innlegg. Veldig useriøst. Siste gang jeg blir kunde hos ICE hvertfall. Anbefales IKKE! #tommelned #styrunna #lureri

Svar fra ice
22.01.2019 15.08
Hei Per I,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, god dekning og fakturerer ikke overforbruk på data"

Har prøvd mange abonnement, men de elsker å fakturere overforbruk. Da blir regningen fort det dobbelte. Betyr mye med fem abonnement i familien.

Svar fra ice
22.01.2019 15.08
Hei Ima,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ole I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott, hyggelig kundeservice"

Behjelpelig og hyggelig. Dumt at mobildata og mms innstillinger detter bort når man reiser til utlandet. Kanskje en ide med familie rabatt? Gode priser, dekning og enkle abonnement å forstå. Anbefaler ice på det varmeste !

Svar fra ice
22.01.2019 15.07
Hei Ole I. S

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er varmer å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger har klart å lure meg med å si at det ikke koster noen ting å ringe innom Norden og EU - fikk plutselig sjokk når jeg fikk faktura. Aldri stole på selgere, de ønsker bare å selge selv om det betyr å lyve direkte til ansiktet. Egentlig, bli veldig skeptisk - de skal få penger for å koble deg til EU sier de, at det står i kontrakt... i kontrakt som ble feil representert til meg av en selger som representerer ICE net...

Svar fra ice
22.01.2019 15.07
Hei Ana,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget fornøyd med selskapet"

Jeg byttet til ICE etter den elendige opplevelsen med Talkmore. Der har alt vært helt greit, og jeg har ingen ting å klage over.

Svar fra ice
22.01.2019 15.07
Hei Vidar A,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som selskap.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God service!"

Fikk god hjelp og var veldig fornøyd med servcen. Litt treigt svar pga. uheldige omstenigheter, men det var ikke noe problem overhode. Takk for hjelpen!

Svar fra ice
22.01.2019 15.07
Hei Jakob L

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons fra kundeservice"

Rask og hyggelig respons fra kundeservice da jeg var på ferie i utlandet og det ble kluss med det lokale nettet.

Svar fra ice
22.01.2019 15.06
Hei Deva,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk rask hjelp med problemet du hadde. :)

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Uansett hva det måtte være av spørsmål får jeg som regel raskt svar tilbake og det er veldig bra! Supert team bak kundeservicen. Er fornøyd med abonnementet jeg har og at jeg byttet til dere. Stå på :)

Svar fra ice
22.01.2019 15.06
Hei Kanya

Tusen takk for en super tilbakemelding, Kanya! Ha en super fin dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Øystein L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god"

Rimelige abonement. Lett å kjapt å overføre rollover data mellom abbonement.
Fornøyd etter mange år med flere ice abo👍

Svar fra ice
22.01.2019 15.06
Hei Øystein L

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble bedt om å "slappe av" på telefon når jeg tok kontakt for å få oppklart hvorfor jeg hadde fått høyere regning enn forventet. Maken til frekkhet! Da mistet dere 3 kunder/telefonnumre og aldri igjen ice.net.

Svar fra ice
22.01.2019 15.05
Hei K. N

Det hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste og biligste bedrift med god kvalitet og service"

Biligste og beste tilbud i Norge. Det var litt feil fra Ice bedrift mot meg, men de fant en løsning etter hvert.

Svar fra ice
22.01.2019 15.05
Hei Jamil B,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ansvarsfraskrivelse i helpdesk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice som abonnement er ok men help desk er forferdelig, de trenerer sakene på bagateller, er ikke istand til å løse problemer. Selv om de er hyggelige nok er de inkompetente og mangler evnen/verktøy til å håndtere annet enn trivielle feil.

Som f.eks 'vi kan ikke gjøre noe før kabel feil i ditt nærområde er fikset imorgen' enda problemet jeg opplever er konsistent i alle områder, dagen etter ber de om sim kort nummeret, så går det 6 timer og noen purringer før de kommer tilbake med 'det er ikke vårt sim kort nummer', jeg sender bilde av sim kortet, nye timer..

Dette er for dårlig ICE, jeg skifter vekk over helgen om ikke problemet er løst (om tre dager)

Svar fra ice
22.01.2019 15.04
Hei Morten,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Bytte fra Telia til ice gikk knirkefritt! Veldig gode priser på mobilabonnement. Har alltid fått rask, hyggelig og hjelpsom respons fra kundeservice! Anbefales!

Svar fra ice
20.12.2018 12.43
Hei Thomas,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med å ha deg som kunde!!

Ha en fin dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask, høflig, korrekt, kunnskapsrik"

Fikk rask svar med god beskrivelse til hvordan jeg kan løse det selv i fremtida samt. Info til nåværende situasjon

Svar fra ice
20.12.2018 11.36
Hei Marina,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ikke utenfor Europa og ingen hjelp å få"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var på jobb reise og fikk ikke telefonen til å fungere. Ble anmodet om å benytte messenger for kommunikasjon med support, men det var ingen hjelp å få. Skal du utenfor Europa skal du ikke bruke ICE. Har hatt andre operatører før uten noen problemer utenfor Europa. Har snakket med andre som har hatt akkurat de samme problemene og som heller ikke har får hjelp.

Svar fra ice
20.12.2018 11.36
Hei Peder A,

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Jørn M. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Datteren min kjøpte en ny Iphone 8 plus for konfirmasjonspengene sine på Elkjøp og selger sier at hun trenger mer data med den telefonen (noe som ikke er riktig) og selger bestiller en 6-dobling hos ICE uten mitt samtykke eller viten (abonnementet står på meg)

Da jeg på et senere tidspunkt går inn på siden min hos ICE ser jeg at datamengden er endret fra 2GB til 12GB i måneden. Finner etterhvert ut hva som har skjedd, nemlig at en tredjepart forsåvidt gjelder mitt kontraktsforhold med ICE, har 6-doblet datamengden, og at ICE godtatt dette uten min viten eller samtykke. Jeg endrer abonnementet tilbake til 2GB og informerer kundeservice om dette. Responsen ble ikke helt som håpet:

- Jeg har stilt spørsmålet tre ganger i mail uten å få svar; på hvilket grunnlag kan ICE godkjenne en 6-dobling av data til datteren min fra en uvedkommende tredjepart uten mitt samtykke?

- I tillegg forlanger de bruddgebyr på kr 1889,- for et abonnement jeg aldri har bestilt.

- Og jeg får også beskjed om at jeg må rydde opp i dette selv med butikken, en butikk hvor jeg verken har kjøpt eller bestilt noe.

Der er jo et paradoks at de innrømmer at det kun er juridisk eier som kan endre abonnmentet, men samtidig ikke sjekker at det er juridisk grunnlag for endring når en tredjepart ber om endring. Og enda merkeligere blir det når de nekter å godta at jeg endrer abonnementet tilbake til opprinnelig datamengde uten bruddgebyr, på tross at jeg til det kjedsommelige har gjentatt at jeg aldri har vært i butikken, aldri skrevet under på noe vedr abonnementsendring, eller på annen måte gitt fullmakt. Har også bedt de legge frem dokumentasjon på at endringen er rettmessig, uten å få svar.

Svar fra ice
09.10.2018 14.31
Hei Jørn M. b

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-pos til "bytt.no@ice.no" med navn og telefonnummer det gjelder. Så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig!"

Jeg har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og har fått god og kjapp hjelp hver gang. Abonnementene er billige og leverer som de skal. Føler at ICE er tidlig ute med nye løsninger og har revolusjonert mobilmarkedet mer enn 1 gang for å si det sånn. Knallfornøyd :)

Svar fra ice
06.12.2018 20.04
Hei Helle S,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd. :)

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker ofte dårlig i utlandet!"

Var på Cypros, der fikk vi ikke sendt mms og vi kom ikke inn på nettet via mobilnett, skulle vi på nett måtte vi ha tilgang på trådløst nett.
Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger, de har lite å bidra med og det skinner igjennom at de heller ikke er fornøyd med situasjonen!

Svar fra ice
06.12.2018 20.01
Hei Lisbeth,

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du fortsatt har problemer med å sende MMS så kan du se hvordan du legger inn riktig innstillinger her:
https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra til hver gang det er oppdatering på iPhonen"

Eneste negative er at hver gang det er oppdatering på iPhone må jeg inn og oppdatere for å kunne sende MMS. Positive er kundeservice som hjelper meg med dette👍😀

Svar fra ice
06.12.2018 20.00
Hei Kjell H,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR