Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
923
333
201
280
973
Sorter omtaler etter
Viser av 2710 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Isabelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rare dekningsproblemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Der dekningen er god er den fantastisk. Likevel opplever jeg at kapasiteten de har på mobildekning er interessant. Tidvis har jeg (selv i de store byene) ikke dekning, enda det for 5 minutter siden var god dekning. Det er såpass at telefonsamtaler blir påvirket. Dessverre har ikke kundeservice vært til stor hjelp på dette området, men det er heller ikke stort de kan gjøre.

Svar fra ice
10.12.2020 15:10
Hei Isabelle, Dette var veldig leit å høre, og litt merkelig at du opplever null dekning i de store byene. :-/ Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jan C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra med trådløst, god dekning, god Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er god dekning overalt. Jeg har også ice-net. Hjemme til tv og internet. Man får mye data for en billig penge.

Svar fra ice
10.12.2020 15:06
Hei Jan, Tusen takk for mange fine ord om vår tjeneste! Det gjør meg veldig glad å høre dette. :-) Tusen takk for at akkurat du er kunde hos oss! Ha en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Toralf K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny test av Ice dekning."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå testet Ice i Agder på nytt. (Har testet tidligere også). Jeg må si jeg er meget fornøyd med Ice nå. Ice har bygget ut mye nå med Ice+ dekning i den siste tiden. De har flere områder de kan forbedre, noe jeg regner med de gjør nå i nær tid. Jeg vil gi Ice tommel opp for nå skjer det noe. Kundeservice er også helt topp, terningkast 6.

Svar fra ice
22.11.2020 09:32
Hei, Toralf Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss nå, både dekning og vår kundeservice. :-) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Mvh Tina ice.no
Oddvar M. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hastighet på ICE+ en brøkdel av lovet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte 1000 GB ved behov med 10 mbps hørtes flott ut. Men skulle lest om andre folks anbefalinger her inne først. Får under 3 mbps, selv etter å ha endret på innstillingene ice anbefaler, i haugesund hvor kartet til ice sier det er god dekning. Dette er ganske langt unna det ice sier om at en kan streame i HD. Blir byttet bort fra snarest og kommer aldri til å anbefale det til noen.

Svar fra ice
22.11.2020 09:30
Hei, Oddvar Det er veldig leit å høre at du opplever lav hastighet med Data Frihet. Data Frihet kan du få opptil 10 Mbit/s hastighet. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder i Norge kan få gleden av Data Frihet i vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. Du får derfor friheten til å prøve tilleggstjenesten i 30 dager. Får du ikke datafriheten du ønsker innen 30 dager får du pengene tilbake. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice viderefakturerer svindel til sine kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får plutselig en skyhøy regning. De viderefakturerer fra svindel selskaper. Jeg har sendt skriftlig email angående dette, men de svarer ikke. Nå får jeg inkassofaktura, jeg har betalt det jeg skal, og trukket fra svindelen. Dårlig kundeservice. Jeg har ringt flere ledd bakover for å komme til bunns i svindelen, men det er ingen som tar på seg ansvar.

Svar fra ice
22.11.2020 09:27
Hei, Olaug Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette med fakturaen, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Arnfinn H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt trukket for mye på nedbetaling av telefonkjøp. Men ice svarer ikke. Advarer alle ikke bruk dette selskapet

Svar fra ice
20.11.2020 15:13
Hei, Arnfinn Det er selvfølgelig beklagelig at du har blitt trukket for mye for nedbetaling av et telefonkjøp. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.

Svar fra ice
20.11.2020 15:12
Hei, Kirsten Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Christophe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilen min foretrekker å koble seg til Telia i stedet for Ice pluss"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt problemer for en lang periode, men i de siste månedene, jeg har merket at mobilen min kobler seg automatisk til Telia etter jeg mister dekning (under en bro, på fjelltur) og kommer ikke automatisk tilbake til Ice pluss. Dette kan føre til en rask forbruk av disse 2 GB utenfor Ice, når jeg sitter hjem og streamer. Deretter blir det veldig vanskelig å få dekning til Ice pluss i det hele tatt, uten å ta på og av den fly modusen. Jeg ønsker gjerne en måte å begrense bruk av data utenfor Ice pluss og automatisk kobling til Ice pluss nettverket.

Svar fra ice
20.11.2020 15:08
Hei, Christophe Det er selvfølgelig forståelig at det er kjedelig at telefonen ikke kobler seg tilbake til ice+ nettet, uten at du må skru av og på flymodus på telefonen din. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke det de lover"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjekt med mye data til billig penge, men hjelper lite når de plassene jeg bruker mobil, ikke har signal. Spurte om det var samme signaler som Telenor, ja sa de, men det stemmer ikke. Byttet selskap etter en uke.

Svar fra ice
20.11.2020 15:07
Hei, Simen Så leit å høre at du vurderer å bytte operatør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning på mobiltelefoni, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Johan S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt av Ice-selgeren, hold dere unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selger ringte meg og ga meg en veldig god pris før han slo på lydopptak, men unngikk å nevne prisen i lydopptaket av samtalen. Grunnen var at han bevisst var igang med å svindle meg. Før lydopptaket sa han prisen til meg, som var kr. 199 inkl.mva. Mens samtalen pågikk, og da lydopptaket ble slått på, skulle jeg svare JA i en SMS, uten at jeg hadde mulighet til å lese avtalen. Siden dette er en bedriftsavtale, hadde jeg heller ikke angrerett. Når selger ringte meg hadde jeg en avtale med Phonero der prisen var kr. 199 + mva. Hvorfor skulle jeg da gå tilbake til Ice til en pris på kr. 224,50 + mva? Rene skjære svindel.

Svar fra ice
20.11.2020 15:05
Hei, Johan Det er selvfølgelig ergerlig å lese om saken din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ok, men uklar avtale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et "prøv oss" tilbud på 99kr per måned etter den perioden var over justerte de automatisk opp til den største datapakken 449kr. Jeg byttet til Skymobil men må fortsatt betale for 4 uker selv om jeg bytter før første uke er over. Kundeservice var ikke til hjelp og bytte av abonnement skjer kun etter at neste måned er over. Ellers så virket det som den bytt mellom Telia og Ice nettet ofte noe som gjorde at VOIP samtaler droppet ofte. Synes det er lureri å tilby 99kr/måned og at jeg kunne selv velge abonnement etter velkomstilbudet er over for så å sette meg til deres dyreste pakke. Det er også fint at jeg måtte betale ekstra for hver dag før første fakturaperiode mens de tar seg betalt for 3uker uten bruk.

Svar fra ice
20.11.2020 15:04
Hei, Nils Prøv oss inkluderer 30 GB i 2 fulle måneder. Etter prøveperioden kan du velge mobilabonnementet du selv vil ha - eller fortsette med abonnementet vi anbefaler, basert på ditt bruk. Når man bytter fra en operatør til en annen, blir man fakturert for inneværende måned og gjelder for de aller fleste operatører. Dette står også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å velge nummer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært tidligere abonnent hos ICE for mobiltelefon. I forbindelse med et langvarig opphold utenlands, måtte jeg bytte til et annet nummer. Jeg sa derfor opp mitt mobilabonnement med ICE. Tanken var at jeg kunne finne en kontantkortløsning for mitt norske nummer, for å beholde dette etter eierskap av nummeret 16 år. Da jeg tok kontakt samme dag som jeg ba om å avslutte mitt abonnement, var det allerede for sent. ICE påsto at det var ingen mulighet for å overføre nummeret, selv om andre operatører var villig til å overta nummeret. Kundeservice er hyggelige, men kan dessverre ikke gi grundige svar. I forrige samtale var de fremdeles ikke sikre på om de hadde eierskap til nummeret nå, og gjorde ingen tiltak for å sjekke opp i dette. Da telefonnummeret fremdeles ikke var i bruk av noen andre, og jeg svært gjerne ville beholdt mitt gamle, norske nummer i Norge, var dette umulig. Rett og slett fordi de ikke har anledningen til å velge nummer. Jeg synes det er svært trist at ICE ikke kan tilby denne tjenesten (om så mot mer betaling), da andre operatører får det til. Jeg skulle gjerne sett en argumentasjon for hvorfor det er umulig å velge telefonnummer som de er i besittelse av, når man kjøper et abonnement/tjeneste hos dem.

Svar fra ice
20.11.2020 15:03
Hei, Monica Det er selvfølgelig leit å lese om telefonnummeret du har hatt i 16 år. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Stian H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har trådløst bredbånd 300gb fra ice. Til tider ekstremt tregt, selv med god dekning. På speedtest er det fra 8-15 nedlasting hastighet, under 5 på opplastning. Ser telia nå tilbyr fri nett 250gb, med redusert hastighet etter oppbrukt gb selv da mer en ice sin fart. 10 etter oppbrukt GB. Kommer til og bytte med en gang bindingen er opphevet. Beklageligvis. Svært god kundeservice hos ice. Hilsen Stian k

Svar fra ice
20.11.2020 15:01
Hei, Stian Så leit å høre at du vurderer å bytte leverandør av Mobilt Bredbånd. :-( Det er dog veldig hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. :-) Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vurder andre leverandører."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!

Svar fra ice
20.11.2020 15:00
Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Geir T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Legg ned hele sjappa!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning. Elendig kundeservice. Ekstremt utspekulerte vilkår. Byttet etter 1 mnd. Da hadde jeg allerede irritert meg grønn i 29 dager over hvor elendig nettet er. Jeg fikk heldigvis kranglet meg til abonnement uten binding. Det var egentlig bindingstid på 24mnd. Skjønner godt at de er nødt til å få kunder til å binde seg, det må være eneste sjansen de har til å ha kunder i «lang tid». Når jeg endelig vær ferdig med 1 mnd og endelig kunne komme meg vekk måtte jeg betale for den påfølgende måneden i tillegg. Jeg ønsket selvsagt ikke betale for en hel mnd ekstra så da sendte de like godt fakturaen til inkasso. Elendig mobilselskap, elendig dekning, elendige vilkår og elendig kundeservice. Dere kan like godt legge ned hele sjappa! Kommer aldri til å bruke Ice igjen. Ønsker du å ha være fornøyd med mobilabonnementet ditt bør du holde deg langt unna dette selskapet!

Svar fra ice
20.11.2020 14:59
Hei, Geir Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning, og ikke er fornøyd med kundeservice. Når man bytter fra en operatør til en annen, er det normalt at man betaler for inneværende måned. Dette gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i dag, og dette nevnes også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Absolutely søppel dekning. Bor midt i Oslo og jeg får ikke brukt nettet. Trenger ikke å si noe mer når YouTube videoer stopper fordi nettet er så dårlig som den kan være. Byttet til Ice fordi jeg ble oppringt av en kar som jobber hos Ice. Han fortalte om et tilbud som er vanskelig å si nei til, 1008 GB data til kun 323 kr de første 6 mnd. Byttet simkortet 30 september kl 22 også ble jeg belastet for hele september.

Svar fra ice
20.11.2020 14:58
Hei, Rear Det er selvfølgelig leit å høre at du har problemer med hastighet, samt dette med fakturaen din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mobilabbonement fra ICE i tre måneder nå og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd. Reiser mye over hele sør-/øst- og vestlandet og har opplever dekningen som svært tilfredsstillende. Prisene er lave og i appen har man full oversikt over påløpte kostnader. Dette er bra.

Svar fra ice
20.11.2020 14:54
Hei, Rune Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd med oss og dekningen vi tilbyr! Ikke minst at du er fornøyd med appen vi har. :-) Jeg håper vi får mange gode år sammen. :-) Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Æ e fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekning e ikke den beste, men godt nokk for min bruk. Æ leste har at folket e ikke fornøyd med ice+, og æ skjønner det, men det står at det e 2GB i andre nettverk og 10 i Ice. Det e bare å les vilkår før du skriver under kontrakten. Æ bruker 8GB abonnement og kjæresten 1GB. Vi betaler 450kr per måned og æ deler resten av rollover data med hu, så vi begge har nok . Også, det e billigst til å kjøpe ny mobil hos Ice. Opp to 2 år siden det var enda bedre tilbud, men per idag dem e litt billigere en andre.

Svar fra ice
20.11.2020 14:46
Hei, Bojan Det er veldig hyggelig å lese at dekningen vi tilbyr der du bor og oppholder deg, er godt nok for ditt bruk. :-) Så hyggelig å høre at du deler dataen din med kjæresten din, og klarer å spare penger på dette. :-) Jeg håper vi får mange flere år sammen! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold deg langt unna ICE!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Angret bytte til ICE etter noen få dager som ny kunde. De klarte ikke å levere tjenesten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice, fikk jeg lite hjelp. Det endte med at jeg sa opp abonnementet mitt pga. at jeg var avhengig av denne tjenesten for å få gjort jobben min og den dårlige servicen jeg fikk da jeg henvendte meg til kundeservice for hjelp. I ettertid fakturerte de meg for tjenesten de ikke klarte å levere. Da jeg kontaktet kundeservice og klagde på dette, fikk jeg beskjed om å oppgi e-post adr. og noen skulle kontakte meg på mail ang. saken. Jeg ble ikke kontaktet. I stedet sendte de fakturaen til inkasso! Så mitt råd er kort og godt: Hold deg langt unna ICE!

Svar fra ice
20.11.2020 14:45
Hei, Cecilie Det er selvfølgelig veldig leit å høre om saken din her. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig dårleg hastighet og dekkning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårleg dekkning der jeg bor og på tur utenfor tettsteder.Bra kontakt med nettet i byen og tettsteder.

Svar fra ice
20.11.2020 14:38
Hei, Syver Det er leit å høre at du har dårlig dekning med oss der du bor, og oppholder deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning på ICE+"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har tre gutter som har hatt IceUng og IceJunior, men gir nå opp og bytter leverandør. ICE+ fungerer dårlig, selv i tettbygde strøk i Ålesund. I mer grisgrendte strøk fungerer det ikke i det hele tatt mange steder. Ungdommer uten tilgang til internett på mobilen funker dårlig over tid....

Svar fra ice
20.11.2020 14:32
Hei, Kjetil Det er veldig leit å høre at dere vurderer å bytte leverandør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Leiavdårligdekning1983
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning på mobildata, dårlig dekning for samtaler, kun relevant hvis man har trang økonomi. Ice pluss nettverk er ustabilt. Eneste som er positivt er prisen. Når det fungerer er fri data for 99,- ekstra per mnd genialt. Synd det ikke fungerer bra nok.

Svar fra ice
20.11.2020 14:29
Hei Det er leit å høre at du har dårlig dekning for både mobildata og samtaler. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureselgere."
8 syns denne omtalen er nyttig

ICE har relativt god mobildekning/data til mitt forbruk til en relativ rimelig pris. men der slutter det positive. Jeg spurte Kundeservice/selger om jeg ville miste Trumf Bonus om jeg tok et prøve abonnement før jeg bestemte meg. Det skulle ikke ha noe å si, fikk jeg til svar. Når jeg da en måned senere tegner abonnement Via Trumf, får jeg beskjed at siden jeg allerede har et kundenummer, kan jeg ikke få Trumf Bonusen som da var på 610 kroner. Den samme beskjeden fikk jeg siden det var jeg som kunde som tegnet nytt abonnement på min kone. Altså svindlet for tilsammen 1220 Kroner av ICE. Dette er smålig lureri!

Svar fra ice
20.11.2020 14:26
Hei, Svein Det er selvfølgelig beklagelig at du har fått feil informasjon fra selger, og at du føler deg lurt. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Robobin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data løgn"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har yng som da er 10gb. Men det som er e at 10gb ikke kan bli brukt på alle nettverk bare ice+ alt annet et ikke inkludert, så har bare 2 GB fri egentlig. For det kan brukes overalt. Blir å melde meg ut snart. Vært kunde lenge men dere har blitt elendige nå. Flink før, men ikke nå lengre.

Svar fra ice
20.11.2020 14:21
Hei, Robobin Det stemmer at vårt tidligere iceUng 10 GB inkluderte kun 2 GB utenfor ice+ nettet, altså på Telia sitt nettverk. Dersom du ønsker, så kan du endre dette til vårt iceUng 8 GB, som nå inkluderer 8 GB både på vårt eget nett og på Telia sitt nett. :-) Du får også Data Frihet inkludert i de to første månedene med vårt iceUng 8 GB abonnement nå, https://www.ice.no/mobilabonnement/iceUng/ Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad general terms"
4 syns denne omtalen er nyttig

When you want to transfer your ICE sim to another service provider, just be careful: Do it at the end of month. Because they will charge the whole month's fee even you do it at the first day of the month.

Svar fra ice
20.11.2020 14:18
Hey, Jackie When you transfer your phone number from one operator to another, it is normal to be billed for the current month. This is also mentioned in our terms and conditions. You are of course more than welcome back to us, should it be desired later. :-) Regards Tina ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR