ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dyrt for mitt bruk, som i hovedsak er noen få telefoner (2 til 7) daglig, noen få sms og snap.
Hei, Einar! Det er leit at du ikke er fornøyd med prisen. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Da kan vi ta en nærmere titt på hvilket abonnement som passer til ditt behov 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Kan absolutt anbefales. Vært godt fornøyd siden kundeforholdet startet.
Hei, Rolf! Så bra å høre at du er en fornøyd kunde. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har en bekymringsfri dag med Ice. Har en bra pris.
Hei, Jan! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Syns dekningen på hytta er bra og ville ikke ha byttet til noe annet nett
Hei, Tove Det er kjempeflott å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg har vært kunde lenge og alltid vært fornøyd. :) Gode abonnement, fine betalingsløsninger. Enkelt og greit.
Hei Kaia! Så flott å høre at du er fornøyd! 😍 Takk for tilbakemeldingen. Mvh Martine ice.no
Har akkurat vært i Alanya. Må si jeg ikke skjønner noe av alle belastningene på min konto. 3 kr, 5 kr osv…??. Når jeg er på trådløst nett, må vi betale noe da. Har 9 gb. Vært fint å fått en forklaring… Har hatt Telenor før, var da ikke sånn😂😂
Hei Anne!😊 Siden dette er en offentlig side så ønsker vi ikke noe personlig informasjon skal bli postet, men vi tar gjerne en titt på ditt kundeforhold for å se på belastningen. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 så skal vi hjelpe deg videre 🙌 Mvh Martine ice.no
Har ingen ting å utsette på Ice.Er veldig fornøyd.Kommer til å forbli kunde.
Hei, Terje Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med oss! Vi er veldig fornøyde med tilbakemeldingen din, så her er visst alle fornøyde! 😊 Jeg takker for positive ord, og jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
I am completely satisfied with what I get, I like that there is no long term commitment
Hi, Spaska I am very happy to hear that you are satisfied. 😊 Thank you for the feedback, and have a nice day! Kind regards Jonas ice.no
Jeg er svært fornøyd med kvaliteten på de svarene jeg får. Vennlighet, kunnskap og forståelse. Alltid alt til beste for kunden.
Hei, Ole For en fantastisk tilbakemelding! Kundeservice gjør alt de kan for å hjelpe, og du må aldri nøle med å ta kontakt om du har spørsmål eller noe du ønsker hjelp med! 😊 Takk for at du tok deg tid til å gi oss en vurdering! Jeg ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Det blitt tre år jeg er med ice. Jeg er fornøyd i ice og vil ikke bytte til ingen andre operatører. Anbefaler til andre å bruke ice. God kommunikasjon , mange rabatter på forskjel kjøper som mobiltelefoner, iPad, pc, hvis du er med ise.
Hei Rasa 😊 Så koselig å høre! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. 😍 Mvh Martine ice.no
Gode priser på abonnement med mye data. Kundeservicen er best av alle tilbyderne av mobilabonnement. Kunne vært en del billigere på salg av nye mobiltelefoner.
Hei Jorunn 😊 Supert at du er fornøyd! Det skal vi ta med oss videre, men pass på å følg med i vår nettbutikk for kampanjer så kanskje du kan finne en telefon til rabattert pris 🙌😁 Mvh Martine ice.no
Har hatt Ice i mange år og veldig fornøyd. Får mye for pengene. Ingenting bedre på markedet. MEN, håper dere får til en avtale med Apple snart slik at vi med iPhone også kan bruke WiFi Tale. Bortsett fra det, helt supert! Anbefaler Ice til alle jeg kjenner <3 love you
Hei Ine 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi har en god nyhet og det er at WiFi - tale er nå mulig hos oss. Trykk på linken under så kan du se hvordan oppsettet gjøres: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ 😍 Mvh Martine ice.no
Hadde fryst mitt abonnement på mobilt bredbånd, siden dette ble brukt på en hytte bare halve året. Oppdaget etter hvert at jeg hadde blitt trukket for abonnementet i flere måneder etterpå. Ringte da og sa at det måtte ha skjedd en feil, og at de måtte få abonnementet fryst og tilbakebetalt for de månedene som de hadde trukket beløpet. Fikk til svar at de ikke kunne finne informasjon fra meg om at jeg hadde bedt om dette, så de kunne ikke hjelpe meg. Etter en del leting fant jeg en sms fra dem som bekreftet at jeg hadde fryst abonnementet fra den datoen jeg sa, og jeg sendte ICE bilde av denne. Fikk et tørt svar om at abonnementet ble fryst og beløpet de hadde trukket for mye skulle tilbakebetales. Ingen skikkelig beklagelse eller noe, så her må man følge godt med selv.
Hei, Tom Dette hørtes overhodet ikke bra ut, og jeg beklager virkelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss! Jeg håper du var noe fornøyd med produktet utenom denne uheldige episoden. Frys og gjenåpning av et abonnement skal i utgangspunktet være en enkel sak, men her forstår jeg at det er forbedringspotensiale. Vi i ice takker for at du gjør oss oppmerksomme på dette, og tilbakemeldingen din er tatt videre med riktig avdeling slik at vi kan unngå gjentakelser av samme tabbe i framtiden. Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Masse gb for 99,- (1000gb). Kan kjøpe tlf til en billigere penge, man bare binder seg til abn i ett år :) byttet tlf ca 1 gang i årrt :)
Hei, Susi Tusen takk for positiv tilbakemelding! Det er moro å høre at du er fornøyd med ice, og jeg håper det fortsetter sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Ren svindel, overselger kapsiteten til nettverket deres. Meget misfornøyd!! Byttet fra Telenor, ble lovet samme kvalitet. Ice sendte ny router, fungerte dårligere. Mye styr og tidsbruk fra vår side. Har etterlyst svar fra Ice om de kan se på rutinene for telefonsalg/kundeservice. kommer aldri til å bli kunde igjen.
Hei, Sjur Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg håper du har funnet deg til rette med en løsning som gjør deg fornøyd. Takk for at du ga mobilt bredbånd fra ice et forsøk, og takk for tilbakemeldingen! 😊 Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Mye data for pengene, fornøyd med datafrihet. Rimlige priser på abonnomenter. Trekker ned for dårlig dekning.
Hei, Celine Det er morro å høre at du er fornøyd med både pris og datamengde! 😊 Samtidig er det leit å høre at du opplever dårlig dekning. Dekningskartet vårt er tilgjengelig på hjemmesiden vår, jeg legger ved en link som du kan benytte til å se hvordan dekningsforholdene er i området ditt. https://www.ice.no/dekning/kart/. Hvis det ser ut som det skulle vært god dekning der du ferdes, anbefaler jeg deg å sende en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på hvorfor du opplever svake signaler. Takk for tilbakemeldingen, og ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no