Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel fra ende til annen! Styr unna!

Omtale av  Glenn S

Svindel fra ende til annen! Ble ringt av selger som lovet gull og grønne skoger på ice bedrift. Bandt meg til 24mnd for så å finne ut etter noen måneder at det ikke var hold i noe av det selger hadde sagt. Klaget til brukerklagenemnda som ikke ga medhold fordi det var sagt muntlig av selger. Gleder meg til bindingstiden er ute! Aldri mer Ice!!

Svar fra ice
10.01.2023 09:04

Hei Glenn S Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Du må gjenre sende oss en e-post på [email protected] med en god forklaring av din sak så vi kan få tatt en titt på den og funnet en løsning for deg. Mvh Stine

Useriøst og elendig piss!

Omtale av  Leiv J

Elendig kundeservice. Svarer ikke på henvendelser. Dekning i Stavanger/Kristiansand er som sirup. 2 streker og treg surfing. Får da lite for pengene. Anbefaler ikke Ice+! Nylig sagt opp selv og går over til andre.

Svar fra ice
09.01.2023 07:48

Hei Leiv J Så leit å høre at du har hatt en slik oppevelse med oss, det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal oppleve. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Stine

ICE nettbutikk

Omtale av  Jan O. C

Hei Jeg kjøpte en Samsung Galaxy Xcover 5 med abonnement som jeg fikk den 29.12.22 satte inn Sim kort for å sette opp telefonen, det gikk ikke da jeg får beskjed om å kontakte administrator, da skjønte jeg ingenting, begynte derfor på nytt og fikk den samme beskjeden igjen, trykket da på vis detaljer og da kom det frem at Bergen Kommune står som administrator på telefonen. På fredag den 30.12.22 tok jeg kontakt med ICE, de satte meg over til dere slik jeg forsto det, den jeg snakket med skulle opprette sak på dette, og at jeg skulle følge med på mailen min. Ikke hørt noe ennå på mandag 02.01.23 tok derfor kontakt igjen, fikk da beskjed av han jeg snakket med at han skulle se på saken og at jeg skulle følge med på mailen min. I dag tirsdag 03.01.23 har jeg fortsatt ikke hørt noe, må jo si at det er litt spesielt at dette ikke kan løses på kort tid. Denne telefonen skal da sikkert Bergen Kommune egentlig ha, og hvor vanskelig kan det være og sende meg en ny mobiltelefon og sende meg returlapp på mail, så jeg får sendt den jeg har fått i retur. Alle kan gjøre en feil, men man må rette opp i de feil man gjør og dette burde være en enkel sak og ordne opp i. Her er svaret: Ser vi har opprettet en sak på dette til leder tidligere. Vi må bare beklage dette med telefonen. Det kan se ut til at vi er nødt til å ta denne telefonen i retur. Sender informasjon om angrerett under, returlapp og angreskjema ligger vedlagt. For at vi skal kunne utføre behandlingen av din angrerettforespørsel, er det viktig at varen du sender inn leveres inn slik den ble levert til deg. Dette innebærer at: - Kodelås / mønsterlås / passord er fjernet - Telefonen MÅ være deaktivert fra brukerkontoer som f.eks. Apple-ID og iCloud (Apple), KIES (Samsung) osv. Varer som er låst med personlig konto VIL bli returnert til deg. - Varen sendes inn med komplett salgspakke. Det vil si at alt tilbehør må sendes med. Ferdig utfylt angrerettskjema må sendes med varen. For sikkerhets skyld anbefaler vi at du sender varen som servicepakke/norgespakke, og tar vare på sporingsinformasjonen du får fra posten. Når den er behandlet på angrerett vil du få pengene tilbake og du kan legge inn en ny bestilling om ønskelig. Sim kortet skal ikke sendes i retur, det kan du beholde. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Kundeservice ICE nettbutikk Ønsker deg en fin dag videre. Hei Det vil si at det koster meg både penger, må kjøre for å levere den på posten og ikke minst tid på at dere har begått en feil, og dere retter ikke opp i feilen dere har begått en gang. Jeg har betalt for en vare som ikke fungerer og dere klarer ikke engang å sende en ny, men jeg må legge inn en ny bestilling. Dette er er den dårligste kundeservice jeg noen gang har fått, dette er lavmål. Presiserer at dette gjelder Nettbutikken som styres av Modino AS Konklusjon er at jeg sitter igjen med et Sim kort jeg ikke får brukt, da jeg pr. nå har arbeids telefon. Jeg har også mobilt brebånd fra ICE som jeg har vært fornøyd med. Men etter dette så tror jeg at jeg kommer til si opp alle mine abonnement hos ICE. Jan Olav

Svar fra ice
09.01.2023 07:48

Hei Jan olav Dette var veldig trist å lese, skjønner veldig godt at du er frustrert når du blir sittende uten telefon. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sett på saken din og finne en løsning for deg fortest mulig. Mvh Stine

Dårlig dekning på Lifjell

Omtale av  Ragnar S

Får ikke ringt og ikke tatt i mot samtaler. Det er det fine med Ice. En får tatt livet med ro på fjellet med Ice.

Svar fra ice
04.01.2023 10:18

Hei, Ragnar S Det er leit å høre at du opplever problemer på fjellet. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Jonas ice.no

Helt latterlig.

Omtale av  August

Byttet til ice fra Telia og er overrasket over hvor dårlig abonnementet er. 10 minutter etter å ha byttet sim-kort begynte telefonen å si at jeg er koblet til internasjonal roaming (fortsatt i Norge) og sa at jeg ville bli trukket ekstra hvis jeg aktiverte mobildata. Etter dette ble jeg ikke koblet på "Norge" før jeg kom inn i sentrum i byen der jeg var. Etter dette har jeg hatt dekning kun 50% av tiden jeg har vært koblet på. I tillegg tilbyr de ikke 5G andre steder enn midt i Oslo. Jeg ville anbefalt å styre unna ice og kalt det en nedgradering fra alle andre abonnementer jeg har hatt. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice angående førstnevnte sak ble jeg koblet til med er menneske i 2 sekunder flr de stengte samtalen.

Svar fra ice
04.01.2023 10:18

Hei, August Her høres det ut som det er noe feil et sted. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er galt. Mvh Jonas ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ice burde ha hadd 0.5GB data da har jeg vert kunde der videre.

Omtale av  Hans

Ice har vert greie men jeg savner ett abbonent på 0.5GB hos dem da jeg har wifi og bruker ubetydelig med data på mobildata.

Svar fra ice
26.12.2022 13:15

Hei, Hans Det er godt høre at du var fornøyd med oss, selvom vi ikke har et abonnement som passer helt for deg. Blir det aktuelt, er du selvfølgelig velkommen til å bli ice-kunde igjen senere. Vi takker for tilbakemeldingen, og vi ønsker deg en god jul! Mvh Jonas ice.no

Holder til mitt private bruk

Omtale av  Tormod A

Sjelden problemer og jeg klarer meg med det abonnentet siden jeg har firmatelefon ved siden av. Får ganske rask hjelp hos kundeservice hos Ice. Til og med i utlandet.

Svar fra ice
16.12.2022 11:50

Hei, Tormod. Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god førjulstid 🤶 Mvh. Rebekka ice.no

Er det mulig

Omtale av  Morten

Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.

Svar fra ice
16.12.2022 11:50

Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no

Anbefales

Omtale av  Roger J

Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no

Veldig bra

Omtale av  Eskild N

Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Noe ustabilt.

Omtale av  Hawa

Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]. Mvh Julie

Sender faktur uten å ha vært kunde hos dem!

Omtale av  Hikmati

Jeg har sperret abonnement i november. Jeg ringte til kunde senter for å høre om det kommer en faktura for prøve perioden som jeg hadde (1kr per måned som de hadde kompanje). Hun sier at jeg ikke får noe faktura. 2 dager seinere får jeg faktur som gjelder også desember som jeg ikke er kunde lenge.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Hikmati Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, anbefaler jeg at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Julie

För dyrt

Omtale av  Elenor

Kostar alldeles för mycket och mobildata går fruktansvärt sakta, kommer faktiskt aldrig rekommendera Ice, varken till mobilabonnemang eller mobilt bredband.

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Elenor Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen og prisen. Jeg håper at du har vært i kontakt med kundeservice for hjelp. Dersom du ikke har vært i kontakt, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Mvh Julie ice.no

Vurderer i gi blaffen denne operatøren.Ikke oversikt på faktura på min side .

Omtale av  Aaa

Dårlig dekning plutselig Internett ikke fungerer Ingen oversikt på fakturaene i min side.Ikke mulig opne fakturaene på nettbanken osv osv... Denne ryker snart til annet operatør

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Aaa Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Jeg anbefaler deg å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no

Helt greit

Omtale av  Rolf

Fungerer bra, men ser at mobilnett dekning ikke er like bra som hos telenor i de områdene jeg er

Svar fra ice
13.12.2022 14:55

Hei, Rolf. Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi bruker Telia sitt nettverk der vi ikke har bygd ut eget. Som du skriver kan det alikevel være noen steder der Telenor har bedre dekning og omvendt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål om dekning eller trenger hjelp 😊 Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fullstendig kaos..

Omtale av  Lurt

Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?

Svar fra ice
09.12.2022 13:53

Hei! Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være. Anbefaler deg å sende en epost [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på saken din og finne en god løsning. Mvh Stine Ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR