ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Området runt Kastellveien i Risør har ikke dekkning i det hele tatt. Dette tross at oversikten viser det.
Hei, Tone! Hvis dette er noe som fortsatt pågår må jeg be deg kontakte kundeservicen vår på nummer 21000000. Da kan vi feilsøke sammen og hjelpe deg med å få problemet løst :) Du kan også sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det. Husk da å legg ved fult navn og nummer dette gjelder for. Ønsker deg en fin kveld! Mvh Tina ice.no
Prøvde prøve flere ganger .Di skriver ikke noe om hvor mange ganger 1 kan bruke prøve. Di tok bare vekk prøve .
Hei Morten Prøv oss er ett abonnement man kan prøve i 3 måneder som ny kunde for å se hvor mye data man bruker og for å se om man er fornøyd. Dette kan man prøve en gang. Etter 3 måneder kan man velge hvilket abonnement som passer deg.
Styr unna mobilt bredbånd fra Ice. Dette sier de om sitt bredbånd på deres hjemme side. "ice+ er Norges nye og moderne mobilnett. Vi har bygget ice+ for å gi deg den dekningen og hastigheten du trenger - til en enda lavere pris." Dette er i realiteten ett ikke noe nytt og bygger på gammel teknologi. Elendig hastighet og dekning. Har tatt opp dette med kundeservice flere ganger og de bekrefter de ikke kan konkurrere med Telia og de andre store. Salg sier de har fått en ny ruter som skal hjelpe på hastighet og dekning, men den kan jeg ikke få før ruteren jeg har i dag går i stykker. Selv om den er Brannfarlige og er kjent for å ta fyr.
Hei Eyvind Det er synd att du ikke er fornøyd. Vi har en ny og bedre router man kan kjøpe om man ønsker det. Er det noe du ikke er fornøyd med kontakt vår kundeservice på telefon 21000000 eller via vår Chat
Stort sett er det grei dekning, men i garasjen er det veldig varierende. Som sagt er det kun dekningen som gir 4 og ikke 5 stjerner. Rimelig pris gjør ICE til en sterk konkurrent. Det er svært sjelden jeg har opplevd problemer med Ice. En 5 stjerne sitter altfor lett hos mange tror jeg, for da skal det ikke være noe problem, utenom det man må forvente av uforutsette problemer med været og andre ytre faktorer.
Hei. Per Takk for fin tilbakemeldning :) Vi jobber stadig med å forbedre dekningen.
Værste søppel firma! 2 uker for et sim til bedrift! Kassesysyemet virker ikle uten! Snakka med dere hver dag! Lyver som faen å. 11 dager etter dere liksom sendte, ble det postet! Vi bytter leverandør! Fanma frekke nok til å sende full faktura å uten at tjenesten ble levert! Telia fiksa det på dagen! Dere burde gå i lære hos dem!
Hei Christian. Er det noe du ikke er fornøyd med så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21000000 eller via chat så dem kan se på saken din
De ringte oss med en god avtale, de sa at de har bygd opp nye master på Olseth og at nettet skal være veldig bra å de skal bygge en til i nærheten. Dette var 1 års abonnement, så vi hadde fått straff om vi hadde byttet tilbake. Nå har vi et helsike med å få fatt i de, og klagefristen er på vei ut. Dette er så dårlig gjort og en form for svindel. Hvordan kan de selge abonnement på sånne steder der de ikke har noe dekning? Gode priser hjelper lite om nettet e veldig dårlig. Fy fy Ice.
Hei, Francis Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Helt forferdelig. Har chattet tre dager uten hjel. De presser bare å få nye kunde men klarer ikke å hjelpe eksisterende kunde. En ansatt løy at han finner ikke chatt logg. Har sendt Mail med chatt bilder til ledelse så for se hva skjer men absolutt hold unna
Hei, Sairaa Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag!
Dekningen er elendig i Finnmark. Stemmer ikke med det jeg Fikk forespeilet av selger.
Hei, Tore Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og en kort forklaring på problemet slik at vi kan få undersøkt dette for deg? Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Billig og stabilt, men tidvis dårlig dekning utenfor tettsteder.
Hei, Hermann Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Veldig dårlig service og kundebehandling . Ikke prøve Ice , useriøse operatør.
Hei, Ak Så trist å høre at du opplever oss slik. Send oss gjerne en e-post på [email protected] med forklaring av opplevelsen du hadde, så undersøker vi det for deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
My son met the same broblem as Jovan. There are 277 international SMS&MMS in his bill for June 2022, which shows that his number sent 277 SMS/MMS iutlant, however my son stayed in Norway everyday in June. When I report this issue to ICE via 21 00 00 00, after 3 weeks I got the same answer as Jovan got. ICE just steel the money from the customer. if it is possible, I will give 0 star for this case. I will forwarded this issue to the Consumer Authority and keep update
Hi, Ly This sounds strange. If you send us an e-mail to [email protected] including your name, the number it's regarding and a summary of the case, we can investigate this further for you. Have a nice day. Best regards Charlotte ice.no
Blir nedringt av ICE sine konkurrenter som gjerne lokker med fri data og glemmer å si at etter 100gb faller hastigheten til 3 mb/sek, mens ice har 1000gm med 10 mb/sek. Eneste «catch» er at du må være på ice sitt eget ice+ nett, men heldigvis for meg er jeg vanligvis det. Takk til ICE for et innovativt produkt😀
Hei, Lars Så trist å høre at du ikke har fått all informasjon når det gjelder iceMax-abonnementene våre. Det skal vi selvfølgelig ta videre internt her! Utrolig hyggelig at du er så fornøyd med Datafrihet og at det fungerer bra for deg😍 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Ville teste ut ICE, når jeg byttet telefon sist. Gikk fra Telenor. Fikk billigere abonnemang hos ICE og mer data, enn hva jeg hadde hos Telenor. Farter mye i Sogn, Trøndelag og Møre og Romsdal. Veldig fornøyd med dekningen. Hadde god samtale uten problemer over Sognefjellet, som var bedre hos ICE enn hos Telenor. Savner mer 5G i Trøndelag og rundt Molde området. Men god dekning med 4G+ ellers. Gode priser, som slår mange andre tilbuder. Har også prøvd ICE og Telenor bredbånd i utkantdistrikt på Nord-Møre. Hvor ICE er par hestehoder forran Telenor, med tanke på kvaliteten på bredbåndet. Samt billigere i pris. Forstår ikke de som klager, da min opplevelser med ICE er veldig bra.
Hei, Håvard. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😍 Det er ikke så lenge siden vi startet å skru på 5G-dekningen, så det er gjør vi fortløpende nå! Her har du oversikt over hvor det er 5G nå: https://www.ice.no/dekning/5g/ og listen blir oppdatert så fort det er klart! Utrolig hyggelig å høre at bredbåndet også oppleves så bra!😀 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Jeg har ingen innsikt i bruken av mobilen min.Jeg fikk en regning på at jeg sendte 225 meldinger til utlandet og da jeg klaget over at jeg ikke kunne se det på mobilen var svaret at de ikke så noen feil. Da jeg ba dem fortelle meg hvilket nummer jeg sendte meldinger til og når, var svaret at det var konfidensielt. hvor er det at forbrukeren ikke kan vite hvor han bruker pengene sine. I hele abonnementsperioden sendte jeg ikke mer enn 20 meldinger.
Hei, Jovan Dette må vi finne ut av! Du skal finne detaljert forbruk på Min Side, og vi kan også sende deg en detaljspesifisert faktura i posten slik at du kan se hvilke nummer det gjelder. Anbefaler deg å sende oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og en forklaring på problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Holder ikke hva de lover. Vi ble lurt av svært salgskåte selger til å gå over til ICE. Vi ble lovet ekstra data uten at begrensninger ble nevnt. Dette viste seg å være Ekstra data via Data Frihet som kun fungerer over ICE + og med svært lav hastighet. Dessuten er dekningen i forhold til ICE+ svært mangelfull utenfor sentrale steder. I praksis tilnærmet "ubrukelig". Liten forståelse hos kundeservice da dette ble fremlagt for dem. Det var også store problemer ved utenlandsreiser, spesielt i USA. Der oppkobling til mobiloperatør for å ringe ikke fungerte. Mye ekstra kommunikasjon via ICE+ for å få dette til å virke. Har nå skiftet fra ICE etter kun 2 måneder. Er nå svært fornøyd med ny operatør, men da tar imidlertid ICE dobbelt bruddgebyr i forhold til hva andre tar! Helt uholdbart. Styr unna ICE som bedriftsabonnement.
Hei, Ove Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har tidligere skrevet ang. Super dekning i Agder. Denne gangen har jeg hatt en tur til Spania, her også har jeg bare gode erfaringer med Ice. Gode speed tester på data også.
Hei, Toralf Så fantastisk å høre :D Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Tina ice.no