Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
777
264
105
135
503
Sorter omtaler etter
Viser av 1784 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problem med mobildata"

Jeg opplever nå at mobildata omtrent ikke virker. Finner ikke noen driftsproblemer, men når jeg ikke har wifi dekning slår jeg wifi av. De siste to dagene så virker omtrent ikke mobildata på telefonen. Så nå lurer jeg på om jeg må bytte til Telenor dekning. Dette har skjedd før, så har det blitt bra og så er det dårlig igjen. Har opplevd umulig å bruke tlf i USA, fikk ikke kontakt med nett og måtte sette kort inn i annen tlf for å få det til å virke. Har opplevd driftsforstyrrelser hvor tlf og sms var borte i flere dager, noe som skapte problemer for meg og gjorde meg grenseløst irritert. Særlig fordi en ikke fikk noe varsel eller noen kompensasjon. Ice er billig og kundeservice er bra, men jeg må kunne stole på at jeg har telefon som virker til enhver tid.

Svar fra ice
12.09.2018 15.20
Hei Per,

Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig hastighet. Kundeservice er like dårlig."
4 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd vekselvis svært dårlig til dårlig hastighet i et halvt år. Tålmodigheten tok slutt når jeg igjen opplevde å få kun 5 mbps av opptil 50 mbps som annonsert på nettsidene deres.

Kontaktet kundeservice. De kunne ganske enkelt gjøre en oppgradering på SIM-kortet så jeg ville få bedre hastighet med en gang. Fint – hvorfor skjedde ikke dette automatisk og mye tidligere? Videre presterte de å skru av nettilgangen midt i arbeidsdagen før jeg ble varslet, og deretter nektet for at det skjedde.

Har vært stilt fra dem i to virkedager nå.

Svar fra ice
12.09.2018 15.20
Hei Thi,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, bra og god service!"

Hadde problemer med at datapakken (1 GB) jeg kjøpte søndag, ikke gikk inn. Henvendte meg derfor til ICE, som slo av hele prisen for datapakken for meg siden det ikke virket da jeg virkelig trengte det! God kundeopplevelse :)

Svar fra ice
12.09.2018 15.14
Hei Erik,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Carine S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holdt overhode ikke til det vi ble forespeilet!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi forklarte veldig tydelig hvor mye vi brukte nett og hva vi brukte det til og da med trykk på tydelig før vi valgte ice sin sommerkampanje på trådløst nettverk. Damen som jeg snakket med bekreftet gang på gang at dette ikke kom til å bli noe problem for oss i forhold til taket på 300 GB. Når vi var kommet litt over en uke ut i prøveperioden ringte vi pga signalene.. De ble også garantert at skulle være upåklagelige siden leiligheten vår som er pitteliten lå meget gunstig til, men ei heller de har vært bra. I allefall spurte jeg også hvor mye vi hadde brukt. Og ble fortalt at vi lå godt ann i forhold til de 300 GB vi hadde til rådighet. Jeg spurte om det var sannsynlig at det ville holde, noe hun svarte bekreftende på. Så etter i underkant av ytterligere en uke virker ingenting som det skal, jeg ringer for å høre, og får da opplyst at vi har brukt opp alt. Jeg spør om det finnes noe alternativ til mer nett (de fleste vet jo hvordan det er å brått sitte der uten mulighet til å komme seg på nett🤯), men nei ikke noe som helst å tilby, jeg sa selvfølgelig vi gjerne kunne betale for å få noe frem til annet var ordnet, men de kunne da absolutt ikke gjøre noe som helst!! Jeg forstår godt at jeg ikke lenger er i kundegruppen demmes og at det sikkert ikke er spesielt interessant å tilby oss noe. Men med tanke på kundeservicen og de lovnader og forventninger vi hadde burde de gjøre en innsats for å løse dette slik at vi gikk fra ice med en god følelse og en mulig varm anbefaling til folk som ikke trenger så mye GB som oss, nå sitter jeg igjen med en bitter smak og en garantert stor telefonregning siden jeg må dele nett fra telefonen min inntil eventuelt bredbånd er installert. I slike situasjoner burde de ikke være så kundekåte, at de lover mer enn de kan holde, og som resulterer i at lommeboka til kunden blir tappet i etterkant når det viser seg at det langt i fra er nok GB. Jeg har også full forståelse for at de ikke kan lukte hvor mye hver enkelt kunde kommer til å bruke, men som skrevet, dette utdypet jeg meget klart! Og hva som har skjedd den korte perioden etter første klage er også ett mysterium for meg, for på en kortere periode med samme bruk har vi da altså brukt over dobbelt så mye. En siste ting, jeg sa jeg hadde en sønn som kom til å være her annenhver uke og som pleide å game en del! Men det har han faktisk heller ikke gjort en eneste gang siden vi fikk ice🤔.
Nei dette var skuffende, så alle som frarådet meg ice, nå har jeg blitt enig jeg også! Angrer bare for at jeg er en person som gidder å gi det en sjans👎.
Tar lærdom og heretter skal jeg vite 100% før jeg bestiller noe som helst. Selgere ass😠

Svar fra ice
11.09.2018 13.48
Hei Carine S

Det er leit å høre at vårt produkt ikke fungerte for deg. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å undersøke denne saken videre. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Vurderer du Ice?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hjelpsom og trivelig"

Jeg ønsket å fjernet t# mitt fra nummeropplysningen, men fant ikke valget under baring i appen. Fikk meget god assistans fra deres ansatt.

Svar fra ice
11.09.2018 13.48
Hei David,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre :)

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Marthe S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice kundeservice"

Jeg har vært abonnement hos Ice i et halvt år. I starten var det noe dårlig kundeservice og litt "rot" men etter å ha vært i kontakt med kundeservicen de to siste gangene, har de vært eksemplariske, både i telefonsamtale og på messenger. Veldig fornøyd med abonnementet på 199,- passer ypperlig for "fattige" studenter :D

Svar fra ice
29.08.2018 15.55
Hei Marthe S,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Marthe! Så bra det ordnet seg for deg. 👍🏻

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god kundeservice"

De svarer raskt, finner gode løsninger og er kjappe på å møte kundens behov. Har fått spesielt god hjelp av (anonymisert). Veldig fornøyd med kundeservicen.

Svar fra ice
31.08.2018 11.38
Hei Øyvind,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig selskap! Ingen service og dobbelfakturering på et av 2 abonnement, et inkasso"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig? Nei blir ikke det når man har 2 abonnement og betaler det ene med kr 456 som var 1 regn v etablert, og det fortsetter men får et overhopp påfølgende mnd, men det betyr 1 mnd forskudd? Men den andre betaler vi da ikke men blir sendt inkasso!?? Hvor er logikken, de har allerede fått mer en 2x199 men neida! Siden den ene ikke er betalt sender vi til innkasso, da blir det enkelt chili mobil 1000gb og 399 mnd og deling til andre tlf, en annen mulighet Fjordkraft kunde 2 gb til 119 i stedet for 199 for samme tjeneste uten dobbelt faktura på en og inkasso på den andre, ps det er nok av seriøse tilbydere som har dekning!!! Kan ikke prate i telefonen fra Hønefoss til Drammen uten at tlf samtale blir brutt pga manglende dekning, min konklusjon kjøpe billig kjøpe dyrt, ps ikke kjøp ice abonnement, da er det kjørt!!!

Svar fra ice
11.09.2018 13.47
Hei Endre,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Topp kundeservice"

Veldig fornøyd med kundeservice.Byttet 2 telefonabonnement og mobilt bredbånd til Ice. Fornøyd med telefon, men mobilt bredbånd er jeg MEGET misfornøyd med. Sjekket dekning og forhold på deres nettside før jeg bestilte. Fikk der opplysninger om at det det var meget god 4G dekning. (Brukes på hytta). I dag da jeg ankom hytta og skulle prøve nettet, ble det en stor skuffelse. Får et gult strek i utslag på signalstyrken. Nettet faller ut hele tiden, helt ubrukelig. Hva gjør vi her Ice?? Et års binding 😢😢😢

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Paul,

Takk for din tilbakemelding. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre! Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Vurderer du Ice?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svar på spørsmål innen angitt tid, av hyggelige kundebehandlere."

Jeg opplever å få den informasjonen jeg spør etter. Kundebehandlerne er hyggelige og forekommende og virker kompetente. Har også sett at Ice har gjort forandringer/forbedringer av nettsider m.m. etter pågang fra kunder. Ser fram til f.eks. tilbud om mobiltelefonforsikring. Alt i alt er jeg fornøyd som Ice-kunde.

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Kristin,

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig Bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke noe omtale, men jeg synes Ice er verdt for pengene. Jeg bruker mobilen min veldig lite og ice gjøre det mulig for meg til å beholde mobilen pga rettferdige priser. Jeg føler meg heldig og er takknemlig for at jeg ble kjent med selskapet, men Jeg vet at ingen selskap har alt perfekt. F.eks hvis man skal kjøpe mobil på ice blir det dyrere enn andre telefon/mobil selskaper

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Elise,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding veldig viktig for oss. :)

Ha en super helg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask respons og utmerket hjelp da jeg trengte puk kode"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask respons og utmerket hjelp da jeg trengte puk kode til tlf, supert kundemottak via facebook. Ty. Ordnet seg fort det gitt😊Super kundeservice via facebook.

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Alex,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! 😊

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Janne Å
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelige kundebehandlere, litt dårlig system de jobber med."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige kundebehandlere, men litt dårlig (tungvindt) system behandlerene bruker. Slik at det tar tid for å få ting gjort.
Men alt i alt er eg fornøyd 😊

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Janne Å,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber daglig med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom og hyggelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har vært veldig hjelpsomme og tatt seg av alt de to gangene jeg har brukt kundeservicen deres. De har alltid svar på de spørsmålene jeg har og er alltid hyggelige uansett hvor "dumme" spørsmålene mine er :)

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Sara,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kristin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig sørvice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra å hyggelige folk. Synd dere ikke har noe sted man kan fylle på GB i bredbåndsnettet deres. Men meget god hjelp ☺

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Kristin S,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Målfrid H. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode og hyggelige kundebehandlere."
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler ice 👌..Flinke kundebehandlere.. rask og hyggelig hjelp på messenger.. og grei pris!
Veldig fornøyd med dere!!

Svar fra ice
31.08.2018 12.17
Hei Målfrid H. G

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!👌

Ha en flott helg videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Herman S. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og veiledning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp og veiledning for hva jeg måtte gjøre og hvordan jeg kunne fikse problemet. Jeg fikk til og med vite hva jeg måtte gjøre for at det samme problemet ikke skulle oppstå igjen. Veldig bra service!

Svar fra ice
31.08.2018 12.16
Hei Herman S. R

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Svein A. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice jukser med forbruksrapportene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke samsvar mellom det bredbåndsrouteren måler og det ice hevder du bruker. Kundeservice greier ikke å sette seg inn i problemene før de gir sjablongsvar.

Svar fra ice
31.08.2018 12.53
Hei Svein A. O

Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Vurderer du Ice?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle andre på markedet
Odd H. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig rask og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare positivt å si om ICE. Vi har neste alle abonnementene våre der nå, og jeg forstår ikke hvorfor andre gidder betale mer enn de må. Når ICE i tillegg har god kundeservice og til og med gode tilbud på mobiler iblant...! Vi kom egentlig fra abonnement hos Hello som ble oppkjøpt av ICE, så vi har ikke vært kunde så lenge da, men positivt til som sagt.

Svar fra ice
31.08.2018 12.53
Hei Odd H. G

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Spørsmål om faktura"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sendte melding på messenger angående en faktura jeg ikke skjønte meg på. Fikk svar innen 24 timer som lovet, med god forklaring!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk rask og god hjelp over messenger isteden for å måtte sitte over telefonen. Kundebehandleren var hyggelig og spurte om jeg lurte på noe mer enn det jeg i utgangspunktet tok kontakt for.
Jeg er fornøyd!

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med Ice 4G i Italia."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er i Italia langs kysten utenfor Roma. 4G faller stadig ut for så å bli borte i kortere og lengere tid (timer). De jeg er sammen med har ikke samme problem utenom en annen som har Ice. Får kun valgt mobilnettet til TIM.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget fornøyd med alt unntatt priser på utlandssamtaler."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra på det meste og absolutt best på noe.

Men 2 spenn i minuttet for å ringe til landnummer i Sverige??? Det trekker en stjerne (mulig jeg var for snill, men de har også noen ekstra pakker man kan kjøpe med inkludert Sverige-samtaler).

Svein-Anders A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd med fakturan av ice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi. Kona og jeg er ikke førnøyd med fakturan fra dem.
De legger på tjenester vi ikke har brukt.
80 kr. på hver av oss i tillegg.

Vurderer du Ice?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god kundeservice og rask leveringstid på router"

Jeg bestillte abonnement den 14 /8, den 16/8 kunne jeg hente routeren min, så de har veldig kurant leveringstid.
Hadde litt oppstartsproblemer da routeren ikke kom på nett men med god hjelp fra kundeservice (facebook chat) ble det løst i løpet av noen få timer.

Veldig fornøyd.

Mobilabonnement fra Ice
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no