Ice.net omtaler og erfaringer

735 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
215
100
47
72
301
Sorter omtaler etter
Viser av 735 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett fornøgd"

Misfornøyd med MMS som dett ut, og vanskeleg å få innstillingane riktige. Håpar det vil stå riktig på nettsida framover.

Svar fra Ice.net
11.07.2017 12.09
Hei, Magni

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Kundenummer
- Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"

Har skjedd noen ganger att jeg må restarte mobilen fordi 4g ikke fungerer " står avsluttet" annet enn det er jeg fornøyd.

Svar fra Ice.net
11.07.2017 12.08
Hei, Magnus

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, send oss gjerne en melding til "some@ice.net" så skal vi se om det er noe vi kan gjøre med problemet.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og bra"

Har ikke vært kunde lenge, men opplever et enkelt og bra mobilselskap med veldig god kundeservice! :)

Svar fra Ice.net
11.07.2017 12.08
Hei, Hilde

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårligste selskapet jeg har prøvd"

Generelt misfornøyd. Etter et år sitter jeg igjen med følgende inntrykk:
Generelt dårlig dekning enn andre selskaper.
Blitt dobbeltfakturert. Og de brukte flere uker på å betale tilbake.
Varierende kundeservice. Flere som ikke klarte å svare på spørsmål eller rette problenet. Og opp til flere ukers svartid på mail.
Sinnsyke priser i utlandet (99 pr mb på Puerto Rico).

Svar fra Ice.net
11.07.2017 12.08
Hei, Øyvind

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "some@ice.net" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din.

Håper på høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fint abonnement og gode svar av kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement for meg med liten bruk. Hender noe går galt med bruk i utland og regninger, men det blir løst bra sammen med kundeservice. Liker ikke disse betalings telefonnummerene, men greier meg godt med facebook.

Svar fra Ice.net
11.07.2017 12.08
Hei, Svein

Tusen takk for en hyggelig omtale- Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Om du skulle trenge hjelp i fremtiden så ringer du kostnadsfritt til oss på 08200 så lenge du er kunde.

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dataroaming"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker ice.net, men dem har litt problemer med BankID.
Ringte kundeservice og de fiksa saken. BankID går fremdeles litt tregt, men helt ok så lenge jeg kan komme inn.
Nå har jeg fått problemer med at jeg mister 4g helt i Norge noen ganger, men får det tilbake når jeg trykker på dataroaming?
Spørsmålet mitt er da... Koster det noe å låne et annet nettverk her i Norge?

Svar fra Ice.net
07.07.2017 10.10
Hei, Peter S

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Det koster ingenting ekstra å ha på dataroaming i Norge.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Regninger"

Fikk melding om endring av abonnement fra 5 til 6 g. De på kunde sentre sier at jeg må bare akseptere det. Uprofesjonelt.
Får ofte for høye regninger og ringer ikke mye.

Svar fra Ice.net
07.07.2017 10.10
Hei, Vedran

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "some@ice.net" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din.

Håper på høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyver"

Var på ferie i 6 dager, brukte telefonen kanskje 5 ganger til å ringe (korte samtaler) så får jeg faktura på 1889,- kr. Makan!!

Det er mange ganger jeg også ikke bruker telefonen mye hjemme i Norge, men får allikevel en regning på 600,- kr)
Dessuten er det liksom fri bruk,?!

Finne opp nr med 5 sifra og sender falske oversikter!!!

Svar fra Ice.net
06.07.2017 17.15
Hei, Hanna

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Hadde problemer med nytt sim-kort og fikk raskt hjelp med å løse problemet. Setter stor pris på det.

Svar fra Ice.net
05.07.2017 14.49
Hei, Lina

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Vurderer du også et mobilabonnement fra Ice.net?
De tre mest bestilte mobilabonnementene til Ice.net er Mobil 1 GB, Mobil 500 MB og Mobil 3 GB.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Jeg hadde Telia før og hadde aldri dekningsproblemer, nå når folk meg igjennom på telefon 50% av gangene.

Svar fra Ice.net
05.07.2017 14.49
Hei, Kåre

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil leverandør uten tull"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobil leverandør som holder det de lover. Og det er uten ekstra regning, bare begrenset fart på data. Helt perfekt for oss 😊👌

Svar fra Ice.net
05.07.2017 10.49
Hei, Joakim

Tusen takk for en hyggelig omtale, Joakim! Det er stas å lese at du er fornøyd med oss.

Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det du trenger til den prisen du ønsker!"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris. Utmerket service og ok dekning. Kan bli bedre enkelte steder langs sørlandskysten (der jeg oppholder meg). Anbefales på det varmeste!

Svar fra Ice.net
05.07.2017 10.49
Hei, Kristian

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår og jeg kan love deg at det bare vil bli bedre og bedre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra og imponerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Ice.net et par år, mobilt bredbånd, og opplevde aldri et problem. Måtte imidlertid flytte til et sted hvor Ice.net ikke hadde dekning, og det gikk greit å si opp abonnementet. Jeg har intet negativt å si om Ice.net, men det som imponerer når jeg leser de forskjellige kommentarene her, er at Ice.net faktisk som de eneste av mobil-nett leverandørene, -tar seg bryet å lese gjennom både gode og mindre gode tilbakemeldinger, og viser vilje til å gripe tak i de erfaringer kunder måtte ha gjort seg. Det er faktisk imponerende for de fleste ser ut til å blåse en lang marsj i hvordan kundene erfarer at selskapet er. ICE har mye å tjene på dette med å ta kundeerfaringene på alvor.

Svar fra Ice.net
05.07.2017 10.49
Hei, Kjell A

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Kjell! Det varmer å lese at du er fornøyd med måten vi griper tak i både positive og negative omtaler.

Ser at du vurderer å bytte selskap, ta gjerne å send meg en e-post til "some@ice.net" så skal jeg nok klare å få deg til å skifte mening.

Håper du tar kontakt!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer som det skal til en grei pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt abonnement med telenor dekning. Dekning er stort sett like bra eller bedre med ice.net. Eneste jeg ikke er fornøyd med er dårlig dekning på hytta.

Svar fra Ice.net
05.07.2017 10.49
Hei, Tom E

Tusen takk for en hyggelig omtale, Tom! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Vurderer du også et mobilabonnement fra Ice.net?
De tre mest bestilte mobilabonnementene til Ice.net er Mobil 1 GB, Mobil 500 MB og Mobil 3 GB.
Dubravko
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"En katastrofe i utlandet"

Først funka ikke i Sverige! Dette retta jeg ved å ringe kundeservice. Så Danmark, Tyskland osv. I dag klarer jeg sporadisk ringe fra Kroatia men MMS funker ikke!

Svar fra Ice.net
04.07.2017 12.32
Hei, Dubravko

Da anbefaler jeg du sjekker om alle innstillinger er korrekt. Når det er gjort, restart mobilen og se om det hjelper. Vedvarer problemet, vennligst søk etter nettverk manuelt og se om en av de andre tilgjengelige gir bedre dekning. Etter du kobler til nytt nettverk, husk å restart mobilen.

Jeg klarer ikke se hvilken type mobiltelefon som benyttes, så jeg legger ved linken til vår guide. Den dekker de forskjellige typene :)
https://www.ice.no/roaming-guide/

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Kundenummer
- Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Det meste er tregt med ice.net. Dårlig dekning (selv i en storby) og elendig responstid på kundeservice. Kundetelefon stengt søndag og man må bruke Facebook med en responstid på 24 timer. Hjelper lite når man trenger hjelp.

Svar fra Ice.net
03.07.2017 14.22
Hei, Merethe

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask hjelp fra utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk rask og god hjelp via messenger da jeg ønsket å bytte abonnement. Veldig kjekt med den type kundeservice.

Svar fra Ice.net
03.07.2017 14.22
Hei, Erik S

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kåre D. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positivt fornøyd"

God kundeservice, men noen ganger tok det lang tid før jeg fikk svar, og litt knotete at jeg måtte legge inn operatørinnstillingene manuelt, så derfor 4 på skalaen. Litt tidlig og svare på spørsmålene under da jeg byttet til ice.net i går, men så langt er jeg fornøyd med dekningen, så må ha litt lengre tid på meg om jeg anbefaler ice til andre.

Svar fra Ice.net
03.07.2017 14.22
Hei, Kåre D. K

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mobil data... og bank id. :((("

Er det noe av det som fungerer?????
Jeg har ikke fått betalt mine regninger, og nå får jeg ikke brukt mobilt bankid for og gjøre noen viktige ting.

Og må betale 700 kr i bruddgebyr. For hva?

Svar fra Ice.net
03.07.2017 14.22
Hei, Sebastian

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mandoran
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye bra, men klare mangler"

Fine priser men behov for flere typer utenlandspakker. Kundeservice er ikke i nærheten av å være tilgjengelig nok, men jeg merker forbedring. Hjelpsom når man evt får tak i noen. Kundeservice må bli mer tilgjengelig.

Svar fra Ice.net
30.06.2017 11.28
Hei, Mandoran

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber stadig med å forbedre oss derfor en din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Marianne B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Feil med simkort"

Fikk fort svar på mitt problem og fikk bra oppfølgning. Dessverre kunne jeg ikke bruke mobilen på ferie.

Svar fra Ice.net
29.06.2017 14.37
Hei, Marianne B

Tusen takk for din tilbakemelding.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Kundenummer
- Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mobildata fungerer ikke"

Hyggelig kundeservice. Men hva hjelper det når problemet ikke løses. Jeg har en ny iPhone 7. Har testet tlf med annet SIM-kort. Ingen feil med tlf. Har slått av og på tlf og endret innstillinger fram og tilbake i 4 mdr. Nok er nok. Kanskje de er noen luringer? Hjelper ikke med billig abonnement når det ikke fungerer.

Svar fra Ice.net
29.06.2017 14.18
Hei, Naiv

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Karoline O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning og kundeservice"

Dårlig dekning noen plasser. Billig abonnement og fungerer ellers som det skal. Hyggelig og hjelpsom kundeservice.

Svar fra Ice.net
29.06.2017 14.18
Hei, Karoline O

Tusen takk for en hyggelig omtale, Karoline! Det er stas å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Vi jobber hele tiden med å bygge ut dekningen vår, så kan love deg at det bare vil bli bedre og bedre.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre.

Mvh
Carl-Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsproblemer"

God pris for mye data, men ut i fra dekningskartet skal vi kunne ha "veldig god" dekning I sjøvassbotn i Tromsø kommune. Dette stemmer desverre ikke, da det er null dekning i området. Prøvd både med telefon og router. Det er ikke signal i området.

Svar fra Ice.net
29.06.2017 14.18
Hei Runar O

Tusen takk for din tilbakemelding.

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på, slik at vi kan feilsøke dekningen i området.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Dag J. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rett og slett dårlig dekning i Norge og utlandet"

Dårlig dekning. De jeg som regel er sammen med. Har en annen leverandør og har dekning hvor det en skulle være. Ikke ice.net.

Svar fra Ice.net
28.06.2017 14.42
Hei, Dag J. M

Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "some@ice.net".

Gi oss følgende opplysninger:
- Fullt navn
- Telefonnummer
- Telefontype
- Hva du kaller du deg på bytt.no
- Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig dekning.

Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no