Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 36 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
901
324
193
264
893
Sorter omtaler etter
Viser av 2575 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Bjørnmagnus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit, Ice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tvillingsim med 6gb og datafrihet, bruker et kort i telefonen og et i routeren hjemme. Streamer musikk, tv og film på flere enheter. Er kjempefornøyd, slippe ekstra utgifter på fiber/coax- internett. Betaler i dag 437,- for mitt abonnement og går aldri tom. Dekning kan variere på ice+ antennene, men der har de telia dekning. Det er et minus at datafrihet ikke gjelder utenom ice antennene, men for byer og tettere bebygd strøk, uvurderlig bra! Jeg har hatt ice abo flere ganger tidligere og byttet til når det har vert billig og vekk når andre har billigere abonementer, men de har alltid hjulpet og tatt seg godt av meg som kunde! I dag er første gang jeg har oppdagt en feil som er på routeren min. Er i ice+ området som den står fast i, men den har trukket datakvoten jeg har hos telia nett. Regner med det ordner seg fort, har gjort det før! Ice appen gjør kontakten enkel! Anbefaler og prøve, ingen bindingstid!

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei Bjørnmagnus,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så utrolig gøy å høre at du er så fornøyd med tjenestene vi leverer. :-D Det setter vi kjempepris på! Tusen takk for at akkurat DU er kunde hos oss. Hvis du opplever noen problemer, eller hvis noe er uklart - ikke nøl med å ta kontakt! :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Ice i fem år nå og vært veldig fornøyd. Fem stjerner hele veien. Men nå øker dem 1G data fra 129 kr til 149 kr uten beskjed. Dem mister meg som kunde nå. Tror kona også vil bytte til et annet selskap... Hun har 6G.

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei Rune,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at vi mister deg/dere som kunder. :-( For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bestilte telefon. Tok 3 uker før levering, 50 samtaler, og masse unødvendig tid."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ufattelig ubrukelig firma. Null kommunikasjon mellom Ice og One2cel. De ansatte er rotete, lyver, og er helt ubrukelige når det kommer til oppfølgning. Møkka firma.

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei S,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik oppfatning av oss. :-( Forsinkelser kan oppstå, men man skal selvsagt motta ordren sin før tre uker. Nå er heller ikke jeg kjent med saken. :-(

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Thomas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Holdt ut med middels dekning pga. prisen på 1gb. Dem setter opp prisen nå, på tide å bytte."
2 syns denne omtalen er nyttig

For ice er det ikke lenger viktig å gi kundene dems mest mulig verdi for pengene. Med dette mener dem god kundeopplevelse, god dekning og nok data til lite konkurransedyktige priser. Da dem kom på markedet i 2015 satte dem ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned frem til 1. april 2020. Nå er det slutt på det. Justeringen dem gjør nå på 1 GB abonnement er den første på tre år. Dessverre justeres prisen til det dyrere, ikke til det billigere. Dem vil derfor ikke lenger være konkurransedyktige på sitt 1 gb abonnement.

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei Thomas K,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke så store krav til mitt 1GB abonnement, så jeg opplever det som OK "til å snakke med". Dekningen er ok, men ikke best (går endel i fjellet), så jeg opplever noen ganger å ikke ha kontakt. Bruksområde: Samtaler, aviser, SMS, MMS, litt Facebook, Insta og Snap - dette går stor sett fint. Har kontaktet serviceapparatet noen ganger. Jeg bruker epost, får derfor kke øyeblikkelig svar, men oftest i løpet av timer. Problemene har blitt løst.

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei Arild,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Guttorm G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å bestille abonnement og få SIM-kort gikk fort og greit, 2 måneder prøve for 99kr. Men-det virker ikke... Puttet SIM-kort i telefonen og slår på. Det virker akkurat lenge nok til at jeg får melding om at SIMkort er aktivert. Helt dødt, kobler seg ikke på. Siden telefonen nå ikke virker og mitt gamle abonnement er avsluttet blir det chat med kundeservice. Som tydeligvis sitter å limer inn "hjelp" fra nettsiden.. Tilslutt mener dette vesenet at jo, simkortet er defekt, kan jeg kjøpe et i butikk? Så gjør jeg det da, 200kr. Og akkurat det samme om igjen, eneste forskjellen er at jeg nå har dårlig dekning og 3G som går inn og ut i 3-4 minutter. Jeg har fri sikt til ICE basestasjon ca 600 meter unna, dekningsbidraget deres hevder svært god dekning for ice+, telefonen er ikke låst og har virket verden rundt uansett hvilket kort som blir satt inn. Chat med kundeservice igjen, utrolig nok samme navn som igår, 3 muligheter, de jobber ulovlig lange vakter, flere ansatte med samme noe spesielle navn eller det er robot. Ingen hjelp å få, samme innlimingen som igår. Ikke kan ICE fikse sitt eget abonement, ikke kan de flytte meg tilbake til min gamle leverandør (at de kunne flytte andre veien fra et abonnement registrert på et annet navn enn mitt er rart..) uten spørsmål, ikke vil de avslutte abonnementet. Så resultatet av å tro på ICE sine fagre løfter er 5-6 dager uten telefon, 200kr i utlegg og jeg regner med de er frekke nok til å sende faktura også...

Svar fra ice
14.04.2020 11.56
Hei Guttorm G,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start med oss. :-( Jeg kan bekrefte at det ikke er en robot du snakker med på chat og du har en angrefrist på 14 dager.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Proffiterer på koronakrisen"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ice presterer å sende ut en e-post der de tilbyr meg et valg mellom 2 unike tilbud. "Ikke gjør noe, og prisen på abonnementet går opp med 15%. Eller, bind deg til oss i 12 mnd og behold prisen du har i dag". Attpåtil kaller de dette for en koronatiltak for å bedre situasjonen for kundene sine. Elendig. Mister meg som kunde om de ikke beklager og trekker dette tilbake.

Svar fra ice
31.03.2020 14.47
Hei Marius,

Tusen takk for din henvendelse! 1 GB har fått en ny pris på 149 kroner. Så om du ønsker å beholde den tidligere prisen på 1 GB, har du en mulighet til det. Jeg beklager dersom dette ikke var et tilbud som traff deg. :-(

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice. Enkelt og greit."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice har aldri feil i faktura. Presise, korrekte og god app og service. Mindre dekning enn andre noen steder trekker ned. Generelt godt fornøyd.

Svar fra ice
31.03.2020 14.46
Hei Dagny,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så gøy å lese at du er fornøyd med oss. :-D Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. Bra med konkurranse i Norge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE i flere år og er veldig fornøyd. God kundeservice både på live chat og facebook. Det jeg liker aller best er app'en deres og at de tilbyr gratis simkort/abb til mine barn hvor hvert barn får 1GB med internett trafikk. Når jeg har mye trafikk tilgode kan en også dele dette med mine barn eller venner enkelt i appen. Stå på videre! Vi trenger konkurrenter til Telenor og Telia i Norge :) Eneste jeg savner er mer informasjon rundt 5G og når dette blir tilgjengelig og hvor.

Svar fra ice
31.03.2020 14.45
Hei Morten,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så gøy å lese at du er fornøyd. :-D Takk for at du og din familie er kunde hos oss. Om du ønsker å lese mer om 5G, kan du søke på "5G" i søkerfeltet vårt, inne på ice.no.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice-app sluttet plutselig å fungere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den Ice app-en har vært utmerket og den inneholdt alt jeg trengte. Den var lett og oversiktelig. Nå blir den blank når jeg åpner den. Jeg har oppdatert telefonen, slettet app-en og re-installert den, men vill ikke virke. Til slutt kontaktet jeg kundeservice. Der trodde de det var telefonen det er noe galt med, men alt annet virker på den. Selv etter en restart, virket ikke app-en. Ice er utvikler av appen, men det var lite hjelp å få. Derfor får Ice bare 3 stjerner og ikke fem stjerner.

Svar fra ice
31.03.2020 14.45
Hei Kjell,

Tusen takk for din henvendelse! Det skal selvsagt ikke være slik at appen din ikke fungerer. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med Ice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke annet å si en kjempe fornøyd med Ice. Eneste haken er at en ikke får kjøpe mobil router uten å ha abonnement. Hadde vært flott å kunne kjøpe dem utenom også.

Svar fra ice
31.03.2020 14.44
Hei Kjell D,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med oss.

Du kan få kjøpt et Bredbånd uten abonnement, hos en forhandler. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fullstendig elendig søppel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde i tre år. Elendig dekning, elendig kundeservice, dobbelfakturering, flere i familien har lignende erfaring, osv. Orker ikke skrive mye, dette holder, Folkens ligg unna dette firmaet. :-)

Svar fra ice
26.03.2020 16.07
Hei Peter,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke var bra nok, hos deg. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grusom kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. Ice er ikke noe jeg ønsker min argeste fiende. Ice har en forferdelig mentaliten til kundene sine. Service og imøtekommenhet prioriteres ikke av ice. Selv valgte jeg og betale flere tusen kroner i bruddgebyr for å slippe ice noe mer. Gjør deg selv en tjeneste. Styr unna. Dårlig dekning har de også veldig mange steder.

Svar fra ice
23.03.2020 16.01
Hei Christoffer,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din og er usikker på hva som har skjedd/hva slags problemer du har hatt, med abonnementet. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice.net sliter med pris på mobilabonnement, lite data samt mms"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet nylig mobilabonnement fra ice.net til annet fordi ice.net skrur opp prisene mens andre skrur ned eller er stabil. Verifiserte etter bytte funksjonalitet i bl.a. mms. Det funker utmerket bortsett fra til flere bekjente med ice.net abonnement. Der tok leveringstid for mms mange timer. Det er verken tillitvekkende, akseptabelt eller funksjonelt. Slik jeg forstår foregår levering av mms slik: Mms går fra telefon--->avsenders mmsc--->mottalers mmsc--->mottaker Ice.net sliter

Svar fra ice
23.03.2020 15.58
Hei Reidar,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med MMS. :-( Slik skal det selvsagt ikke være.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært bra tilbud."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har Ice 6GB + Data frihet på 1000GB i mnd. Abonnementet er 10mbps, som er helt ok i en husstand der 2 ser tv/film samtidig. Har trillingkort, 2 i mobil, 1 i en router, og betaler 466,- /mnd. Suvvvvverent!. Har ikke hatt noe problemer av noe slag. Er SVÆRT fornøyd med at det endelig kommer mobilabonnement som har samtale + mye data. (At det ellers skilles mellom vanlig abb. og breddbånd-abb. har vel ikke noen annen grunn enn å melke folk for penger) Håper tilbudet varer! Har anbefalt ICE (samme abonnement) til flere venner, som også er strålende fornøyd :)

Svar fra ice
23.03.2020 15.55
Hei Lars A,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med tjenesten vi tilbyr. Så kult at du har anbefalt oss videre. Tusen takk for at du er kunde hos oss. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service men prisen øker fort"

Selv om Ice har god service har jeg sagt opp abonnementet. For 2 år siden betalte jeg 99 pm, nå er det 149 pm. Det går fort i svingene. Ice: prøv kanskje en pensjonistabonnement!

Svar fra ice
20.03.2020 22.44
Hei Robertb,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har et AS med en ansatt (meg selv) og ble ringt opp av en selger fra Ice om tilbud på et gunstig bedriftsabonnement med priser bare han kan tilby. Jeg startet samtalen med at mobilabonnementer (3 stk) vi har i dag betaler jeg privat. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke ord han brukte, men jeg forsto det slik at vi kunne få samme betingelser privat siden jeg eier en bedrift. Jeg har dummet meg ut og godkjent avtalen på e-post mens jeg snakket med han uten å lese gjennom. Jeg trodde vi var enige. Han var behjelpelig med å fjerne barnas tel numre fra opplysningstjeneste. Da jeg hadde mulighet til å lese gjennom avtalen på nytt 1,5 time senere skjønte jeg at dette er feil og jeg har inngått en bedriftsavtale og har sendt Mail til selgeren(uten å få svar) og har ringt kundeservice som har opprettet en klagesak. Vi har ikke kommet til enighet og snakker forbi hverandre. Mine poeng er at abonnementer var private og mine to barn er ikke ansatte i bedriften. Jeg føler meg lurt og i tillegg er det bindingstid på 24 måneder ellers må jeg betale bruddgebyr på kr 3.000 eks mva. Kundekonsulent som er den øverste klageinstans hos Ice står ved at jeg har sagt at «Jeg kan ta avgjørelse på veine av bedriften» og at de finner det rimelig at siden jeg har åpnet e-post og bekreftet avtalen så hadde jeg mulighet til å lese gjennom. Og det er helt riktige påstander dratt ut av konteksten. Jeg hadde større forventninger til Ice-kundeservice. Ønsker at de skal være mer løsningsorientert og prøve å gjøre kunden mer fornøyd. Vi kunne møtes halvveis, men jeg føler meg presset til å beholde avtalen og betale den privat hvis ikke jeg får noen gode tips på hvordan jeg kan løse dette. Greie priser, men etter en slik kundeservice vil ikke jeg ha det gratis og kommer til å forbanne Ice hver gang jeg tar i telefon.

Svar fra ice
23.03.2020 15.55
Hei Galina,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du føler deg lurt og at du sitter igjen med en slik oppfatning av oss. :-( Dette ønsker jeg selvsagt å ta en nærmere titt på.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og oppjustering av priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble for en god stund siden tvunget over til Ice etter at de kjøpte opp kundebasen til Komplett Mobil. Ikke bare måtte jeg betale litt mer i måneden, men jeg fikk elendig dekning innendørs, og det i Sandefjord! Jeg hadde forventet mer av Ice, spesielt etter all skrytinga de har gjort av den "gode" dekningen deres. Har allerede byttet operatør fordi Ice øker prisene i april. Ikke bare sparer jeg penger, men jeg har nå full dekning innendørs. En skikkelig vinn-vinn-situasjon, spør du meg.

Svar fra ice
20.03.2020 22.33
Hei Olav,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg.

Husk at du er hjertelig velkommen tilbake til oss. :-) Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra og er billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ice mobil abonnement i flere år nå. Har til og med kjøpt telefon hos de. Alt funket som det skal.

Svar fra ice
12.03.2020 12.43
Hei Iva,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så fint å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med oss som operatør. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nå blir det for dyrt igjen, da bytter jeg våre anbonnent"
2 syns denne omtalen er nyttig

Innen 1. april byttet jeg våre abonnement, trist at dere blir dyrere, det er flere som er billigere enn dere også idag.

Svar fra ice
09.03.2020 12.11
Hei Frida,

Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god kundeservice på chat"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har tatt kontakt med ice på telefon og chat mange ganger ila de siste 7 årene, da jeg har vært kunde av og på, på både mobil og mobilt bredbånd. Har aldri hatt noe problem med å avslutte abonnement, oppgradere, nedgradere båndbredde, bestille sim kort, etc. Kanskje jeg bare er heldig, men de er utrolig raske til å svare på chat. Disse folka kan kunde support etter min mening!

Svar fra ice
09.03.2020 12.11
Hei Torbjørn,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårligste kundeservicen jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Søsteren min ble nektet iPhone som vi hadde betalt for og bestilt. Vi forsto ikke hvor telefonen ble av, og da vi tok kontakt med Ice fikk vi beskjed om at hun ikke kunne få telefonen fordi vi hadde registrert abbonomentet på vår mor. Vi trodde det var nødvendig siden hun er under 18 år, og hadde forventet å få beskjed dersom bestillingen ikke gikk igjennom. Veldig merkelig at de trekker penger fra kontoen for en ugyldig bestilling også.😤

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei Marita,

Tusen takk for din henvendelse! Nå kjenner ikke jeg til saken, men dette høres utrolig merkelig ut. :-O

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer, slik at jeg får undersøkt saken, nærmere. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og greit abonnement, oversiktlig app. Mangler litt dekning ifht. Tidligere abonnement med Telenor nett på hytta spesielt. Blir dyrere nå så er ikke blant de rimeligste lengre. Vurdere å bytte til f.eks. Hudya.

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei J,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år.

Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, god dekning, laveste pris."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ingenting negativt å si. Alltid en strålende kundeservice, og alltid god dekning på fast land som på havet.

Svar fra ice
09.03.2020 12.10
Hei Filip O,

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.

Svar fra ice
09.03.2020 12.09
Hei,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR