Mobiltelefoni

Ice.net omtaler og erfaringer

831 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Filtrer omtaler
245
112
55
77
342
Sorter omtaler etter
Viser av 831 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Facebook"

Har blitt tvunget over så vet ikke mye. Men er fint at dere kan nås på fb. Fine svar men kunne vært enda tydeligere på dem.

Svar fra Ice.net
05.09.2017 15.18
Hei, Gea

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi får og tar med oss dette videre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og greit med mange tilbud"

Først ute med data rollover, ser frem til datasim for kartbruk, etc når det kommer. Savner tilbud med dual sim for bruk av samme nummer på 2 telefoner. Ellers grei service.

Svar fra Ice.net
05.09.2017 12.00
Hei, Odd I

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover.

Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar jeg med ditt ønske videre intern så får vi se hva fremtiden bringer.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Jan I. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice.net respekterer, uten spørsmål, min forespørsel om å bytte til et billigere abonnement"

Er veldig fornøyd med at jeg fikk nedgradere til et billigere abonnement og beholde data rollover mengden fra måneden før. Ville egentlig gå tilbake til samme abonnement, men uten "Bruk i EU" (for å spare de 29,- som student), men med å gå over til 500 mb data (og det vanlige) til 99,-, så blir det i praksis 1 gb abonnementet som jeg hadde før, som var på 1 gb (jeg bruker ikke all dataen hver måned).

Utenom det er jeg svært fornøyd med at det går an å bytte abonnement over tekst, Facebook. Da slapp jeg den litt bullshit-kostnaden med femsifrede numre :P

Svar fra Ice.net
05.09.2017 11.57
Hei, Jan I. N

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre du er fornøyd med oss.

Du ringer gratis til oss så lenge du er kunde hos oss, ellers så er det bare å fortsette å bruke Facebook om du lurer på noe eller trenger hjelp med noe. :)

Ønsker deg en fin dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig nett og dårlig service"

Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i 6 år og spesielt de siste årene har nettet gått fra å være litt dårlig til helt elendig. Og særlig etter oppgraderingen til 4G. Jeg har byttet til Chess sitt mobile bredbånd siste året og det er en helt annen verden både mht. til hastighet og kundeservice.

Svar fra Ice.net
05.09.2017 11.57
Hei, Sveinj

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig frekk kundeservice"

Kundeservicen lyver og er nedlatende over chat på facebook. De anklaget meg til å ha godtatt et dyrere abonnement ved at jeg hadde tykket på en link gjennom en mail, noe jeg selv ikke erkjenner. Har nå byttet til chilli mobil, og de ser ikke ut til å bry noe om dette. I tillegg null dekning 20% av tiden og null tjeneste i utlandet - noe som gjorde turen gjennom Mexico og Miami ganske forferdelig. ;) Gjør ingenting for å gjøre opp for seg.

Svar fra Ice.net
04.09.2017 11.27
Hei, Linn

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Odd S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Regning blir ikke sendt "

Regning blir ikke sendt men de påstår det. Måtte ringe å be om å få den. Bare surr fra dere ang betaling av abonemang

Svar fra Ice.net
04.09.2017 11.27
Hei, Odd S. A

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "bytt.no@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller deg på bytt.no

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk god kundebehandling!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandling topp. Litt startproblemer med faktura. Dekning må bli bedre. Surrer og går endel...
Dårlig dekning på bredbånd som mannen min har.

Svar fra Ice.net
31.08.2017 11.36
Hei, Elin

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått.

Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre med dekningen.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Gerd B. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"

Er godt fornøyd etter å ha vært kunde i snart 1 år og har alltid fått god hjelp da jeg ikke er særlig teknisk " begavet " Men utenlandsproblemene må dere fikse. Ikke særlig kjekt å ikke kunne bruke telefon eller nett når man er på ferie utenlands. Heldigvis hadde jeg med en gammel ekstratelefon med kontantkort fra annen operatør, slik at jeg fikk ringt kundeservice og problemet løste seg. Men tilbake i Norge gjentok prosedyren seg og den gamle telefonen kom til nytte igjen. Så dette MÅ dere ordne, ellers har jeg ingenting å klage på.

Svar fra Ice.net
30.08.2017 13.17
Hei, Gerd B. V

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og tar med din tilbakemelding videre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Hans K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tvillingsim"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med Ice hjemme som i utland. Skulle ønske dere kunne tilby tvillingsim som andre selskap gjør. Meget fornøyd med dekning. Eneste jeg trekker fra en stjerne er at dere ikke tilbyr tvillingsim.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 15.13
Hei, Hans K. B

Tusen takk for en hyggelig omtale.

Det er med glede jeg kan fortelle deg at til høsten kommer vi med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder.
Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Kunden vil da kunne bruke sin datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen.

Vi kommer tilbake med mer informasjon om priser og dato når det er klart.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veeeente"

Et svar som sa noe om at dere har stor pågang men har sett min henvendelse og tar kontakt hadde hjulpet på tålmodigheten min.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 11.52
Hei, Linda

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så fort som mulig.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker jeg seriøst 20 GB data i måneden?"

Jeg kjøpte ny telefon for et halv år siden hos Expert. Med denne telefonen fulgte det med et abonnement fra ICE. Jeg fikk 1000kr i avslag på mobilen for å velge dette abonnementet. Med en 12 måneders bindingstid. Perioden etter dette kjøpet har jeg aldri kjøpt så mange datapakker som jeg har gjort frem til i dag. Jeg har 12 GB i måneden og ender alltid på 20 GB. Da jeg var kunde hos Talkmore brukte jeg 6 GB i måneden og hadde mer til overs. Er det bare meg eller bruker Ice mer nett? Kanskje jeg blir lurt? Ikke vet jeg, men når bindingen er over bytter jeg umiddelbart.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 13.33
Hei, Øyvind

Takk for din tilbakemelding.

Mobildata blir kun belastet ved bruk, det kan være at etter at du kjøpe ny telefon så har du noen innstillinger på telefonen din som bruker mobildata som du ikke ser. F eksempel bakgrunnoppdatering eller Wi-Fi hjelpen er noen av innstillingene som belaster deg for mobildata.

Anbefaler deg til å sjekke over innstillingene dine. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.net" om du trenger hjelp.

Ønsker deg en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Liv-Heidi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Feil mms"

Tok lang tid før feilen var opprettet. Men det var en enkel løsning som muligens kunne vært ordnet tidligere. Men skryt til dem som svarte meg raskt og gjorde sitt beste:)

Svar fra Ice.net
29.08.2017 11.52
Hei, Liv-Heidi

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at det løste seg.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice.net?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig 4g"

4g er dårlig. Når den viser lte går det tregt. Andre i familien benytter One Call og Telenor og har bedre fart & dekning.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 11.52
Hei, Ke

Takk for din tilbakemelding. Det er slik at hastighet og dekning kan variere og av og til vil du ha bedre hastighet en andre i familien og i andre områder vi de ha bedre dekning/hastighet en deg.

Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilt bredbånd"

Meget dårlig behandling, kjøpte mobilt bredbånd for å benytte dette i båt, da Ice.net ga utrykk for at dette var det beste på markedet, min erfaring var stikk motsatt, dette virket ikke, men å få refundert dette var bortimot umulig, selv hadde jeg betalt for router pluss mnd. avgift, da jeg ville avslutte å sende routeren tilbake tok det uker og måneder, når de endelig aksepterte måtte jeg fortsette å betale avgift i to måneder og jeg måtte sende routeren inn uten å få refundert beløpet jeg hadde betalt for denne, dette måtte jeg akseptere hvis de skulle avslutte abonnementet, dette er faktisk det dårligste opplegg jeg noen gang har opplevd....

Svar fra Ice.net
29.08.2017 13.33
Hei, Helge

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nytt abonnement"

Har nettopp kjøpt meg ny telefon og byttet abonnement til ice net. Får ikke til å aktivere det nye simkortet, får feilmelding på ice.net sin nettside og siden mitt forrige er avsluttet har jeg heller ingen mulighet til å ringe.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 11.51
Hei, Maren

Dette høres ikke bra ut.

Send meg en e-post til "bytt.no@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller deg på bytt.no

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, problemer med å koble til i utland"
1 syns denne omtalen er nyttig

Store problemer med å koble til telefon nett og data bruk, måtte ringe kundesenter fra annen tlf for å få hjelp til å stille alt inn på nytt, samme leksen når jeg kom tilbake til Norge.

Svar fra Ice.net
29.08.2017 11.51
Hei, Linda N

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du fortsatt har problemer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundescervise!"

Kundebehandler legger på midt i en samtale da han blir irritert over at jeg ikke forsto hva han prøvde å si! Som kundebehandler må man prøve å ha forståelse å ha tålmodighet å ytre service!! I andre tilfeller ble jeg lovt ting som neste gang jeg ringte fant ut at bare var tull!! Ikke greit å love kunder ting som ikke stemmer!! Bortsett fra kundebehandlinga er jeg fornøyd! :P

Svar fra Ice.net
23.08.2017 14.15
Hei, Sina

Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du snakker med oss.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, men"

Veldig fornøyd med det meste, men svært irriterende og uforståelig at de fortsatt ikke har fått orden på MMS innstillingene. De må legges inn manuelt og på nytt hver gang man er utenlands.

Svar fra Ice.net
23.08.2017 14.00
Hei, Rhu

Tusen takk for en hyggelig omtale. Når det gjelder MMS innstillingene som faller ut ved utenlandsreise så må jeg bare beklage det. Men Akkurat nå er det kun de landene vi har avtale med som kundene våre slipper å legge det inn manuelt igjen. Men vi jobber hele tiden med å skaffe nye avtaler men dette er en krevende prosesss og det tar tid.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig kundeforhold!"

Fikk kampanjepris fra telefonselger og han sa jeg kan beholde abonnement så lenge jeg ville, men nå ser jeg at ice.net har endret mitt abonnement pris fra 149kr til 199kr uten å si fra til meg. Jeg ser etter noen andre selskap som er mye bedre en ice.net.
En ting til at det har veldig dårlig dekning.
Ofte jeg går tilbake i 2002 meg gprs :).
Data rollover spisser over 1GB bare i en natt før neste måned starter.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 14.01
Hei, Asif

Det hørtes ikke bra ut. Jeg vet at det blir sendt ut en tekstmelding før bestillingen blir godkjent, der står det at tilbudet kun gjelder i 12 måneder.

Send oss gjerne en e-post til "some@ice.net" så skal vi undersøke hvorfor du får dårlig dekning.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik Øwre
ice.net
Jamil A. Q
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service"

Bra og billig. Forsett kan gjøre enda bedre og billig, ta med mere land i abonnementet -minst eu, usa, canada.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 09.01
Hei, Jamil A. Q

Tusen takk for en hyggelig omtale, Jamil! Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar vi ditt ønske med videre internt.

Ønsker deg en din dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og dekning i utlandet"

Var kunde i 3 uker. Tredje uken var jeg i Spania, der var det null dekning. Sa fra at jeg ikke fikk varen jeg betalte for. Sa opp abbonemanget så fort jeg kom hjem til Norge. Måtte betale for privat nett i Spania, noe som kostet mere enn mitt abonnement hos ice.net. Trodde virkelig ikke ice.net ville sende meg regning på 234 kr, da de ikke har levert varen som jeg bestilte. Det at ikke dekning virket i utlandet, og at jeg fikk extra kostnader, burde gjøre at de slettet fakturaen. Fikk beskjed om at vist jeg skulle slippe å betale, måtte jeg ha sagt opp innenfor 14 dagers fristen. Ikke lett fra Spania, uten dekning. Elendig service.

Svar fra Ice.net
22.08.2017 14.01
Hei, Anita L

Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verdens beste kundeservice!!"

Fungerer akkurat like bra som dyrere abonnement jeg har hatt hos andre aktørere. Har vært en del i kontakt med kundeservice på facebook pga mistet tlf og nytt simkort ++ de har svært med en gang, og ordnet opp i problemene mine på et par minutter! Kjempefornøyd!

Svar fra Ice.net
17.08.2017 08.59
Hei, Agathe

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200

Ønsker deg en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Vidar O. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har dekning men nettet et meget tregt"

Prøvde Ice mobilbredbånd i sommer og ble skuffet over hvor tregt dette nettet var. ICE ruter har kontakt med sendere med nesten hele tiden, men mobiltelefoner hadde ennå bedre signalstyrke hver gang vi sammenlignet systemene. At datahastigheten ikke kan garanteres er greit, men at det ikke fungerer å ta opp VG.no når mobiltelefon tar siden superraskt er underlig. Enkelte steder fungerte nettet, men det var nærme sendere. Så neste gang vurdere jeg heller å kjøpe en ruter fra Emcom og heller bruke ekstra SIM-kort på vårt vanlige mobil abonnement og få fullhastighet og heller tape 450 MHz dekningen fra ICE. Tydelig at det er andre aktører som også har ekstra antenner og utstyr som er bedre.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 13.12
Hei, Vidar O. E.

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"GPS problemer i hele Kristiansand"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hett Ice.net en stund uten mange problemer, men i hele Kristiansand området har jeg store GPS problemer. Vurderer sterkt å bytte over til et annet abonnement.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Trym

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved reiser i utlandet har ikke ice fungert for meg. Mistet mobilforbindelse over flere dager da jeg var i sør-Europa og måtte via Mail få instruksjoner om hvordan jeg skulle endre innstillingene for å få forbindelsen tilbake. Også mms har blitt borte hver gang jeg har vært en tur i Sverige. Fryktelig irriterende!
Er fornøyd med data rollover. Men kommer nå til å bytte til annen leverandør.

Svar fra Ice.net
15.08.2017 12.33
Hei, Vera

Det er beklagelig å lese at du opplevde problemer når du var på reisefot, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "some@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Legg ved følgende informasjon.

- Fult navn
- Telefonnummer
- Hva problemet er

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no