Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mobilabonnement oppsigelse.

Omtale av  Marit

Det er utrolig dårlig å måtte betale for en hel måned når man sier opp et abonnement. Jeg ringte kundeservice og fikk endel svada fra kundekonsulenten om at det var ikke han som bestemte reglene. Og endel hypoteser om bindingstid. Jeg spurte om det var bindingstid hos dere. Nei, fikk jeg til svar og da er det heller ikke noen hensikt fra dere å bruke slike hypoteser. Jeg fikk ny leverandør fra 6. juli og må betale for hele juli. Fem dager koster en hel måned. Dette er elendig service. Anbefaler ikke Ice. Utrolig skuffende.

Svar fra ice
12.07.2021 14:53

Hei, Marit Det var leit å høre at du sitter med dette inntrykket. Vi som veldig mange andre mobilselskaper har at man må betale ut den måned man har startet i ved oppsigelse. Viser derfor til våre abonnementsvilkår som man kan lese via https://www.ice.no/vilkaar/vilkar-privatkunder/. Under punkt 11 i vilkårene står informasjonen om oppsigelse. Vilkårene har man godkjent når man bestilte abonnement hos oss. Håper dette ga en god forklaring på årsaken til faktureringen. Om det er noe mer du lurer på angående dette kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] med ditt navn og telefonnummer, å vi vil gi deg tilbakemelding der. Mvh Christine ice.no

Ice mob

Omtale av  Rolf C

Svært dårlig, fakturerer for bruk i eu, men i avtalen er bruk i utlandet inkl. Ikke akkurat et selskap man kan stole på

Svar fra ice
09.07.2021 11:35

Hei, Rolf Dette øsker jeg å se på for deg. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret og ditt navn, så skal jeg finne ut av det. Mvh Christine ice.no

2 måneder er 45 dager

Omtale av  Geir

Byttet til ICE 15. juni med 2 måneder gratis frihet. Da fakturaen kom stod det Ice frihet fra 1 juni. Står ingen steder at man må bestille akkurat 1. hver måned for å få 2 måneder. Føler meg ganske lurt når man regner tiden fra 14 dager før man har abonnementet. Mvh Geir.

Svar fra ice
08.07.2021 13:52

Hei Geir, Dette skal jeg se på for deg. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret og ditt navn, så skal jeg finne ut av det. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no

Ingen wifi tale offshore

Omtale av  Trond

Hvorfor fungerer ikke wifi tale offshore, ja jeg vet at Ice sier det fungerer avhengig av hvilken telefon du har, men det gjør det ikke. Ingen jeg kjenner her ute får wifi tale til å fungere med ice abonnement, mens alle med telenor abonnement får wifi tale offshore til å fungere uten problemer??

Svar fra ice
07.07.2021 08:28

Hei Trond Dette er en sak vi absolutt må finne ut av. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummeret ditt og ditt navn i e-posten, så vil jeg ta kontakt med deg. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Erik J

Svarer ikke på mail, ingen hjelp for å løse problemer. Skiftet til ICE etter bra tilbud. Sendte nytt SIM kort på nytt nummer ist for portering av gammelt. Falt snart ut og vi bytter nå tilbake til gammel leverandør!

Svar fra ice
05.07.2021 09:52

Hei, Erik Det er leit å høre at du sitter igjen med så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Mvh Christine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen informasjon om at man må betale ut måneden ved oppsigelse

Omtale av  Malin

Sa opp abonnementet 1. juni, og må betale for hele juni måned. Greit nok, men ikke på et eneste steg i oppsigelsen ble det nevnt at det ville skje, og kundeservice henviser til vilkår. Har aldri vært med på denne praksisen før, og det er tydelig at de bare ønsker å tappe penger av folk. Ellers hadde de skrevet det i SMS-en jeg fikk når jeg sa opp, for eksempel. En god måte å sikre at kunder aldri kommer tilbake. For ikke å snakke om blodprisene de tar.

Svar fra ice
01.07.2021 15:00

Hei! Det er leit å høre at du sitter igjen med et så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Mvh Jonas ice.no

Kundeservice

Omtale av  Sonja

Jeg har glemt mitt passord. Når jeg ber om nytt passord, får jeg beskjed om at jeg har mottatt en mail for å sette passord. Problemet etter x antall forsøk og 6 samtaler med dere, med like mange forskjellige svar!!!, har jeg fortsatt ikke mottatt noen mail. Jeg har blitt lovet at teknisk support skal kontakte meg, men jeg har ikke hørt noe. Nå har jeg holdt på med dette i flere dager, og vurderer sterkt å bytte til annen levrandør! Jeg mener bestemt at jeg har krav på å få tilgang til "Min side"

Svar fra ice
01.07.2021 15:00

Hei, Sonja Jeg beklager ulempene dette kan ha medført for deg. Det ville vært supert om du sendte oss en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt, så skal vi undersøke dette for deg. Dette er absolutt noe vi ønsker å se nærmere på. Mvh Jonas ice.no

ingenting.

Omtale av  Knut

har faktisk ikke noe bra å si om ice, kjøpte 10gb+1000gb i ice pluss nettet men det viste seg at det nettet eksisterte ikke utenfor storbyer. styr unna!!! spar dere for trøbbelet.

Svar fra ice
25.06.2021 14:07

Hei, Knut Det var leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Ice bygger kontinuerlig ut nettverket sitt. Dersom du sender oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og din adresse, kan vi undersøke om det er noe planlagt utbygging i ditt område.

Svindel selskap

Omtale av  Cassandra

Utgangspunkt skulle kjøpe iPhone med abonnement, da må det være bindingstid med abonnement, var klar over med dette reglene. Hun selgeren laget kontrakt før kreditt sjekk.Siden kreditt sjekk gikk ikke gjennom. Da valgte jeg å kjøpt ut mobilen. Betalt en små beløp med kontant, resten på kort. Derfor valgte jeg abonnement uten bindingstid (de har til og med tilbud den abonnement jeg har valgt i seks mnd. billigere). Etter et års bruk var ikke som forventet, valgte jeg å si opp abonnement. Etterkant krevet de bruddsgebyr som ikke eksistert. Jeg har dokumentert alle papirene, og forklart. På grunn av jeg kunne ikke dokumentert en del av summen blitt betalt med kontant, fordi mobilen har jeg solgt til en annen, og kjøperen fikk med kvittering. Jeg skulle politianmeld dem, men på grunn av helsa min var ikke bra, har ikke nok energi, valgte jeg og betalt for å bli kvitt dem. De har rett og slett ikke noe i orden med arkiv (betalingssystem). EN STOR SVINDEL SELSKAP.

Svar fra ice
22.06.2021 19:58

Hei, Cassandra Dette var synd å lese. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mobilnummeret eller kundenummeret det gjelder og en kort forklaring av saken slik at vi kan se litt nærmere på dette for deg.

Supert

Omtale av  Hans

Alt virker som det skal, god kundeservice og fin brukervennlig app som gir god oversikt over forbruk både for meg og mine barn.

Svar fra ice
15.06.2021 13:20

Hei, Hans Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Byttet til ice, kjempe fornøyd.

Omtale av  Tor I. B

Jeg byttet fra Talkmore til Ice etter at jeg ble kontaktet av en hyggelig selger på telefon. Et valg jeg IKKE angrer på. Ikke bare er Ice MYE billigere, men de har også svært god dekning. Hos Ice får du mye for pengene, derfor bør du gi dem en sjanse. Da hjelper du også til slik at Telenor og Teila ikke får monopol. Det vil vi ikke ha i Norge! Siden jeg reiser en del så er dekning for min del svært viktig. Hos Talkmore hadde jeg flere ganger problemer med at samtalen falt ut, Hos ice har ikke dette vært et problem, alltid god dekning! Kundeservice er ikke noe jeg ofte bruker, så her kan jeg ikke uttale meg. Men håper at jeg får den hjelpen jeg trenger, når jeg en gang trenger det. :-)

Svar fra ice
15.06.2021 13:21

Hei, Tor Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

7000 kr i bruddgebyr uten opplysing om det

Omtale av  Elias

Dette er min verste opplevelse innen kundebehandling og skjulte vilkår. Aldri opplevd så sterk frustrasjon og forbannelse over eit produkt eller tjeneste som med Ice Bedrift. Var kunde der i ein lengre periode, før eg fann ut at eg betalte mykje meir enn hos konkurrentane, sjølvsagt ville eg bytte. Men det kosta skjorta, 7000kr i bruddgebyr som aldri var opplyst om på forhånd. STYR UNNA

Svar fra ice
14.06.2021 14:40

Hei, Elias Dette var synd å lese at du føler det sånn. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt og en kort forklaring av saken, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Christine ice.no

Dårlig wifi

Omtale av  Thore

Veldig dårlige forhold/kvalitet på wifi. Har prøvd alle tenkelige muligheter for utbedring, uten å ha lykkes. Styrken opp/ned varierer hver gang jeg foretar målinger, kun med sekunder imellom disse. Gir tildeles full stopp i mottak hvis 2 personer surfer samtidig på nettbrett.

Svar fra ice
13.06.2021 15:51

Hei, Thore Dette var synd å lese. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med MBB nummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Mvh. Christine ice.no

Forferdelig samtals kvalitet ikke mobildata

Omtale av  Gordongordon

På tross av god dekkning på dekkningskart opplever jeg ofte dårlig samtalekvalitet jeg prövervåvringe opp igen Men ofte hjelper det ikke Jeg har bra med data men hva hjelper det når jeg ikke får brukt det? Jeg har testet forskjellige telefoner med samme forferdelige resultat På kundeservice som jeg nå har gitt opp å ringe till sa de at det sikkert ersim kortet tok over 2 uker å få det Kundeservice virket å ha gitt opp Kanskje får de disse telefonerne hele dagen uten egentlig kunne hjelpe

Svar fra ice
11.06.2021 20:06

Hei, Gordon Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen din. Det kan være evt. utfall på adressen din. Men det er også mulig du må ha hjelp av de på teknisk support for å finne ut av problemet. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt, samt adressen du befinner deg på og hvilken telefon du benytter, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Kristine ice.no

Problemfritt abonnement

Omtale av  Kavorka

God kundebehandling ifm endring av abonnement, og generelt problemfritt å være kunde. Kommer raskt gjennom på telefon, vennlige kundebehandlere.

Svar fra ice
09.06.2021 08:24

Hei, Kavorka Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

dårlig omtale

Omtale av  Bjørn E. N

Beklager så mye at jeg ga dere en dårlig omtale for litt siden for antatt dårlig dekning. Sorry! Det var en feil på telefonen. Mvh Bjørn E. N

Svar fra ice
14.06.2021 14:38

Hei, Bjørn Takk for tilbakemeldingen din! :) Så godt å høre at du fant ut av problemet! Dersom det skulle være andre ting du kommer over, kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan. Mvh. Kristine ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR