Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 875 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 875 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 875 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
515
323
398
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig tregt nett

Omtale av  Rune N

Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...

Svar fra ice
28.06.2020 20:55

Hei Rune N, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Best på mobilabonnement 😊

Omtale av  Ole R

De er best på mobilabonnement 😊😊😊

Slett kundebehandling hos ice

Omtale av  Viggo

Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.

Svar fra ice
23.06.2020 10:24

Hei Viggo, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din! Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Etter flere år som kunde er jeg fornøyd.

Omtale av  Ruppen

Har ført en diskusjon med selskapet og fikk følelsen av å bli hørt. Som pensjonist med en årlig avkortning på utbetalinger, blir det lite penger til mobilbruk. Da jeg er mye hjemme med ruter fra sameiet, trenger jeg kun 0 5 GB og det har vært et problem å komme under 1GB? Bruker WhatsApp med kryptering og da blir 100MB for snaut.

Svar fra ice
23.06.2020 10:24

Hei Ruppen, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det skulle bare mangle at du blir hørt av oss. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg forstår at 100 MB abonnementet blir litt for snaut, hvis du bruker WhatsApp. Vårt neste abonnement da, er 1 GB. Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag. :-) Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig nett, kundeservice og dekning

Omtale av  Alfred

Mobilnett som detter ut hele tiden, svindel og lureri med data frihet, dårlig mobildekning og utrolig dårlig kundeservice

Svar fra ice
18.06.2020 09:56

Hei Alfred, Tusen takk for din henvendelse! Dette var leit å høre. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra, men blitt for dyrt!

Omtale av  Leozanta

Bra app, gode familiemuligheter til datautveksling, rollover og eu-greier. Fornøyd med forbindelsen, skjelden det er fritt for nett eller for dårlig signal. Prisstigningen den siste tiden har vært grunnen til bytte FRA ice til noe billigere. De har det samme stort sett alle sammen, forskjellen er noe i dekning og hastighet, samt pris.

Svar fra ice
23.06.2020 10:22

Hei Leozanta, Tusen takk for din henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med appen vår. :-) For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Husk at du alltid er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ha en fin dag videre. :-) Mvh. Cecilie ice.no

Møtte en totalt inkompetent og løgnaktig kundebehandler som ikke var villig til å se på løsninger

Omtale av  Thore H

Elendig dekning for mobildata i «mitt» område. Jeg ønsker å fri meg fra avtalen med Ice, siden de ikke leverer det avtalen forutsatte. Saksbehandlere som snakker usant er heller ikke akseptabelt for meg. Jeg vil fri meg fra Ice så fort som mulig, og vil advare alle om å holde seg borte fra denne leverandøren.

Svar fra ice
18.06.2020 09:56

Hei Thore H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Dette ønsker jeg å hjelpe med! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Inkompetente folk

Omtale av  Kundeservicen P. I. E. F

Forferdelig kundeservice. Faktisk den verste kundeservicen noensinne! Ringer 6 ganger og få seks ulike svar om en og samme bestilling. Endte opp med å kansellere bestillingen.

Svar fra ice
18.06.2020 09:56

Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse med kundesenteret vårt. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ICE + DÅRLIGERE EN ICE. burde heller kalle det ICE -x10

Omtale av  Christoffer M

Har mer en 10 ganger så dårlig hastighet på ice + nettverket en vanlig ice dekning med 1 stripe dekning... funket bra i starten men når dem antageligvis så hvor mye av det som ble brukt setter de j#%lene ned hastigheten! STYR LANGT UNNA!!! Kunde servicen har 0 erfaring.. Virker som yngre ''ungdom'' om man kan kalle dem det

Svar fra ice
18.06.2020 09:56

Hei Christoffer M, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke er optimal hos deg. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Dette ønsker jeg å ta en titt på! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Bjørn M

Til dels dårlig dekning i mitt hytteområde. Dette er et problem, særlig med delt internett.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hvis ingen andre kan levere kan det fungere til nød

Omtale av  Odd E

Sørvis vennlige er dem men nettet fungerer ikke her jeg bor i Eidsberg. Betaler kr 700 for noe som nesten ikke virker, kan glemme å se på film. Nettet til Ice er overbefolket og dem bare selger mere, dem bryr seg lite om at du alltid, sliter 1,5 opp og 3 ned. Hvis en er så heldig å klare å bruke opp 100 GB da strupes det til nesten 0 til fordel for andre kunder. Gråten tar meg. Endelig kommer Get med Telias system og vi får 50-50 linje og 2 terra, gleder meg. Men har brukt 4G fra Telenor ved siden av for å overlevde.

Svar fra ice
18.06.2020 09:56

Hei Odd E, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke har vært optimal for deg. :( Dette ønsker jeg å ta en titt på! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Fatima M

Dekningen er latterlig dårlig og vi skal vurdere å flytte over til noen andre. Anbefales ikke hvis du er avhengig av god dekning men billig er det.

Svar fra ice
18.06.2020 09:43

Hei Fatima M, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever dårlig dekning. :-( Slik skal det så klart ikke være! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Nå er alle typer internett mye bedre

Omtale av  Bjørn

Det har alltid vært dårlig dekning, men nå virker det godt i bilen med ny smartrouter og da jeg kjører seks kilometer så blir det 4G og da blir det bedre og nå har det blitt rimeligere og jeg har to eksterne antenner i bilen så nå er det godt nok, men det har kostet.

Svar fra ice
18.06.2020 09:42

Hei Bjørn, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dårlig dekning. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Det er flott det fungerer som det skal nå! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Teknisk ustabil

Omtale av  Bengt C. L

Forsøkt installere nytt sin kort med 3gb, uten å lykkes. Etter andre forsøk, gikk jeg tilbake til 2gb sim kort fra ice. Vurderer nå nytt mobilselskap til 204kr for 4gb.

Svar fra ice
18.06.2020 09:42

Hei Bengt C.L, Tusen takk for din henvendelse! Er det slik at 3 GB abonnementet ikke fungerte hos deg? I så fall - dette vil jeg så klart hjelpe med! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie

Ubrukelig operatør

Omtale av  Martin

Etter å ha hatt Telenor i 10 år ved unntak av ice en gang for 3 år siden var jeg så dum å beit på å bytte til dem etter de tilbydde en pris jeg ikke kunne si nei til. Dekningen var også blitt revolusjonerende og like bra som Telenor og telia. 1. Kundeoperatøren nærmest svindlet meg og valgte å ikke opplyse spesielle vilkår ved fri data pakken deres. I tillegg til prisene som plutselig var oppgitt uten mva i denne kampanjen. 2. De opplyser ikke om at hastigheten er 1/5 og helt ned til 1/10 del av Telenors nett. Til mitt bruk blir det faktisk ubrukelig da det blir som å leve 10 år tilbake i tid når du bruker 10 sekunder på å laste inn hver side istedenfor 0.1 sekund. 3. Samtalene har irriterende pipelyd når du ringer samtaler til andre. 4. Elendig kundeservice. Selgerne er dyktig, men kundeservice er elendig. Til og med når jeg konfronterte de med brudd på kravene jeg stilte nektet de for manglende opplysning og ble sur. 5 SIM-kortet brukte 12 dager på å komme i posten (ice opplyste om 1-3 dager) dermed avsluttet de mitt abo hos Telenor 7 dager før jeg fikk SIM-kortet. Fikk dermed et voldsomt styr der jeg måtte finne en Narvesen og få kjøpt meg et ice SIM-kort. Da startet nytt problem med å få aktivert det nye simkortet uten tlf. 5. Første fakturaen var total feil. Ringte til dem og det endte med at de slettet hele kravet. Dette var selvsagt bra, men skulle egentlig bare mangle etter den opplevelsen. 6. De ringte meg opp igjen 2 uker etter jeg var kommer tilbake til gode gamle Telenor. Jeg fortalte da min erfaring fra dem og da bare la selgeren på.

Svar fra ice
18.06.2020 09:41

Hei Martin, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du fikk en slik opplevelse hos oss. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Med 4G kan man forvente hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s. Du skal motta SIM-kortet i løpet av tre til fem virkedager, men det kan selvsagt oppstå forsinkelser. Dette beklager jeg for. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meeeeget

Omtale av  Muffe

Ikke noe å klage på ! -God dekning der jeg er! -God pris med 249kr for 10 GB :D -Fin app med god oversikt over bruk og faktura !

Svar fra ice
18.06.2020 09:41

Hei Muffe, Tusen takk for en utrolig hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med tjenesten vår. :-D Takk for at du er kunde hos oss! Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR