Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig

Omtale av  Olav

Slitt med dårlig nett en stund, og ved 10 dager siden ønsket jeg å si opp avtalen da 200 GB ble utfaset. Gikk over i 300 GB og lovet bedring, og fikk en gratis mnd og utsatt binding. Nå er jeg litt inn i ny binding på 300 GB uten at de fører noen som helst logg på samtaler. PS husk å få ting skriftlig på mail fra dem "dette med bakgrunn for og sikre din avtale. Rett og slett lureri alt sammen. Svært frustrerende og en skam.

Svar fra ice
09.03.2020 12:00

Hei Olav, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter det som lureri. :-( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på dekningen din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig tekning

Omtale av  Ove

Ice har mange gode løsninger, jeg liker ekstra godt det at man kan dele rolloverdata med andre. Prisene er også ok. Dessverre så feiler på det viktigste, dekning og hastighet. Stabiliteten på ice+ nettet er dårlig. Jeg har et par apper som jeg har brukt lenge som henger etter at jeg byttet til ice, og har blitt ubrukelige når jeg ikke er på wifi. Og dekningen.. i sentrale strøk er det fremdeles mange sorte hull, ikke bare i ice+ men også hos Telia. Utenfor sentrale strøk er det helt håpløst...

Svar fra ice
09.03.2020 09:15

Hei Ove, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med hastighet og dekning. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 256 Mbit/s, med 4G. Dekningen kan variere blant annet som følge av antallet personer som ringer og surfer samtidig i det aktuelle området. Hvilken mobiltelefon man har vil også ha betydning for hvordan dekningen og hastigheten oppleves. Nedlastingshastighet kan i tillegg være begrenset av hvilket mobilabonnement man har. Jeg ønsker å undersøke saken videre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Ikke mulig å ha en bedre kundeservice!

Omtale av  Tom L

Ikke mulig å ha en bedre kundeservice ! Bare positivt hele veien! Betaler nå 50 kr mer pr mnd til ICE enn Telia pga service !!! Ga avkall på 6 GB til Telia for 249kr som eg er 379!

Svar fra ice
09.03.2020 09:15

Hei Tom L, Tusen takk for en utrolig hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie

Fornøyd

Omtale av  Bernt I

Veldig fornøyd med dekning, kvalitet og pris. Mye for pengene

Ice er ganske bra, men går opp i pris fra 1 mars. Har 3 abonnement der.... 1GB går opp med 20 kr.

Omtale av  Hallgeir

Har ikke hatt noe problemer med Ice. Men kunne tenkt meg familieabonnement, ettersom jeg har til meg og mine 2 barn.

Svar fra ice
07.03.2020 08:42

Hei Hallgeir, Tusen takk for din henvendelse! Vi har tre forskjellige "barne"-abonnement som vi tilbyr: iceUng 10 GB, iceUng 5 GB og iceJunior. :-) Du kan lese mer om alle de forskjellige abonnementene, på hjemmesiden vår. Hvis du oppretter deg en Min Side bruker, kan du styre og holde kontroll på alle abonnementene derfra. Også på appen vår, som du kan kan laste ned på telefonen din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Å plutselig øke prisen er ikke bra for kundene

Omtale av  Albert

Hadde et 1GB abonnement og ICE bestemte seg for å øke prisen med 16%. Da bestemte jeg meg for å bytte leverandør.

Svar fra ice
07.03.2020 08:41

Hei Albert, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har byttet operatør, grunnet pris. :-( For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Fjerner og øker priser

Omtale av  Dh

Fjernet minste abonomanget (500mb) som jeg har hatt lenge + driver å legger på prisene nå. Begynner å bli dyrt når man nesten ikke bruker data :(

Svar fra ice
07.03.2020 08:38

Hei Dh, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Lyver og svindler folk

Omtale av  Godtroende

De fører opp abonomang annerledes enn avtalt. tilbudsmobilen ble dyrere med uventet pris pr måned, enn opprinnelig for min venn. for meg økte den plutselig 2000 kr til tross nyvervingstilbudet opprinnelig sum. Gigapakkene man IKKE ber om kan de ikke endre, og data jeg har ikke skal ha, har bindingstid på ett år. de nekter å endre dette. Det er uhørt og jeg lurer på hva jeg kan gjøre.....

Svar fra ice
07.03.2020 08:33

Hei Godtroende, Tusen takk for din henvendelse! Det er leit å høre at abonnementet ditt er annerledes enn avtalt. Nå er ikke jeg kjent med saken din, men dette høres veldig merkelig ut. Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Ice net er dårlig

Omtale av  Tuna

Ice net er drit dårlig. Reiser en del i Europa og jeg har alltid dårligere dekning enn alle andre. Skal bytte så snart jeg får muligheten IKKE kjøp Ice net.

Svar fra ice
07.03.2020 08:31

Hei Tuna, Tusen takk for din henvendelse! I noen tilfeller kan de korrekte innstillingene på telefonen "hoppe ut", når man reiser utenlands. Da må disse innstillingene legges inn manuelt. Dette har vi en fin og enkel instruks for! Igjen - det er bare i noen tilfeller. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Dårlig dekning

Omtale av  Kyrre

Kjøpte ICE-abonnement spesielt for bruk på hytta, hvor det i flg dekningkartet var en svak dekning. Beskjeden når jeg logger inn på en internett er ofte: "Du er ikke koblet til internett". Forsøkte også abonnementet Data frihet, hvor jeg i flg annonsen var sikret opptil 100 Gb datamengder uten ekstra kostnader. Bare bløff og lureri!

Svar fra ice
07.03.2020 08:30

Hei Kyrre, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter dette som bløff og lureri. :-( Data Frihet inkludere 1000 GB og kan brukes i vårt eget nett, ice+. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Abonnement overført fra Komplett til Ice i 2019 - 1GB

Omtale av  Tove

Har vært veldig tilfreds med Ice - det har aldri vært noe krøll. Nå imidlertid, går prisen på 1GB abonnement opp i april fra 129 til 149... Jeg bruker sjelden så mye som 1GB/mnd - skjer bare hvis jeg er i utlandet. Så da synes jeg prisen blir for høy.

Svar fra ice
07.03.2020 08:00

Hei Tove, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

You pay for no service

Omtale av  Sara

You pay for no service. Sim ordered did not arrive for a month, but you still have to pay for subscription because you order it online and you are already in the system from order date. Made 3-4 contacts with customer service without any success. Very irritating.

Svar fra ice
07.03.2020 07:59

Hello Sara, Thank you for your inquiry! I'm so sorry to hear that you did not receive the SIM-card on time. :-( I would like to investigate this case further. Feel free to send me an email to [email protected] with your full name, the telephone number\customer number and a description of the problems you have experienced. :-) Have a nice day! Kind regards, Cecilie ice.no

Bruk 4G på mobiltelefonen i stedet

Omtale av  May

Trådløst nettverk fra ice er ubrukelig. Når man forsøker å lese Aftenposten e-avis, får man lastet ned de to første sidene, og så stopper det helt opp. Derfor bruker jeg delt nettverk på mobilen i stedet. Da lastes e-avisen ned på laptopen i løpet av få sekund.

Svar fra ice
07.03.2020 07:58

Hei May, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever problemer med hastigheten. :-( Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Alt virker ok

Omtale av  Odd S

Jeg tror at det er bare et Ice som har abonnement der du betaler 90 kr. mnd. og da kan du ringe fra Norge til eu for 3000 minutter. Bruker du ikke eu avtalen en måned betaler du bare kr. 10.-

Svar fra ice
07.03.2020 07:55

Hei Odd S, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at vi har en utlandspakke som heter "Ring til EU". Denne pakken koster 99 kroner i måneden, der hvor du får 3 000 ringeminutter og SMS. :-) Dersom pakken ikke er i bruk, blir du kun belastet 10 kroner. Det er flott å høre at du er fornøyd med "Ring til EU"-pakken. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig kundebehandling, dårlig dekning, ustabilt nett"

Omtale av  Valentina

Hvis man er på reise i nord Norge og i utlandet detter det ut hele tiden. Er det flere som har problemer med Ice mobilnett? Det er jo en katastrofe å ha så dårlig mobilnett i 2019.... Aldri mer Ice!!!

Svar fra ice
06.03.2020 11:50

Hei Valentina, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med ditt abonnement! :-( I noen tilfeller kan de korrekte innstillingene på telefonen "hoppe ut", når man reiser utenlands. Da må disse innstillingene legges inn manuelt. Dette har vi en fin og enkel instruks for! Igjen - det er bare i noen tilfeller. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Nikolai S

Det er dårlig dekning, og detter ut veldig ofte.. noen andre ganger må jeg slå av og på ruteren. Dette har skjedd veldig ofte. Er sånn 2-3 ganger i uka.

Svar fra ice
06.03.2020 11:50

Hei Nikolai S, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du må ta en omstart på routeren, så ofte. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR