Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Folk hører meg Ikkje så bra når eg ringer

Omtale av  Leif I

Når eg ringer så seier folk det klikker så da tenker jo folk da må være telefonen men all si deg tar tar dei feil fordi kjøpte ny telefon for 1 uke siden (iPhone 11 for å sei da sånn, så da nø være noko rart med ice)

Svar fra ice
05.02.2020 15:32

Hei Leif, Så leit å høre at du opplever problemer med tale. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie

Forferdelig selskap

Omtale av  Agnes

Forferdelig dekning, helt uhjelpsom kundeservice. Ufaglærte ansatte. Selskapet bryr seg om penger, ikke om kunder.

Svar fra ice
28.01.2020 12:11

Hei Agnes, Så leit at du føler det slik. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Lett å administrere abonnement

Omtale av  Sobur

Fine nettsider og lett å administrere abonnement. Kjekt å kunne dele GB mellom familiemedlemmer. Gratis abonnement for de yngste barna er supert.

Svar fra ice
28.01.2020 12:09

Hei Sobur, Så hyggelg at du er fornøyd med våre nettsider og appen/Min Side! Ingenting er bedre enn det. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Disgraced of an internet provider

Omtale av  Klaidas

One of the worst things that they do is fake advertisement the guy in the forest doing snaps uploading, whilst im a 2 kilometres outside the city my connection is blue, my upload speed is 50 kb per minute and download speed cant reach above 450 kb so i am to blame for that because they dont have a station for good connection around the area. Now i cant use internet, facebook pictures barely loading, this is a disgrace. Not a good internet, dont get this one. Also for canceling i had to pay 1600 kr and you pay month in advance and get no money back for that month. This is a quick cash grab from people im also creating a video to expose Ice.net for the foolishness they have done to people without any consequences, zero stars.

Svar fra ice
28.01.2020 12:09

Hello Klaidas, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no

Dekning

Omtale av  Azhar

Ice har alvorlig dårlig dekning. Vanskelig å komme på nettet. En ring går rundt og rundt hvis du vil se på en YouTube video. Jeg ville holde meg unna ice hvis jeg hadde vært deg.

Svar fra ice
27.01.2020 12:31

Hei Azhar, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ustabilt

Omtale av  Harald E

Tvunget til mobilt bredbånd i mangel på alternativer. Hastigheten veksler fort mellom akseptable 20 Mbps til håpløse 0,06 Mbps. Kronisk problem å koble opp mot PC. Måtte oppgradere mobilabonnement til mye større nedlasting da nettbrettet raskt slår over til mobilt nettverk. Ice.no ingen suksesshistorie nei, venter i lengsel og smerte på at fiber skal legges inn, vil da hive ut ice.no ved første anledning !

Svar fra ice
24.01.2020 09:57

Hei Harald, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Mobilt Bredbånd fra oss. :-( Dette må vi sjekket opp. Send meg derfor gjerne en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Bra kundeservice!

Omtale av  Roy

Er meget godt fornøyd med Ice. Det beste er at de har forstått at god kundeservice er viktig, selv etter du har kjøpt "produktet". God service = lykkelige kunder, og mer penger i kassa 👍😊

Svar fra ice
21.01.2020 17:10

Hei Roy, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Lurt av bedriftselger

Omtale av  Lars G

Jeg føler meg lurt av en aggressive og pågående bedriftselger fra Ice. Ble overtalt til å bytte da han sa Ice kunne tilby det samme som Telia X men til lavere pris. Dette viser seg ikke å stemme da f.eks de ikke har datasim som bruker samme data som abb. men et eget abb. man må kjøpe ved siden av. Dette blir da en løsning som koster meg dobbelt så mye. Selger har i tillegg ikke lagt inn datasim i min bestilling men tvillingsim som viser seg også å være helt verdiløst. Dette fordi tvillingsim kun bruker hovedmengden data tilknyttet abb, altså 6gb i mitt tilfelle og ikke de 1000gb som jeg ble lovet og overtalt til å tro. Når du en familie skal bruke nett på en hytta er selvfølgelig 6gb alt for lite og det er jo mest sannsynlig brukt opp av meg selv før vi kommer igang. I sms`n jeg godkjente sto det ingenting om datasim eller tvillingsim eller hvordan dette virker. Derfor måtte jeg bare stole på at selger snakket sant, noe jeg i ettertid tydligvis ikke skulle ha gjort.

Svar fra ice
24.01.2020 11:44

Hei Lars G, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av en av våre bedriftselgere. Slik skal det naturligvis ikke være, og vi har ingen intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning i Lillestrøm

Omtale av  Randi I

Jeg har aldri full dekning i Lillestrøm, her jeg bor. Kun 2-3 streker. Hva er årsaken? Det har vært sånn i flere år.

Svar fra ice
21.01.2020 14:45

Hei Randi, Dette må vi få sjekket ut! I Lillestrøm ser jeg at vi skal ha meget god 4G-dekning. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Elendig dekning

Omtale av  Eli

Helt ok abonnement, men dekningen er skikkelig dårlig og treig, bytter derfor til annen leverandør.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært fornøyd kunde som dessverre må forlate

Omtale av  Lilia

Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!

Svar fra ice
20.01.2020 09:56

Hei Lilia, Så synd å høre at vi mister deg som kunde! :-( Det er likevel svært hyggelig å høre at du har vært en fornøyd kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst! :-) Mvh. Julia ice.no

Dekning

Omtale av  Per

Meget dårlig dekning hjemme. Klipper og faller ut. Heller ikke god utenfor bysentra.

Stort sett bra. Tekniske feil og stedvis dårlig dekning ødelegger totalopplevelsen.

Omtale av  Lm

Fungerer stort sett problemfritt i det daglige, men irriterende tekniske feil og dårlig dekning i enkelte områder langt unna de store byene ødelegger totalopplevelsen. Flere ganger har jeg hatt problemer med å ringe ut, og må restarte telefonen, og/eller vente til senere på dagen.

Svar fra ice
21.01.2020 17:10

Hei Lm, Dette må vi få sjekket ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Forferdelig!

Omtale av  Umar

Forferdelig dekning. Hver gang jeg er i en tunnel eller i en underetasje så er jeg den eneste som ikke har dekning, alle andre har perfekt dekning. Mobildataen går plutselig fra 4g til 3g og den er utrolig treig. Jeg bor sentralt i Oslo men fortsatt dårlig dekning. Kan ikke bruke mobildata mens jeg er i en samtale, så jeg må avslutte samtalen, vente noen minutter, så kan jeg slå på mobildata. Anbefaler alle å holde seg unna Ice!

Svar fra ice
21.01.2020 17:09

Hei Umar, Veldig trist å høre at du opplever slike problemer med oss. Det vil vi naturligvis ikke ha noe av! Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Kundeservice

Omtale av  Thomas

Vanskelig å få svar på enkle spørsmål om dekning på ice pluss. Har prøvd 5 ganger i dag. Teknisk avdeling sendte en mail da de ble bedt om å ringe. Ikke å anbefale...

Svar fra ice
15.01.2020 12:28

Hei Thomas, Slik skal det naturligvis ikke være! Dette må vi få sjekket opp. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste kundeservicen jeg har fått

Omtale av  Jørgen

Bra kundeservice. Billige abonnement. ICE Ung er billig, men etter at man har brukt opp data fra andre operatører sine mobil-master blir hastigheten redusert. ICE+ sitt nettverk er bra så lenge man er innenfor deres master.

Svar fra ice
14.01.2020 20:20

Hei Jørgen, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR