ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen problemer. Dekningen er bra. Faktureringen fungerer godt.
Jeg sa opp min avtale innen fristen og helst før portering men må betale 5 fulle abonnementer uansett. Kundesenter kan ikke gjøre noen endringer FØR jeg blir en kunde hos Ice.net. Og hvis jeg blir kunde hos dem, må jeg betale abonnement for hele måned (selv om det blir kun 1 minutt). Jeg kan ikke gjøre noen endringer av abonnementer heller - før jeg blir kunde. Ikke fall i fellen av "godt tilbud fra Ice.net". Styr unna!
Hei Kornel W, Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. I henhold til våre vilkår, er det slik at du må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg ta en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
When we have complained about the coverage the customer support offered no resolution and failed to admit that the product is faulty!
Hello Martine, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no
Dekning i vest Norge er dårlig/ ikke tilfredsstillende.
Angivelig brukt opp data tidlig i måneden på mitt 50gb mobilt bredband. Bare tull og svindel. Har skjedd med flere i min omgangskrets, samt også med mitt vanlig telefonabonnement. Skjer ikke med andre operatører, og har kontroll på bruken. Her byttes snarest, anbefaler andre til å gjøre det samme.
Hei Agkar, Dette må vi sjekke opp. Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De lyver alltid og holder aldri hva de lover. Dårlig nett, aldri deres eget som skal gi el. Hvor de lover bort i avtaler beste nett, gratis i bruk osv. Alt er bare løgn og stemmer overhodet ikke som de reklamerer så fint om seg selv!! ☹️😖😤😬😡
Hei Monica, Det er trist å høre at du har denne oppfatningen av ice. Vi har virkelig intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE er et "ikke oppgradert" teleselskap med begrenset dekningsforhold, sammenlignet med de 2 store monopolistene i telefoni verden. Er du mye på reis innlands, vil du få økt utbytte av telefoni med konkurrentenes dekning, enn ICE. ICE har nå vært på markedet så passe lenge, at man hadde forventet bedre dekningsforhold i 2019, men den gang ei. Opplever støtt og stadig hjemme, at telefoner til meg ikke kommer gjennom. Opplever støtt og stadig at jeg kun mottar ubesvart anrop på mobilen, uten at den har ringt. Mottar ofte beskjed fra oppringer, at det tar laaaaaang tid å få ringesignal og når ringesignal kommer, går rett i et opptatt signal eller auto-svarer. Selv bor jeg på Helleland, skarve 1,2mil fra Egersund sentrum, men lite dekning, selv om dekningskartet er merket grønn. Ikke fornøyd med ICE
Hei Frank, Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Når Jeg er i Dals-Ed og Bengtsfors får jeg ikke nettet deres på Mobilt bredbandet. Og det er dårligt signaler i Dalsland.
Hei Kenneth J, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Selskapet belastet meg med bruddgebyr på 3000,- etter at firmaet jeg jobbet for og betalte mitt abonnement gikk konkurs. Jeg informerte dem klart at bobestyrer måtte signere på eierskifte-erklæringen og at dette ville antagelig ta litt tid. Dette tok ifølge Ice for lang tid og straffet meg med 3000,-. Jeg er pr dd kunde hos Ice men skal vekk fra dette selskapet snarest! Anbefaler ingen dette selskapet!
Hei Arto, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, får jeg ikke kommentert den aktuelle saken. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De hintet frempå at jeg brukte mye data, og kunne få 10 GB for 50 ekstra. Men de nevnte ikke at jeg kun kunne bytte 1 gang i måneden, før jeg prøvde å gå tilbake til det abonnente jeg hadde før jeg økte datamengde. Det er litt surt.
Hei Benjamin, Takk for din henvendelse. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi hjelpe deg med dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobildata virker strålende, i motsetning til hjemme nettet som begynner å dø ut rundt midten av måneden. Når man bruker opp mobildataen sin, bruker man også opp hjemmenettet, derfor synes jeg det hele med ice og data rollover tingene er noe lureri. Jeg er sterkt missfornøyd med ice sine tjenester, angående hjemme nett tilkobling og jeg er iferd med å bytte internettleverandør. Viss du bruker ice eller har planer om å bytte til ice, så råder jeg deg til å IKKE BRUKE ICE:) (selvfølgelig er det sikkert noen der ute det virker for, men jeg og min familie er ikke en av dem!)
Dekning og pris er veldig bra og er veldig Fornøyd med ice.
Ikke særlig billig, lite god dekning, tregt Internett og umulig å dele nett.
Hadde veldig dårlig dekning, fikk bare "hjelp" som ikke hjalp og måtte på slutten betale mye for å bryte kontrakten. Veldig dårlig opplevelse.
Hei Irmelin, Veldig leit å høre at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg håper deg lykke til hos ny mobiloperatør. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bor rett ved Kalnes sykehus i Sarpsborg og på dekningskartet har jeg top kvalitet. Allikevel med data frihet får jeg 3mbit maksimum (c.a 500kbit/1.5mbit gjennomsnitt) og når jeg bruker opp de 6gbit inkludert i 1006gbit abonnementet blir jeg strupet ned til 50kbit!!! Hadde raskere internett for 20 år siden men dial up modem. Styr unna.
Hei Arthur, Så synd å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sitter midt i Trondheim sentrum med 0,7 MB nedlasting. Dette er vanlig. Maks fart jeg har opplevd er 8 MB. ICE våger å kalle dette "bredbånd". Mobilen fra Telenor leverer lett 70 MB. Snart kommer ICE til å kommentere på dette innlegget at "Dette høres feil ut". Deretter får man en mail hvor det står at alt er i orden med dekningen. Ringer man kundeservice får man beskjed om at det er sånn det er.
Hei Benedicte, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no