ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet belastet meg med bruddgebyr på 3000,- etter at firmaet jeg jobbet for og betalte mitt abonnement gikk konkurs. Jeg informerte dem klart at bobestyrer måtte signere på eierskifte-erklæringen og at dette ville antagelig ta litt tid. Dette tok ifølge Ice for lang tid og straffet meg med 3000,-. Jeg er pr dd kunde hos Ice men skal vekk fra dette selskapet snarest! Anbefaler ingen dette selskapet!
Hei Arto, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, får jeg ikke kommentert den aktuelle saken. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De hintet frempå at jeg brukte mye data, og kunne få 10 GB for 50 ekstra. Men de nevnte ikke at jeg kun kunne bytte 1 gang i måneden, før jeg prøvde å gå tilbake til det abonnente jeg hadde før jeg økte datamengde. Det er litt surt.
Hei Benjamin, Takk for din henvendelse. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi hjelpe deg med dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobildata virker strålende, i motsetning til hjemme nettet som begynner å dø ut rundt midten av måneden. Når man bruker opp mobildataen sin, bruker man også opp hjemmenettet, derfor synes jeg det hele med ice og data rollover tingene er noe lureri. Jeg er sterkt missfornøyd med ice sine tjenester, angående hjemme nett tilkobling og jeg er iferd med å bytte internettleverandør. Viss du bruker ice eller har planer om å bytte til ice, så råder jeg deg til å IKKE BRUKE ICE:) (selvfølgelig er det sikkert noen der ute det virker for, men jeg og min familie er ikke en av dem!)
Dekning og pris er veldig bra og er veldig Fornøyd med ice.
Ikke særlig billig, lite god dekning, tregt Internett og umulig å dele nett.
Hadde veldig dårlig dekning, fikk bare "hjelp" som ikke hjalp og måtte på slutten betale mye for å bryte kontrakten. Veldig dårlig opplevelse.
Hei Irmelin, Veldig leit å høre at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg håper deg lykke til hos ny mobiloperatør. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bor rett ved Kalnes sykehus i Sarpsborg og på dekningskartet har jeg top kvalitet. Allikevel med data frihet får jeg 3mbit maksimum (c.a 500kbit/1.5mbit gjennomsnitt) og når jeg bruker opp de 6gbit inkludert i 1006gbit abonnementet blir jeg strupet ned til 50kbit!!! Hadde raskere internett for 20 år siden men dial up modem. Styr unna.
Hei Arthur, Så synd å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sitter midt i Trondheim sentrum med 0,7 MB nedlasting. Dette er vanlig. Maks fart jeg har opplevd er 8 MB. ICE våger å kalle dette "bredbånd". Mobilen fra Telenor leverer lett 70 MB. Snart kommer ICE til å kommentere på dette innlegget at "Dette høres feil ut". Deretter får man en mail hvor det står at alt er i orden med dekningen. Ringer man kundeservice får man beskjed om at det er sånn det er.
Hei Benedicte, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det ble lovt meget god dekningsgrad, men det stemte ikke. Hold dere langt unna.
Klokken 9 på en fredag ringer de meg, eg våkner opp og legger på siden eg ser at det er en selger mobil som ringer. Så ringer de meg opp igjen 2 minutter seinere, da svarer eg fordi det er litt rart at de ringer opp igjen. Med engang så får eg beskjed at de ringer fra Ice nett. Eg svarer fint at eg har ikkje tid til å snakke og er på vei til å legge på. Så blir eg spurt «sover du?», jeg svarer ja til det og forventer ikkje noe mer. Så sier de «Du må våkne opp klokken er 9». Da klikket det for meg, eg la på. Kem i h... gjør sånn? Ringer meg 2 ganger og sier at d e på tide å stå opp? Eg har sover problemer fra før av og sliter med å sovne, så kommer de fra ice og ringer meg 2 ganger og forteller meg hva eg skal gjøre? Det er helt unødvendig og respekt løst.
Hei Gledrius, Jeg beklager så mye for at du har hatt denne opplevelsen med oss. Dette er ikke vanlig praksis hos våre selgere. Jeg skal ta det videre slik at vi slipper flere lignende situasjoner. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bor i Hønefoss, selv med nærmest full dekning er det helt elendig hastighet på 4G til ice. Dersom man står på samme sted og bytter til nettet til Telia er hastigheten nesten 10 ganger raskere. Byttet tilbake til Telia.
Hei Roslan, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg får regningene betalt av noen andre. Jeg har to telefonnummer, til meg og mitt barn. Regningene kommer ikke til meg, de blir bare betalt. Plutselig for kunde beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Samme med min 11 år gamle barn. Vi leter igjennom regninger, ser på min side og alt ser ok ut. Jeg kontakter selskapet og spør hvorfor. Joda, regninger er betalt, men den ene regningen i juli hadde vært for sent betalt inn og hadde et inkassogebyr. Jeg spør de som om det ikke hadde vært ok å sende oss en sms med at noe var feil. Joda, ganske så belærende forteller de meg at de har gjort det. TIL ET ELDGAMMELT TELEFONNUMMER jeg ikke har hatt på 3 år og som tilhørte en arbeidsgiver. De varslet ikke på de to nummerene vi hadde. Dette fordi jeg hadde to nummer. Det var for at ikke feil person skulle få vite at noe var galt. Tenk det at mitt baren skulle finne ut at det var en regning det var noe feil med. NÅ VET EN ELLER ANNEN PERSON I NORGE AT JEG IKKE HAR BETALT REGNINGEN MIN OG DET VAR INKASSO PÅ DEN.. POKKER TIL FOLK: Og alle de nedlatende hør nå her.. Da jeg hadde komplett var det aldri noe problem. Jeg har hatt ICE før og det var samme opplegget. Påståelige kundebehandlere. Da hadde abonnementet vært sagt opp, men jeg fortsatte å få regninger 4 mnd til. Og de krt til og med Inkasso på de.. MØKKASELSKAP.. Det tar aldri feil. De er som. Alt andre sier er fake, de har alle fakta de liker. ALDRI ALDRI ICE,,,
Hei Steinar, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til den aktuelle saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bestilte telefon og abonnement som gave til sønnen på 12 år. Mobil står desidert øverst på lista og omstendighetene gjorde at han fikk vite om bestillingen da den ble gjennomført. I dag fikk vi vite at ICE ikke kom til å levere sin del av avtalen, altså ingen telefon slik de tilbød. Dermed blir det nærmest umulig å ikke skuffe 12-åringen på julaften. I følge markedsføringsloven er selger pliktig å opplyse i annonsen, dersom tilbudet gjelder begrenset antall. Det har de ikke gjort her. Har klaget skriftlig og krever naturligvis at telefon sendes i tide til jul. Men det ser ikke lovende ut og mest sannsynlig utfall blir nok å svarteliste ICE ved å avslutte alle abonnement samt anbefale andre å styre unna slike som ikke leverer. ICE ble også nettopp dømt for brudd på markedsføringsloven i et annet tilfelle. Viser snuskete adferd som ikke er verd min tillit. Skulle det vise seg at de snur i vår sak og sender telefon allikevel, er det kanskje et tegn på at de innser at de lever av kundenes tillit.
Den service og manglende dekning er den dårligste tjenesten jeg noensinne har måttet betale for... Siden jeg en gang var dum nok til å tro på selgerens lovord.
Hei Skånøy, Det er beklagelig å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Om du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Nett som kommer og går, selv med rett innstilling på mobilen og rundt Oslo-området. Det blir raskt ekstra utgifter med ice+ for unge, da ice+ nettet er fryktelig dårlig og lite tilgjengelig. Bor som sagt utenfor Oslo... Har vært kunder i noen år nå, men orker ikke mer av dårlig tilgjengelighet og ekstra utgifter så vi bytter.
De krever deg for gebyrer de aldri har opplyst om på forhånd. De påstår for eksempel at jeg hadde dobbel bindingstid og krever dobbelt gebyr for brudd med operatør. (Jeg byttet fordi jeg var misfornøyd med dekning.) I tilbudet de sendte meg opplyste de om 1 binding og 1 bruddgebyr. Men det verste er kundeservicen man får etterpå. Jeg har aldri opplevd makan.
Hei Sindre, Tusen takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no