Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rotete, påståelig selskap

Omtale av  Steinar

Jeg får regningene betalt av noen andre. Jeg har to telefonnummer, til meg og mitt barn. Regningene kommer ikke til meg, de blir bare betalt. Plutselig for kunde beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Samme med min 11 år gamle barn. Vi leter igjennom regninger, ser på min side og alt ser ok ut. Jeg kontakter selskapet og spør hvorfor. Joda, regninger er betalt, men den ene regningen i juli hadde vært for sent betalt inn og hadde et inkassogebyr. Jeg spør de som om det ikke hadde vært ok å sende oss en sms med at noe var feil. Joda, ganske så belærende forteller de meg at de har gjort det. TIL ET ELDGAMMELT TELEFONNUMMER jeg ikke har hatt på 3 år og som tilhørte en arbeidsgiver. De varslet ikke på de to nummerene vi hadde. Dette fordi jeg hadde to nummer. Det var for at ikke feil person skulle få vite at noe var galt. Tenk det at mitt baren skulle finne ut at det var en regning det var noe feil med. NÅ VET EN ELLER ANNEN PERSON I NORGE AT JEG IKKE HAR BETALT REGNINGEN MIN OG DET VAR INKASSO PÅ DEN.. POKKER TIL FOLK: Og alle de nedlatende hør nå her.. Da jeg hadde komplett var det aldri noe problem. Jeg har hatt ICE før og det var samme opplegget. Påståelige kundebehandlere. Da hadde abonnementet vært sagt opp, men jeg fortsatte å få regninger 4 mnd til. Og de krt til og med Inkasso på de.. MØKKASELSKAP.. Det tar aldri feil. De er som. Alt andre sier er fake, de har alle fakta de liker. ALDRI ALDRI ICE,,,

Svar fra ice
02.01.2020 12:14

Hei Steinar, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til den aktuelle saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ulovlig markedsføring

Omtale av  Christer

Bestilte telefon og abonnement som gave til sønnen på 12 år. Mobil står desidert øverst på lista og omstendighetene gjorde at han fikk vite om bestillingen da den ble gjennomført. I dag fikk vi vite at ICE ikke kom til å levere sin del av avtalen, altså ingen telefon slik de tilbød. Dermed blir det nærmest umulig å ikke skuffe 12-åringen på julaften. I følge markedsføringsloven er selger pliktig å opplyse i annonsen, dersom tilbudet gjelder begrenset antall. Det har de ikke gjort her. Har klaget skriftlig og krever naturligvis at telefon sendes i tide til jul. Men det ser ikke lovende ut og mest sannsynlig utfall blir nok å svarteliste ICE ved å avslutte alle abonnement samt anbefale andre å styre unna slike som ikke leverer. ICE ble også nettopp dømt for brudd på markedsføringsloven i et annet tilfelle. Viser snuskete adferd som ikke er verd min tillit. Skulle det vise seg at de snur i vår sak og sender telefon allikevel, er det kanskje et tegn på at de innser at de lever av kundenes tillit.

Mangelfullt

Omtale av  Skånøy

Den service og manglende dekning er den dårligste tjenesten jeg noensinne har måttet betale for... Siden jeg en gang var dum nok til å tro på selgerens lovord.

Svar fra ice
02.01.2020 12:13

Hei Skånøy, Det er beklagelig å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Om du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ustabilt nett. Dårlig dekning med ice+

Omtale av  Ingvild

Nett som kommer og går, selv med rett innstilling på mobilen og rundt Oslo-området. Det blir raskt ekstra utgifter med ice+ for unge, da ice+ nettet er fryktelig dårlig og lite tilgjengelig. Bor som sagt utenfor Oslo... Har vært kunder i noen år nå, men orker ikke mer av dårlig tilgjengelighet og ekstra utgifter så vi bytter.

Elendig kundeservice og dekning

Omtale av  Sindre

De krever deg for gebyrer de aldri har opplyst om på forhånd. De påstår for eksempel at jeg hadde dobbel bindingstid og krever dobbelt gebyr for brudd med operatør. (Jeg byttet fordi jeg var misfornøyd med dekning.) I tilbudet de sendte meg opplyste de om 1 binding og 1 bruddgebyr. Men det verste er kundeservicen man får etterpå. Jeg har aldri opplevd makan.

Svar fra ice
27.01.2020 12:30

Hei Sindre, Tusen takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Føler meg lurt

Omtale av  Frode

Jeg har hatt problemer med ICE siden jeg byttet for noen måneder siden. ICE sendte nye SIM-kort som ikke løste problemene. Jeg har seriøst ikke dekning inne på kjøpesenter eller andre steder der man bør ha det. Skulle ikke ICE være så bra? Denne måneden fikk jeg et ekstra beløp på fakturaen. Det viste seg at de skal ha ca.3kr minuttet for å ringe til Sverige. Til tross for at det står på nettsiden at man kan ringe innenfor EU/EØS. Men det var visst kun hvis jeg var i Sverige (!??!) eller Tyskland og ringte til Sverige. Damen jeg snakket med var veldig hyggelig, det er jo et pluss da :) Men jeg bytter heller til en operatør som ikke lurer meg til å tro at ting er inkludert....

Superfornøyd

Omtale av  Athea

Jeg er superfornøyd med Ice. Er billigere med data frihet til 99.- og Mobil 6GB abonoment til 299.-. billigere enn det jeg hadde som var Telia X til 579.-

Svar fra ice
17.12.2019 16:39

Hei Athea, Tusen takk for omtalen! Ingenting er bedre enn fornøyde kunder. :-) Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Veldig bra for prisen

Omtale av  August

Er veldig fornøyd med Ice. Det eneste er at jeg merker at hastighet og dekning ikke er like stabil som noen dyrere abonnementer. Er fortsatt veldig fornøyd med hva Ice tilbyr, og jeg har god opplevelse med kundeservicen deres.

Svar fra ice
04.12.2019 21:23

Hei August, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester! :D Dersom du skulle oppleve noen problemer med hastighet/dekning, så ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi får feilsøkt problemet med deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

MMS funker nesten aldri

Omtale av  Hanne

Selv etter å ha oppdatert innstillingene flere ganger, sliter jeg med å sende mms. Det er også sykt irriterende å ikke motta det folk sender til meg, til rett tidspunkt eller ikke i det hele tatt.

Svar fra ice
04.12.2019 21:23

Hei Hanne, Vi må få sett på MMS-problemene dine nærmere! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Fornøyd

Omtale av  Marie

Veldig fornøyd. Fi tale, fri SMS, m.m. Hadde noen vært billigere med samme innhold hadde jeg vurdert det...

Svar fra ice
04.12.2019 21:22

Hei Marie, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige prisene for våre kunder, så jeg håper du forblir kunde hos oss lenge! :D Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Vennlige og hjelpsomme

Omtale av  Marte

Relativt lette å få tak i når man lurer på noe. Veldig behjelpelige. Føler jeg har god dekning de fleste steder. Får mye for pengene og med data roll-over går jeg ekstremt sjeldent tom for data, så når hjemmenettet er tregt bruker jeg ofte mobildata i stedet som ofte fungerer bedre.

Svar fra ice
04.12.2019 21:22

Hei Marte, Så fint å høre at du er fornøyd med å være ice-kunde! :-D Ingenting er bedre enn fornøyde kunder. Jeg håper du forblir kunde hos oss lenge, Marte! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no

Vurdere du ICE?...

Omtale av  Tine

... Det hadde ikke jeg gjort om jeg hadde vist hvor dårlig ICE er!.. Ice fortjener ikke en stjerne en gang... hatt ice i 2 dager, allerede misfornøyd første dagen. Hadde Talkmore, med dekning der man trenger å ha dekning. Å der jeg alltid har hatt dekning med Talkmore har jeg ikke dekning med ice. Med ice har jeg mer E og H nett enn 4g... får nesten ikke ringt heller pga dårlig dekning. Nei nei nei...Ice er lureri...

Svar fra ice
04.12.2019 21:22

Hei Tine, Så leit at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på saken for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ice mms er totalt ubrukelig!

Omtale av  Stein

Etter utenlandsopphold går mms og data innstillingene rett i vranglås. Samme problem hver gang. Sinnssykt irriterende. Stiller apn innstillingene inn på nytt, men det tar ikke lang tid før de er skiftet tilbake til dritt modus. At kundeservice påstår at det er telefonen eller sim-kortet som er ødelagt gjør det hele dobbelt irriterende. Ja, og dårlig nett spesielt innendørs. STYR UNNA!

Svar fra ice
28.11.2019 22:40

Hei Stein, Så leit å høre at du har opplever problemer med MMS og mobildata. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Elendig dekning

Omtale av  Åge

Har aldri hatt så dårlig nett, fungerer bra frem til kl 6 på kvelden, etter det er det helt håpløst frem til kl 11. med en pris på 800 pr mnd så er dette alt for dårlig, å med en bindetid på 1 år av gangen har man ikke mulighet til å skifte operatør, sitter med irritasjon hver eneste kveld😠😠😠

Svar fra ice
28.11.2019 22:39

Hei Åge, Så leit å høre at du har opplever problemer med dekningen din. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Mye å ta tak i

Omtale av  Jørgen

Dårlig dekning, hopper mellom disse stasjonene, ingen datapakke i USA, kan bytte mellom "g", h+ og 4g, selv i store byer.

Svar fra ice
28.11.2019 22:38

Hei Jørgen, Så leit å høre at du opplever slike problemer med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig selskap

Omtale av  Birger

Hei, har kjøpt en mobil med abonnement. Samsung s8, den hadde nettverks problemer. Etter flere klager på tlf, fikk jeg beskjed om å redigere innstillinger, senere unnskyldte ice seg med at det var problem med basestasjonen i mitt område, i en periode. Jeg fikk kompensasjon i flere ganger men tlf fungerte ikke, dekningen var aldri der! Så når verkstedet skal fikse problemene på mobilen skal de overprise tjenesten og prøve å presse kunden til å bare gi fra seg mobilen som er nedbetalt! BARE FOR Å SELGE DEN VIDERE TIL NESTE TOSK(KUNDE)DEG.

Svar fra ice
28.11.2019 22:38

Hei Birger, Dette hørtes veldig merkelig ut. Slik skal det naturigvis ikke være. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR