Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Magne og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ringte for å si opp prøveabbonement, dette var da ingen problem. Ringte noen dager senere for å kansellere oppsigelsen, men da kunne de ikke finne at det var oppsagt en gang! Dette syns jeg er skummelt, flaks at det ble oppdaget!

Får ikkje god dekning uansett kva me gjer. Har feilsøkt i fleire måneder og ice seier bare at me må prøve att. Dei vil ikkje oppheve binding, sjølv om nettverket ikkje kan brukes. Elendig rett og slett!

Nokså greit selskap så lenge du ikke ønsker å bli bra behandlet om du bruker angreretten. Jeg kjøpte en mobil på Ice som gikk ned i pris med 1500 kroner bare noen få dager etter jeg bestilte, så jeg følte meg litt 'lurt' siden det var reklamert som at dette var det billigste det kunne bli. Ettersom jeg dermed ikke var fornøyd, brukte jeg angreretten. Det er her de bryter loven. Etter paragraf 24 i 'angrerettsloven' så har selskapet maks 14 dager på å refundere pengene og avlyse kjøpet. Det har nå gått over 3 uker (ca 24 dager) siden jeg informerte om at jeg skulle bruke angreretten og sendte mobilen i retur. Jeg har nettopp fått refundert pengene, men de har ikke opphevet bindingen som ble laget som en del av bestilling av mobil. Dette har de gjort tungvint ved å kreve at det skal separert angres ETTER pengene fra mobilen er returnert. Samme dag har tilbudet blitt ferdig, så dette er garantert bevisst. TL;DR: Bryter loven bevisst og gjør det vanskelig å bruke angreretten.

Vanskelig å komme fram, lang telefonkø, de ringer aldri opp igjen, og har svært dårlig erfaring med kunderservic. To måneders abonnement var mer enn nok!
