Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 36 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Dårlig 4G"

Omtale om ice skrevet av Tor J for 20.07.2020 00.27

ice har totalt 2575 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig 4G"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Helt forferdelig dårlig 4G dekning. Tar jo en evighet og laste opp bilder og film. Tok en måling og hadde mellom 1 og 2 Mbps og dere lover mellom 60 og 350.

Svar fra ice
10.08.2020 14.32
Hei, Tor!

Så leit å høre, at du har en så dårlig opplevelse av nettet vårt. :-(

Vi er i utgangspunktet ganske forsiktige, med å love en gitt hastighet, i et bestemt område. Dette fordi det er mange faktorer som spiller inn, på hva hastigheten faktisk blir. Vi tilbyr en teoretisk hastighet på opptil 350 Mbit/s, med forventet teoretisk snitthastighet på opptil 100 Mbit/s.

Vi har også produkter hos oss, med redusert hastighet, for eksempel Data Frihet, som gir 1000GB, med en hastighetsgrense på 10 Mbit/s, men det er kanskje ikke dette produktet du har hos oss?

Vi ønsker å ta en titt på saken din, for å sjekke hvorfor du får så lav hastighet, og om det kanskje er noe vi kan gjøre med det. :-)

Send oss gjerne en epost, til bytt.no@ice.no, så vi får tatt et raskt feilsøk. :-)
Eposten må inneholde en kjapp forklaring på hva du trenger hjelp med, ditt fulle navn, telefonnummer, og navnet ditt på bytt.no. :-)

Vi håper i høre fra deg, og ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre!

Mvh
Ruben
ice.no
Bytt.no
"Dårlig 4G" skrev Tor J om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Tor J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdlig dekning; ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betaler 150kr for å... ikke kan å bruke telefon! Dekningen er jo helt elendig! Noe av det verste jeg har opplevd ved mobiltjeneste.

Svar fra ice
10.08.2020 14.32
Hei, Conor :-)

Så utrolig leit å høre, at du ikke er fornøyd med dekningen, vi leverer. :-(

Per i dag, så leverer vi to nettverk; det vi har bygget ut selv, i tillegg til det vi leier av Telia. Normalt, så skal det holde til å gi god dekning de aller fleste steder i landet. Telia har jo bygget ut mye, og dekningen vår alene, dekker nå 90% av befolkningen.

Det kan imidlertid fremdeles være områder, hvor dekningen vår ikke strekker til, og det er utrolig leit å høre, at du er en av dem, som bor i et av disse. :-(
Vi jobber fremdeles med å bygge ut og forbedre dekningsnettet vårt, og jeg håper at vi kan tilby bedre dekning der du bor, i fremtiden. :-)

Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra billig"

Har brukt ice 1 år nå billig for mine barn og meg. Aldri oppleves som alt fungerer bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bot og bedring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her må man finne ut av ting selv, bortkastet tid og kontakte de som kaller seg kunde service, en utdøende tjeneste.

Svar fra ice
10.08.2020 14.32
Hei, Kåre :-)

Så utrolig leit å høre, at du er misfornøyd med kundeservicen vår. :-(

En del av hva vi anser som god kundeservice, er dette med å henvise til selvhjelp, altså å hjelpe kunden med å selv finne løsninger. Herunder faller enkle ting som å finne PIN og PUK kode, hvor man kan finne faktura, enkelt feilsøk av mobildata, og lignende.

Det finnes imidlertid flere andre situasjoner, hvor vi ikke kan henvise til selvhjelp, fordi vi helst skal være mer hands-on, for å finne ut av problemet, og finne en løsning.

Jeg kjenner ikke til saken din spesifikt, så jeg vet ikke hva du trengte hjelp med, men måtte finne ut av selv, men det er i vår aller sterkeste interesse, å vite hva vi kan gjøre bedre, i fremtiden. :-) Send oss derfor gjerne en epost, til bytt.no@ice.no, hvor du forklarer hva som skjedde, og hvorfor du opplevde at vi på kundeservice ikke gjorde en god nok jobb, så vi kan gjøre en bedre jobb i fremtiden. :-)

For å identifisere deg, så må eposten inneholde:
-Fullt navn
-Telefonnummer
-Navn på bytt.no

Ha en fin dag videre!

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos ICE i 4-5 år med to abb. Aldri problemer! Alt fungerer som det skal og kundeservicen er upåklagelig. Mistet en telefon på reise i Asia og kontaktet kundeservice via Facebook. Litt over en uke senere var nytt simkort mottatt (hadde reservetelefon med) og alt fungerte smertefritt! For vårt behov er ICE perfekt og vi sparer i gj.snitt 45-50 prosent ifht. Telenor.

Svar fra ice
10.08.2020 14.31
Hei, Per!

Det var veldig hyggelig lesning! Jeg håper vi klarer å beholde deg som fornøyd kunde, i mange år fremover. :-)

Ha en fortsatt strålende dag videre!

Mvh
Ruben
ice.no
ice har totalt 2575 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR