ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen er så elendig at det ikke er vits i med dette om du er mye på farta og trenger 4G (LTE som Ice har).
Hei Robin, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Skal jeg ringe til min sønn som har ICE så må jeg ringe flere ganger før jeg det ringer. Går rett til opptatt. Min samboers telefon som også har ICE tømte seg for batteri med Roaming aktivert i USA. Telefonen klarte ikke å koble seg på nett og ble droppet signalet hvert 10 sekund ca. Styr unna er min anbefaling.
Hei Kent, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Nettet detter ut. Ingen nett. Dårlig lyd.. må ha to telefoner. Selv i Tromsø. Ingen dekning 7 mil fra Tromsø.
Hei Borghild O, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Vi er en bedrift som tidligere har vært Telenor, så Phonero kunde. Etter flere telefoner fra Ice gikk vi med på et møte. Jeg gikk inn i dette møte med litt negativitet etter å ha lest flere omtaler her. Alle fortjener jo en sjanse så vi valgte å tegne avtale. Det startet med noen få problemer med oppkobling til enkelte telefoner. Dette ble løst og hverdagen var problemfri en periode. Så begynte problemene med dårlig dekning til tider, og etter hvert total brudd på linjer. Jeg velger å være kort og bare registrerer PR i dag at vi har siste tre måneder vært uten kommunikasjon totalt 3 arbeidsdager. Feil er meldt alle ganger til operatør som bare har beklaget. Mulig vokst for fort? Vet ikke.. Har akkurat satt inn simkort i våre telefoner fra ny leverandør og er oppriktig glad for det.
Hei Reidar, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg benyttet meg av kundeservice pr Messenger. Det tok litt tid før jeg fikk kontakt, men da fungerte det bra. Fikk rask hjelp og svar på det jeg lurte på.
Hei Mette, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk ikke svar på epost, men god service via Facebook/Messenger. Satser jo da på at det ikke dukker opp problemet senere.
Hei Øyvind G, Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du fikk hjelp med det du trengte! Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt ustabilt eller utilgjengelig nett flere ganger - i sentrale strøk. Senest for 2 dager siden hvor jeg knapt kunne bruke telefonen til ringing eller internett i en periode på ca 3 timer. Svært frustrerende i både jobb og privat sammenheng. Foruten nettverksproblemene er jeg fornøyd, men det er tross alt nettverksforbindelse som er det viktigste ved et telefonabonnement. Vurderer å bytte nå. Er lei.
Hei Trond Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no