ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tidligere år har jeg vært superfornøyd, men de har stramt opp linjene. Det var en faktura som jeg ikke fikk, og den ble da heller ikke betalt. Jeg ringte inn og spurte om de kunne sende på nytt, noe som ikke var problem. En mnd senere fikk jeg ny faktura med KUN et purregebyr på 70kr. Jeg ringte inn og spurte om jeg kunne se bort fra den, det kunne jeg ikke. Jeg har nå skiftet abonnement. Betaler lett litt mer for god kundeservice. Tl;dr: ICE var tidligere veldig god på kundeservice, men dette gjelder ikke lenger. Helt fair at de skal ha inn hver minste krone, men jeg foretrekker et selskap som kan se bort fra en uheldig forsinket betaling.
Hei Addi, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send sos en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
When abroad, do not rely on ICE Network. Within Norway, its always out of Internet and network coverage. I am both a mobil phone and mobil internet subscriber. I really want a way out of the mobil internet subscription, I just dont have a choice now because of the contract. But I tell you, think twice.
Hi Ann m, This did not sound good. Without knowing your case, it will be hard to comment on it. Send us an e-mail to "[email protected]" and we will investigate this further. Remember to add name and phone number in the mail. Hear from you! BR Carl-Fredrik ice.no
Har aldri opplevd dårligere kundebehandling og dekning. Hold deg laaaangt unna. Har du ført signert avtale, kommer du deg ikke ut uten saftige gebyrer - selvom du ikke har internett som fungerer.
Hei Camilla G, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice, enkel app, meget gode priser og hyggelige ansatte som responderer raskt på Messenger 😎👌
Hei Marie, Tusen takk for en hyggelig omtale, Marie! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg søkte hjelp og ble hjulpet veldig raskt og alt ordnet seg.. Veldig fornøyd...:-)
Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, Jeg ble behandlet på en veldig fin måte, og fikk det hjelpet eg trengte og på en kort tid.
Hei Mouna E. H Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg og mine to barn har mobilabonnement fra ice. Barna mine har det billigste abonnementet og det holder som regel i hverdagen. I ferier går det ofte mer data og da er det utrolig kjekt å kunne gi bort rolloverdata. Dette har jeg benyttet meg av flere ganger. Det er også utrolig enkelt å komme i kontakt med kundeservice. Jeg valgte å kontakte dem via Messenger, fikk beskjed om at det var stor pågang og at det ville ta litt lenger tid enn normalt å få svar. Jeg fikk svar innen en halvtime noe jeg synes var veldig kjapt. Tommel opp for kundeservice. Det eneste jeg savner er en graf over hvor mye data man bruker hver dag. Jeg har gitt beskjed om det til utviklerene av appen, så kanskje det kommer etterhvert.
Hei Ingvild, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at dere er fornøyde! :) Ha en flott dag videre. Mhv Carl-Fredrik ice.no