ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett og slett det verste jeg har vært borti! Du får ikke det du betaler for, feilfakturering og helt uverdig dekning. Rart å kalle seg for ICE + når du ikke engang kan ha en telefonsamtale og strømme på 4g nett samtidig, rett og slett ubegripelig. Føler meg svindlet. Nå snur jeg i døren etter 2 uker som kunde hos de. Vil ikke anbefale andre å stå uten dekning og feilfakturering. Rett og slett en ubehagelig opplevelse å være kunde hos dette selskapet. Betaler nå mer hos Telia, men der får jeg det jeg faktisk betaler for.
Hei David, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik oppfatning av oss. :-( Det skal absolutt være mulig å surfe på nett, mens du har en telefonsamtale (4G-tale). Nå kjenner ikke jeg til saken din og har heller ikke sett fakturaen din. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Du er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har fulgt med på dette lenge nå for å bekrefte mistanken min og har så og si ice pluss nett 95% av tiden helt til jeg starter bruke mobildata fra frihet altså ice pluss. Laster jeg ned eller streamer noe går pluss nettet av og på normalt nett som gjør at mine 6 GB blir spist opp ekstremt fort pga hastighet på 6 GB er 5 ganger høyere en på 1000gb frihets nett. Det vil si det er ren svindel og bør byttes navn til falsk trygghet. Dere rett og slett lurer kunder og jeg er på vei til annen operatør snarest! Ellers har dere god kundeservice bare synd dere må lure på den måten terningkast 1.
Hei Asbjørn, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik opplevelse med Data Frihet. :-( Telefonen vil alltid koble seg opp mot det nettet som er best i området. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Det anbefales at du legger inn de korrekte data-innstillingene på nytt, for at Data Frihet skal fungere best mulig. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Trengte mer enn 6gb, og trodde Data Frihet var svaret... akk så feil. Hastigheten var så lav at jeg kunne ikke laste VG.no på telefonen. Det var muligens 3 KB/s. Jeg befant meg på Mongstad, som er full dekning innen ICE. DESSUTEN hadde jeg God fart på ICE 6GB abonnementet, og senere 15GB. Prøvde å restarte telefonen og kontakte Ice, nettsiden virket ikke på mobilen, og restart hjalp ikke. Etter et par dager oppgraderte jeg til 15GB, og hastigheten steg umiddelbart til normal speed, og jeg var på samme lokasjon. Data Frihet fremstår som JUKS. Nå får jeg tilogmed FAKTURA på 99 kroner for et UBRUKELIG produkt jeg PRØVDE i 3 DAGER, noe jeg ser på som rett og slett FREKT. Ellers syns jeg Ice har vært bra, og jeg har først og fremst Ice fordi de bygger sitt eget nett, og jeg ønsker konkurransen velkommen. Men Data Frihet kan de altså bare FJERNE.
Hei Anders, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerte hos deg. :-( Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Med Data Frihet har vi noe som heter "Fornøydhetsgaranti 30 dager". Hvis ikke tjenesten fungerer hos deg, får du pengene tilbake! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ice har steget veldig i det siste på 1gb, uten at jeg har fått noe mer igjen.
Ble lovd 1000 gb data men det er bare tull, nå fant jeg ut at det er ikke dekning i mange byer for ice+ og derfor jeg nødt å betale for internet samtidig når jeg har 1000 gb ubrukt data. Min advokat tar kontakt med dere!!!
Hei Askhab Y, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer hos deg. :-( Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Med Data Frihet har vi noe som heter "Fornøydhetsgaranti 30 dager". Hvis ikke tjenesten fungerer hos deg, får du pengene tilbake! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har tvillingsim med 6gb og datafrihet, bruker et kort i telefonen og et i routeren hjemme. Streamer musikk, tv og film på flere enheter. Er kjempefornøyd, slippe ekstra utgifter på fiber/coax- internett. Betaler i dag 437,- for mitt abonnement og går aldri tom. Dekning kan variere på ice+ antennene, men der har de telia dekning. Det er et minus at datafrihet ikke gjelder utenom ice antennene, men for byer og tettere bebygd strøk, uvurderlig bra! Jeg har hatt ice abo flere ganger tidligere og byttet til når det har vert billig og vekk når andre har billigere abonementer, men de har alltid hjulpet og tatt seg godt av meg som kunde! I dag er første gang jeg har oppdagt en feil som er på routeren min. Er i ice+ området som den står fast i, men den har trukket datakvoten jeg har hos telia nett. Regner med det ordner seg fort, har gjort det før! Ice appen gjør kontakten enkel! Anbefaler og prøve, ingen bindingstid!
Hei Bjørnmagnus, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så utrolig gøy å høre at du er så fornøyd med tjenestene vi leverer. :-D Det setter vi kjempepris på! Tusen takk for at akkurat DU er kunde hos oss. Hvis du opplever noen problemer, eller hvis noe er uklart - ikke nøl med å ta kontakt! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Har hatt Ice i fem år nå og vært veldig fornøyd. Fem stjerner hele veien. Men nå øker dem 1G data fra 129 kr til 149 kr uten beskjed. Dem mister meg som kunde nå. Tror kona også vil bytte til et annet selskap... Hun har 6G.
Hei Rune, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at vi mister deg/dere som kunder. :-( For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no