ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til ice for noen måneder siden, da jeg fikk tilbud om billigere mobil med 12 måneders bindingstid. Det skulle jeg aldri ha gjort! Dårligste jeg noen gang har hatt! Dårlig dekning, dårlig 4G, skurrer når jeg prater med andre. Kontaktet ice flere ganger, de finner ingen feil i følge dem, mens jeg prater i telefonen med dem, så skurrer det så mye eller dekningen er så dårlig at jeg ikke hører noe, dette har skjedd begge gangene jeg har pratet med dem over mobil, de mener det er pga tåke, men er ikke tåke 24 timer i døgnet fra februar til nå. Spurte om jeg kunne få avslutte abonnementet da jeg ikke vil betale for noe som ikke fungerer, men da må jeg betale for å avslutte bindingstiden. Skjønner at det er vanlig og betale for det! Men gjør ikke det når det ikke fungerer. I tillegg så prater de til meg som om jeg er dum, ikke kan teknologi, og er nedlatende! Det er blir gått videre med! Eneste som er bra er appen!
Hei, Jennie Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Var opprinnelig ikke spesielt positivt til å bli overført fra Komplett til ice, hovedsakelig fordi ingen spurte. Det kom info-mail etter info-mail og flere der det sto ordrebekreftelse og nytt sim-kort på vei. Fremdeles ikke fått dette forøvrig, første mail kom for sikker 2 mnd siden. Etter enda en 'ordrebekreftelse' i dag og fremdeles ingen som har spurt om jeg har lyst til å bli kunde av Ice, eller om jeg godtar prisøkningen jeg blir påtvunget, så bestilte jeg i dag nytt kort fra annen leverandør. Bestemoren min har forøvrig brukt Ice lenge, og det har bare vært problemer. De tok faktura gebyr selv om hun ikke fikk fakturaer i posten, vi la inn min e-post så jeg kunne følge med på dette, fremdeles ingen fakturaer hverken i post eller på mail, hun blir trukket med autotrekk fra konto. Hun vil ikke bytte fordi hun bil ikke lage 'noe styr'. Jeg har kontaktet de sikkert 15 ganger uten at noe blir bedre. De mener de sender meg mail... Og det gjør de.. spam.. men ikke noen fakturaer. Konklusjon, JEG skal ikke være kunde hos ice. Hadde jeg kunnet skulle jeg byttet abbonnementet til bestemor også. Helt håpløse greier.
Hei, Anatt Så leit å høre at du ikke var fornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. :-( Det stemmer at etter vi kjøpte opp kundemassen til Komplett Mobil, så ble det automatisk satt i gang en overføring til ice. Kundene står naturligvis fritt til å velge hvilken operatør de selv ønsker å være hos, dersom de ikke ønsker å bli overført til oss. Da er det slik at de kan kontakte operatøren de ønsker å være hos, å bestille en overføring til den gjeldende operatøren. Når det gjelder problemet knyttet til din bestemors faktura, så ønsker jeg å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få tatt en nærmere titt her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hyggelig kundeservice, men der stopper også det positive. Dekningen er bortimot inteteksisterende og jeg synes synd på alle andre som også ble kastet over etter oppkjøp. Kanskje bruke penger på utbygging istedenfor å kjøpe opp andre selskaper? Jeg går hvertfall rett tilbake til Telenornett.
Hei Håkon, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er dog veldig leit å høre at du er misfornøyd med dekningen vår. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning, i ditt område, i nærmeste fremtid. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Får ofte tilsendt varsel om at jeg ikke kan motta mms, til tross for riktig innstillinger. Hipp som happ om det går an å ringe eller sende sms til meg og om jeg kan ringe eller sende sms til andre. Ofte har folk forsøkt å ringe uten å komme igjennom. Plutselig kan jeg få beskjed om ubesvart anrop- men vedkommende har ikke engang forsøkt å ringe. Ustabiliteten ved Ice gjør at jeg er veldig misfornøyd og kommer til å bytte.
Hei, Anne Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Ikke fornøyd med mobildekningen. Varierer fra 1 til «stolper» og faller ofte ut.
Det har fungert bedre på steder med lite bebyggelse. Men i byen er det variabelt. Dekningen generelt må bli bedre.
Hei, Vidar M Tusen takk for din tilbakemelding. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper at vi kan tilby optimal dekning på alle områdene du måtte befinne deg på, i nærmeste fremtid. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Gikk ifra Komplett sitt abonnement, med Telenor dekning! Nå har jeg meget ustabilt og nesten ikke signaler hjemme og på jobb hvor jeg faktisk befinner meg 80% av tiden :(
Hei, Ole J. F Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en titt på det. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no