ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen forsvinner helt og har generelt dårlig dekning uansett hvor jeg har vært i Norge.
Ikke noe å utsette på ice, kun positiv erfaring. Har ikke ice i dag pga at de foreløpig ikke leverer tjeneste på e-sim. Går tilbake til ice når de har det klart.
Hei Werner, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du kun har gode erfaringer med oss - ingenting er bedre enn det. :-) Jeg håper vi kan tilby eSIM til våre kunder i nærmeste fremtid, slik at vi får deg tilbake som kunde! Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no
Vanskelig. Byttet til ice i dag, byttet tilbake til Telenor i dag.
Store problemer med å ringe ut, hører ikke at det ringer og får beskjed om at klient ikke kan nås, den du ringer kan ikke svare + en del flere rare meldinger. De jeg ringer til opplever at jeg legger på når de svarer, og når de prøver å ringe tilbake får de og en masse rare beskjeder. Nå har dette pågått i en hel mnd. og det ser ikke ut til at Ice er i stand til å fikse problemet.! Kundeservice ser heller ikke ut til å ta dette alvorlig, så nå blir det skifte til noen som er på Telenor sitt nett.
Hei Jonny, Så leit å høre at du har hatt problemer med samtaler. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til Ice da jeg kjøpte ny tlf, og ble flyttet fra Komplett til Ice på to abonnement. Nå har alle i huset Ice, frem til vi får byttet senere i kveld, og vi sliter med å snakke med hverandre. Med sjuke unger i hus og ikke mulighet for å få rask kontakt med andre tlf i husholdet er ikke det holdbart. Vi opplever at arbeidsgivere, familie og venner ikke får tak i oss. Vi må ringe opp minst 3-4ganger før vi kommer gjennom, de som ringer oss tror vi legger på fordi det ringer to ganger(hos dem, ikke oss!) før det går til personsvar. Fikk gratulerer du har brukt 4G for første gang da jeg var i Dyreparken. Det er ikke dekning i hele huset vårt(trehus, uten betong i boetg). nettet er tregt osv. Listen er LANG!
Hei Amy P, Så leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på saken. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning så det synger. Samtidig er det også tregt i forhold til andre konkurrenter. Når ikke 100 mbit/s i de største byene engang.
Hei Daniel, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, med oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få feilsøkt problemet ditt. Jeg ser frem til høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God veiledning og god hjelp av kundebehandlere, god service alltid når jeg tar kontakt med dere. Tusen takk. Vennlig hilsen. Ketil.
Hei Ketil, Tusen takk for en fin tilbakemelding! VI jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :-) Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Mvh. Julia ice.no