ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Telia før var veldig fornøyd etter kjøp av ny mobil ice abonnement er veldig misfornøyd.
Veldig dårlig nett mister signal veldig ofte i Norge og i utlandet. Byttet etter 1 mnd.
Byttet mobilt bredbånd fra Telenor til Ice. Tabbe. Tregt nett, stor forskjell.
Fryktelig dårlig dekning mange plasser, jevnt over tregt nett. God pris, men betaler heller mer for et abonnement som funker.
Hei Emma, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dette er det værste nettet og værste abonnement jeg har vært borti, helt på jordet med ekstremt dårlig nett og tlf forbindelse.
Hei Daniem, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Tregt mobilnett, sms fungerer ikke alltid, dårlig dekning med støyete linje. Ofte så har jeg full dekning og sms går ikke gjennom å folk når meg ikke på telefon når de prøver å ringe meg, veldig irriterende når folk prøver å få kontakt å går rett til mobilsvar, vanskelig oppsett for MMS og datanett. Veldig lite fornøyd med Ice på mobil iallefall. Bra kundeservice på pluss siden.
Hei Freak O.N Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dersom du ønsker pålitelig dekning, unngå ICE. Vært ute og reist og tlf må stilles om i hvert eneste land, noen ganger funker ikke det heller. Jeg ba om et billigere abonnement mens jeg var ute og reiste, noe de ikke gav meg, fortsatte med kr 399,- selv om tlf og roaming ikke ble brukt. Værste abonnement noen gang siden mobiltelefonen kom. De som jobber på service er veldig hyggelige, derimot en dame på tilbakebetalingen hadde 0 forståelse og ingen service innstilling.
Hei Mette, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no