ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved henvendelse til Ice var det klart at vårt område har meget god dekning. Tilbudet ville oppnå tilsvarende, eller bedre, hastighet enn hva jeg hadde hos tidligere leverandør. Under prøveperioden ble kundeservice kontaktet og vi fikk til svar at de ikke visste hvor senderen var og hva optimal plassering av router er. Videre informasjon var at utvendig antenne ville øke hastigheten. Etter å ha flyttet routeren rundt utallige ganger viser den tilsvarende dekning. Kundeservice kontaktes igjen, og etter endt prøveperiode er beskjeden kort og grei: Kapasiteten er sprengt, det er det ikke noe å gjøre med og du har akseptert en bindingstid. Dette er måten ICE bygger kundegruppe og relasjoner på. En kan lure på hvor lenge det varer. Jeg tviler ikke på at ICE kan levere kvalitet i områder de har kapasiteten i orden. Dessverre er ikke det tilfelle for oss. ICE har fått tre stjerner på dekning, men dekning viser seg å hjelpe lite når de ikke har kapasitet til dette.
Hei, Hans M. W. Det er beklagelig å høre at Mobilt Bredbånd ikke har fungert optimalt for deg, som forventet. Det blir vanskelig å kommentere saken her, uten ytterligere kjennskap. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og kundenummer, så skal vi få undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Billig og grei. Men når man er utenfor tettbebyggelse så er dekningen litt svak eller ingen dekning. En trygghet å vite at det ikke er overfakturering.
Hei Mach, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, utenfor storbyene. Uten ytterligere kjennskap, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har 15GB abonnement, men kan ikke dele internett slik at jeg innimellom kan bruke PC. Trenger dette i jobbsammenheng og er derfor ikke fornøyd. Ble overført fra komplett.no til ICE automatisk når ICE overtok komplett.no sine kunder. På komplett kunne jeg dele internett via mobil.
Hei Ståle, Dette skal jeg selvfølgelig hjelpe deg med. Kunne du gått gjennom veiledningen i lenken under, for å se om det kan løse problemet? :-) https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/iphone/?ref=3564 Dersom du fortsatt opplever problemer med å dele internett, til en annen enhet, så kan du sende oss en e-post til [email protected]. Da skal vi få sett nærmere på det. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alt for dårlig dekning, også i områder den burde vært bra. Umulig å snakke med noen.
Ble overtalt av en dyktig selger å bytte fra Telia til Ice. Ice er på papiret billig ja, men hva hjelper det når dekningen som oftest er dårlig til ikke-eksisterende. I motsetning til Telia som funket utmerket alle steder jeg har vært, by som fjell, kan jeg nå ikke bruke mobildata i min egen leilighet. Sentralt i Oslo!! Får 1 av fem i dekning i min egen stue, så funker ikke bra å ringe heller. Det er generelt svært varierende dekning rundt omkring. Totalt umulig å bruke i marka eller på fjellet f.eks, så man har ingen sikkerhet i telefonen om det skulle skje noe. Man hadde fått ca samme dekningskvalitet om man hadde valgt å diarédrite i simkortskuffen! Ice er en scam, du blir lurt! Styr unna dette søppelet om du liker å ha tilgang på mobildata og kunne snakke i telefonen uten å falle ut. Unngå stor frustrasjon og styr una!
Hei Kloppo, Så leit å høre at du er misformøyd med dekningen vår. Dette hørtes ikke helt bra ut. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Dette skal da sikre at du skal ha bra dekning uansett hvor du ferdes. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi få undersøkt saken ytterligere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg likte prisen da jeg ble satt fra Komplett mobil til Ice. De har skjerpet seg på kundeservice, så der skal de ha pluss. Men jeg sliter med veldig variert dekning og meldinger som ikke kommer fram.
Hei Elin, Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! Det er imidlertid leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Få dekning først på telefon nett for 4g gi info for gamle kunder ved overtagelse av annen nett operatør.Krise når ikke telefon eller nett fungerer innen dekningsområde. Bare nødhjelp. Elendig service. KEP
Hei Kep, Så leit å høre at du opplevde manglende tjeneste, med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Dersom du allerede har byttet selskap, så blir det dessverre vanskelig for meg å feilsøke videre her. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi får vist deg hva vi er gode på, Kep. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no