ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utenfor bebodd strøk er dekningen veldig varierende(på samme sted). Har alltid problemer med å sende mail, gjelder både mobildata og mobilt bredbånd. Nettet virker generelt ustabilt.
Hei Frode, Så leit å høre at du opplever ustabilt nett. Send oss en e-post til [email protected] med telefon-/kundenummer, og fullt navn, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
Billig men elendig. Totalt fraværende på kundeservice. Deres rot blir kundens problem uten så mye som et lite unnskyld.
Hei Roar, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen din, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har mange ganger nå merket at jeg betaler 169 for audio streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata.
Hei Maja, Slike tjenester bestilles vanligvis via SMS eller mobilapplikasjoner, og belastes telefonregningen din. Innholdstjenester kan være nummersøk, betaling for annonser, kjøp av musikk, kjøp i brus- og godteriautomater, parkering og betaling for bomringpasseringer. Andre eksempler på innholdstjenester er avstemming på radio og tv, banktjenester, donasjon til frivillige organisasjoner, billettkjøp, ringetoner, spill eller apper kjøpt via Google Play. Ønsker du mer informasjon om belastet innholdstjeneste, må du først registrere bruker på Strex, og så logge inn. Følg gjerne denne linken: https://strex.no/. Strex kan også kontaktes på telefonnummer 90822500. Åpningstidene er mandag til fredag mellom 09.00 og 12.00. Til informasjon så er det mulig å sperre for innholdstjenester på Min Side på https://minside.ice.no. Her kan du også velge å aktivere en beløpsgrense. Ønsker du at vi skal legge inn en sperring for dette, så kan du ta kontakt med vår kundeservice. Jeg håper dette var til hjelp. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dekningen kommer og går! Er væravhengig! Dårligst i regnvær og sterk vind.
Finner da ett bedre tilbud hos andre leverandører.
Hadde komplett mobil og har aldri vært mer fornøyd med et mobilabonnement. Dessverre ble det kjøpt opp av ice som ikke er klare for markedet sånn jeg har opplevd det. Den mest merkbare problemstillingen jeg har kommet over er hvordan hastigheten dropper drastisk når jeg åpner visse apper. Droppet er slik at jeg for alle praktiske formål må sitte på wi-fi for å åpne disse. Eksempler er: 9gag og Tinder som ofte er on-the-go apper. Merk! Dekningen har jeg ikke opplevd problemer med.
Hei Alex, Så leit å høre at du har opplevd problemer med hastigheten. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du fortsatt skal kunne bruke 9gag og Tinder, når du er på farten, så send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning med en gang man er utenfor sentrum, mobildata funker ikke, får ikke sendt sms etter omstart av mobilen (dette skjer konsekvent, hver eneste gang jeg har vært nødt til å skru av og på mobilen, så får jeg ikke til å sende meldinger på flere timer).
Hei Oda, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi ta en nærmere titt på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no