ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For noen år siden lurte de meg ved å tappe kvoten av GB data. Tappingen foregikk 10-20 fortere enn selve den tilgjengelige (smale) båndbredden tillot. Supporten var arrogant og mente det hele var min feil, og at det var noen som tappet MEG, ikke dem, og det skulle skyldes andre som var koblet på min ruter. Det var ingen andre menesker mindre enn en mil unna, og det var ingen andre macadresser på ruter. Neste episode med ICE var nå da jeg hadde Komplett Mobil som ble lagt ned og kundene solgt til ICE. Da sluttet SMS å sende. Eksperter hos meg fikk det opp å gå ved å reinstallere, men bare noen dager, så var det slutt å sende SMS igjen. Tre ganger samme resultat. Det skyldes trolig inkompatibilitet med Huawei telefonen.
Hei Pål, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til meg på [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ringte inn til kundeservice for å utsette regning, fikk beskjed om at det skulle la seg gjøre. Måneden etter får jeg purring på regning jeg har spurt om utsettelse. Ringer inn fra fasttelefon og melder ifra, og får samme svar som sist. Kort oppsummert, det ender med inkasso og de sier de ikke har fått noe henvendelser.
Hei Peter, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Min samboer fikk regninger til sin mor i tillegg til sine egne. Ringte og ble forsikret at alt var betalt (telefon også satt på opptak) så kom innkassoen. Står ikke telefonnummer på inkassoregningen heller så det er vanskelig å vite om det et noen andre familiemedlemmer som vi har fått regningen til.
Hei Frank, Dette vil jeg gjerne sjekke opp for deg/dere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sitter med en nedlasting på 0,2 til 1 mb når det fungerer. Ble lovet ca 20 mb.
Bor sentralt på Lillehammer, men har fryktelig tregt nett og dårlig dekning. Dette gjør at jeg vurderer å bytte mobilabonnement.
Hei Maria, Trist å høre at du opplever problemer med dekning i Lillehammer. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har som regel hatt Telenor hele mitt liv, ble overtalt av en usedvanlig hyggelig selger til å teste ut ICE siden de hadde en kampanje så det ble 200kr billigere i måneden i 6 måneder, for så å være 100 kr billigere. Uansett, så merket jeg umiddelbart at dekningen ikke var toptop som telenor, men den er jo ikke dårlig. Så det spørs hva man er ute etter. Jeg streamer en del videoer på telefonen og derfor kunne jeg merke forskjellen. Kundeservicen har jeg vært borti en gang allerede og de var også veldig hyggelige. Også positivt innstilt på hvor lett det var å bytte selskap. Det eneste å være oppmerksom på er at når man bytter selskap så får man nytt sim kort, og må passe på at alle kontakter ikke er lagret på sim kort, som er en mulighet på android telefoner ihvertfall.
Hei Axel, For en hyggelig tilbakemelding! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter å ha lest omtalene her, så må jeg jo si at jeg var en smule skeptisk. Men etter at sønnen har hatt ice i noen måneder så kunne jeg jo alltids prøve jeg også, når jeg likevel måtte bytte telefon. Handlet telefon på Elkjøp, alt ble ordnet i butikken. Etter to dager skulle det nye simkortet inn, og alt fungerte slik et operatørbytte skal funke. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og de har attpåtil vært til hjelp. Gruer meg jo til jeg skal til utlandet, basert på uttalelsene her, men skal prøve å gjøre noen undersøkelser før jeg drar. Hvis jeg opplever at det bare blir kluss da, så vil nok jeg også vurdere å bytte tilbake.
Hei Kolbjørn, Det varmer mitt hjerte med slike tilbakemeldinger - tusen takk! Jeg krysser alle fingre og tær for at det vil fungere problemfritt for deg i utlandet. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer når jeg har reist utenlands. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no