ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ett useriøst selskap. De lover en ting og lurer deg trill rundt. Klager du er det uansett ingen handlekraft, bare unnskyldninger hvor de skylder på eksterne selgere. Hvordan dette selskapet vinner kundepris er meg en stor gåte. Jeg har nå opplevd to helt konkrete saker hvor de fremstår utroverdig og useriøse.
Hei Richard, Det er veldig beklagelig å høre at du føler det slik om oss. :-( Uten kjennskap til saken(e), blir det vanskelig å kommentere de. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Styr unna ICE! Arrogant support. Fikk feil faktura med alt for høyt beløp. Ice var ikke villig til å endre. Sier de forstår min frustrasjon men vil ikke gjøre noe for å endre. Selv om fakturaen faktisk er feil så sier de at den allikevel er riktig! Vil ikke ha noe med Ice å gjøre. De forstår seg ikke på kundebehandling.
Hei Peter, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. På generelt basis, vil jeg tro at det ser slik ut på fakturaen, grunnet at endringen av ditt abonnement ble gjort etter at faktura ble produsert. Dette vil bli korrigert, på neste faktura du får i fra oss. Da vil totalsummen være riktig. Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få dobbeltsjekket dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg gikk over til Ice fra komplett etter at komplett mobil avviklet. Jeg ble forsikret om at jeg hadde Ice+ dekning hjemme, dette også i henhold til deres dekningskart, og jeg bestilte derfor 3n mobilabonnement med 6GB+1000GB (fri data). Dette viser seg å være lureri og tull. Dersom man mottar samtaler eller SMS hopper mobilnettet fra Ice+ til Telia nettet, hvor all data derifra vil gå på databøtten (6GB) istedenfor den "frie" datapakken. Man kan heller ikke benytte seg av mobildata dersom man er under en samtale. Ved henvendelse til kundeservice opplever man null kundeservice og ingen forståelse for den frustrerende situasjonen. Til tross for å ha skiftet SIM-kort og telefon så klarer de bare ikke å innrømme at feilen ligger hos de. Styr unna!
Hei, Anonym Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har vart mobilkunde (4 i hustanden) hos ice i over 2 år og de få gangene vi hadde spørsmål så fikk vi alltid raske og gode svar. Nå har vi også kjøpt 300gb mobilbredbånd og den funker utmerket selv med signal på 3 strekker til netflix, dataspill og vanlig surfing. I påvente til fiber blir ferdig neste sommer, da Telenor ikke ville servisere kobberlinja.
Hei, Tintor Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Ingenting er bedre enn det. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid fremover! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke tilfredsstillende dekning i alle områder, faller ofte ut.
Svak dekning utafor sentrumsområdet. Svak signaler hjemme, faller ut til tider. Jeg bor ganske sentralt i utkanten av Tromsø.
Hei, Torbjorn H Så leit å høre at du opplever dårlig dekning utenfor sentrumsområdet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på det! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Fornøyd med kundeservice, men nettet kan virke treig til tider.