ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte ny telefon i slutten av sommeren og kjøpte med Ice abonnement (da jeg hadde Telia fra før, som jeg savner noe inderlig) fordi da skulle det bli lettere å flytte til Ice bedrift. Endte med regning på 2000 kr for avtalebrudd da jeg byttet fra Ice privat til Ice bedrift. Ice bedrift kunne ikke gjøre noe da det var fra Ice privat og Ice privat kunne bare flytte fakturaen bittelitt frem i tid. Så nå må jeg betale dyr regning i tillegg til at jeg har dyrere abonnement nå hos bedrift enn det jeg hadde privat. Dårlig service. Hadde jeg ikke hatt bedriftsabonnement hadde jeg bytta for lengst og aldri sett meg tilbake. Mer en nok problemer med mobildata og signaler er det og. Frister å heller ta i bruk privat abonnement og gå tilbake til Telia. Værre service har jeg aldri fått. Anbefales ikke av meg. (Ice bedrift skal få et lite + for å være mye hyggeligere, prøvende og behjelpende enn deres "andre avdeling" Ice privat.)
Hei Christopher, Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobilnettet til Ice er alt for tregt, og har dårlig dekning. Ekstrapakkene med data er dyre og lite fleksible, finnes heller ingen mulighet for fri data i en gitt periode. Prøvde å bytte til Phonero, men da krevde de 6000 per telefon, 3000 mer enn det som er vanlig og det Phonero tilbød seg å dekke. Alt i alt ikke fornøyd her, og kommer til å bytte så fort bindingstiden går ut.
Hei Magnus, Så trist å høre at du ikke er fornøyd med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vil bare anbefale ICE til noen som konstant er på WiFi. Med en gang jeg beveger meg hjemmefra så mister jeg 4G, eller LTE som ICE kaller det. I Oslo sentrum opplevde jeg på kort tid å miste tilgangen til Spotify - ikke få vist billetten min på trikken - ikke få handlet med Vipps. Da hjelper det ikke at jeg sparer noen kroner på abonnementet i mnd.
Hei Øystein, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. I Oslo generelt skal vi ha meget god 4G-dekning, så dette hørtes merkelig ut. :O Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bare søppel. Ikke alltid best med billigste alternativet. Dekningen funker ikke idet hele TATT.
Etter at Komplett Mobil ble tatt over av Ice, sliter vi ofte med dårlig dekning her vi bor, så blir absolutt vurdert leverandørskifte ;((
Hei Kjell, Dette hørtes ikke bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg ta en nærmere titt på dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Her svinger det i dekning, mange samtaler for og få rettet div. som oppstår. Eksempel, de siste 4 samtalene dreide seg om å rett opp passordet på min side.
Hei Kjell, Så leit å høre at du har opplevd slike problemer. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har ringt å klaget masse. Har nedlasting på 0,5 et forferdelig dårlig nettverk. Og hvis man ringer inn blir man prioritert når man sitter på tlf, da stiger nedlastingen til 20-22 for at man skal bli fornøyd. En halvtime etterpå er nettet like tregt. Ringte inn 3 ganger i løpet av 3 timer, skjedde samme alle gangene. Klagde og ville ha tilbake pengene, da kunne jeg få gratis en mnd. Hva hjelper det å gi bort gratis noe som ikke virker. Så dårlig vare, dårlig kundebehandling, dårlig alt!!! Styr unna Ice!!
Hei Rune R, Jeg kan bekrefte at vi ikke øker, for så å skru ned hastigheten din på denne måten. Dersom dette gjelder Mobilt Bredbånd, virker det som at routeren din mest sannsynlig hopper mellom flere sendere, eller flere frekvensbånd. Dette kan vi hjelpe deg med. Send meg en e-post til [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette! :-) Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no