Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bytte av mobilabonnement gikk storveis!

Omtale av  Arne

Jeg byttet nylig til et av ice.net sine mobilabonnementer, men var ikke helt fornøyd med størrelsen. En kjapp henvendelse senere så satt jeg fornøyd igjen med et abonnement som passet meg bedre, og alt ble ordnet raskt og enkelt! #nøgd.

Svar fra ice
04.10.2017 21:14

Hei, Arne Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misfornøyd

Omtale av  Khai

Hver gang jeg skal skru på mobilnett så mister jeg dekning. Har aldri hatt en så elendig mobilabonnement. Styr unna Ice. Net.

Svar fra ice
02.10.2017 15:57

Hei, Khai Dette hørtes rart ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hva du kaller deg på bytt.no Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Utrolig dårlig nett og ingen dekning

Omtale av  Ida

Mobilen bruker plutselig flere minutter på å komme seg på mobilnettet. Mobilnett og dekningen forsvinner plutselig og ofte. Veldig misfornøyd, bytter med en gang.

Svar fra ice
02.10.2017 15:57

Hei, Ida Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig dekning og dårlig mobilnett

Omtale av  Mats

Etter at kona ble overført fra hello til ice har det bare vært problemer for hu. Vi kjørte nylig opp hele E6 fra Hamar til Mo i rana. Kona hadde ikke mobilnett noen steder oppover E6. Ikke engang i Trondheim. Måtte dele nett fra min mobil. Dekningen var ikke spesielt bra heller. Må over til ice imorgen selv. Men vi blir helt klart å skifte til noen andre når vi kommer hjem igjen. Jeg hadde fikset hello til hele familien min her i Mo i rana, men de har også bare hatt problemer. Så jeg fikk som oppgave å finne en ny leverandør til dem også. Det eneste som appellerte til meg var ingen overfakturering, men det hjelper jo lite når vi ikke får brukt mobildata i det hele tatt.

EU abonnement

Omtale av  Victor

Har EU abonnement men jeg kan fortsatt ikke ringe eller bruke mobildata i utlandet, står bare ingen tjeneste.

Svar fra ice
02.10.2017 15:56

Hei, Victor Dette hørtes ikke bra ut. Det virker som du ikke har riktige innstillinger på din telefon. Har lagt ved en link som kan hjelpe deg til å løse problemet du opplever. Link: https://www.ice.no/roaming-guide/ Om du fortsatt opplever problemer etter at du har fulgt de instruksene som må til, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Freddrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Aldri opplevd verre

Omtale av  Elisabeth

Bra: kundeservice svarer forunderlig fort på mail. Resten er bare sorgen. Kundeveilederne kan åpenbart ikke jobben sin. Snakket med en i telefonen. Hun var skråsikker på at hun hadde ordnet det sånn at alt var i orden. Jeg følte meg sikker på det motsatte. Og det stemte. Ved kontakt per mail blir det vist samme skråsikkerhet. Og resultatet er det samme. De er åpenbart ikke i stand til å gi meg mobilsvar. Noe jeg aldri har hatt problemer med i andre selskap. Pga ice.net gikk jeg glipp av en viktig avtale.

Svar fra ice
02.10.2017 14:46

Hei, Elisabeth Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å undersøke saken din nærmere men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Hanna

Var i kontakt med flere fra ice idag, og ingen kunne hjelpe meg med å få 1 GB til min telefon nr. Han siste jeg snakket med sa at hvis jeg var frekk så ville han ikke hjelpe meg, alt ja ba om var at han sendte en e-post til meg som bekrefter at en leder vil ta kontakt med meg. Tragiske ansatte!

Svar fra ice
02.10.2017 14:46

Hei, Hanna Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke saken din. Legg ved følgende informasjon: Navn Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR