Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Samsung S8 koblet ikke automatisk.

Omtale av  Hans I

De sendte en link på både MMS og Data. Jeg trykket på linken og alt ble i orden. Helt supert.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra så langt, minus dekning

Omtale av  Marlene

Er fornøyd med kundeservice, veldig behjelpelig de jeg har vært i kontakt med om det skulle være noe. Det eneste som trekker litt ned, er at dekningen ikke er så optimal som den burde vært og det er jo skuffende og derfor trekker også selve verdien ned.

Svar fra ice
15.02.2018 12:41

Hei Marlene, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobbe hele tiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis blir dekningen bedre for deg. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no

Får ikke mobildata til å fungere

Omtale av  Jonas

Får ikke mobildata til å fungere. Jeg har prøvd flere ganger men den fungerer ikke!!

Tror man får det man betaler for

Omtale av  Lisa D

Da jeg ble automatisk flyttet fra "Hello" til ice.net, ble dekningen mye dårligere. Dro en tur ut av Oslo, rundt Moss, og da mistet jeg nett-dekningen. Fikk kun inn Edge.

Svar fra ice
15.02.2018 12:41

Hei Lisa D, Takk for din tilbakemelding. Vi jobbe stadig med å forbedre dekningen vår. Send oss en melding til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Vi hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no

Deprimerende

Omtale av  Morten

Ønske om faktura i posten, AVSLAG SKUFFET. Det var mitt eneste krav og skulle ikke være noe problem i følge selger. Det var før jeg kjøpte ny mobil så han sa vel det jeg ønsket å høre. Har omtrent ikke brukt mobilen, bare betalt og betalt. 250kr i snitt på regninger, og den siste var på mellom 5 og 600kr. 😕Alt pga noe jeg ble lovet men aldri fikk. ps abonnement på 90, så jeg angrer veldig

Svar fra ice
15.02.2018 12:11

Hei Morten, Dette hørtes jo ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrk Ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Stort sett fornøyd :)

Omtale av  Hanne

Har hatt problemer med å få tilgang på 4G, gjør det jeg får beskjed om, men fungerer fortsatt ikke. Har også problemer med dekning enkelte steder. Veldig god kundeservice og hyggelige folk derimot :-) Vanskelig å finne en plass å bestille nytt simkort, men enkelt å aktivere nytt. Stort sett fornøyd :)

Svar fra ice
15.02.2018 09:28

Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å bestille SIM-kort så må dette gå igjennom Kundeservicen vår. Eventuelt så kan du dra til nærmeste forhandler. Som for eksempel Narvesen, 7-eleven, Elkjøp, power. Der vil du ha mulighet til å kjøpe våre SIM-kort. :) Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så kan du ta kontakt med oss på 21000000 så skal vi undersøke dette for deg. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no

Ypperlig kundeservice, minus for Min Side

Omtale av  Marthe L

Har brukt kundeservice via messenger (facebook) og er sjeleglad for denne funksjonen. Svarene jeg har fått er korte, klare, konsise og alt man trenger. I tillegg kommer svarene med en svært vennlig tone og «gjestfri» tilbud om videre hjelp. Hadde ikke klart meg uten! Har tidligere erfaringer med andre typer «Mine Sider», og har funnet denne til å være litt mindre oversiktlig. Har tidligere vært vant med en «betalt/ubetalt» seksjon for faktura eller en fargekode som viser dette. Utenom dette, fint rent design.

Svar fra ice
15.02.2018 09:25

Hei Marthe L, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Når det gjelder min-side så jobber vi per dags dato med en ny min-side. Så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR