Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bruker jeg seriøst 20 GB data i måneden?

Omtale av  Øyvind

Jeg kjøpte ny telefon for et halv år siden hos Expert. Med denne telefonen fulgte det med et abonnement fra ICE. Jeg fikk 1000kr i avslag på mobilen for å velge dette abonnementet. Med en 12 måneders bindingstid. Perioden etter dette kjøpet har jeg aldri kjøpt så mange datapakker som jeg har gjort frem til i dag. Jeg har 12 GB i måneden og ender alltid på 20 GB. Da jeg var kunde hos Talkmore brukte jeg 6 GB i måneden og hadde mer til overs. Er det bare meg eller bruker Ice mer nett? Kanskje jeg blir lurt? Ikke vet jeg, men når bindingen er over bytter jeg umiddelbart.

Svar fra ice
29.08.2017 13:33

Hei, Øyvind Takk for din tilbakemelding. Mobildata blir kun belastet ved bruk, det kan være at etter at du kjøpe ny telefon så har du noen innstillinger på telefonen din som bruker mobildata som du ikke ser. F eksempel bakgrunnoppdatering eller Wi-Fi hjelpen er noen av innstillingene som belaster deg for mobildata. Anbefaler deg til å sjekke over innstillingene dine. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" om du trenger hjelp. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feil mms

Omtale av  Liv-Heidi

Tok lang tid før feilen var opprettet. Men det var en enkel løsning som muligens kunne vært ordnet tidligere. Men skryt til dem som svarte meg raskt og gjorde sitt beste:)

Svar fra ice
29.08.2017 11:52

Hei, Liv-Heidi Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at det løste seg. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig 4g

Omtale av  Ke

4g er dårlig. Når den viser lte går det tregt. Andre i familien benytter One Call og Telenor og har bedre fart & dekning.

Svar fra ice
29.08.2017 11:52

Hei, Ke Takk for din tilbakemelding. Det er slik at hastighet og dekning kan variere og av og til vil du ha bedre hastighet en andre i familien og i andre områder vi de ha bedre dekning/hastighet en deg. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Mobilt bredbånd

Omtale av  Helge

Meget dårlig behandling, kjøpte mobilt bredbånd for å benytte dette i båt, da Ice.net ga utrykk for at dette var det beste på markedet, min erfaring var stikk motsatt, dette virket ikke, men å få refundert dette var bortimot umulig, selv hadde jeg betalt for router pluss mnd. avgift, da jeg ville avslutte å sende routeren tilbake tok det uker og måneder, når de endelig aksepterte måtte jeg fortsette å betale avgift i to måneder og jeg måtte sende routeren inn uten å få refundert beløpet jeg hadde betalt for denne, dette måtte jeg akseptere hvis de skulle avslutte abonnementet, dette er faktisk det dårligste opplegg jeg noen gang har opplevd....

Svar fra ice
29.08.2017 13:33

Hei, Helge Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Nytt abonnement

Omtale av  Maren

Har nettopp kjøpt meg ny telefon og byttet abonnement til ice net. Får ikke til å aktivere det nye simkortet, får feilmelding på ice.net sin nettside og siden mitt forrige er avsluttet har jeg heller ingen mulighet til å ringe.

Svar fra ice
29.08.2017 11:51

Hei, Maren Dette høres ikke bra ut. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble lovet at vedkommende skal ringe tilbake...

Omtale av  Erik S

Blir lovet at vedkommende skal ringe tilbake, det skjer aldri, alt for dårlig.

Dårlig dekning, problemer med å koble til i utland

Omtale av  Linda N

Store problemer med å koble til telefon nett og data bruk, måtte ringe kundesenter fra annen tlf for å få hjelp til å stille alt inn på nytt, samme leksen når jeg kom tilbake til Norge.

Svar fra ice
29.08.2017 11:51

Hei, Linda N Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du fortsatt har problemer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR