Takket være anmeldelser fra publikum ble jeg oppmerksom på at Ice fakturerer for hele måneden ved bytte midt i måneden. Kundeservice bekrefter at jeg ville bli fakturert for en hel måned ved overføring den 10. Elendig praksis, knotete og kundefientlig.

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Bjørnar og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
ADVARSEL!!!! Useriøst og svindlere Har KUN hatt problemer med dette selskapet Så for all del, hold fingrene fra ICE... De er også like arrogante og uhøflige på sin Facebook side, og svarer slet ikke på noen av de som kontakter eller skriver her på trustpilot eller FB... ADVARSEL!!!! Hold dere vekk!!!

Har hytte hvor eneste dekning er med ice ruter Kan da ikke bruke min telefon til å ringe med, eller motta samtaler. Merkelig at det skal være sånn når det virket på Telenor nettet.

I was on a trip to Copenhagen this weekend. I first disabled data roaming as I was afraid of high charge. When I was on my way, I got a message from Ice suggesting me to turn on the data roaming as it is included. Message is as below "Hei! Du er nå i vår EU-sone og kan bruke mobildata, sende SMS/MMS og ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. Sjekk at dataroaming under innstillinger på telefonen er aktivert" I then activated it, but later on (without no more messages from Ice), I got a warning that I already used 80% of my 500 limit, so I knew something was wrong and turn it off immediately. I checked my account today and was charged 417 kr for 41 MB. Contacted customer service to complaint that they trap user and that I would never activate data roaming without receiving their message, but they said it is my responsibility to use my phone properly. I will definitely change to another operator.

Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i en årrekke. Kjøpt og betalt utstyret selv (ikke leieavtale). De siste to årene har jeg hatt mindre bruk for dette (brukt på hytta), og oppdager så at om du ikke selv følger med så reåpnes abbonentet automatisk etter 9 mnd - og det tar ca 3 mnd å stenge det igjen. Har medført at jeg to år på rad har måttet ut med 1000-vis av kroner for en tjeneste jeg ikke har benyttet.
