ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er synd ice ikke har styring mellom ice(som er telia) og ice+ som er ice egne nett. Hvis noen ringer deg eller du ringer noen går ice+ over på Ice og det raser fort ut av datapakken og det hjelper ikke at du har fri data i tillegg. Dette er rett og slett ubrukelig og uholdbart. Du må hele tiden passe på hvordan nett du bruker og jeg har gjentatte ganger opplevd at ice+ har gått over på Ice som da er Telia sitt nett og datta pakken tømmes.
Hei Knut G, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du syns dette er ubrukelig og uholdbart. :-( Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Når du er koblet opp mot Telia sitt nett, vil det stå "ice/Telia" på telefonen din og når du er koblet opp til vårt eget nett, vil det stå "ice+". I tillegg vil du også kunne se hvilke nett du er koblet opp mot, i appen. Jeg vil også anbefale deg å ta en titt på dekningskartet vårt, for å se hvilke nett som er best i ditt området. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ice er veldig billig, bra dekning og har veldig god kundeservice. Med sin ice+ dekning kan man utnytte 1000gb for kun 99kr ekstra om du har et abonnement med mer enn 6gb i måneden. Jeg har 1000gb med ice+ dekning for kun 348kr i måneden.
Hei Robert, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er veldig godt å høre at du er så fornøyd med tjenesten- og servicen vi gir. :-D Takk for at du er kunde hos oss. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
.... Om de faktisk har lest omtalen, eller om de bare "våknet", vites ikke? Fikk omsider en reaksjon fra ICE. Og siden saken kanskje var litt spesiell, så skulle de droppe gebyrene...... Veldig bra avgjørelse. Men hvorfor ikke bare være litt forståelsesfulle når man ringer og forklarer? Stille og rolig. Istedenfor for å lage en "sak"? Håpet De kanskje at vi bare skulle droppe det? Tror dessverre mange tjenesteleverandører tenker litt slik. Og til Dere som er fornøyd med ICE. Kjempefint, veldig bra. Var fornøyd vi òg. Så får vi se da. Fakturaen vi fikk ble jo betalt, så får vi se hvor lenge vi må vente på at den blir kreditert. Mvh Trond W
Hei! Skjønner ikke helt hvordan det kan være så mange dårlige omtaler til Ice. Har opplevd: god dekning, god hastighet, ingen problemer med nett, ingen problmer med levering, kjempebra support både på telefon og e-post - alt i forhold til prisen fortjener 5 stjerner. Anbefaler Ice videre! :-)
Hei Michal, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har to år på rad blitt kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Tusen takk for at du ønsker å anbefale oss videre. :-D Det er veldig godt at du er fornøyd. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har nylig flyttet hele familien til ICE abonnement og ser absolutt ingen negative sider ved dette. Betaler mye mindre enn hva jeg gjorde hos med tilsvarende abonnement hos Telia.
Hei Petter J, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med oss og tjenesten vi gir. :-D Takk for at du og familien din er kunde hos oss! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg hadde i flere måneder en avtale om mine 10 Gb for 349 Kr. og 1 GB for 99 Kr. for hver av tre barna mine. Så ble det etterhvert lagt til 99 kr. data frihet til avtalen min - vet ikke når, og husker ikke å ha bekreftet det, samt 50 Kr. per barn uten at dem sin GB gikk opp. Her ble jeg informert med en sms at det blir dyrere nå. Vel.. litt vanskelig å bli fornøyd med det synes jeg.
Hei Dagmara, Tusen takk for din henvendelse! Dette høres utrolig merkelig ut. Jeg ønsker å ta en titt på abonnementene dine. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Får ikke bestilt datakvote. Betalingen stopper opp, sms til 08200 gir ingen respons, de tar ikke tlf på 21000000. Har holdt på i to dager.
Hei Berit, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke får bestilt en datakvote. :-( Det er kun eier som kan bestille en slik tjeneste, så dersom brukernavnet og juridisk eiers navn ikke samsvarer, vil du ikke kunne bestille en slik tjeneste. Dette er veldig enkelt å rette opp i. :) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no